Juna, relax meid!! Krampen kunnen ook komen door een zwangerschap. je kunt in zo'n vroeg stadium echt nog niet weten waar je aan toe bent.
vandaag was een dag vol spanning, gisteravond naar mulheim gereden.overnachten in hotel om zo uitgerust naar het ziekenhuis te gaan. vandaag is de tese operatie uitgevoerd..........heel spannend allemaal. vriend had bij bijkomen vreschrikkelijk veel pijn,nu is hij rustig af en toe hoor ik een kreet van de bank komen.(vooral als de kat op de bank springt). wat is jullie ervaring met wacht tijden van de uitslag. liefs smurf
@ kiyeko ; wat is nod? Weet ik niet sorry @ panter : zow ben ik normaal ook niet dit valt me allemaal zwaarder als verwacht kan me niet ontspannen net weer verschrikkelyk nieuws te horen gekregen soorry voor myn klagen
@dreamer, ja vind je.. ik heb toen ook info gevraagd bij MCK maar helaas was ik toen nog te jong om op de wachtlijst te komen. Ik heb me nog totaal niet ingelezen over ICSI/IVF oid... ben erg benieuwd waar ze 7 maart mee komen...zucht duurt nog zo lang...
dreamer: ja we zullen binnenkort weer is iets plannen! heb nu ook een lading kleding besteld hahahahahhaha... t is niet bij online window shoppen gebleven haha juna: oh balen, nod is niet ongesteldheids dag.. of zo iets haha.. smurf: oh balen van pijn, verzorg hem maar goed!
@ da. ; nog nooit van gehoord haha @ smurf! Spannend verzorg m goed...ik werd gek van t wachten! Wanneer krijg je de uitslag ik duim voor jullie!
Juna, geen sorry zeggen meis. het is ook retespannend allemaal. Wilde alleen maar zeggen dat het te vroeg is om conclusies te trekken over of het wel/niet geslaagd is. smurf, wij hoorden meteen na de tese de voorlopige uitslag. na 14 dagen kwam de definitieve uitslag. Sterkte voor je man! Dreamer, spannend dat het weer bijna gaat beginnen!!! Whieeehoeeee!
@ panter: ben 1 wrak zenuwen door dit maar ook door andere dingen die deze week gebeurd zijn. Er moet nu echt een x positief nieuws komen (hopelijk van ons) ik voel dan weer zachte ongi pijnen dan weer helemaal niks dacht zelf dat ik wat moest voelen sorry maar nu jij? Las ik nou dat je met icsi gaat beginnen? Xxxx
Nee hoor geen icsi voor mij. das nog een ver ver ver van mijn bed show. Ik doe nog 1x KID en daarna evaluatie. ga dan vragen om nog 6x KID. Daarna weer evaluatie, en dan kijken of ik aan de hormonen-IUI toe ben. pas daarna komt icsi in beeld. liefs
Met icsi idd meer kans, máár na 3x is het einde oefening. heb dus liever 25x 10% kans dan 3x 25% kans.
Okayy ja dat snap ik bahhh wat een gedoe met al die kansen en percentages kwamen de beebjes maar aangewaaid ze zyn zo verdomde welkom ehhhh
dreamer spannend je gaat bijna beginnen!!! panter hopelijk gaat het nu een keer lukken dat je niet nog meer iui's hoeft. kipjes hoe gaat het met jou??
Goedemorgen lieve meiden, Hier een berichtje van de vroeg uit de veren bob Ik heb net op m'n tel bijgelezen en zal proberen te reageren al laat zo vroeg m'n oude hersenpannetje me een beetje in de steek hahaha @Panter balen toch ongi geworden, beloof me wel dat je niet meer van die voorgedrukte testjes haalt?? Werd er helemaal zenuwachtig van voor jou hahaha...balen hoor meid!! 12x moet raak zijn...is gewoon tijd!! @dreamer...spannend!! Hopelijk de 1 na laatste x ongi Ik zei toch het is zo maart hahaha @DA lekker shoppen en een ei!! Dat is heeeel goed nieuws!! Lekker deze positieve flow vasthouden piekeraartje! Ik hoop dat je langzaamaan weer een beetje opkrabbeld...zie liever een vrolijke en een beetje maffe DA hier door het beeld flitsen @kipjes...hoe gaat het met de bolle buik? Heb je nog veel pijn?? Ik vind het zo rot voor jou en kipjes man? Wanneer weet je meer of tp goed is gegaan? Ik hoop dat de bolle buik snel afneemt incl pijn klachten en dat je heel snel een positieve bolle buik mag krijgen @juna maak je nou niet druk...stress is niet goed...probeer te ontspannen...makkelijker gezegd dan gedaan maar zen @Sweet hoe is t met jou meid?? Ben je weer wat meer aan het genieten van alles? @Katek heerlijk nog 2 weekjes en dan verdient met verlof!!! Heerlijk vooruitzicht!! @OW ik wou je alleen maar heel veel moed, liefde en antwoorden toewensen...neem de tijd meid!! Dikke knuffel!! Zolang jij altijd voor S kiest zit je nooit fout! Je bent een topper!! @Annaatje shop untill you drop!! Geniet op de hhb!! En als het goed voelt lekker starten meid!!! @smurf ik duim voor een goede uitslag meid!!! *duim* @volgens mij ben ik vast nog mensen vergeten...sorry Maar hoe erg ik ook m'n oude hersentjes kraak er komt niets meer boven drijven... Ik vertrek weer zo met Bob man richting Antwerpen, gaan weer richting een hotel en heerlijk overnachten en shoppen...gewoon heerlijk genieten!! Jullie allemaal een heerlijk weekend toegewenst!! Deze dame is even out off order hahahaha Mis jullie gezellig geklets nu al maar dat bied weer extra plezier op de saaie maandag! Dikke knuffels *over en uit*
@ bobje: heeel veel plezier in het mooie antwerpen!!lekker genieten.....ik ben aan het werk dus myn verstand op 0.....
bob shop ze vandaag!!! heerlijk van genieten samen. katek lekker bijna verlof!! daar ben je echt aan toe op het laatst he. kun je dan lekker rustig aan doen en lekker genieten. iedereen een dikke knuffel!!! vandaag nog visite
bob: heul veul plezier!!! hier aan t wachten op mijn pakketje! komt tussen 9 en 1... dus ben benieuwd.. van de h&m komt in 2 delen haha.. eentje van de week en een eind maart pas! :O
@ shoppen, Veel plezier !!! @ ego, Hier een k*t nacht gehad. Heel vroeg wakker met vreselijke buik en maagpijn en super beroerd. Heeft lang geduurd voor het weer een beetje ging. We kijken het nog even aan en anders straks toch maar naar het zkh. Ben ook behoorlijk benauwd.. Zucht.. Ben er zo moe van ! Als het nu niet raak is grrrrrrrr