kipjes: ja hoor, was wel lekker haha, manlief had idd gekookt gister, en ja weer aan de pom sap, net mijn glaasje alweer leeg met een rietje, dan proef je t een stuk minder hahaha.. hopelijk helpt die tape! zou wel schelen ofnie?   liev: balen dat je zo'n angst heb, maar kan me t wel voorstellen! maar komt goed!   katek: als je zo'n angst hebt, blijven aangeven, keertje extra bellen naar de vk.. misschien als je een beetje aandringt dat ze je eerder dan 42 weken in willen leiden..   annaatje: dat spuiten komt goed! pregnyl is wat vervelend, maar als ik mezelf spuit voel ik er nauwelijks wat van, als iemand anders mij spuit doet t zeer, in dusseldorf vroeg ik altijd of ik t zelf mocht doen, als ze weer eens klaar stonde met een pregnyl haha..   iluna: ook aan jezelf denken he, goed van die 8 dagen vrij, maak er lekker gebruik van zou ik zeggen!
Lieverds.. Bedankt voor alle fijne reacties... Inderdaad op de gyn vertrouwen en ze hebben een eigen ok, dus moet sowieso goedkomen.. Wil weer ff positief denken ipv dat er wat mis gaat.. Katek snap jou ook zooooo goed!!ik ben 18 dagen te laat geboren, springlevend.. Misschien stelt dat iets gerust! En als je niet meer trekt gewoon vk bellen en eerder afspr bij gyn laten maken!! Komt goed meid!! Hoop zo dat het vannacht nog begint bij jou!!! Hier ook nog stuk vulling afgebroken, hopelijk kan ik morgen bij tandarts terecht... Lekker zo hoog zwanger.. Grrr!!! Iluna klinkt heftig.. Pas goed op jezelf hè?! Goed dat je rust neemt! Hoest met de rest? Monatoetje al idee dat de kuur aan slaat? Irri om daar 's navhts je wekker voor te zetten hè?! Nou ik ff koken.. Liefs voor iedereen!!!
Liev: Balen dat je zo'n angst hebt, kan ik me voorstellen. Probeer te vertrouwen in je gyn. (ik heb makkelijk praten ik weet het) probeer positiev te blijven voor je eigen gemoedstoestand en je beebjes! Smakelijk eten! Mona: En? Slaat de kuur aan? Ik heb altijd heeeeeel veel last gehad van blaasontsteking. Toen ben ik van lucivitaal crandberry gaan slikken en nooit meer last van gehad! Lucovitaal zijn de beste wel redelijk prijzig. Ik ga lekker met de voetjes op bank! Heb vandaag mooi nieuw rolgordijn gekregen aan de achterkant (tuin) hele huis fleurt ervan op, mooi ding! Liefs
katek ik zou morgen bellen met vk en zeggen dat je het zat bent en bang bent, angst is geen goed uitgangspunt voor een bevalling, zou me door laten verwijzen naar gyn. laat die maar de beoordeling doen...
