juffie: nee naar mijn idee is dat niet zo erg... ik heb utro gebruikt bij icsi 1 en 2... en ik moest t zelf een beetje over de dag verdelen.... dus soms zaten er meer uur tussen en soms wat minder...
Okay gelukkig maar. Ik doe steeds 8.00 - 13.00 - 20.30uur Die laatste was vandaag dus 22.00uur een keer wat later zal niet zo rampzalig zijn wel? Morgen houdt ik me weer netjes aan de tijd
Juna ik hoop morgen! Baby is vandaag best druk, dus wie weet.. Juffie ik vergat het ook wel eens, gewoon indoen als je er aan denkt. Girl gefeliciteerd met je nichtje! Da spannend!
Katek: Jullie meissie wil eruit! Je kunt het! Ik gok op vannacht of morgen? Slaap lekker!! Gelukkig maar dat het 'vergeten' niet zo erg is. Voelde me al meteen slecht! Maar is alweer over, wat fijn dit forum en al die lieve meiden hier! Ga nu lekker slapen! Trustep
Juffie, fijn dat TP goed ging, balen geen cryo's, duim voor je voor een mooie test volgende week! Darkangel, duim ook voor jou voor een mooie test! Bob, geniet van je vakantie! Annaatje, leuk je hier weer te zien, fijn dat Gent je meer gaat volgen! Dreamer, kan me voorstellen dat het een heftige week was! Knuffel! Juna, fijn dat echo goed was! Zonnestraal, fijn dat maagzuur minder is, ik krijg het ook van vers sap en cola.. Kipjes, fijn dat echo goed was! Katek, hoop dat je meisje zich vandaag vanzelf meldt! Panter, hoe gaat het nu met jou? Voor degene die ik vergeten ben, sorry, is nog erg vroeg .. Even ego.. Hier een baaldag (sinds gisteren), voor de tweede keer in 3 weken een blaasontsteking met buikpijn en harde buiken.. Gisteren gekozen voor kleintje en mezelf en naar huis gekomen vanuit werk, nu bij opstaan weer last van buik.. Denk dat ik effect van kuur maar even afwacht en anders morgen weer ga werken.. Wij gaan nu even voor (erg hè..).. Dinsdag bij VK ook lager Hb dus mag nog bloed gaan prikken, 3d echo dinsdag niet gelukt omdat kleintje met neus in bekken lag.. Allemaal niet zo fijn...
monatoetje: waarom is t erg als je voor jezelf en je kleintje kiest? daar is toch niks ergs aan, dat is juist goed! hoop dat je blaasontsteking snel over is, en je buik wat rustiger word!
Monatoetje misschien moet je ook echt cranberry capsules en sap erbij gaan proberen.. Doe ik ook en kon zo een derde blaastonts. Net voorkomen (weet niet zeker of het daardoor komt) maar baat het niet dan schaadt het niet!! Klote zeg!!!!! Echt à relaxt tijdens zwangerschap! Hier ook ff dipje... Angst voor bevallen en toch nog kIndje verliezen komt nu steeds... Bah!! Zal er wel bijhoren,.. Ga natuurlijke wijze bevallen en kindje twee komt dan ws met zijn billen, dus in stuit, eruit... Maar de weg is al vrij door kindje 1 dan... Gyn heeft je overtuigd dat ook in geval v twin een natuurlijke bevalling echt veiliger is, wil ook op hen vertrouwen zij willen ook geen extra risico's en een keizersnede is toch echt een operatie met dus mee risico's! Nu ff weer positief worden en vertrouwen krijgen!! Xx juffie echt jammer vsn de twee andere Emmy's..dit moet hem dan echt worden!!! Xx
