*Sorry dames ff ego spijt me* Nou ik heb vandaag contact gehad met Dusseldorf om te vragen een nieuw recept Utrogestan dacht vraag meteen ook of het normaal is dat ik in de avond zo'n last van een enorm opgeblazen buik heb. Zegt hij "ja kan obsipatie zijn maar kan ook overstimulatie zijn" Obsipatie heb ik totaal geen last van en als het overstimulatie zou zijn dan moet ik er toch de hele dag last van hebben en niet alleen vanaf na het eten 's avonds....?!?! Hij vond een echo wel zinvol morgen, maar hun hadden geen plek moest maar in Nederland, tja hier werken ze op zaterdag niet dus dat kan al niet....Denk dat ik het maar gewoon zo laat....voel me niet niet, voel me verder helemaal prima alleen 's avonds na het eten dan lijk ik wel 4 maanden zwanger, en dat is s'morgens weer allemaal weg... Sorry dames van mijn geklaag. Merk ook dat ik om alles heel snel geirriteerd ben....zal er ook wel bij horen dan.....?
darkangel, plaag jezelf niet zo! snap je ongeduld wel, is voor iedereen heel herkenbaar denk ik! juffie, als je er verder niet goed bij voelt zou ik nu actie ondernemen, anders kun je evt wel wachten tot maandag.. juna, ik pas nog steeds de hm hemdjes maat m die ik de afgelopen jaren droeg, zeker de langere modellen blijven langere tijd passen..
Ja die wel Mona, maar had andere gekocht zonder stretch maar wel wat wijdere, dus ga maandag gewoon grotere maat passen ahaha......hebben zo gelachen in de winkel me moeder zegt maat 40????? en nu issie zelfs te klein of jaah, nu nog niet...
ja bijna altijd! haha.. behalve iui-d poging 3.. daar heb ik pas bij 1 dag overtijd getest en toen was ik zwanger
Mona: voel me er verder goed bij, overstimulatie komt niet alleen maar ''s avonds en overdag niet.....overdag heb ik ook wel wat een buikje maar verder niks geen buikpijn of zo....dsu lijkt me stug dat overstimulatie. Kiyeko jij ook zie ik, dan zal het wel normaal zijn, ja je darmen moeten natuurlijk beetje plaatsmaken en ik heb zo wie zo al heel snel last van mijn darmen, beetje spanning en ik zit op de plee haha
kiyeko: nee stonden gewoon op een schapje in een kastje waar ik al 100x gekeken had.. maar ik was op zoek naar een kruidvat tasje met daarin de testen.. maar hij had t doosje eruit gehaald en die verstopt.
Dreamer weet je wat heeeeeeeeeeeeeel erg toevallig is. JIj hebt vandaag de iui precies dezelfde dag als 2 jaar geleden S ontstond om 10:10 de iui was. Ongelooflijk dat ik vandaag zwanger raakte van S. Zo emotioneel hihih. Dus je zult wel ( waarschijnlijk) 25 januari zijn uitgerekend als je zwanger raakt
@ katek, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !! Veel liefde, geluk en gezondheid samen toegewenst !! Knufff @ juna, Mooi buikje hoor ! Hier is ie al iets dikker. Maar alleen nog niks aangekomen ?? Eet te gezond denk ik hihi. @dreamer, Weer op de wachtbank. Duimpjes draaien !! @ juffie, Gefeliciteerd meid ! Wat goed !! Ennuhh opgeblazen gevoel is een bijwerking van de utro meis. Dus geen zorgen maken. Geloof me , als je overstimulatie hebt dan voel je dat zeker !! @ bob, Weer terug van vakantie en goede echo, superrrr @ Da, Spannendddd wanneer ga je testen ? @ anna, Spannend weer beginnen ! 16 mm is best groot op dag 9. Meestal moet je dan nog een dag of 2 a 3 voor ie groot genoeg is.. @ all, Reageer op de rest later, kon een tijdje niet reageren omdat me account bevroren was. Hier een heeeeerlijke cake gebakken, huis ruikt er helemaal naar, jummieee !!! Verder maandag naar de vk, want heb enorm last van buikpijn. Voelt alsof de overstimulatie terug is. Eierstokken zoooo gevoelig. Kan me buik amper aanraken, is zelfs gevoelig. Verder vandaag voor t eerst niet misselijk, dus ik neem het er van Fijne avond meiden !! Xx
OOK: ja meissie je moet ook een hoop meemaken, maar je hebt wel een fijn hummeltje! Hopelijk komen er gauw fijne tijden voor jou Kipjes: getsie wat vervelend als de overstimulatie terug blijk te zijn...hoelang kan dat alles nog duren?? Nou ik ben echt aangekomen door het niet roken, ik snoep heel de dag, je ziet het nergens aan alleen heb ik bollere wangen hihi vind het moeilijk om fruit te eten kiwi's allergisch voor, appels krijg ik maagzuur van.. Hou wel erg van bananen en aarbeien hihi vandaag pampers gehaald, want had gelezen dat per okt de btw omhoog gaat dus dat daar dan ook 19% op komt dus voor alle zwangere en moeders inslaaaaaaan dames!!