Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: ja zo kan t idd ook... maar ik wil niet dat zij zich dan rot voelt dat ik die echo's niet wil zien...

maar goed.. over 9 minuten gaan we aaaaaaaah

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    duurt 5 minuten, dan sta je weer buiten...succes!!!

je wilt de echofoto's toch wel zien, alleen op een moment dat het jou uitkomt. Als ze daar bij mij een probleem van maken, dan blijven ze er maar met hun foto's. ( maar ik ben mss een beetje hard geworden hoor)

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lieve DA, nee zij voelt zich dan niet rot maar jij wel. En heb je weer jezelf weggecijferd. Ennnnn, als jij zegt nu ff niet ik kom zelf erop terug wanneer wel: dan hoeft zij zich niet rot te voelen hoor. Want je wijst niet af, je laat gewoon zien hoe jij erin staat. En ziet ze dat je het er gewoon moeilijk mee heeft. En dat snapt ze als het goed is ook!!

Bob, zwanger in marmaris. Hahahaha! Geweldig! Onbezorgd zal helaas niet meer lukken.

Anna!!! Wat fijn dat je er weer bent meis!!! En al die stress, afschuwelijk. Wat goed dat Gent jou gaat volgen met FM.
    We hebben je gemist hier!!!

Juffie, wat een mooie blasto!! Ik had precies zo eentje!! Dussssss ;):D.

Kate, strippen niet gelukt lees ik? Wat stom!! Hoop dat je meisje zich snel aandiend!!

Gisteren werd ik gekkkkkk van m'n maag! Morgen weer werken. Lekker handig met een maag vol brandend maagzuur :(.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal, lastig dat maagzuur!!! Is er niks wat helpt?
    Werkse!!!

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vanaf wannner merkten jullie iets van de tp?
    Moet je altijd wat voelen?
    En een Blasto, vanaf wanneer kan die zich gaan nestelen?

Sorry voor al mijn vragen.
    Liefs

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Net contact met DD gehad en de andere 2 zijn allebei gestopt met delen dus we hebben geen cryo's. Das wel heel erg jammer.
    Nu maak ik me al weer direct zorgen dat ook deze in mijn buik gestopt is met delen als die andere ook allebei vandaag gestopt zijn....pffff.
    Hopen op het beste dan maar!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juffie balen dat je geen cryo's hebt.. en die in jou buik zit in een heel andere 'leefongeving'' dan de andere cryo's..

foto's ja jullie hebben ook wel gelijk hoor, vind t allee lastig.. maar goed..

zo wij zijn weer thuis.. waren een beetje vroeg maar werden ook eerder geholpen, er werd gezegd daar, nu 18 dagen wachten en dan testen! is lang toch? dan zit ik op cyclus dag 34 ofzo....

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA, ze zeggen 18 dagen maar je kan gewoon op je NOD testen hoor. Die 18 dagen is meer om je te beschermen tegen vroegtesten.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie wat balen dat er geen cryo's zijn!! je emmie zit lekker warm in je buikje, en dat is natuurlijk het allerbeste. In zo'n schaaltje zou ik me ook niet doordelen ;)
    Hou vertrouwen meid!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Da pittig zulke momenten. Vind de tip van panter wel een goede. Hopelijk is het straks niet meer nodig na deze iui! Ik duim!

Juffie ik weet niet vanaf wanneer die innesteld, paar dagen na tp lijkt me. Die van ons had 5 cellen dus dat duurt wat langer.balen dat er geen cryo s zijn! Maar ze zijn altijd beter af in de bm hoor, daarom plaatsen ze bij ons na 3 dagen terug en de rest gaat de dag van de tp of de dag erna de vriezer in.

Ben de rest even kwijt.
    Hier rustig maar ben er zo zat van. Wil morgen plan de campagne maken met vk over komende week, wanneer ik naar de gyn mag..

11. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    DA, och wat spannend zeg!!! Jeetje mina!!!

Juffie, zo'n blasto als jij hebt had ik ook en toen zei uber S.: hij springt nu al bijna uit zijn voegen. Die zal in 24-48u al gaan nestelen hoor!
    Kut van de overige Emmy's. Richt je nu vooral op de topper in je buik!!

Panter, ik heb antagel, rennies en losec geprobeerd. Hielpen niet. Gisteren heb ik nog lekker sinaasappelsap gedronken. Maar dat schijnt juist slecht te zijn tegen maagzuur. Cola hoorde ik vaker dat helpt. Dus ook gedronken. Maar schijnt juist ook slecht te zijn tegen maagzuur.
    Rennies, is een leuk verkoperspraatje.... maar bij veel rennies helpt dit spul dus averechts :$. Weer wat geleerd.
    Dit allen dus vandaag niet tot me genomen, lijkt tot nu toe beter te gaan ;).

Kate, kan me helemaal voorstellen hoor dat je er klaar mee bent!!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zonnestraal ik had gaviscondrank en tablette(om mee te nemen) en dat heeft me goed geholpen in de zwangerschap

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal, mischien helpt omeprazol? Dat mag ook tijdens zwangerschap nml.
    Tis eigenlijk een maagbeschermer, maar doet ook wat tegen maagzuur, want mijn vriendin gebruikte het ook...terwijl niks anders hielp. Misschien toch eens proberen?

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb al maanden maalox kauw tabletten van de apotheek. Die neem ik zodra ik maagzuur krijg. Kost iets van 6,75 voor 40. Kan ik bijna twee weken mee. Bij ons worden rennies afgeraden. Misschien een tip?

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    DA: Spannend meis! Ik duim ook heel hard voor jou!

Zonnestraal: wat vervelend van je maagzuur, hopelijk vind je iets dat wel helpt. Ik concentreer me ook op de topper in mijn buik, maar "schrok" wel dat die andere gestopt waren vandaag, maar goed een schaaltje of een warme buik is ook wel wat anders...hopelijk gaat die hier wel verder delen en nestelen. Deze was aan het omzwellen zei uber s. Betekend dat bijna innestelen?

Katek: Hoop voor jou snel meer duidelijkheid! en dat je jullie meisje eindelijk kunt vasthouden!

Panter: Nee een schaaltje is inderdaad niet zo fijn, hopelijk in mijn buikje wel?!?!

Liefs Juffie

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik weet niet wat hij bedoeld met omzwellen maar het klinkt als verder delen en dat hij beweegd. Die van ons trilde zeg maar, dat kon je toen zien onder de microscoop.. Ik duim voor je meis!! Lekker je handen op de buik en je mini beebje toespreken dat het lekker moet gaan nestelen!

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ben aan t twijfelen, zwangerschapstesten bestellen of nog even niet en afwachten.....

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Da, je moet de afweging maken of je jezelf er gek mee zou maken.
    Ik heb altijd 1 test in huis. En die doe ik dan rond NOD.
    heb ik er meer dan ga ik al vroeg testen en mezelf gek maken...daarom heb ik er maar 1.

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja ik weet niet of ik mezelf ervan kan weerhouden om te vroeg te gaan testen hahaha.. nouja heb nog ff de tijd..

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    sja lastig he.. ik had ook altijd 1 liggen..maar de laatste keer meer omdat ik die dipsticks van sensitest had besteld.. je moet zelf maar bedenken of het handig is of niet..

Deel Deze Pagina