whaha ja daarom!! zwangeren die granaatappelsap gedronken hebben, zijn jullie dat ook blijven drinken toen jullie zwanger waren?
@ da, Ik houd er wel van dat soort sapjes Ik heb het gedronken tot een week of 9 denk ik. Daarna kreeg ik t echt niet meer weg.
Heb ook die van healty people, de foute dus shit! Heb net twee pakken gekocht. Was wel lekker heb 1 glas op. Morgen dan maar weer terug naar ah.
Hoi bobje en juna Zie net jullie berichtjes.lief! Tjaa hoe gaat het met mij. Wel oke. Ben idd al tijd hier niet meer geweest Doet me ff goed. Weer heel wat meegemaakt, had op dag 13 tot nu nog steeds bruinverlies Kon me ei ook niet vinden dus wij naar gent Op dag 16,bloed geprikt en echo.bleek dat mn eisprong al geweest was Nu dus wachten op mn menstruatie Maar raar he zolang bruinverlies.zou dit nog na miskraam kunnen zn We moeten nu op dag 1 bellen naar gent en dan vanaf dag tien langs Voor follikelmeting.gaan ze ons dus volgen... Hoop gedoe om dit te regelen op t werk. Maar wel fijn dat ik ff geen cb testen hoef te doen.heb altijd mn ei gevonden en nu niet Geen idee of ik nu ook pregnyl moet spuiten?? Sorry meiden maar heb niks meer teruggelezen Liefs voor allemaal
Hey anna leuk wat van je te horen. heel wat gebeurt weer bij je! Hoe is het verder? All: voor diegene die willen in mijn album staat een foto (2) van onze blastocyte die we vandaag hebben teruggekregen. Liefs Juffie
@Placenta die voor ligt: had ik ook en ik voelde mn dochter al met 13 weken! Terwijl ze toen al 1-2 weken achterliep in groei. @Bellen bij zwangeren: ik heb vanaf week 20 dagelijks CTG's gehad en zelfs toen drukte ze me nog op mn hart dat ik bij verandering of twijfel moest bellen! En ondanks dat voelde ik me enorm bezwaard toen ik snachts belde Maar werd zó lief te woord gestaan en voelde me echt gehoord. (en maakte me ook terecht zorgen bleek achteraf, ik had HELLP) Dus echt hoor dames, bellen als je je zorgen maakt!! @DA: jeej ei gevonden! Succes morgen meis, iik duim! @Juffie: jeej beeb on board! @Bob: jippie alles gaat nog goed! En wat een leuke reacties daar. @Katek: ik ben bij 35 en 36 weken gestript, maar heeft niks gedaan. Hoop dat ze er volgende keer bij kunnen! @All: sorry, heb t uit mn hoofd gedaan. Hier echt een enorm zware week door de vmk, overlijden en een ziek meisje. Hopelijk vanaf zaterdag wat rust.
Bobje gefeliciteerd meis @kipjes gaat redelijk met me. als je me zou zien dan zie je een wit gezicht,wallen onder mn ogen en veel onderhuidse bulten.denk vd stress. Maar vind nog steeds dat gent een supergoed ziekenhuis is Zo lief zn ze daar! Je word echt geholpen Jij lekker genieten he meis! Heb je zo verdiend @dreamer vmk..... Knuff @ iedereen sorry maar ben niet echt meer bij Maar ga weer vaker hier kijken Ga lkkr slapen nu
Zo hier op bed, voel me niet heel denderend... Pijn in mijn buik.. spanning? Ei? Geen idee... Net als toetje kreeg ik de 4d echo's van schoonzusje onder mijn neus.....is even niet t goede moment, maar goed.
Inderdaad da echt verkeerde moment, waarom doen ze dat dan ook? Of weten ze het niet van jullie? Rustig aan meis (hoor mij praten....) Truste allemaal
Goedemorgen lieve meiden, @ego....pffff ben ik klaar wakker om 5u??? Terwijl Bob man naast me hele regenwouden omzaagd en de moskee gaat hier af @echo gaaf meiden!!! Juna en kipjes ik ga bij jullie spieken als ik terug ben @juffie...lekker broeden meis!!! Volgende week donderdag testen...ahhhhh...spannend!!! @katek...jammer dat het strippen niet is gelukt Oh meis vind het zo balen voor je!!! Dikke knuffel hoogzwangere!!! *Geeft Katek een hele dikke verdiende knuffel* @DA wat ben je toch een schatje!!! Annaatje vraagt om een samenvatting en jij pent neer Bob is zwanger Lekker wijfie!!! Moet jij vandaag?? Ei is gevonden toch?? Dan gaan de duimen los vandaag dat begrijp je wel toch Spannende dagen ook weer hier!!! @Zwangeren gewoon bellen als je het niet vertrouwd hoor!!! Voor ons zal iedere zwangerschap ook met meer angst verlopen...ik zit nu hier en heb genoeg ontspanning en afleiding maar bij geen klachtjes slaat de paniek toe en bij veel pijntjes ook weer dus ik ben blij dat ik geen mogelijkheden heb om te bellen Nou ja het is zo 3 mei...ben nu weer bang voor een lege vruchtzak omdat ik me zo goed voel...dus zonder angst zal het nooit meer zijn helaas.... @annaatje gaaf dat je weer terug bent eventjes meis!!!Nou je hebt de zeer beknopte samenvatting al gehad van DA hahahaha Wel vervelend zolang bloed verlies...kan van de mk zijn...bij mij zijn 4mnd lang de cyclussen vervelender, pijnlijker en anders geweest...je lichaam krijgt toch door een curettage een klap mee vermoed ik omdat het niet uit zich zelf gebeurd...maar ieder lijf is ook anders... Gelukkig krijg je fm!! Fijn dat je dit kon regelen op het werk!! Sterkte meis en hopelijk ook snel weer zwanger!! @all...morgen lees ik weer bij lieverds!!! Ik had het geluk dat mijn mannetje aan verse granaatappels kon komen dus iedere avond deed hij er 1tje uitpersen....hier hebben ze alleen maar hele zoete ranja...bah bah!! Salades zal ik niet meer eten...Thanks voor de waarschuwing ladies...blijft lastig in een ander land... Dikke knuffel vanuit het Turkse land X
juffie: ja ze weten wel van ons.. maar goed zij kan ook niet weten wanneer wel en niet t juiste moment is. en ze probeert me overal zo veel mogelijk bij te betrekken.. dus ze bedoelt t allemaal goed.. maar ja.. is soms niet fijn bob: geniet maar lekker in turkije!!!!!
DA, ze kan toch vragen of het het goede moment is? dat doet iedereen hier wel. Ze bellen mij op, ik heb echofoto's, kan je het aan om ze te bekijken? Vaak zeg ik: Doe maar niet, ik kom binnekort wel eens bij je langs om ze te bekijken. dan is het iig niet in mijn eigen huisje, en kan ik me er goed op voorbereiden. Succes met IUI vandaag!!!!