Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Lieve hope,

Jeetje wat een naar bericht!
    Ik weet niet wat ik kan zeggen als woord van troost...verschrikkelijk dat jullie relatie is gezwicht onder de druk van alles....
    Ik kan en wil alleen tegen je zeggen dat je hebt gevochten als een leeuw om je relatie in stand te houden en om je man uit het dal te trekken! Ik hoop dat wellicht deze rust jullie doet beseffen dat er wellicht nog wel een toekomst in het verschiet ligt voor jullie beide met elkaar of zinder elkaar dat zal de tijd moeten uitwijzen.
    Ik hoop dat je de tijd zult nemen om je tranen de vrije loop te laten want een relatiebreuk is niet niets...neem de tijd om alles goed te verwerken en probeer dan met kleine stapjes weer langzaamaan te genieten en verdere keuzes te maken voor jezelf!
    Enorm veel kracht, moed en rust toegewenst meid!!
    Ook voor jou zal de zon weer gaan schijnen meid ook al lijkt de hemel nu git en gitzwart...
    Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe de komende tijd!
    Ook voor jou een dikke knuffel en mocht je wat kwijt willen dan kan dat meid!!

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hahaha...heerlijk dit bericht! Lekker van genieten zonnestraaltje!! Ik hoop dat deze stijgende lijn zich voortzet en dat je je zo goed blijft voelen!!
    Ons lichtje tussen de nare berichtjes...zonnestraaltje :D

Geniet ze meid!!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @ Juna wij gaan volgende maand starten met KID met eigen donor, voor een brusje voor V

@Hope jeetje wat ontzettend rot nieuws is er geen mogelijkheid voor een rust/adem pauze een niet verveulde kinderwens zet helaas je relatie onderdruk.

voor iedereen die het nodig heeft dikke knuffel.

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Oh en DA-tje de duimen draaien op volle kracht!!!
    X

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haha lieve Bob!! Ja heb de hele tijd zeik berichtjes...met klaag klaag!! En nu voel ik me eindelijk 's goed.....hihi.....:):):).
    Hoe voel jij je meid??
    Kun je je testjes niet ff in je album doen?? ;):D

Ricmar, jij start volgende maand weer??? Wat spannend meis!!! Doen jullie zelf inseminatie?? Of IUI?

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    En als laatste dreamer...piekeraar...het piekeren was gelukkig niet nodig!!! 1 ei!! Yahoo :D wat een goed nieuws!! Genieten geblazen en deze wordt het gewoon!! Knallen gaat die tweede streep!!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    sjee ben even eten... en dan word er ineens veeeel gezegd!

zonnestraal: fijn dat je je zo goed voelt.

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik zal vanaaf of morgen even fotootjes ervan plaatsen...hou je op de hoogte!
    Voel me keigoed, eigenlijk te goed! Voel me amper zwanger dus dat baart me zorgen maar ik laat me niet meer gek maken...wachten donderdag eerst eens af en daarna zien we wel...heb me voorgenomen me niet meer teveel druk te maken en proberen te genieten...dus als alles donderdag er goed uit is dan een banner, fotootjes en veel meer :D
    Nu nog even terughoudend zijn...

Oh en nog een nieuwtje ik werd vanmiddag gebeld en donderdag na de echo heb ik een arbeidsvoorwaardengesprek dusssssss dat houd in dat ik de baan heb :D
    Dus deze positieve stijgende lijn mag zich van mij voortzetten...dus donderdag een goede echo hoop ik dan maar!

Liefs xx

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bob, je zit eindelijk in de positieve flow!!! En weet je??? Dat heb jij en Bob-man dubbel en dwars verdiend!!! Dus geniet maar lekker, tis nu Bob-tijd!!!!
    Ook nog een nieuwe baan, super!!! Wat voor baan is het???

DA, zit jij nou 5 dagen na IUI??? (ik had nl 5 dagen na TP ongi-krampjes ook ;)). Ik denk aan je, en mijn duimen draaien overuren!!
    Vanaaf doe ik kaarsjes voor je aan....:).

Dreamer 1 ei.....YES!!!! :D

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal ik heb de 25ste de iui gehad

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zonnestraal wij doen zelfinseminatie, vorige keer de 2 de ronde met deze donor zwanger en ik ken het andere stel waar hij aan doneert en die waren ook na 2 rondes zwanger..

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hope, wat vreselijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen meis!!!!! Als alles weer een beetje rustig is, kun je misschien alles na vragen hoe het nu met de KID zit. :( dikke knuffel!!!!

