Owhhh sorry liev!!! hoe is het met jou?? wat fijn dat je al zo ver bent met een 2ling.........is het kamertje helemaal af en ben je klaar voor de komst???Xxx
juna: nee niet echt kwaaltje, beetje tieten pijn maar verder niks.. werk is wel een goeie afleiding.. maar ook vermoeiend zo lange dag haha leuk dat mensen t toch aan je zien he als je zwanger bent
Komt goed DA, heb een goed gevoel bij je!!!! Bijna weekend ga je nog wat leuks doen?? Ja kei leuk dat mensen het zien hihi...
ahaha nou als het maar wat afleiding geeft dan voor jullie, is je man gespannen?? hier ook niks bijzonders eerst zaterdag nog werken en dan rustig aan doen denk ik
*kijkt man aan* antwoord neuh.. wacht t gewoon af.... oh zaterdag werken, mannetje moet ook altijd op zaterdag een halve dag nog.. vind er niks aan haha
ahahah, zo grappig jy typt dit en ik lees het en heb echt een beeld voor me hoe je dat doet maar weet helemaal niet hoe je er uit ziet.....maar toch ( heb ik dan ) heb ik zo me eigen beeld hoe iedereen er uit ziet hier hhihi..... maar da-man is niet zo snel gespannen te krijgen dan haha maar jaah ik en juna man werken elke zaterdag ben het gewend heb nooit niks anders gedaan......maar wel altijd lang weekend zo ma en di
@Katek: gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje J Geniet maar van haar! Hoop dat je snel herstelt van je ks, echt balen dat de ontsluiting niet wilde vorderen. (en ik zeg nu alvast, je kan het daar moeilijk mee gaan krijgen, maar dat is heel normaal!) Eindelijk jullie wondertje, wat heerlijk. @Bob: whaaaa een goeie echo! Klopt het termijn met je ei? Nu genieten he! @Mona: ik had mn placenta aan de voorkant liggen, dus vandaar het advies met 25 weken. Anders zit het gezicht vaak in de placenta en kan je het niet meer goed zien. Hoop dat jullie nog mooie plaatjes krijgen! (al moet ik zeggen dat ons meisje totaal niet op de 3/4d echo plaatjes lijkt hoor ) @Bailey: beterschap meis! @Juffie: ik heb nooit knalstrepen gehad. Dag voor NOD was donkerder dan dag van NOD. Je bent zwanger, je kunt nu verder niets meer aflezen van de testen, dus het heeft geen nut meer om te testen Je darmen gaan zich verplaatsen, dus opgeblazen gevoel is normaal. @Bob2: jeej gefeliciteerd! Je bent volgens mij niet verplicht te vertellen dat je zwanger bent en zij mogen het niet vragen. Denk dat je een goede oplossing hebt gevonden zo. @Juna: super toch als mensen zien dat je zwanger bent Geniet er maar van. @DA: ik vind dat je prima zondag kunt testen Je moet natuurlijk wel rekening houden met onze testdrang he ... *grin* @All: ovu test was vanmorgen knalpositief en de digi lachte me vrolijk toe. Dus morgen om 15.15 uur hebben we de IUI! Hoop dat het niet te laat is, maar daar probeer ik maar niet aan te denken. En anders doen we het volgende ronde anders  
juna: nee mijn man is een beetje heel erg nuchter haha.. dreamer: haha ik rekening houden met jullie testdrang hahaha.. mijn schud zachtjes nee.... whahahahaha hier ook een beelddenker
nou DA dat is soms wel fijn anders word je samen gek tochh oke fijn dat jullie dat ook zijn hahah dacht ik dat als enige was een rare
aaah mannetje zegt, ik zal erover nadenken of ik de testen erbij pak t weekend, er moesten 18 dagen tussen zitten volgend rijnstate haha.. koop anders gewoon nieuwe
@DA: je MAG over 18 dagen testen zeiden ze. Maar je mag dus ook eerder testen @Juna: beelddenken is heel normaal hoor Geeft leuke gesprekken ook haha.
@dreamer, YES!! Morgen IUI!! Dit gaat m worden...duimen draaien meis!! @termijn komt precies uit..gyn wist vorige afspraak al dat ik zwanger was vanwege m'n progesteron, heeft er een aantekening van gemaakt en die liet ze ons lezen Ze heeft niets gezegd omdat het nog kon misgaan...erg leuk! Maar dit klopt helemaal met de eisprong, mijn eigen berekeningen en die van haar @baan thanks dreamer...ik twijfelde heel erg maar ik geloof ook dat dit een goede tussen oplossing is...fijn om te horen Ik ga nu even hotter than my daughter kijken...wat een kledingkeus hebben bepaalde mensen hahaha... En heel erg maar ik hou van Gordon z'n humor op z'n tijd hihihi...heerlijk lekker platvloers af en toe
@DA op hoeveel dagen zit je nu dan? Pffff...DA man is wel heel moeilijk te overtuigen hihihi... Oh meid ik leef met je mee en hoop dat de tietpijn een goed teken is!!
@DA: oh jawel, dat ga je wel @Bob: is zeker een goede keuze zo. Jij hebt de tijd om je te bewijzen en zij hebben eventueel de tijd om een ander te zoeken wanneer ze je contract niet willen verlengen. @All: als ik de komende 2 weken qua cyclusstress net zo makkelijk doorkom als de afgelopen 2 weken is het makkelijk Alhoewel de omstandigheden minder leuk waren natuurlijk, maar daardoor heb ik amper stil gestaan bij mn cyclus (ondanks de ovu testen en om de dag echo) Ga ook proberen er niet mee bezig te zijn, maar dat gaat vast niet lukken haha.
dreamer: haha er proberen om er niet mee bezig te zijn.. hahaha.. maar ik weet niet of ik ga testen..misschien maandag dan