Eeeh Juffie zat even goed terug te lezen....maaruhhh mag je donderdag al testen??? aanstaande??? das wel heel errug snel......maar wel fijn Ik moest de dagen na de tp gewoon werken, 2 dagen.......maar de tijd die ik thuis was heb ik heel rustig aan gedaan. Kate: hoe issie meiss???? is ut begonnen???? hoop het voor je dikke knuffel
Ja donderdag mag ik testen, das gelukkig niet meer zo lang. Grappig die foto die je meekrijgt. Ik doe ook lekker rustig aan, en zit veel op het werk gelukkig
Zo dan heb je echt geluk, geen spannende wachtweken!!! Super toch!!! Kipjes hoe was je echo meis???xxx
Is dat snel al volgende week donderdag? Ik heb geen idee haha doe braaf wat de dokter zegt. Hij zei wel dat de blastocyt zich al aan het opzwellen was om uit te treden, dus zal wel een goede zijn?!? Zal vanavond proberen foto in mijn album te zetten. Hoe is het met jou meissie (juna) beetje rustiger? En Katek? Denk aan je! Kipjes mooie echo gehad?
Oowwh sorry dan heb ik het verkeerd gelezen hihi....dacht aanstaande donderdag. Ik zelf heb 16 feb tp gehad en de 27ste mocht ik bloed af laten nemen. Maar heb toen de 26ste getest....dus is ongeveer hetzelfde! spannend meis komt goed weet zeker dat het een plakkertje is Ja voel me na de echo's altijd top! ben benieuwd hoelang ut duurt.....pff maar probeer echt te genieten........vandaag zij die mevrouw dat mijn placenta aan de voorkant zit dus dta wil zeggen dat ik de baby later of moeilijker voel :S ik zeg tegen dr dan zal ik me eigen hier vaak melden ahaha onzekere muts!
Gewoon melden Juna zou ik ook doen, ben net zo'n muts hihi. Ik hoop ook heel erg op een plakkertje! Heb straks een verjaardag en probeer vanavond foto erop te zetten. Ga van de week alvast een test halen 2v5 kruidvat denk ik maar?! Liefs
Oke ben benieuwd na je foto!!! Ja je kunt ze al in huis halen....maar zal echt niet te vroeg testen......de pregnyl zit nog in je lijf ik ga aan me eten beginnen bloemkool it isssss met sausje dat wel
Nee zal beloven niet te vroeg te testen. Heb ovitrelle gebruikt wanneer is dat uit mijn lijf? Smakelijk eten!
uhmmmm......misschien weten de andere meiden hier het zeker.....maar volgens mij was dat 10 of 12 dagen durf het niet zeker te zeggen meis
Heb ff geteld volgende week donderdag is 16 dagen na ovitrelle als die dan posi mag zijn dan zal het wel van mezelf zijn. X
@ ego, Vanmorgen een super echo gehad ! Beebje lag te trappelen en was aan het draaien. Was superfijn om te zien dat alles goed was. Lucht enorm op. Ook het ruggegraatje en hersenhelften zagen er super goed uit zei ze ! Pijntjes die ik heb is bandenpijn en pijn van de eierstokken, dus heel normaal. Ook hier ligt de placenta aan de voorkant dus zal de beeb pas later gaan voelen. We hebben de navelstreng mooi in beeld gezien en ook het gezichtje ! Liefff , zal zo ff foto's erop zetten. @ bob, wauwwww @katek, Fijn dat je weer even gerustgesteld bent ! Wanneer zou je gestript worden? Vandaag toch ? @ da, Spannend , morgen iui dus ? @ juffie, Yeahhhh op de wachtbank ! De duimpjes draaien @ juna, Fijn dat de echo goed was ! Af en toe lijkt het wel of ik mezelf hoor praten als ik jouw berichtjes lees haha ! Grappig
jeeeujjj kippies!!!!! goede echo super fijn voor je meis ja maar we maken ook hetzelfde mee en ook nog eens op precies dezelfde tijd!!!!!! lekker genieten nu ( net voor zolang ut duurt, na me zelf kijkende hihih ) ik wacht op de foto's
Het strippen is niet gelukt, ze kon er niet bij.. Donderdag nieuwe poging. Bob klinkt super daar! Lekker van genieten! Gefeliciteerd met jullie mooie positieve test! Juffie ik deed wel rustig aan, halve dagen werken is dus prima.mag je deze donderdag testen, bedoel je dat? Normaal toch pas na 2 wk? super dat je ook nog twee cryo s hebt!
Nee volgende week donderdag! Ik doe ook rustig aan, werk halve dag tot uur of twee. Zit ook veel en doe losse broek aan
Kipjes zal straks je echo bekijken! Mijn placenta ligt ook aan de voorkant maar voelde toch al redelijk vlot beweging, meer aan de zijkanten. Nu drukt ze soms de hele placenta in als ze draait. Super dat alles goed was! heb je de 20 wk echo al gepland?
kipjes fijn dat de echo goed was!! uhm uhm.. oh ja juffie! jaaa emmy on board!! houden zo!! all: heb net granaatappelsap gehaald.. ben benieuwd of ik t lekker vind! 1 glas per dag genoeg?
Ooh gelukkig katek....was al bang dat ik het babytje dan nauwelijks zou voelen! DA ik deed sochtends 1 glas en savonds.....ik vond nie om te drinken ahaha sorry maar wel door gezet! Kate nu moet je dus gewoon afwachten? Getsie