Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    sluit me hierbij aan. wat is je man kinderachtig bezig zeg!! Zou hem wel eens even flink de waarheid willen zeggen...zit hier gewoon te koken! wat een ***!

Anaatje, je kunt gewoon de iui doen hoor. je kan voor de iui in gent ff vragen of ze even een echo willen maken of alles schoon is toch? Dan kunnen daarna de zwemmers erin :D

Hier ongi geworden vanmorgen...pfff bah! Toch ondanks dat ik het wel verwachtte enorm confronterend. na ja op naar poging 12, laat dat dan the lucky shot zijn!!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal mooi aantal!!! wanneer is de tp??

anna gewoon gent ff laten kijken of het er goed uit ziet en dan als het goed voelt er gewoon weer voor gaan!!

panter het komt altijd nog hard aan, terwijl je de uitslag al weet. dikke knuffel!! op naar de volgende ronde!! die moet blijven zitten!!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @DA, heb je je ei al gevonden?
    @Panther..... pfff vervelend is dat he ongi worden, heb er ook elke keer moeite mee, ondanks dat ik weet dat mijn man onvruchtbaar is hoop ik nog op een wonder.... Op naar de volgende ronde! Na 12 x iui ga je denk ik naar ivf-d?

@Zonnestraal, super zeg! Op naar de TP!!!

@ow, wat kinderachtig!!!! grrrr ik zal hem goed de waarheid zeggen.... het blijft een moeilijke situatie maar ik zou op deze manier ook niet verder willen...

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Meiden hoe tellen jullie? Tellen jullie de dag van de TP ook mee?

@ panter; jammer dat dat ongi is doorgebroken pfff....knuffel!

@ ego: heb niet meer gebloed zit wel elk half uur op de wc om te checken vandaag werken dus weer afleiding

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hope, nee joh we gaan nog geen ivf doen! We gaan straks mss eerst iui doen met 3 rietjes zaad per keer en hormonen. Maar ik zou liver nog 6x kid doen alvorens op de 3 rietjes iui &hormonen over te gaan.
    IUI met hormonen kan ook nog 12x en daarna zijn we pas toe aan icsi. Arnhem doet meteen icsi om zaad te sparen...

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kiyeko: veel plezier!

juna: ik hoop voor je dat het weg blijft!

panter: fijn om te horen dat arnhem meteen icsi doet en niet ivf, ik vroeg t me al af namelijk!

hope:

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Panter, zo confronterend weer hè :(. Niet leuk!
    Op naar ronde 12. Mijn goede gevoel blijft ;):). Het gaat lukken!

DA, eitje gevonden.... nog 1 maandje! En dan.... ;):):p.

Kiyeko lekker genieten meis!

Kipjes, hoest nu? Hoop dat je snel opknapt.

Dame met nieuwe naam, 7 dagen na punctie? Dat kan heeeeeeeel goed jeweetwel zijn ---> in.nesteling?

Annaatje, je gevoel volgen. Als het goed voelt, je buik pijnloos, tja, dan zeg ik gewoon iui'en ;).

Vannacht gedroomd, embryo's waren niet goed doorgedeeld. Wat een nachtmerrie, pfffff wat een spanningen brengt zo'n behandeling met zich mee zeg :).

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal, das een nare droom!!

Kipjes, hoe gaat het meis? maak me toch wel wat zorgen om je hoor!

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ zonnestraal,
    He bahh nare droom !

@panter,
    Ik lig voor de verandering maar weer eens in bed :p
    Ik voel me nogal slapjes en heb veel buikpijn. Nu ook lage rugpijn en een zeurend menstruatieachtig gevoel onderin.
    Buikomtrek was wel iets afgenomen. Gent zei dat de bloeduitslagen ongeveer gelijk waren aan vorige week dus de arts adviseerde hetzelfde, veel rusten en drinken en als ik duizelig word of als er andere dingen bijkomen moet ik me hier laten opnemen.

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter ,
    Zie dat je ongi bent geworden ! Bahhhhhh..
    Ik had het zo gehoopt voor je .. Hopelijk volgende ronde meer geluk.
    Dikke knuffel !

