Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussion in 'MMM clubs' started by DarkAngel25, Feb 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Even om duidelijk te maken waarom wij onder andere twijfelen, dan is het misschien wat beter te begrijpen.

Bij 2 eitjes heb je meer kans op een tweeling en dat is gezien mijn geschiedenis zeker niet ongevaarlijk.
    Onze dochter is zwaar dysmatuur geboren (betekend veelste klein)
    Ik heb HELLP syndroom gehad (zwaarste zwangerschapsvergiftiging waardoor dochter en ik konden overlijden)
    En bij een tweeling dus meer kans op herhaling van de HELLP en meer kans op dysmatuur.
    Het is dus geen kwestie van oh leuk een tweeling, er komt een hoop extra bij kijken.
    Vandaar dus onze twijfels..

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Dreamer wat heftig ik schrik ervan!
    Kan me voorstellen dat je erg terug houden bent wat betreft tweeling poe zeg, heftig meid!

Mijn kwaaltjes stiekem wel leuk krijg er hoop van maar dat is ook zoooooo gevaarlijk! Ga volhouden woensdag pas te testen hopelijk red ik dat haha!

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden even vlug: strippen wederom mislukt.. Nu wachten en anders inleiden komende week, ben nu al zenuwachtig.. Iemand ervaring?

Dikke knuffel meiden, kan het allemaal niet zo goed bijhouden van de stress..

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Katek: ik ben ingeleid (OOK ook)
    Mijn ervaring is heel positief.
    Ik heb 2x een pil ingebracht gekregen, merkte ik niks van.
    Vliezen zijn toen spontaan gebroken en toen kreeg ik meteen een weeënstorm.
    Met 4 cm wee opwekkers gekregen en uur later mocht ik al gaan persen.
    Half uur later was ze er.
    Van vliezen breken tot geboorte was 6,5 uur.
    Roep maar als je vragen hebt!

@Juffie: is ook erg heftig geweest allemaal.
    Geniet maar van die spanning, straks denk je er met weemoed aan terug :p

5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

Jul 6, 2011
    538
    0
    0
    Katek, jammer dat strippen niet gelukt is! knuffel!

Dreamer, kan me voorstellen dat je met dit als voorgeschiedenis heel erg twijfelt over iui met 2 eitjes, moeilijk!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Katek jammer meis!
    Ik hoop toch nog op een wonder!

Liefs

7. liev

liev Actief lid

Nov 5, 2010
    471
    0
    0
    Katek war ongelovelijk balen!! Maar gelukkig komt ze hoe dan ook binnen een week desnoods met inleiden!!! Dreamer begrijp jou heel goed, ik ben

8. liev

liev Actief lid

Nov 5, 2010
    471
    0
    0
    Fuckzooi weer hele beticht weg...nou in kort dan: ook hele zwangerschap bang voor vroeggeboorte en zwangerschapsvergiftiging ivm extra risico's twin.. Dus snap jou heel goed, helemaal gezien jouw voorgeschiedenis.., bij ons werden het er spontaan twee vanwege de risico's durfden wij twee tp's niet aan haha... Wel ontzettend blij met straks twee kinderen.. Maar ontspannen was het niet!!!! Kus en succes met beslissen!!!

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Liev: ik moest ook meteen aan jou denken!
    Zal je zien, 2 eitjes bevrucht, gaan ze nog een keer delen ook hahaha.
    Kan me je angst goed voorstellen.
    Je hebt gelukkig de 35 weken al gehaald, hele mijlpaal voor een tweelingzwangerschap!
    Zijn de kleintjes niet dysmatuur?

@All: hoop morgen in ieder geval duidelijkheid te krijgen over hoeveel eitjes er doorgegroeid zijn.
    En antwoord op een aantal vragen.
    Hoop dat ze daar tijd voor hebben, want morgen is een feestdag en dus zondagsrooster.

