@panter meis ik ben benieuwd hoe het met jouw gaat Wanneer begin je met icsi. @ dreamer kan me voorstellen waarom je twijfelt. Je moet doen wat jullie Hartje ingeeft. Even een vraag,hoe kan het dat je meerdere eitjes hebt Is dat door pregnyl of ander hormoon Wij moeten eind deze week naar gent voor follikelmeting. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat maar ik ben zo bang dat als ik Ooit weer zwanger ben dat t weer miskraam word Herkennen sommige dit ook Fijne queensday meiden xxxx
dreamer wil je wel ff succes wensen voor vandaag!! anna spannend dat je weer begint!! fijne koninginnedag allemaal!!
Kate vandaag komt jullie eigen Queen!! Dat moet wel ik duimmmmmmmm Dreamer: Ben benieuwd zeg! Hopelijk is er 1 eitje goed, en hoef je verder nergens over na te denken! Knuffel Annaatje: Spannend weer na Gent, het gaat weer allemaal beginnen..Snap goed dat je zo denkt meis, maar zelfs ik die nog nooit een miskraam heb gehad ben nog steeds bang om ut te verliezen....,Niemand kan je gevoel weg nemen meis, probeer als het zo ver is toch weer te genieten! Dikke dikke knuffel! Bob: almost back in het zonnige holland! Ahaha en volgend jaar griekenland? Dan is beebje nog zo klein, mooi dat jaar erop ahaha All: vanavond na de VK ...dadelijk eerst babyshoppen en verder rustig aan....fijne dag iedereen xxxxx
Hoooi dames, Bob, ik reken altijd 14 dagen voor eisprong als laatste ongidag...ook op die berekensites. Zo kun je ook een mooie banner maken!!! Banner, banner, banner!!!! Anaatje, hier alles flex! Zoals verwacht vanmorgen ongesteld geworden dus de pil begint vandaag, de foliumzuur ga ik weer braaf slikken en tarwekiemoliecapsules. whaaaa het circus is echt van start gegaan!!!! ICSI 1 is gestart!
dag dames! iedereen een hele fijne koninginnedag! geniet er lekker van. ik zal van de week proberen weer alles door te lezen. groetjusss
hey meiden, geniet van deze mooie dag! even een update, naja.. herhaling van de vorige dagen.. niks veranderd.. geen feest voor mij vandaag (moet er niet aan denken die drukte) dus lekker voor de tv en wat in de tuin aan het rommelen.
Annaatje, deze week weer follikelmeting, spannend, gaat weer beginnen! Panter, ICSI 1 gestart, spannend, duim voor je! Katek, werk maar lekker in de tuin, zitten hier ook al een tijdje buiten, lekker genieten van mooie weer! Liev, kan me voorstellen dat je nu zoiets hebt, laat ze dan maar komen, ik vind eentje nu al af en toe heel zwaar, laat staan twee.. Dreamer, hoe was de echo? Bob, fijn dat je genoten hebt van vakantie! Ben heel benieuwd naar echo donderdag! Girl, hoe is het met jou? Voor iedereen een fijne koninginnedag! Wij hebben morgen om 9 uur weer 3d echo, ben benieuwd of ons kleintje zich dan wel goed laat zien.. woensdag maar eens bloedprikken voor Hbcontrole, heb ik nu even uitgesteld ivm blaasontsteking en ik had van Hb niet zo'n last..
Haai lieve schatten!!! Daar ben ik weeeeeeeerrr!! Panter, ICSI 1 is een feit!! Vet spannend!!! DA, euhm...nod al in de buurt? Hoe voel je je?? Monatoetje, succes met de echo!! Leuk!!! Juffie, ik zag wel licht streepje hoor!!! Ik vind, op koninginnedag moet je ook testen!!! Kate, een koninginne-meisje??? Hoop dat je vandaag aan het hijgen en puffen bent!! Liev, 35 weken gehaald!!! En de beebjes die het goed doen!! Geweldig, laat ze maar komen!! Juna, nog steeds geen zwangerschapskwaaltjes??? Wat lijkt me dat een verademing zeg!!! Gaat alles goed met je?? Ook, zware tijden voor jou lees ik.....dikke knuffel!!! Bob, met z'n 3-en op vakantie...wie had dat gedacht?!?!?! Ja ik dus, hahahahahaha!!! Heerlijk genieten meis!! Annaatje, ook weer starten. Oef wat spannend ook!! En zonder miskraam-verleden heb ik al stress of het goed blijft gaan. Die angst is verschrikkelijk en kom je niet vanaf helaas . Bailey, hoest met jou?? Girl, fijn dat alles goed gaat met je meisje. Kiyeko, hoest?? Wat fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad!! Ikkuh, haai!!! Sweet Lily, hoest met jou dan?? Kipjes, af een toe ook een offdag las ik?!?!? Ik herken het hoor!!! Dikke knuf. Dreamer, met zo'n verleden als jij zit je niet op een risicovolle 2-ling zwangerschap te wachten nee. Hoe kom je inene ook aan 3 eieren ??? Wel klote dat je misschien een ronde over moet slaan . Nou, hier veel gewerkt tussen de misselijkheid en moeheid door. Voor mij is koninginnedag ook lekker thuis. Manlief is wel ff de stad in. Niet erg, als er iemand me goed verzorgd is hij het wel!!! Heb echt een vreselijk lieve man!!! Ik mag niet klagen, maar wordt wel een beetje moedeloos. Ik eet alleen nog maar brood. Geen avond eten meer. Dan heb ik zo'n maagpijn echt. En maagzuur en misselijk. Bleeeehhhh. Maak me wel zorgen, want zo komt er geen groente binnen. Dus ik ga van de week ff naar de huisarts. Dames, iedereen een fijne koninginnedag!!!!!
Zonnestraal ik heb getest (ik weet het...) Staat bij topic vage en duidelijke testen kijk maar eens en beoordeel.....
mona hier gaat alles goed en met de kleine ook!! wat leuk weer een 3d echo!! hopelijk dan op een duidelijke echo zonnestraal verschrikkelijk dat je zo weinig kunt eten.. bah en het is juist nu goed om alles te eten voor de kleine!! hopelijk wordt dat snel beter... wie het leuk vinden heb een leuke foto van elina van vandaag in me album gezet met haar leuke koninginnedag kleren
Monatoetje wat leuk morgen een 3D echo Zonnestraal wat rot voor je dat je niets binnenhoudt! Girl ik ga zo eens een kijkje nemen na kleine Elina Panter: woehoeeeeeee come on ICSI op na een plakbeeb *duimduim* Dreamer: hoe is het gegaan vandaag? Ikkuh: hooiiiiii bijna 10 mei meisss All: vanmorgen alle grote aankopen voor de baby gedaan helemaal happy......komt pas eind aug. binnen minderrrrrrr....wil het nu al hebben hebben hebben ahahah.....ook nog wat kleine dingen gekocht waren mooie kortingen op altijd mooi meegenomen toch, zo leuk om allemaal te kopen....ga me klaarmaken en dan na vk en dan vroeg na bed ben gebroken na een dag shoppen en slenteren Fijne avond nog xxxxxxxX
Heb vandaag getest kon het niet laten! Foto staat voor de geintereseerde onder topic icsi in dusseldorf. Dank je Juna! Ik hoop het echt! Lekker genieten bij vk