Hope wat heftig meid IK wil je heel veel sterkte wensen. Ik weet helaas hoe het is. Maar je komt er echt wel sterkter uit meid probeer zo te denken! Ik Zou niet direct stoppen met het kid gedeelte. Ik ben nog steeds van plan over 1 a 2 jaar als BAM verder te gaan voor een brusje. Lieve meiden het is zo'n drukte nu met de rechtzaken enz dus sorry.
@OOK: dikke knuffel lieverd. Met S alles goed? @Granaatappelsap: vanaf wanneer moet je dat drinken? @Bob: geniet er maar lekker van meis, laat deze stijgende lijn maar voortduren! @Panter: snap je gevoel heel goed. Doe lekker wat voor jou het beste voelt meis, dikke knuff. @Zonnestraal: hier was het na 13 weken beter (dus na eerste trimester) Geniet er maar van! @Juna: bij mij zagen mensen het ook niet. Heb tot het einde gezwommen en zelfs dan moest ik het nog zeggen tegen sommigen En was toch echt zeker 20 kilo aangekomen! @Hope: pff wat verdrietig meis. Ik zou voorlopig even niks doen met KID. Wie weet vind je snel een lieve man waarmee je verder wilt, waarmee zwanger raken wel lukt. Maar snap hoe moeilijk het is om alles weer in de ijskast te zetten. @Ikkuh: ben benieuwd of ik je nog een keer ga tegenkomen @Ricmar: spannend! @All: morgen echo. Ben echt benieuwd! Ovu test werd net al iets duidelijker, dus hopelijk morgen/overmorgen posi.
Hebben hier geen buddies nee. Maar als het goed is zou ze vandaag aan de gyn overgedragen worden. Dus hoop dat ze meteen aan de opwekkers is gelegd en snel mini Katekbeeb in haar armen heeft!
Dreamer ja ik voelde me best lullig omdat ze zo leuk praatte tegen me en ik vroeg haar niks ( daarna natuurlijk wel en me excuses aangeboden hihi ) eeh maar wat goed een goeie ovu test morgen echo ben benieuwd nou op na een plakbeeb Kiyeko wat vervelend van je jetlag hoelang kun je daar last van houden? Leukkk morgen weer echo heerlijk na beebje kijken. Willen jullie weten wat het word? En vond het zo leuk om op facebook te zetten ahaha zo leuk de reacties van mensen! Geniet er van xxx Yesss heb zo dat Kate aan de gang is!!!! Duimmm Ik lig ook lekker in bed morgen mag ik weer werken. Slaap lekker lieve meiden
Oowh sorry dreamer ik ben er een paar dagen voor de tp mee begonnen dus misschien kun je morgen ofzo beginnen? DA deed het door een rietje ik gooide het in 1 x achter over ahaha zelf deed ik het in de morgen en savonds voor na bed gaan
Ik doe het dan maar morgenochtend. Moet savonds al 300 ml sinasappelsap drinken verplicht (ivm calcium) Dus als ik dan ook nog eens zo'n glas pom moet drinken weet ik zeker dat ik snachts mn bed uit moet Heb dr nu al zin in ..
@OOK: gelukkig dat hij er geen last van lijkt te hebben. Lijkt me vreselijk hem weg te moeten brengen/geven. Niet bang geweest dat hij met hem ervandoor ging? Al gewend aan je nieuwe ritme? @Ricmar: zou helpen bij innesteling.
Oh heel erg maar was maar 4 uurtjes. Nog 1 maandje zit ik in mijn app bijna daar verheug ik me ook wel op. En volop bezig met S zijn kamertje Ook even aangepast.
panter vind het vreselijk voor je dat je nog niet zwanger bent... ik hoop dat je met icsi snel zwanger bent.. en ben wel benieuwd hoe het met je gaat in de behandeling.. want ik duim super hard voor je meid!!! meid heel veel sterkte.. en een hele dikke knuffel!!! snap je gevoel heel goed.. hopelijk kom je snel met super goed nieuws hier!! hope wat verschrikkelijk zeg... dat het toch zo moet aflopen.. dikke knuffel!! zonnestraal wat fijn dat je je nu beter voelt... hopelijk kun je nu lekker genieten... dreamer nou hopelijk snel je iui!! ook ik lees net dat er nog een onderzoek komt over de bezoekersrecht.. vind het eigenlijk ook een beetje gek dat hij naar hem toe moet na al die uitspraken van hem naar jou toe.. gelukkig merkte s er niet veel van.. en wat leuk bezig voor z'n kamertje... heerlijk straks jullie eigen plekje samen!!! juffie zp zegt dat we vrienden zijn maar ik kan geen album met foto's zien?? ben benieuwd naar je test... kun je hem hier plaatsen?? nou weet ff niet wie er allemaal wat verteld hebben dus sorry wie ik vergeet!!! morgen een lang dagje werken namelijk werkbespreking erachter aan dus laat thuis
Even vlug.. Gel ingebracht en nu afwachten of het wat doet. Beeb maakt het erg hoed. Lange dag gehad dus ga nu slapen.. Dag meiden, denk aan jullie. Zwaait!
