kipjes: ik durf het echt niet te zeggen....sorry ben ook niet zo van zulk eten hihih... Dreeamer: herken je een beetje mijn gevoelentje? Haha....eeeh maar wat vet zoveel eitjes toch? en zonder hormonen super tochhh? Da: hoe voel je je meis? Lekker kunnen ontspannen vandaag met dreamer Ook: aawhhh lijkt me errug moeilijk!! Maar gelukkig is ie weer thuis Ego: vandaag tijdens mijn werk (klinkt misschien vies of raar) kreeg ik ontzettende steken krampen van mijn bil tot het onderste kon mezelf even niet bewegen van de pijn, herkent iemand dit??
@Mona: heerlijk die opruimwoede haha. Maak er maar goed gebruik van! @Juna: zwangerschaps ischias Erg pijnlijk! Nou, ik vind het wel wat eng zoveel eitjes hoor. Ons meisje is absoluut geen makkelijk kindje en een huilbaby geweest, dus als ik dat keer 2 bedenk + mn kleine handenbindertje .. dan gaat mn kattaklop wel een slagje harder slaan
ook jeetje wat heftig allemaal!!! hoe is het allemaal afgelopen met de rechtzaak?? gelukkig is s nu weer lekker bij je thuis!!! dikke knuffel.. dreamer beetje dubbel gevoel denk ik?? je hebt veel meer kans maar ook weer het risico op een meerling.. en als je maar 2 kindjes wil dan zit je zeker in angsten... nou ben benieuwd wat eruit komt maandag!!! zwangeren alles gaat helemaal goed?? katek duim voor je dat ze zich snel meldt!!!! kipjes helaas weet ik niet of je dat mag eten.. hopelijk weet iemand het hier wel.. mona opruimwoede haha!! maar heerlijk dat alles aankomende week zover klaar is heerlijk is dat he!!! sorry wie ik allemaal vergeet!!! fijn weekend meiden....
Ja leuk vanalles voelen dreamer maar wordt er zooo onzeker van pfff vandaag hele dag gevoel alsof ik ongi moet worden en beetje strak gevoel in de buik weet niet hoe ik het moet zeggen. Normaal heb ik dat ongi gevoel pas op de dag dat de ongi aanbreekt, nu dus ruim week eerder! Wat een toestand ik weet het! Ga slapen ben kei moe! Truste lieverds! Dreamer: inderdaad je lijf aardig van slag! Hoe voel je, je verder meis?
@Juffie: geniet maar van die onzekerheid, hoe killing die ook is. Het hoort erbij. @Girl: idd heel dubbel. Wil dolgraag nog een kindje, maar ineens 2 (of 3??) is wel heel wat anders. Buiten de praktische dingen om, want een gezin van 5 is heel anders dan een gezin van 4. Maar het is zo'n wonder als je zwanger mag worden... Moeilijk! Een vriendin zegt dat ik beter een ronde kan overslaan en wachten tot we 1 ei hebben...
dreamer: een ronde overslaan zou echt mega kut zijn, zou gewoon eerst even maandag afwachten wat de volgende echo zegt, en vanuit daar kijken wat je wilt, en een beslissing nemen.
Ja wacht ook zeker maandag af. Bij 3 doorgroeiende eitjes slaan we zeker een ronde over. Bij 2 weet ik echt even niet wat we doen. Vind het ook niet leuk om erover na te denken.
ja dat kan jij wel! nu even lekker weekend! en maandag mag je je weer druk gaan maken en gaan lopen zenuwpezen
Dreamer, spannend dus. ik zou wel voor iui gaan, de kans dat ze alle 3 bevruchten & innestelen is klein...de kleinste gaat ws niet meedoen....dus dan blijven er 2 over. En tja....mocht je dan een 2ling krijgen...dan is dat mss wel je lot? Maar ik ben nogal zweverig....ik zou dat gevoel hebben nml, en daardoor ervoor gaan.
Mmmmm gisteren hele dag ongi krampen gehad, vandaag niks meer! Ben aan het aftellen tot dinsdag hopelijk dan donkere testen.
@Juffie: wat spannend! Toch stiekem wel leuk zo he @Panter: ik ben niet zweverig en moet realistisch zijn. Maar weet nog niet wat we zouden doen bij 2 eitjes. 3 eitjes is sowieso geen IUI. Hoor morgen wel hoe het ervoor staat! @Katek: hoe is het strippen gegaan? @Kiyeko: hoop dat je snel je ritme weer terug hebt! @All: fijne koninginnedag morgen!
dreamer en de rest morgen fijne koninginnedag!!! succes morgen he!! hopelijk zitten er geen 3 meer... en kun je een beslissing nemen samen.. katek hoe ging het bij de vk?? juffie spannend!!! kiyeko doe je het een beetje rustig aan meid!!! wat leuk woensdag weer een echo!! en spannend hoe iedereen reageerd!!!