Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie,
    Toch ?? En je voelt niks ?? Ik had zo'n buikpijn ervan !

Vreemd dat ze je hebben laten gaan zonder de uitslag van het bloed. Dat is namelijk erg belangrijk. Daar kunnen ze aan zien of je bloed is ingedikt. Wel goed dat je al infuus hebt gehad.

Nu veeeeel drinken en protifar halen ! En vooral : niks doen en alleen op de bank liggen ! Want als t erger word ben je niet blij meis. Heel veel sterkte.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie wat balen van OS! Rustig aandoen en veel drinken meid! En zodra je benauwd word maken dat je op de eerste hulp komt van het zh.

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juffie, wat balen zeg! Doe maar rustig aan!

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer succes met de wachtweken!!!

juffie balen van de overstimulatie. rustig aan doen en inderdaad veel drinken... hopelijk is de bloeduitslag wel goed..

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie,
    Inderdaad als je benauwd word naar de EH. En elke ochtend je gewicht bijhouden. Als je meer dan een kilo per dag of meer dan 2,5 kilo per week aankomt, ook aan de bel trekken.

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Sterkte Juffie!

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Pfff balen juffie!!! Sterkte en luister goed naar de meiden hier...hoop dar je bloed goed is en het allemaal mee valt voor je!!

8. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte & beterschap juffie, hopelijk is het snel uit je lijf.

Succes @ dreamer, echt bijzonder dat het dezelfde dag is als bij ook. Als dat geen goed teken is... :D

@ Bob, veel plezier in Brussel.

@ kipjes, kan een overstimulatie dan terugkomen als die al weg was? Hopelijk is het iets onschuldigs als bandenpijn oid. Kwaaltjes die erbij horen vond ik stukken makkelijker te dragen...

@ ook, hoe gaat het. Komen jullie een beetje tot rust met z'n tweetjes?

@ kiyeko, veel plezier bij het rondsnuffelen in de winkel. Je zult vast dingen zien waarvan je het bestaan niet eens had kunnen dromen. :D

@ Da, ik blijf ook duimen, 5 dagen voor nod kan te vroeg zijn - zelfs voor een licht streepje. ;)

@ girl, ben je alweer een beetje gewent aan het werken? En lukt het allemaal met de oppas voor Elina?

En hoe is het met juna en zonnestraa?

Hier weer wat gerommel in de nachten, kleintje is ieder ritme kwijt. Hopelijk kunnen wij dat vandaag en morgen weer wat bijsturen. We zijn vandaag met ons bandietje in de draagdoek naar de markt geweest. Erg leuk, hij kan alles zien en het is lekker warm & knus. Echt een geweldige uitvinding. :)

*zwaai* aan iedereen die ik vergeten ben en fijn weekend!

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna werk begint wel weer te wennen nu. al 3 weken gewerkt weer.. gaat snel. met de oppas lukt het ook allemaal heel goed!! gisteren heeft ze bij me ouders geslapen ivm feest. nou ze sliep er super :D

hopelijk heeft jullie kleine snel z'n ritme terug.. met jou verder ook alles goed?? en hoe bevalt het hem met oppas?? wat leuk gezellig naar de markt!! kunnen ze lekker rondkijken jah..

kipjes hoe gaat het nu met jou?? hopelijk weer beter..

voor de rest dikke knuffel!!!

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ff snel.
    Waren nog niet thuis dokter s. belde bloeduitslag was er al en was niet goed meteen naar ziekenhuis in Venlo gaan.
    Hebben we gedaan meteen naar de gyn alles nogmaals nagekeken bloedgeprikt, echo veel vocht en grote eierstokken dat wist ik al. Bloed verdikt daardoor hoge pols (120). Hoefde (nog) niet daar te blijven veel drinken en morgenvroeg weer terugkomen voor bloedprikken en onderzoeken. Wordt iedere dag gekeken wat het plan wordt. Baarmoeder nog niks te zien alleen heel dik slijmvlies zal wel goed zijn! Hopelijk blijft hij of zij lekker zitten waar die zit.

