nog niet lang van me werk terug.. maat katek zet hem op meid!! hopelijk is ze er morgen al!! kunnen ze nu nog geen vliezen breken?? deden ze bij mij met 2 cm en dan gaat het echt snel meid.. juffie mooie testen!! kon ze nu zien.. gefeliciteerd!!! dreamer dan zou ik als ik jou was morgenmiddag gewoon de iui doen. doe wat jij het beste vind.. jij kent je eigen lichaam het beste.. morgen weer vroeg werken dus kom s'avonds ff hier kijken... of er nog goed nieuws is bij katek!!!!
oke heb geen idee hoe je dan moet tellen , maar zou zeggen al 4 weken zwanger, maar ach die 2 dagen maakt ook niet uit, de testen zeggen genoeg..
Ja precies Ricmar, dokter s. zei als je positief test dan ben je 4 weken, nou goed officieele testdag is morgen maar goed die ene dag zal ook niet uitmaken. Testjes zijn vrij duidelijk, en ik ga er niet vanuit deze week nog ongi te worden!
Haha nou je bent geen 4 weken als je posi test hoor Eisprong = 2 weken. (punctie = eisprong) Dus woensdag de 18 april punctie = woensdag 2 mei 4 weken zwanger. @Girl: bevalt het werken?
Maar ze tellen toch vanaf de eerste dag van je laatse menstruatie? Dus dan wel 4 weken zwanger nu. Uber s vertelde dat, geen idee hihi. Dan zei hij als je posi test 2 weken later een echo als je 6 weken zwanger bent.
juffie dat is in een normale cyclus van 28 dagen, maar aan gezien het bij jou anders gaat denk ik dat dreamer gelijk heeft, ik weet door de KID ook vaak wanneer ei was en reken dan 2 weken ervoor uit. is beter dan eerste dag laatste menstruatie, want dat is in de MMM vaak aangepast
Och ja lieve mensen vind alles best ik ben zwanger haha! Op de echo van 19 mei zullen we misschien meet horen! Lieverds ik ga mijn bedje in! Slaap lekker! Lfs
Zeker bij IVF gaat de vlieger niet op van dag 1 menstruatie = dag 1 zwangerschap. Eisprong = 2 weken. Vanaf daar tel je verder. Met de echo kan je nog vooruit of achteruit gezet worden (wat ik altijd erg raar vind haha)
meten is in een vroeg stadium erg lastig, een milimeter kan al groot verschil maken ,ik hield zelf voet bij stuk en mijn datum si door gyn toen overgenomen, ze kwamen 4 dagen eerder uit maar dat kon niet omdat er geen kid nog had plaats gevonden..
@Ricmar: ik heb ook de uitgerekende datum aangehouden vanaf de IUI! Maar goed ook, want ons meisje liep vanaf het begin al achter en is zwaar dysmatuur. Als ik hun datum aan moest houden was mn eisprong pas toen ik allang positief testte Beetje vreemd Dus ook bij een 2e (duim duim) hou ik gewoon de uitgerekende datum vanaf de IUI aan.
Ohhhhh spannend Katek!!! Oh meis de echte laatste loodjes!! Ik heb gewoon de kriebels voor jou...wat fijn eindelijk jullie mooie meisje ontmoeten!!! Heel veel succes en plezier meid ook voor Katek man!!! Dikke knuf meid!!! @kiyeko!!! Yehaa een goede echo wow!!! @juffie een banner, yehaa!! Genieten!!! @morgen eerst echo om 11:15u en daarna arbeidsvoorwaarden gesprek...brrrrr spannend!! Daarna naar zus, souvenirs brengen naar het liefste neefje van de hele wereld @DA nog eventjes wachten meid, maar duimpjes draaien!!! Goed DA man testjes heeft verstopt...nog heel eventjes wachten @dreamer ik zeg morgen IUI zou het risico niet nemen..ik zeg morgenmiddag op de wachtbank en samen met DA zwanger zijn! Maken dit topic knal roze!! @slaap lekker lieve meiden!!
Even ego Ovu was nog nega! Plas was wel licht, maar moet niet veel uitmaken toch? Morgenochtend weer testen en dan vrijdag IUI alsie morgenochtend posi is.
Katek......... Denk aan jou!!!!! Zou je je dochter al in je armen hebben???!!! Duim dat alles hartstikke goed gaat!!! Bobje succes vandaag met echo en gesprek!!!! Ik weer slaappoging doen... Lukt niet goed meer met die dikke buik! Xxx
Meiden, vannacht bevallen dmv keizersnee van ons prinsesje J. Ontsluiting wilde na 7 cm niet vorderen. Was zo pijnlijk met die rug weeën dat ik na 8 uren heb gevraagd om morfine. Verder wee opwekkers gehad maar hierdoor stagneerde de boel juist.. zo slapen, ben nu 24 uur wakker.foto zal ik gauw in mijn album plaatsen! Liefs
lieve Kate en kateman! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinses! Ben benieuwd naar de naam en naar jullie meiske! Kate doe het rustig aan!!! Ks is nie niks!