Voel me zo ondankbaar ook he, als ik een ronde niet laat doorgaan omdat we geen gok willen nemen voor een tweeling.
    Zwanger kunnen worden is al zo'n wonder dat je dankbaar moet zijn als het lukt.
    Maar ik kan de risico's gewoon niet negeren.
    Maar misschien zie ik ook wel teveel beren op de weg, ik weet het niet.
    Heb hier nooit rekening mee gehouden of ook maar over nagedacht.
    En dan hoor je alle mensen om je heen enthousiast zijn en jaloers dat je kans hebt op een tweeling.
    Moeilijk.
    (en voel me echt naar en raar erdoor)

10. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer bedankt voor je reactie! Ik vind jou juist heel bedachtzaam als het gaat om een meerling zwangerschap. Juist omdat je denkt aan de gezondheid van de mogelijke tweeling en niet te vergeten die van jezelf. Ik snap je heel goed hoor! Ben benieuwd hoe het morgen lijkt!

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Katek: tnx!
    Hoop gewoon dat ik me zorgen maak om niks en er maar 1 ei is doorgegroeid.
    Ik wil gewoon een weloverwogen keuze kunnen maken mocht het nodig zijn.
    En piekeraar zijn helpt ook niet mee :p

Ga je trouwens steeds meer tegen de bevalling opzien nu je over de uitgerekende datum bent?
    Of krijg je nu juist steeds meer het gevoel van kom maar op!

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    katek ik ben ook ingeleid..
    vraag maar als je iets wil weten.. had in iedergeval woensdag een veter gekregen en die was blijven zitten tot volgende dag (achteraf mocht het niet) toen konden ze s'ochtends half 8 vliezen breken en heb vrij snel weeenopwekkers gekregen.. toen rond de middag ruggenprik en toen was ze er snel..

dreamer dikke knuffel meid met de moeilijke situatie.. je hoeft je toch niet ondankbaar te voelen.. je moet gewoon over alle dingen nadenken wat er kan gebeuren..

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Girl, vond je de ruggenprik niet doodeng?
    Ik vond mn infuus voor de opwekkers serieus het ergste van de hele bevalling hahaha :p
    Maar ben echt als de dood voor naalden!
    (en had nog een spuiter ook, ik keek niet en voelde ineens mn hele hand warm worden .. was dus mn bloed die eroverheen spoot! Bahhhhhh!! Ze hebben toen mn hele arm maar in het verband gedaan zodat ik niks zag haha)

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    liev wat ben je al ver!! en dan wel met een tweeling.. voel je je nog goed??

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    dreamer nee die vond ik niet eng.. vond hem wel ff pijnlijk maar was blij dat ik hem had... want ik vond de rugweeen het ergste van alles.. haha de rest van de bevalling viel me mee..

ben ook niet gek op naalden hoor hha kijk ook liever een andere kant op haha.

als ik dat had gehad met me bloed werd ik er ook niet vrolijk van.. logisch dat je hett dan eng vind..

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik had ook rugweeën, dus snap wat je bedoeld!
    Ze hebben mij gevraagd of ik een ruggenprik wilde toen ze de wee opwekkers aan zetten, maar durfde dat echt niet hoor :p
    Maar goed ook, want een uur later mocht ik al gaan persen.
    Volgens mij ben ik echt een mietje hahaha.

17. liev

liev Actief lid

Nov 5, 2010
    471
    0
    0
    Ff snel, duik m'n bedje in... Ben ook zo dankbaar dat ik de 35 week gehaald heb, nu niet meer bang als ze komen. Beide kindjes groeien echt helemaal volgens de gemiddelde curve van een enkel kindje.. Dat schijnt vrij bijzonder te zijn, echt zo fijn!!! Verder heb ik heel weinig energie en hoop ik dat ze over een weekje wel vanzelf komen hoor!!! Wil echt niet langer ook al voelt dat lullig voor de baby's om te zeggen, maar vind het lich elke dag zwaarder worden en ze hebben nu een gewicht van minimaal 5 pond volgend mij! Dreamer ik durf ook geen ruggeprik! Hoop zo op een normale bevalling zonder enge dingen!!!! Zoen voor Allen!!

