mona dank je!!! ze wordt inderdaad al weer groot jah ze lacht zoveel nu he zo lief!!! da tja moeilijk te zeggen kwa je klachten.. ik heb alle maanden klachten gehad helaas.. de keer dat het lukte had ik bruin verlies en voelde me hetzelfde als de andere maanden dus kan helaas alle kanten nog op..
Ik zit op me phone da maar kan me denk ik wel voorstellen hoe je erbij zit wanneer is je nod? Veel werken aankomemde dagen? Hopelijk wat afleiding Dreamer wat fijn maar 1 door gegroeid toch en woensdag weer echo super! Ja het kan wss ook geen kwaad jaarlijks worden er 4 kindjes in NL geboren met zware bloedarmoede maar stel het is bij 27 weken niet goed houden ze me in de gaten en word ik automatisch doorgestuurd na de gyn komt allemaal goed! Ik ga slapen meiden slAap lekker xxxx
Juna ik had dat ook, rhesus kleine c. Met 27 weken bloed geprikt en maakte geen anti stoffen aan. Ze zeiden mij dat dit sinds juni wordt onderzocht en deze kindjes qua kleur vaak wat geler waren. Juffie zal je test zo bekijken, maar alvast gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe hij er over een paar dagen uitziet.! Girl zal.jullie meisje ook bekijken! Dreamer wat goed nieuws! Hoera! Da lekker bbq-en! En nu weet ik het niet meer! Hier alles rustig. Morgen afspraak gyn.
katek hopelijk gaat er nu snel wat gebeuren meid!!! vind echt dat ze je te lang laten lopen hoor... succes morgen
Komt wel goed morgen slaan we met de vuist op tafel! Zijn er beide ook echt klaar mee nu. Slaap lekker meiden!
goeiemorgen... hier dalijk werken.. pff niet zoveel zin erin.. mijn bedje lag veeeeeeeeeeeeeeel te lekker..
Hi lieve meiden, Lees vandaag of morgen even verder...hebben een nachtje overgeslagen vanwege 4u vertraging Ben dus helemaal kapot maar ik moet bloedprikken en onze katjes ophalen dus nog een hoop te doen maar nu eerst eventjes een beetje bijslapen gaaaaaap Liefs x
Bahhhh DA 4 jaar, dit moet een plakbeebje zijn! Geen zin om te werken meis snap ik maar wel even je gedachte op 0. Juffie hoe voel je je? KateK geen Queentje pfff Bob: welcome back! Lekker rusten meiss xxx Hier vanmorgen hartstikke vroeg wakker (5:30u) meteen begonnen met poetsen dus nu even douche en boodschappen doen!
Hey Juna, Ik was ook al op 5.00uur klaar wakker, gebeurt me nooit ik ben de grootste slaapkop die er is haha. Verder als ik in bed lig ontzettend last van mijn rug zodra ik opsta en ga lopen trekt het weg..... Jij ook al vroeg wakker, zal wel een zw kwaaltje zijn dan haha. Wel lekker het huis al schoon, ga ik ook zo aan beginnen.
Ja inderdaad waarschijnlijk zw kwaaltje hihi dus wen er maar aan.....ik slaap ook altijd goed ben wel altijd wat vroeger wakker, maar laatste tijd is echt abnormaal. Heb je nog een testje gedaan vanmorgen? xxx
@Juffie zag je test in dat andere topic.. Ik feliciteer je voorzichtig!!! joepie!!!! @Juna mijn vriendin heeft dat ook wat jij heb zij krijg een injectie bij zoveel weken en tijdens de bevalling. En bij de geboorte halen ze wat bloed uit de navelstreng om te controleren volgens mij..
Vlinder: Ja ik hoor het nu van meerdere mensen, we wachten gewoon af. Maak me verder ook niet druk. Hoe is het met jou meis? En het spuiten heb je al een echo gehad? Ricmar: Hoe is het met jou? Mag ik vragen wat jullie voor behandeling krijgen? Juffie & Bob: banneerrrr banneerrrr!!! Kipjes hoe gaat het bij jou?
hier ook vroeg wakker... heb om 3 uur op de klok gekeken vannacht... en rond een uur of 5... en een paar keer nog vlak voor de wekker.. om gek van te worden. ik mag rond 9/10 mei testen geloof ik...