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zonnestraal meis wat fijn dat je je goed voelt!:D nu lekker proberen te genieten morgen alweer 12 weken fijn eh laten jullie tussentijds geslachts echo doen??

Bob: Yesss eindelijk ook alles positief bij jou!!!! Het is je van harte gegund, dus donderdag gaan wij fototjes + banner zien:D
    Ik weet niet hoe het is om je zwanger te voelen (klinkt stom) maar heb echt nergens last van. Moe (maar ik ben altijd snel moe, en slaap veel....mutsie ahah) Mensen (klanten, vrienden, familie etc) zeggen wel dat ik straal.....zelf niet in de gaten natuurlijk. En als de turkisch people al uit het niets zeggen are you pregnant? Dan straal jij ook hihih:D:D

Ricmar spannend lijkt me nu alles weer zo dichtbij komt.....op na een 2de wondertje:D

DA zijn de testjes verstopt??

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames!

zonnestraal--> ik hoop dat je snel weer gewoon lekker de groentes kan eten :)

juna--> heerlijk he alle inkopen doen maar wel balen dan ja dat je er zo lang nog op moet wachten... het wachten zal vast beloond worden. wel balen dat er 1 dingetje niet goed was, maar hopen dat het uiteindelijk allemaal in orde is.
    ja 10 mei is bijna schiet lekker op :)

juffie--> gefeliciteerd! helemaal super! nu nog het woordje zwanger :D

dreamer--> dat is fijn, nu je geen beslissing meer hoeft te nemen scheelt een hoop gedoe :)

darkangel--> ik hoop dat alles goed zal zijn :) nog 9 dagen even volhouden nog.

panter--> ik hoop voor je dat het heel snel raak bij je zal zijn en je het geluk mag voelen.

zonnestraal--> helemaal super als je je goed voelt :) heerlijk toch.

hope--> heel veel sterkte komende tijd...

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ikkuh, vandaag sla op met avocado.....smaakte heerlijk na weken alleen maar brood!!! :p

Juna, jaaaaaaaaaaaaa ik wil het weten!! Liefst nu!! Ben veeeeel te nieuwsgierig!!! En jij?? Jij wil het ook weten hè ;):D.
    Heerlijk meis geen kwalen en lekker stralen!!
    Dat zei trouwens iedereen wel hoor, hoe beroerd ik ook was....ik zag er altijd goed uit zeiden collega's :D.

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    ahaha Zonnestraal! Ja ik ook, denk je nog steeds dat het een jongetje word?? Ik vind dat ik er niet uit zie hahaha, maar goed dat vind ik......hoe is het met je buikkie??

ikkuh: ben je zenuwachtig voor 10 mei??

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ja buikkie begint te groeien, maar heb het idee dat buikje beetje naar binnen groeit ook.
    Heb een gekantelde baarmoeder die erg naar achteren ligt....weet niet of dit er iets mee te maken heeft???
    Ennuh, jouw buik dan?

Ja denk nog steeds een jochie....en bij jou vermoed ik ook een jochie :D.

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Nou was net even op verjaardag van een neefje en daar was een vrouwtje die 22 weken zwanger is en ze vroeg ik moe voelde en dat ik een mooi buikje had :O en toen zei ineens iemand tegen haar hoe is het met jou en de baby? dus ik zeg heb je een babytje, nee ik ben zwanger al 22 weken zag helemaaaaal niets.....en ze was al zo dun!!!!

En geslacht ik weet het niet, dacht eerst echt een jongen maar me gevoel begint te veranderen. Had mn NUB laten doen ( of hoe zeg je dat ) haha.. en die zeiden allebij een meisje......Een jochie lijkt me ook wel leuk, maar vind me zelf echt een meisjes moeder ahaha......spannenddd ehhh dat wachten leuke spanning dat wel......

Kiyeko hoe issie meis??? Nog last van je jetlag??? En weet iedereen jullie mooie nieuws nu???

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    zonnestraal--> heerlijk dan he eindelijk iets gezonds :D

juna--> nou op dit moment valt het nog mee de zenuwen ik zie het allemaal wel

erg spannend allemaal hoor bij jullie :) beginnen jullie al een beetje een buikje te zien?
    een goede vriendin (oftewel beste vriendin) van me is nu 12 weken zwanger en ik begin het bij haar echt wel te zien :)

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    o beetje blond actie lees nu goed haha bij jullie dus wel al wat te zien een begin :D

Deel Deze Pagina