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Hi meiden,

Slaap slecht al 3 dagen vroeg wakker hier...vluchttijden zijn veranderd dus we vliegen 3u later...pas om 12u vannacht...pffffff

@katek balen meis!!! Wellicht flink hossen vandaag?? Ik hoop dat deze dagen allemaal snel voorbij gaan en dat jullie heel snel jullie mooie meisje vast hebben!! Sterkte meid en een hele dikke knuffel!!!

@DA hoe voel je je??

@juffie ohw wat spannend!!! Het is zo dinsdag, de duimen draaien meid!!!

@liev ik vind je een mega bikkel zo lang met 2 kindjes al!! Goed hoor meid!! Ik hoop voor mama dat jullie "twee jongetjes" hihihi zich snel aandienen :D

@kiyeko super fijn om te horen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad!!! Balen van je jetlag! Spannend weer een echo en daarna het leukste gedeelte, ben benieuwd hoe de rest reageert op jullie super nieuws :D Welkom terug, gezellig!!

@dreamer ik vind je juist heel redelijk en kan me jouw/jullie overwegingen goed voorstellen! Je hebt toch een voorgeschiedenis en ik vind het top dat je hierover nadenkt...zo maak je ook een bewustere keuze waar jullie zelf helemaal achter staan...en meid niet zoveel piekeren wie weet hoef je geen moeilijke beslissingen te nemen (makkelijker gezegd dan gedaan zei de andere piekeraar hahahahaha) ik duim voor 1 ei meid, geen moeilijke keuzes voor jou!! Positiviteit naar dreamer en de duimen draaien!!

@all lieve meiden morgen ben ik weer in Nederland :( bruin, een beetje moe maar voldaan....ik kan oprecht zeggen dat dit de mooiste vakantie ooit was!! Met z'n drietjes genieten is toch andere koek dan met z'n tweetjes! Heb wel enorme trek in Hollands eten :D hier vaak dingen die niet echt gezond waren of waar ik trek in had en alle lekkere gezonde salades moest ik laten staan...eet al 4 dagen bloemkool en spinazie...komt lichtelijk m'n neus uit :D
    In de middag hebben ze vaak pasta dat eet ik dan met augurken want die zijn bewerkt en komen uit het zuur...
    Ook heb ik een reuk...ik kan bijna ruiken wat m'n moeder kookt in Nederland...en in een land als Turkije is dat iets minder fijn met heftige specerijen hahaha
    Oh en Rhodos was fantastisch...volgend jaar gaan we naar Griekenland op vakantie of dat jaar erop ik ben al vaker naar Griekenland geweest Bob man niet...maar de sfeer is daar veel gemoedelijker...hier duwen ze de nep kleding/artikelen zowat al inje tas...vertel de rest van de week :D
    Donderdag echo...ben benieuwd volgens eigen berekening ben ik dan 5 weken 4 dagen...heb een laat ei gehad en door progesteron testen weet ik dat. Jammer want op de calculators moet je je laatste ongi invullen en dan zou ik al 7 weken zijn en dat klopt niet...

Nou lieve meiden veel plezier vandaag op koninginnedag!!! Hoezee, hoezee :D

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!

Liefs xx

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    bob: fijn dat je weer (bijna) in nederlad bent!!!! en zeker bijzonder op vakantie met z'n 3je!!!!

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    dreamer als ik had geweten dat ik maar een half uur wat aan de ruggenprik had gehad dan had ik hem ook niet genomen... want ze zeiden een cm per uur en dat was bij mij niet zo..

liev snap goed dat je denkt over een weekje laat ze maar komen..
    fijn dat ze goed op schema lopen allebei de kindjes..

bob fijn dat je bijna weer in nederland bent!! heerlijk he met z'n drieetjes op vakantie :D
    spannend donderdag de eerste echo!!! :) komt helemaal goed hoor meid!!

Share This Page