Blehhh DA......maar misschien ook een goed teken toch? Wow, erg lange wachtweken voor je. Heb je erg last van of voel je iets of niets kan ook nog?
Net even bij apotheek naaldencontainer ingeleverd WEG met die rommel haha! Wil er niet meer tegenaan kijken. Zag daar nog een test liggen van eigen merk apotheek, meegenomen natuurlijk! En zie het resultaat in mijn album dames! Denk dat het wel duidelijk is zo....maar wil toch donderdag nog de clearbleu gaan doen met ZWANGER letters kicken man!!!
DA!! Uhmm.....ik heb ook last van ''soort ongikrampjes'' maar heel licht (normaal gesproken kruip ik over de grond van de ongipijnen) en toen weer een paar dagen voelde ik helemaal niets!!!! Ik doe geen uitspraak, en iedereen reageert en ervaart het anders. Maar toch klinkt het me positief in de oren. En huppp DA-man moet echt even de testjes verstoppen, it's killing!!!!! Dikke knuffel hoop voor je dat de dagen beetje voorbij vliegen.
Juna: Ik durf geen banner.....zag net zo'n 9 maanden dagboek liggen zooooo leuk maar ik durf niet.....
Nee juffie, snap ik ook wel......ben wat dat betreft ook zo bang geweest ( en nog steeds beetje ) moet je donderdag na dd bellen? voor een echo ofzo of bloed prikken?
juffie kan je test niet zien had je al een vriendschapsverzoek gestuurd.... katek en hoe was het bij de vk?? hopelijk ben je in het ziekenhuis nu!!!
Mmmm Gril zie nergens een vriendschapsverzoek....zal nog eens zoeken. Ja morgen mogen we bellen, had vandaag gemaild dat mijn testen al duidelijk positief waren of ik dan nog moest wachten tot donderdag. Dokter s. zei erop dat het goed was en dat we morgen mochten bellen. Dan krijg ik een echo als ik 6 weken ben, 17 mei ergens.
haaaai! juffie ik zal zo je testen even bewonderen! Katek wat hoop ik dat jullie je meisje vandaag nog mogen verwelkomen!! Ik voel me zo rot...ik kan er niks aan doen. Voel me door iedereen ingehaald, en straks is het geluk op en vis ik weer achter het net. Vandaar dat ik weinig online ben..kan er even niet zo goed tegen die babyboom van de laatste tijd. Ondanks dat ik het iedereen van harte gun en blij ben voor iedereen, doet het toch ook gemeen zeer. In mijn omgeving al de ene zwangerschap na de andere, en op t forum ook. Ik knijp er dus even tussenuit...sorry meiden. Kom terug als ik er wel mee kan dealen!
Lieve Panter, Ik begrijp je gevoel, doe waar je, jezelf goed bij voelt. Ik hoop voor jullie ook vlug op een beebje dat hebben jullie zoooo verdiend. Dikke knuf voor jou! X
Aaaawh panter dikke knuffel meis Ik snap je wel........weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik hoop uit het diepst van me hart dat deze rond eindelijk raak mag zijn voor jullie met een mooie plakbeeb. Neem alle tijd!!!!!!! Ik zal blijven duimen voor jullie. Hopelijk kun je wat afleiding krijgen in je werk, bijna kun je weer beginnen aan je poging!! XXXXX
panter: snap t! hier voel ik dat ook vaak zo.. ik heb al een keer een topic soort van verlaten (zeg daar heeeeel soms nog wat) omdat ik als enige overbleef die niet zwanger werd... daar heeft nu iederee 1 of 2 kinderen of is bezig voor een 3e kindje.. is geen fijn gevoel, terwijl je t andere ook gunt om wanger te worden, maar je gunt het jezelf ook gewoon heel erg.
Lieve panter!! Begrijp jou helemaal en vind het ook reuze oneerlijk dat jij nog niet zwanger bent! Echt ik heb alle vertrouwen in de icsi poging bij jullie! Hou je taai, doe wat goed voor jou is en o wat had ik graag gewild dat ik in m'n vingers kon knippen en jij zwanger zou zijn!!! Zet em op!! Veel liefs liev
meiden..... mijn man en ik gaan uit elkaar na 4,5 jaar lief en leed gedeelt te hebben.. we zijn van kinderen/trouw wens naar depressie van hem gegaan wat nu allemaal op de relatie wordt gegooit... we hebben een koopappartement.... en het zit me niet lekker allemaal. Loop rond als een zombie, zit vol verdriet enz.... Moet ik de KID nu stopzetten, ja praktisch gezien wel... mijn gevoel zegt van niet.... Ik zit vol verdriet...
hope: jeetje wat erg! het is dus echt definitief nu? over kid stopszetten.. behandelen ze in t ziekenhuis waar jij onder behandeling bent ook alleenstaande? zo ja dan zou je niet hoeven te stoppen...
Jeetje meiden wat een hoop nare berichten... Allereerst Panter, jeetje meid jij steunt hier iedereen met raad en daad en je medische en andere kennis komt hier vaak van pas...ik en dan hoop ik dat ik voor alle andere ook mag spreken hebben een groot respect voor jou en ook voor alle andere meiden die iedere dag weer het gevecht aangaan. Ik snap dat het overweldigend is en dat het moeilijk is om steeds de zwangere berichten hier te lezen...het lijkt maar alsof jullie je ruggengraat altijd recht houden en je hoofd hoog maar ik weet ook wel dat jullie soms je hoofd en schouders laten hangen. Meid over 2 weken icsi en wie weet wat dat brengt, ik wou dat ik in die glazen bol kon kijken en je wat moed in kon fluisteren maar de keiharde realiteit blijft dat ik dat niet kan en dat we allemaal tussen hoop en vrees leven soms voor een zwangerschap, soms voor het vinden van zaad of de juiste donor, soms voor een tweede kindje en soms voor een behandeling en soms zelfs voor een relatie... Zoals ik hier alle meiden hier steun, steun ik jou ook in alle keuzes die je voor jezelf maakt! Ik hoop dat deze rust op het forum je moed en kracht geeft en de rust in je koppie wat je nu zo hard nodig hebt! Ik zal ondanks je "afwezigheid" hier mijn duimen voor je laten draaien en zal ik hopen op ook voor jouw een prachtige uitkomst. Ik zal je missen en hoop dat als jij er weer aan toe bent af en toe komt gluren en ons op de hoogte houd van jouw nieuws! Dikke knuffel lieve Panter!!
Pfffff wat een nare berichten . Lieve Panter, ik kan heel goed begrijpen hoe jij je voelt meis. Inderdaad, een babyboom en voor je gevoel blijf jij achter. Das ontzettend confronterend. Ik hoop dat je af en toe nog wat laat weten gedurende je ICSI behandeling, want ik wil je steunen....voor je hopen en bidden. Kaarsjes voor je branden!!! Hele dikke knuffel!!! Hope, wat verschrikkelijk meis....! Wat een zware kuttijd voor jou zeg. Hele dikke knuffel ook voor jou!!!
En ik heb juist een 'goeie' dag vandaag . Alsof ik mezelf weer ben.....ik heb weer energie. Hele rare gewaarwording..... Nog wel maagzuur, maar ben gewoon weer me ouwe zelf lijkt het wel....die slopende moeheid is weg. Moe opstaan ook. Is dit wat ze zeggen dat het allemaal beter wordt na 12 weken? Ik hoop het zo!!! Wel erg op schema....morgen precies 12 weken!!