Hoi meiden Ik haak hier even in als dat goed is, lig nu eindelijk gewassen en gestreken op de bank! hahaah, lekker op tijd na bed vanavond. KateKbeeb is er nog steeds niettttt pffieuww!!!! jammer meis Da hoe is het met je? liev: dikke knuffel meis
Hoi meiden, haak weer even in.. Juffie nou hoop dat je volgende week don een mooie positieve test hebt.. spannend!! Girl mijn dochter had ook last van een voorkeurshouding die op een gegeven moment zo erg werd dat haar hele schedel vervormde. Ik heb toen een verwijsbrief gehaald bij mijn huisarts. Er zijn toen echo's gemaakt van haar schedelnaden om te kijken of die al gesloten waren, dat was gelukkig niet aan de orde. Ik wist toen dat er een redressiehelm bestond en heb een afspraak gemaakt in rotterdam sofia kinderziekenhuis. Ik wist dat ze daar die speciale behandelingen deden. Mijn dochter heeft uiteindelijk een half jaar met zo'n helmpje gelopen en de vervorming is echt bijgetrokken. Ik ben blij dat ik snel aan de bel heb getrokken en het er niet bij gelaten heb, want je ziet steeds vaker kindjes met vervormde hoofdjes. Omdat ze niet op hun buik mogen liggen ivm wiegendood. Nou zal je zeggen als het maar gelukkig en gezond is, maar het kan ook wel degelijk een uiterlijk probleem worden. Ik zou het goed in de gaten houden en als jij vind dat er iets aan gedaan moet worden zou ik het doen als ik jou was. Want er bestaat gewoon iets voor. Succes met je kleine meid.. panter spannend ICSI.. Katek je moet nu gewoon echt je hart gaan luchten hoor bij vk.. Die zenuwen kunnen het ook allemaal stagneren.. Hier afgelopen dinsdag weer in het ziekenhuis geweest voor de infodag.. Die liep uiteindelijk geheel anders dan we gedacht hadden, ik was namelijk zelf al aan de pil begonnen om me cyclus te kunnen regelen ivm met bruiloft.. Werd elke mnd maar zenuwachtig om met de behandeling te beginnen, we zouden na onze vak in aug beginnen. Maar omdat ik dus aan de pil ben mocht ik als we wilde die zelfde dag nog beginnen en hebben we de eerste poging voor ons huwelijk. Ben dinsdag begonnen met decapeptyl, stond met zweet tussen mij r..t te tellen om die naald erin te prikken. Viel uiteindelijk gelukkig mee. Dus nu heel erg spannend allemaal.. liefs vlinder
vlinder: spannend man!! dames jullie mogen 1x ! raden hoe ik erbij zit How to curl your hair with a sock! No heat - YouTube
Vlinder, fijn dat je al mocht beginnen! Heel veel succes! Duim voor je! Iluna, ik maak nu deze kuur nog af, hoop dat het niet terug komt met voldoende drinken en cranberry.. Liev en Juffie, het gaat weer wat beter, alleen nog harde buiken om kleine inspanning, komt ook wel weer goed!
@Liev: vriendin van mij is ook bevallen van een tweeling. Eerste kwam natuurlijk, 2e lag in stuit en werd met ks gehaald. Dus dat kan ook! Ze houden de beebjes echt goed in de gaten meis. Zodra er iets mis lijkt grijpen ze meteen in. @Katek: hier ook bijna 20 dagen overdatum geboren. Maar zou zeker aan de bel trekken en vóór de 42e week al bij de gyn aankloppen. Aandringen hoor meis! (overdreven doen alsof je doodmoe bent en het niet meer trekt wil helpen ) @Iluna: het is ook allemaal best zwaar zo'n kleintje! Goed dat je even tijd voor jezelf neemt. @Mona: jij en de beeb zijn het belangrijkste hoor! @Vlinder: superspannend! @Kipjes: heb je geen ischias? Fijn dat de tape lijkt te helpen. @All: dikke knuffel voor allemaal!
Goedemorgen lieve meiden, Hier vanochtend knaller van een test Heb verder totaal geen klachten dus dat baart mij af en toe wel zorgen maar hopelijk komt dat door de ontspanning... @katek wat balen meid!!! Ik denk dat je hier al genoeg tops hebt gekregen om bij de vk te gebruiken...dus ik geef je alleen een dikke knuffel!! @DA en juffie duimen draaien meisjes!!! Hoop zo op mooie resultaten!!! @vlinder wat een goed nieuws gewoon al begonnen!!! Ik zeg zwanger op jullie trouwdag @de rest van de lieve meiden, ik hou het kort ivm kosten internet...morgen met een catamaran naar Rhodos Griekenland varen...erg veel zin in!! Gister grote schildpadden gezien in het wild en natuurlijke modderbaden gehad (leuke foto's) en daarna opdrogen en de modder afspoelen om daarna in de natuurlijke hotsprings bij te komen...heerlijk!! Verder al heel veel geshopt...een heerlijke wegkruip trui en een prada tas (hartstikke nep maar ik vind hem super mooi) en een meisje hier verderop maakt hele gave dingen van vilt...dus ik heb 2 dingetjes bij haar gekocht voor de babykamer...twee uiltjes op een stok en 2 lovebirds met een belletje (heb er een foto van zal ik op zp zetten als ik terug ben) Gaan nu lekker ontbijten heb honger!! Hahahaha @voor iedereen hier een dikke knuffel!! Hoop op heel veel positief nieuws!! Duimen draaien ook hier!!! Dikke kussen vanuit het warme Turkije xx
hey lieve meiden, ik zal zeker aan de bel trekken bij de vk al wil ik het eigenlijk nog even afwachten. wil zo graag natuurlijk bevallen en liever niet ingeleid worden, gister met manlief erover gehad en als we het zat zijn of niet vertrouwen trekken we aan de bel. Punt. Zijn nu 41,3 dus valt opzich nog mee, veel mensen in mijn omgeving die overtijd waren. Maandag nog echo en ctg gehad en alles was goed, ook voldoende vruchtwater enzo.. dus we zien wel hoe lang onze adem is.. wel vermoeiend hoor.. bob gefeliciteerd met je super test! Lekker genieten nog van je vakantie, ben erg benieuwd naar die vilten beestjes! andere meiden, dikke knuffel, ben zo gaar dat ik even niet de energie heb om te reageren (ben al vanaf 5 uur wakker), sorry..
