Meiden help! Vanmorgen sensitest ovulatietest gedaan, en meteen erachteraan een clear bleu. Sensi vind ik niet posi genoeg, maar clear bleu had wel een smiley. Nu ben ik bang dat als ik gister misschien een clear gedaan had deze ook wel positief zou zijn geweest, dat zou betekenen dat we morgen te last zouden zij.?... Toch? Heb wel al om 10 uur een afspraak in arnhem...
bob genieten meid!!! wat bijzonder van die armbandjes... da durf niet te zeggen wanneer je iui moet doen. hier voelde ik me eisprong en was altijd dag na de posi test dus was makkelijk plannen na een paar iui's
DA eindelijk je ei. Je bent nog wel op tijd....ik heb altijd 12 uren na de positieve CB test ook een positieve sensitest...denk dat het wel goed zit. Katek, sterkte vandaag wat spannend!!
Bob, vanharte!! pas op met salades meid..die zijn met plaatselijk water gewassen. Als je daar niet uit de kraan kan drinken, moet je iig ook geen salades eten. Geen idee hoor hoe het met het drinkkwater daar zit...maar dacht meld het maar ff voor de zekerheid. liefs
Bob, wat geweldig!!!! Ook ik dacht direct ik niet tegen Bob zeggen dat ze op moet passen met salades!!! Alleen als hè echt weet dat ze heel goed gewassen zijn, anders zou ik voor warme groenten gaan dir goed verhit zijn weet je zeker dat de eventuele listeria bacteriën gedood zijn!!!! En verder.. Lekker genieten.. Zo bijzonder!! Ff ego; hier hele nacht kenstruatiekrampen gehad wat doortrok naar benen.. Zouden dat voorweeen zijn? Was wel aanhoudende pijn.. Ook kindjes zo rustig.. Hmm ff douchen en als ik ze dan niet goed gevoeld heb toch maar bellen, haat bellen! Ws hebben ze gewoon een groeispurt en bewegen de daarom Minder.. Toch niet 100% gerust. Xx
Liev, bij minder leven gewoon bellen hoor!!! Natuurlijk krijgen ze steeds minder ruimte daar binnen, maar zowieso...als je het niet vertrouwd gaan bellen!!!
*breekt in* Dit kunnen indalingsweeën zijn. Dat koppie vast gaat liggen tussen de bekken. Meestal vanaf die tijd zijn ze ook wat rustiger, maar ALTIJD bellen als jij het niet vertrouwd! Er is altijd iemand die dienst heeft, dus daar zijn ze voor! Beter 10x teveel bellen dan 1x te weinig zei de gyn laatst nog tegen mij, dus daar hou ik me ook maar aan vast! DA, volgens mij ben je nog ruim op tijd hoor!!!! Spannend, het komt weer dichterbij! *Breekt uit*
Bob is gewoon zwanger!!! GEFELICITEERDDDD!! DA heeft gewoon een ei en is de volgende . Juffie, vandaag TP van een topper??? WAUW!!!! Spannend!! Over 2 weken 2 streepjes op je test alsjeblieft!!!! Panter, heb jouw blog gelezen.....man man man wat een herkenning!! En wat mooi omschreven. Icsi gaat 'em worden voor jou meid!!! Liev, gewoon bellen bij twijfel meis!!! Loesie, leuk dat je hier soms komt inbreken . Juna, alles goed?? Ben je aan het genieten?? Girl, fijn dat er niks ernstigs is met je meisje!! Ik ben vast dames vergeten hier, i'm sorry . Heb weer dagen vol moeheid, maagzuur en misselijkheid achter de rug....blehhhhh!! Lijkt nu weer iets beter te gaan..... Maar ben 's ochtends aan de 0% vet vla om te beginnen. En verder magere kaas op brood, 1 sneetje per keer. Hopelijk helpt dat!
Bob klinkt als een heerlijke vakantie! En wat grappig van die armband! Lekker genieten nog meid!! DA heb geen ervaring met ovu testjes in die zin dus kan je helaas niet helpen. Liev ik denk dat het voorweeen of oefenweeen zijn. Ik ben ook niet zo´n held hoor in bellen, voelde ons meisje gisteravond bijna niet (moest heel hard drukken dan voelde ik wel een veegje) maar normaal is ze altijd enorm actief in de avond. Heb dus uiteindelijk wel gebeld, maar denk dat ergens; maar moet morgen toch heen, kan ook wel wachten. Maar op aanraden van manlief toch gedaan, je maakt je toch ongerust. Ze zijn langsgeweest om het hartje te luisteren en later zijn we nog naar het zkh gegaan voor een hartfilmpje en een echo. Ze bewoog dus wel maar omdat ze weer anders lag voelde ik het niet, maar op het filmpje zag je het wel. Later draaide ze weer met de billen naar links en toen voelde ik haar wel weer goed. Dus gewoon bellen, al is dat best een drempel soms vind ik..
Bob yesss dikke knaltest mooi toch meissss lekker genieten!! Hier net termijnen echo gehad! Alles zag er perfect uit !! Ben 2 dagen vooruit gezet ik had ons verhaal uitgelegt met betref ut icsi gebeuren maar toch hield ze vol 2 dagen voor uit dus nu 12 weken + 5 dagen en 1 nov uitgeteld! Ik zet straks foto's erin nu ff drukdruk
juna: fijn dat de echo goed was!! all: sensitest knalt eraf! zorgen voor niks gemaakt!!!!! gaat nu weer goed haha
Zo emmie on board! Hele aparte ervaring die tp heel bijzonder! Ze waren nog alle drie goed, 1 hebben we teruggekregen. Een blastocyt een mooie zei dokter. S. Hij/zij was al aan het opzwellen dat was een goed teken zei die. Donderdag mogen we testen. Spannend! X
Juffie superrrrr! en nog 2 in de vriezer DA yesssssssss EI EI EI EI Positief nieuws, Bob zwanger!!!!!! Vind het zo fijn!!! Panter maandag aan de pil toch???? Zie je wel dat we goed hcg hebben rond gestrooid! Op na een ander forum dames
Ben heel benieuwd hoe het gaat!!!! Spannend! Wat hebben jullie de dagen na de tp vooral wel of niet gedaan? Hoef morgen maar halve dag te werken gelukkig! Liefs