@katek, Hoe is het vandaag ? @juffie, Ik vergat ze ook nog wel eens hoor, kan geen kwaad. Als je ze maar 3 x per dag neemt en er minimaal 2 uur tussen zit geloof ik. Inloopkast, niet te veel bij voorstellen hoor haha Vriendlief heeft een gipswand neergezet in onze slaapkamer, met een deuropening met gordijn. En daarin dan helemaal vol met hangrekken en stellingen voor onze kleding. Plekjes voor de schoenen tassen, kettingen. Super handig. Net een klein kledingwinkeltje. Hebben niet zo'n handig huis qua indeling met kasten enzo dus dit was een super oplossing ! En je ziet er niks van, wand is mooi behangen en gordijn in dezelfde kleur Hoe voel je je verder trouwens ? @ mona, Jeej al zoveel blaasontstekingen. Lijkt me niet fijn nee ! Hopelijk voel je je gauw wat beter. En goed dat je voor jezelf en de beeb hebt gekozen hoor !! Jullie zijn belangrijker dan werk ! Dikke knuf. @ da, En lekker gegeten gister? Manlief had gekookt toch ? En ook weer heeeerlijk aan de pom sap ? Met een rietje haha, moest wel lachen @ annaatje, Klote dat je cyclus zo in de war is, maar gelukkig gaan ze je volgen in Gent. Kun je de fm's niet in een ziekenhuis bij jullie in de buurt doen? Hebben wij ook gedaan, scheelt een hoop reistijd. Dikke knuf ! @dreamer Moest aan je denken, dikke knuf voor jou ! @ girl, Hoe is t met elina na de fysio ? Helpt het ? @ zonnestraal en kiyeko, Hoe voelen jullie je ? @ juna, Bijgekomen van je lange werkdag? @ ook, Hoe is het met jou en je kleine man. Al in het appartement getrokken? @ iluna, loutjelou, en alle mama's die ik vergeet, Hoe is het met jullie en de kleintjes ?? @ikkuh Wat is jullie volgende stap in het traject ook alweer ? @liev, Alles nog rustig met jou en de beebjes ? @ bob, Ben je al bruin ? Ennuhh lekker aan het genieten ? @ panter, Wanneer begin je met je nieuwe job ? @ all, Sorry als ik iemand vergeten ben ! De lijst is zo lang hihi. Vandaag naar fysio geweest. Mijn rug en bilpijn komt door het veranderen van het zwaartepunt en door de hormonen zijn de banden wat zwakker. Omdat ik van mezelf al een holle rug en slechte houding heb word het wat verergerd. Dus heb nu een lichte tape voor wat extra steun. Ben benieuwd ! Is wel al minder dan van de week dus gaat de goede kant op.
@ liev, Had je berichtje net gemist. Vervelend meis dat je je zo voelt. Lijkt me ook extra spannend met 2 beebjes, maar de vk weet wat ze doet ! Gaat vast goedkomen hoor ! Dikke knuffel ! Xx
Liev, balen dat die angst zo blijft! Lijkt me zo spannend! Ik zou die onzekerheid ook hebben! Maar heb vertrouwen, het komt ook bij jou goed! Knuffel!
Hey dames, hier alles rustig.. as always. Liev ik herken het zo.. dikke knuf voor jou meid, maar het komt vast en zeker goed! Ik vind het ook zo eng om pas na 42 weken te bevallen als het nu niet gaat komen. Ik hoef pas dinsdag weer naar de vk en zit dan op 42 weken.. ik vind dat best heel lang. Dan pas doorverwijzing naar gyn.. zucht. Ik hoop echt dat ze de komende dagen geboren gaat worden zonder enge bijkomstige complicaties enzo..
