Panter: Mooie blog! Katek: Denk aan jou! Ik morgen een topper in mijn buik, jij een jullie topper in de armen sluiten deal? Succes meissie! Liev: Snap je gevoel, zou ik ook niet gerust op zijn 'gewoon' bevallen van een tweeling, ik zou ook een ks eisen! Hoe voel je je verder? Voel je ook twee beebjes schoppen? Juna: Zal er wel bijhoren denk ik? Verder niet misselijk of andere vervelende dingen? Ego: hier alles ok, buik is nog steeds gevoelig, niet dik of opgezet of zo alleen van binnen nog gevoelig. Vanmorgen lichtelijk misselijk van de utro denk ik? Accu ook weer geweest fijn! Heeft ook geprikt op misselijkheid, hopelijk werkt het! Morgen voordat we gaan nog even met onze emmies bellen hoe ze eraan toe zijn en dan whaaaa eindelijk een topper in mijn buik, hopelijk ook een plakker! Nou lieverds ga bij schoonmoeders eten met vriendlief. Liefs
Juffie, heel veel succes morgen met de TP! duim voor een plakkende topper!!! Katek, heel veel succes morgen, hoop dat strippen goed werkt! Panter, ik ga je blog morgen lezen, dan heb ik er wat meer tijd voor! Juna, buikpijntjes had ik ook, is inderdaad je baarmoeder Darkangel, duim voor een positieve test! Voor iedereen alvast een fijne avond en een knuffel!
katek: oh spannend morgen strippen, hopelijk zet t wat in werking!   juna: leuk morgen weer een echo!! en lief van je zus die schoentjes!   juffie: spannend morgen tp! zo om 8 uur ga ik weer testen, dus ben benieuwd! vind t nu toch wel een beetje spannend worden.. en heb kriebels in de buik hihi!
@ katek, Spannend meis, misschien dat het dan eindelijk op gang komt en jullie snel je meisje kunnen vasthouden. @ panter, Prachtig blog, heel goed verwoord. Kreeg er tranen van. Ook wij hebben ons 5,5 jaar zo gevoeld.. Verschrikkelijk.. En het tekend je voorgoed.. Nu is het zover en kan ik er soms maar moeilijk van genieten. Ik duim keihard dat je snel zwanger bent ! Maar denk dat icsi jullie zeker gaat helpen ! @ ikkuh, Welkom ! @ da, Eindelijk je ei in aantocht ? Spannenddddd @ dreamer, Hoe is het met jou meis ? @ annaatje, Lang niks van je gehoord, gaat alles wel goed ? @ bob, Fijne vakantie ! Geniet van het zonnetje ! @ juna, Ik heb eigenlijk constant last van buikpijntjes, komt denk ik door de groeiende baarmoeder. Leuk he shoppen en die winkel zat eerst hier om de hoek maar is helaas weg ! Hele leuke dingen ! Hier ook een broek gekocht van 't weekend. Maar na 10 minuten aangehad te hebben bleek ie veel te wijd bij mijn benen, dus morgen ruilen voor een maat kleiner. Vind het wel lastig, want de meeste positiebroeken die goed zitten bij mijn benen zitten onder mijn buik te strak. @ all, Vandaag een baaldag. Kan om alles janken en angst. Geen idee waarom ineens. Heb buikpijn en lage rugpijn die doortrekt naar bil en rechterbeen. Pff , weet dat ik blij moet zijn maar vandaag lukt het ff niet. @ zwangeren, Als je buik gaat groeien de komende weken, gaat deze dan ook meer omhoog ? Ik bedoel, heb nu vaak last met broeken op de plek waar normaal de eierstokken zitten zeg maar en ik vroeg me af of dat nog veranderd ?
@ juffie, Heel veel succes morgen ! En probeer ervan te genieten, het is best een bijzonder moment zo'n tp ! En vergeet de volle blaas niet ! Kunnen ze het beter zien op de echo.