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks meiden. Ga t vragen in gent ook. Bloedverlies zet nog niet door
    We gaan dr gewoon weer voor!

@ow hoe gaat het meis

@juna duim voor je meis!

@panter 12 moet gewoon jullie geluksgetal zijn. Doe jezelf maar lekker verwennen. Doe ik ook. Eet zoveel filet americain nu hihi

@bobje. Het voelt goed en idd waarom langer wachten. We wachten nu al 2,5 jaar.

Ik meld me zondag weer. Zo ff poetsen en vanavond met vrienden uit eten en morge met moeders naar huishoudbeurs. Doen we elk jaar. Beetje rondkijken en lekker eten :)

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juna duim voor je!!! kan innesteling zijn!!! had ik ook.

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juna ik herken je ook niet.. zie wel dat we vriendjes zijn.. maar verder zou ik niet echt kunnen plaatsen hoe je eerder heette.. Misschien mij ook even pb sturen met je oude nick?Hoop dat het bloedverlies bij jou niks betekend. Bij mij begon het altijd op wachtdag 10 of 11. Hoeveel cellen was jou emmy?

Panter wat balen meid dat je ongi is gekomen. Dikke vette sjit zooi! Dikke knuffel voor jou meid.. blehh

ow ook dikke knuffel voor jou.. wat een rot situatie zit je in zeg!

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kipjes rustig aan, wel fijn dat je buik al wat is afgenomen.. pittig lijkt me. Hoe trek je de wachtweken verders? gaat dat wat?

DA lekker window shoppen haha, en straks druk je per ongeluk op bestel.. hihi..

Zonnestraal+ eng he zo´n droom.. hoop dat het niet echt is.

Volgens mij vergeet ik de helft van de mensen maar ben zoooooooo vergeetachtig.. wordt er naar van. Hoofd zit vol met alles wat baby is en wat nog moet. Werken lukt ook nauwelijks meer. Niet alleen qua denken maar ook qua lijf. Buik zit nu wel vol hoor, en soms last van ribben en druk op de blaas. Nog 2 weken en mag met verlof,. ein de lijk,...

Goed weekend meiden!

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zooooooooooo hier nieuwe schoenen gekocht! doet een mens altijd goed :D haha

dalijk nog wat boodschapjes halen.. en dan lekker bankhangen vanavond...

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oeh is wel erg verleidelijk hoor!

nog ff en dan lekker verlof! schiet al op joh!!

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @panther, dat wist ik niet.... goh gelijk ICSI... heb je dan niet minder kans als met IVF?
    En kan je zoveel pogingen doen dan? Ik dacht dat je er maar 12 had... oh weer een opluchting..

@da, sorry over het hoofd gezien

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    icsi geeft hogere kans dan ivf. Dus het is gunstig voor ons.
    RS doet alles in overleg, en aangezien ik al eens zwanger geweest ben krijg ik meer kansen dan ik zou krijgen als ik niet zwanger was geweest.
    We wachten af wat gyn zegt na de 12de poging.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Hope: met ICSI heb je juist meer kans dan met IVF ;)

@Panter: moest wel lachen omdat je zei, ze willen geen zaad verspillen haha.
    In mijn ogen doen ze dat enorm daar!
    Bij het MCK had je allang en breed aan de hormonen gezeten of ICSI gehad.
    Je hebt daarmee veel meer kans.
    Maar ik hoop dat de 12e x geluk gaat brengen meis!

@DA: kom je ze binnenkort showen? ;)
    Jij vandaag ei, ik ongi, dus als het bij ons allebei meteen mag lukken schelen de kids zowat niks!

@Kipjes: zegt het aanhoudende vocht nog iets over een eventuele zwangerschap?
    Sterkte meis!

@Katek: laatste loodjes he meis!

@Anna: ga ervoor meis!

@All: vandaag ongi geworden na krap 25 dagen cyclus.
    Dus de laatste oefenronde is ingegaan!
    Komt nu wel heel dichtbij allemaal :D

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ ego

Zware ongi krampen met hoesten heb ik altyd als ik ongi moet worden waar is mijn positieve kracht?

Deel Deze Pagina