@kipjes kan ook in ned maar ben de laatste keer niet zo aardig geholpe In bels zn ze zo lief dat we liever iets verder wille rijden Vraagje.want denk dat ik nu ook pregnylspuit krijg is dat eng... En wanneer moet je zon spuit zetten Ik begreep dat in ned. Er tekort aan is.in het ziekenhuis In bels heb je ook apotheek en kan je t zo meekrijgen zei Vroedvrouw. Weet jij zo kipjes waar apotheek zit in gent of Haalde jij t in ned.ben zo bang om mezelf te prikken.... Zwaai zwaai naar iedereen
@ annaatje, Ja , dat onaardige heb ik helaas ook ervaren. Maar heen en weer was voor ons echt geen optie. Pregnyl spuit je op de dag dat je follikel groot genoeg is. 2 dagen erna is dan de iui dacht ik. Gent bepaald wanneer je moet prikken. Is niet eng hoor ! Misschien kan je man je helpen ? Ik heb ze altijd in nl gehaald. Maar in belgie zou ook kunnen alleen moet je dan zelf betalen ( 15 euro dacht ik )
anna pregnyl is niet eng hoor! Alleen het mengen is wat spannend.. en het feit dat het op een bepaald tijdstip moet. Maar verder is er niks engs aan. Gebruik je nu geen hormoon injecties dan? Ik zou het zelf doen, vind het juist eng als anderen het doen. Gewoon een vetje pakken (als je zit) en daar de naald in doen. Gewoon tsjak.. en dan leegspuiten.
@ kate wat vervelend dat ze je zo lang door laten lopen, ook al voel jij je er niet goed bij. Lukt het nog om in beweging te blijven? Ik ben even vergeten of jij ook bij een acupuncturist in behandeling was, want misschien kan die iets voor je betekenen? Heel veel sterkte de komende dagen, ik duim hard dat de kleine snel komt. @ liev kan me voorstellen dat het extra spannend is met twee kindjes. Volgens mij kun je echt het beste op de Gyn vertrouwen. Ik heb trouwens vorige week nog een vrouw gesproken die van een beebje in stuit bevallen is, en het ging zonder problemen. @ juffie, ik duim dat deze emmy uitgroeid tot een prachtige beebie. @ mona beterschap. Misschien zijn er alternatieven naast de AB om van die blaasontsteking af te komen, homeopathie bv of acupunctuur? WB anna! @ panter, een mooie blok heb je. Roept heel veel herkenning en herinneringen op. Ik hoop dat je de blog na de icsi snel een andere wending gaat nemen. @ DA, duimpjes draaien. Heb erg moeten lachen om jouw granaatappel actie. @ girl, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! @ kipjes die inloopkast klinkt gaaf! Helaas wonen wij veeeeeel te klein voor zo iets. Goed dat je nu al bij de fysio bent, dan kan erger nog worden voorkomen lijkt me. Voel jij je verder goed en lekker zwanger? Hier gaat het wat minder, werk (ik heb eigenlijk twee banen), een pittige cursus van een jaar en een baby die iedere nacht nog minstens 1 keer wil drinken breken me op. Ik geniet volop van onze kleine, maar alles bij elkaar is het gewoon te veel. *zucht* Dus volgende week verplicht 8 dagen vrij om wat bij te slapen. Zwaai @ ook en naar iedereen die ik vergeten ben.
iluna ik deed acu ivm stuit maar daarna niet meer..is nu ook wat kort dag om nog iets te regelen.. Wel goed dat je nu verplicht rust neemt.. Ik kan overigens alles nog, stofzuigen, schoonmaken enzo..
Bedankt kipjes. Moet jij nu nog keer terug naar gent of gaat alles via nederland @katek ik heb genoeg vetjes op mn buik hahahaha @iluna great to be back hihi. maar probeer hier toch weer minder te zn Anders ben ik dr heel dag mee bezig.stort me lkkr op mn werk nu en we gaan bijna naar berlijn toe in mei
Anaatje; wat betreft pregnyl geen idee ik heb ovitrelle gebruikt! Maar is niet eng hoor gewoon hup erin en klaar! Kate: Meissie hoop echt dat ze er snel is! Ik duim nog steeds! Heb je anders al een afspraak wanneer ze wordt gehaald? Iluna: pittig ja 2 banen cursus dat breekt je op! Neem maar lekker de tijd om wat bij te tanken meid! All: Hier niks nieuws onder de zon. Voel ook niks.... Terwijl ik zoooo graag iets wil voelen. Maar ja zit vandaag ook pas 2 dagen na tp. We wachten het af.....