Ja volle blaas ga veel drinken uur van te voren, en dan maar knijpen. Moest inderdaad wel, daarna maar naar de wc sprinten... Da: ei gevonden? Kipjes: balen zeg een baaldag, laat maar lekker gaan lucht wellicht op?! Verder alles ok? Hier nog gevoelige eierstokken, buik is niet opgezet maar de boel daar binnen moet nog wat herstellen denk ik? Hoelang hadden jullie last na de punctie? Bij is nu dag 4 na de punctie. Die utro bollen ben ik nu al zat pffff
Kipjes wat jammer van je baaldag maar snap je heel goed...ene dag voel ik me beter als de ander! Ooh jammer dat die winkel weg is, echt zulke mooie spullen eh...mag ik iets vragen...laten jullie een nekplooimeting doen? Juffie: heb tot 4 dagen na de punctie beetje last gehad...?an de utro bollen alleen maar afscheiding ofja het omhulsel van de bollen dan....en na de tp kun je meteen plassen ik hield t echt nie meer ging ze ook nog drukken op me buik dacht pies dr dalijk onder ahahah
@ juffie, Ja , na de tp mag je meteen plassen. Maar ze doen een luchtbel bij het embryo , die luchtbel kunnen ze zien op de echo om te controleren of ie op de goede plek zit. En om dat goed te kunnen zien is een volle blaas nodig. Ik had de eerste keer ongeveer een week last. Het is toch een wond wat ze maken dus moet genezen. Voel je trouwens niks van morgen hoor ! De tweede keer kan ik niet zeggen ivm overstimulatie. Hier gaat t nu wel. Vriend is zo lief geweest een echo te plannen morgen. Ga ik met mams even ons ukkie bewonderen, om me hopelijk wat gerust te stellen.
@ juna, Ja , jij hebt ook een echo laten doen toen je ongerust was toch? Nee , wij hebben besloten geen nekplooimeting te doen. Gaan jullie het laten doen ? @ juffie, Utro went hoor ! Ook de symptomen wen je aan. Ik ben nu pas aan het afbouwen dus ruim 10 weken gebruikt.
Kipjes: ja heb ook een extra echo vanwege onzekerheid laten doen en was vrijdag bij een ouwe vriendin van me op kraamvisite en die is normaal zwanger geraakt maar die had ( we hebben geteld ) 14 echo's laten maken in totaal ook omdat ze zo onzeker was.......dus de mensen mogen me voor gek verklaren als ik me echt onzeker voel doe ik ut gewoon hoor.......nee wij laten ook geen nekplooim doen net vriendin aan tel gehad die ut wel heeft laten doen was helemaal over de rooie want op een bepaald is scoorde ze wat minder ( nog niet onder ut gemiddelde ) maar dit had ze niet verwacht dus maakt ze dr eigen nog heeeeleeeemaal gek....en er is niks aan de hand.......dus nee daar pas ik voor
liev--> kan wel kloppen je naam kwam me wel al bekend voor in ieder geval juffie--> wat super 3 emmy's hoeveel gaan ze er terugplaatsen? dark angel--> ik hoop dat je test morgen positief is. katek--> spannend allemaal morgen succes alvast! en het komt vast goed allemaal... juna--> ok wel leuk hoor dat iedereen het weet dat zijn de eerste ;leuke kanten van een zwangerschap denk ik om het iedereen te vertellen kipjes--> heel veel succes/plezier morgen bij de echo zal wel even spannend zijn maar wel een geruststelling. voor de meiden die zwanger zijn... hoe hebben jullie de mensen om je heen verteld over jullie zwangerschap? ik bedoel ermee een leuke manier bedacht (door iets te kopen of maken ofzo)of bij iemand thuis verteld? heb alleen begrepen dat er geen foto`s enzo hier liever geplaatst worden dus weet niet of dit wel verteld mag worden?