Katek: Goed zo! als jullie het zat zijn meteen aan de bel trekken! Bob: Lekker genieten van je posi test en je vakantie!!!! Vlinder: misschien zwanger trouwen....wat VET! Allemaal: Hier alles prima. Merk helemaal noppes, nada, niks..... Enige wat ik merk is dat ik het warm heb, voelt alsof ik gloeiende wangen heb....heb geen koorst in ieder geval, en voel me verder prima. Ook in mijn buik voel ik niks (afgezien herstel van punctie). Zou ik niet op zijn minst iets moeten voelen? Meiden fijne dag allemaal! Liefs Juffie
juffie ik weet het niet, heb zelf geen innesteling gevoeld, tenminste geen bloeding of iets in die trant. wel had ik op een gegeven moment een soort krampje aan een kant, dat heb ik wel een paar dagen gevoeld. In mijn blog lees je mijn wachtweken, al was mijn cryo natuurlijk niet zover ontwikkeld. Ik merkte bij mijzelf emo buien en zere borsten, maar dat kon ook nog van de utro ofzo zijn geloof ik. dus allemaal erg verwarrend. Niet druk maken als je (nog) niks voelt hoor, niet iedereen merkt het..
bob: volgens mij heb je t wel naar je zin daar haha!! hier baal ik een beetje dat ik vrij ben, als ik aan t werk ben, heb ik precies de juiste afleiding!! en nu dus niet.. vanmiddag even met mijn moeder shoppen.. dat scheelt wel
ja da, goed idee van je om te gaan shoppen. Ik heb gister de website van de hennes leeg gekocht.. haha.. best leuke dingen in de sale voor echt weinig! Ben straks zo toe aan nieuwe dingen!
Juffie, ik had dan wel geen TP, maar voelde verder ook niets aan het begin van deze zwangerschap.. Niets voelen wil niet zeggen dat er niets is! Duim voor je! Katek, fijn dat jullie wat meer rust en vertrouwen hebben, kan me voorstellen dat het vermoeiend is! Darkangel, ik ben ook liever aan het werk dan thuis zitten en niets om handen hebben.. Bob, fijn dat je het zo naar je zin hebt in Turkije! Geniet maar lekker!
DA shoppen is ook leuk Mona hoe gaat ie met je blaas? vervelend voor je dat je daar vaak last van hebt.. Juna hoe gaat ie met jou voel je je nog vaak verdrietig en onzeker of gaat het iets beter? Dreamer wanneer mag jij weer voor de volgende poging? Liev spannend met je 2 beebjes kan me je onzekerheid heel erg goed voorstellen, had ik van mijn dochter ook. Had constant een te hoge bloeddruk door de stress en dan had ik bij mijn dochter kwa zwanger worden nix te klagen, maar teveel meegemaakt met fam vrienden bij wie het wel mis ging, dus wist gewoon wat er allemaal fout kon gaan was een wandelende stresskip.. Heeft iemand van jullie ook decapeptyl gebruikt en hadden jullie daar dan last van? Liefs Vlinder
Even snel drukke dag vandaag! Ik voel me nu top vlinder bedankt voor t vragen hihi ik heb decaptyl gebruikt geen kwaaltjes alleen heel erg moe Bob enjoy ur vacationeeeeee!! Op en top zwanger