@katek zet em op meid!! Ik hoop dat super gauw nieuws is Weet iemand hoelang het kan duren als er gel is aangebracht? Ik heb namelijk echt geen flauw idee...kun je dan nog dagen moeten wachten of zet de gel er wel vaart achter? Ik ben alweer super vroeg wakker maar ik lag ook al om half 10 op 1 oor maar met het overslaan van een hele nacht had ik verwacht dat ik veeeel langer zou slapen....heb energie voor 10...heel bizar @Ook sterkte meid!!! Ik snap het als je berichten worden aangepast!! Vind je oersterk!! Heerlijk nog maar een maandje en dan je eigen plek....leuk kamertje inrichten voor S!! Weer lekkere lichtpuntjes...ik gun je er nog heeeel veeel meer!!! Sterkte en succes!!! @kiyeko succes zometeen meid!! Half 9 goede tijd ook zeg!! Ik moet donderdag om kwart over 11...pfffff...ik heb nu al de zenuwen...veel plezier vandaag @dreamer wow wat ga jij weer hard!! Voor jou vast niet hard genoeg Dus deze week nog op de wachtbank toch? @juffie morgen is het donderdag...heerlijk je officiële NOD is het al tot je doorgedrongen? @iluna en girl leuk dat jullie bandietje en meisje het zo goed doen!!! Vind het super leuk om jullie up dates te volgen!! @DA ik moest bij jouw topic denken aan de lieve en leuke film Up daar zweeft ook vanalles in Het blijft spannend die wachttijd...en al je goede voornemens verdwijnen als sneeuw voor de zon naarmate DE dag steeds dichterbij komt...hahaha vreselijk...ik duim voor je!! @zonnestraal ik ga werknemers en werkgevers ondersteunen bij langdurige afwezigheid op de werkplek...dus na ziekte of een arbeidsconflict ga ik bijv een tweede spoor traject opzetten etc. Ook ga ik aan de slag met langdurig werkelozen en ga ik plannen schrijven als een bedrijf moet inkrimpen en hoe we dit gaan aanpakken etc. Ik ga eerst binnen alles opzetten aan administratieve systemen en daarna ga ik naar buiten...heb eigenlijk heel lang dit gedaan alleen dan echt aan de commerciële kant (uitzendbureau en werving & selectie) en nu pak ik dit weer op alleen dan meer een adviserende rol en meer de menselijker kant...erg leuk! Was op m'n best en gelukkigst binnen deze sector maar na 5 jaar eruit zijn geweest was het zeer moeilijk om daar nog binnen te komen...nu via via en na 3 gesprekken geloven zij in mij en daarom mag ik donderdag over m'n arbeidsvoorwaarden gaan onderhandelen...ik hoop dat we daar uit gaan komen!! En dan zo snel mogelijk beginnen. ..zit alleen wel met deze zwangerschap...vriend lief zegt niet vertellen, pas na proeftijd...ik heb daar toch een minder gevoel bij en vind dit erg lastig...als ik daar 1 juni ga beginnen ben ik al bijna 9 à 10 weken zwanger...lastig om dan nog je mond te houden...pffffff vind dit erg lastig...wat zouden jullie doen?? Nou meiden ik ga nog even lekker internetten en dingen voorbereiden want hoe aso het ook is....we gaan 4 en 5 mei naar Brugge naar een hotel om m'n mannetjes b-day te vieren dat kwam zo uit...net terug en nu alweer weg, heel bizar en een beetje aso Dikke knuf van mij lieve meiden!!
Panter, hele dikke knuffel! Houd ons maar op de hoogte, blijf voor je duimen! Hoop dat jij ook snel bij alle zwangeren hier hoort! Hope, wat een moeilijke tijd voor jullie! Hoop dat er nog een mogelijkheid is dat jullie er samen uitkomen, anders kan ik me ook wel vinden in wat Dreamer zegt, nog even wachten met KID, je weet nooit wat de toekomst brengt! Bob, wat een gedoe met vertraging na vakantie, gelukkig weer vol energie, en weer veel positiviteit! Geniet van Brugge komend weekend! Katek, duim voor je voor een snelle komst van je meisje! Zonnestraal, fijn dat je je weer beter voelt, dat je weer lekker andere dingen kunt eten! Juna, ik denk dat die zwangere het niet zo erg vond dat je het bij haar niet zag (ik had er tenminste geen moeite mee).. Hoe voel je je nu? Kipjes, hoe is het met jou? Kiyeko, vandaag weer echo! Spannend! Bob, morgen echo, spannend en gesprek voor werk, houd deze flow vast! Dreamer, jij ook vandaag echo toch? en dan snel weer IUI, ga weer voor je duimen! OOK, nog een maand en dan samen met S in jullie eigen stulpje, wat een gedoe met al die rechtzaken! Knuffel! Darkangel, hoop dat je genoeg afleiding vind in je werk, wachtweken zijn echt moeilijk zo! Duim voor je! Juffie, testjes zien er goed uit! Pff, hier heel slecht geslapen.. Al nachten misselijk bij omdraaien van ene zij op andere zij, vannacht ook heel warm gehad.. Maar toch wakker vol energie, gelukkig maar een half dagje werken! Vandaag eindelijk wiegje en dan is in principe alles in huis.. Fijne dag iedereen en werk niet te hard!
heb even gauw gelezen, katek!!! spannend meid!!!! bob: pfff moeilijk, ik weet niet wat ik zou doen... OOK: snap dat je zin hebt in je nieuwe app samen met s! gaat helemaal goed komen monatoetje: balen van slechte nacht!! all moet een lange dag werken dus tot vanavond