Ikkuh ik heb meteen me moeder gebeld had toen we begonnen aan kinderen helemaal in me hoofd hoe ik t ging vertellen......maar door de mmm was ik zo overdonderd dat t de 1ste x raak was.....dat ik per ongeluk gelijk me moeder belde.....zonde Hoe gaat het met jou en je man?
hier had ik voor de opa's en oma's een slabber en een speentje met de tekst liefste opa/ oma....hebben t nog gegeven.. dag erna ging t mis..
juffie succes morgen... maar je hoeft niet super veel te drinken hoor!!! ik deed dat de eerste keer ook en stond op knappen toen ik er was en was ook nog te vroeg daar dus gevraagd aan de assistentes achter de balie en die zeiden ga maar gauw en drink dan maar een flesje leeg en had toen zelfs maar een half flesje op want was vroeger aan de beurt en alles was goed niks gehoord dat het te weinig was... @ zwangeren hoe is het met jullie?? panter heb je blog gelezen.. snap hoe je je voelt!! hier ook zo 2,5 jaar zo gevoelt.... dikke knuffel meid!!! het moet nu goed komen!!! katek fijn dat ze morgen wil strippen... hopelijk helpt het snel... ook succes alvast!!!
ikkuh hier op de testdag gelijk me moeder wakker gebeld haha. moest toen werken dus was om 7 uur al wakker en me moeder dus ook haha.. de rest hebben we later op de dag gebeld. maar was zo blij dat het eindelijk gelukt was...
Liggen op bed, zegt manlief net tegen me, wil je t licht van je telefoon wat minder fel zetten, anders kan ik niet slapen.. ik zeg Oke is goed, maar deed niks hij sliep binnen 10 sec. Haha.....sukkel! Ik wist dat dacht echt jaaa daag ga mijn lampje niet minder vel zetten. Aah vind t spannend! Ben benieuwd naar mijn ovutest morgenvroeg!
Hi meiden, Mag van mezelf iedere dag stukje bijlezen via de tel. @katek succes vandaag meis! Ik hoop dat je vandaag minder down bent en dat het strippen helpt...de laatste loodjes wegen echt het zwaarst zo te horen...ik heb zo met je te doen!! Dikke knuffel en dat jullie maar gauw jullie meisje vast mogen houden... @juffie tp vandaag toch? Gaaaf!!! Succes meid!! Lekker komen broeden vandaag!! @DA eitje in zicht...heeeerlijk!!! Heb gister nog eitje gegeten en tegen Bob man gezegd op maar veel eitjes op zp en dan voornamelijk bevruchte plakeitjes!!! Ik duim voor je meid!!! @hier wordt het vandaag 27gr gaan varen op een boot naar Rhodos...via dolphins island...dus ik hoop dat we dolfijnen zien!! Gisteravond laat toch nog een testje gedaan en die knalde ervan af...echt heerlijk!! Heb af en toe wat krampjes en soms een hete opvlieger maar voor de rest voel ik me top!! Gister wou een man een stroom dingetje uit proberen op mij en toen riep bob man ineens "no she is pregnant" die man schrok en ging spitten achter in z'n winkel en toen kregen we een baby tshirt van g-star (hartstikke nep) maar wel heel schattig in de kleur roze...hij wist zeker dat het een meisje was...hahaha....en gisteravond op de boulevard waren we lekker aan de wandel en vraagt een mevrouw met armbandjes "are you expecting? You have an pregnancyglow around you...uhm...kreeg ik een armbandje met 3 boze oogjes gratis en voor niets met de boodschap dat dat de baby zou beschermen....we waren gister een beetje overrompeld beide...maar dat armbandje gaat niet meer af dat begrijpen jullie zeker wel hahahaha... Verder zijn we al lekker gekleurd in 2 dagen ik smeer me goed in steeds en ga op tijd uit de zon of de schaduw in en leg steeds om de 15 min een handdoeken over m'n buik...op m'n buik ligt niet zo lekker vanwege zere boobs...hahaha... Let goed op wat ik hier eet...lekker veel vis en salade en fruit...laat deze beeb maar goed groeien Meiden morgen lees ik weer bij voor jullie allemaal een mega dikke turkse knuffel en op de laatste dag ga ik aan de slag met m'n ovenwanten om de zon te vangen en mee te nemen...heb al wel wat jullie kant opgestuurd dus ik hoop ook dat het bij jullie wat beter weer wordt!!! Toedels!! X