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie ,
    Sterkte meis. Ik weet helaas hoe t voelt. Bereid je maar voor op vele ziekenhuisbezoekjes.
    Klinkt stom, maar overstimulatie is vaak wel een goed teken voor je zwangerschap. Dat betekent dat je hcg goed stijgt.

Dikke knuf voor jou !

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kipjes (en de rest) bedankt voor je reactie.
    Ja ze willen me de eerste paar dagen iedere dag zien en bloedprikken en alles nakijken. Daar had ik me al op voorbereid inderdaad is dit meestal een "goed" teken dat je hcg goed stijgt.
    had stieken een heel klein beetje gehoopt iets te kunnen zien, maar enige wat ze zagen was verdikt baarmoederslijmvlies....is ook veel te vroeg natuurlijk weet ik wel. In dat baarmoederslijmvlies zal onze kleine wurm dan wel ergens zitten.

Liefs

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    juffie--> jeetje wat heftig allemaal... een spannend tijd voor je maar zal vvast wel goed komen allemaal...

darkangel--> wel balen maar misschien nog te weinig zwangerschapshormoon dus dan komt het nog :) ik zal duimen.

dreamer--> spannend allemaal hoor! het duimen is weer begonnen :)

14. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Juffie wat schrikken! Is ook allemaal niet niks!!! Hou je taai! Zoen voor iedereen... Hier nog rustig, 36 week en 1 dag.. Ik ben kapot, van ons mogen ze komen ook al voelt dat toch wat lullig voor de ukjes! Heb bitterlemon en ananas in huis gehaald haha... Ik zet in op morgennacht bij volle maan! Kindje 2 gelukt om afgelopen week weer in hoofdligging te gaan liggen! Wauw!! Had er flink veel gebedjes voor gedaan!! Xx

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw

Liev wat een goed nieuws!! Zal met je mee hopen dat beide (jongetjes) er gauw zijn hahaha...
    Sterkte meis je bent al zoooo ver!!!
    Hoop dat jullie snel de kindjes mogen verwelkomen!!

Xx

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Iluna we zaten in Brugge :D:p het is je vergeven hoor hahaha
    Hoop dat jullie kleine ventje snel weer een goed ritme te pakken heeft!!
    Gaaaf lekker met jullie bandietje rondlopen, lijkt me het heerlijkste wat er is!!!
    Hoop dat jullie snel weer wat slaap kunnen inhalen...

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juffie goed dat ze je elke dag in de gaten houden... beter te vaak naar zkh dan dat het gevaarlijk voor je wordt.. rustig aan doen!! dikke knuffel!!

liev wat fijn dat ze allebei goed liggen! hopelijk komen ze snel!!!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juffie dat is schrikken zeg.
    Haal je protifar! dat helpt tegen overstimulatie of ter vermijding.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: toch overstimulatie dus en dat zonder de pijn!
    Hopelijk ben je er snel vanaf.

@Iluna: sprongetje?
    Hopelijk snel zn ritme weer terug!

@Girl: fijn dat het eerste logeeruitje goed is gegaan!

@DA: dichterbij je nod nog eens testen!

@Panter: nee ze had het echt over de zaadjes die zolang onderweg waren naar het eitje. Daarna ging het bevruchte eitje nog dagen onderweg (oke, dat klopt)
    Maar was zo vaag allemaal, wekte echt geen vertrouwen.

@Zonnestraal: ik had ongeveer 4 uur na mn eisprong de IUI. Dus met de 30 minuten van Panter erbij waren de zaadjes en het eitje binnen 5 uur bij elkaar.
    Geloof dat het eitje 8-12 uur bevruchtbaar is, dus zou nog moeten kunnen.
    Maar als het nu niet gelukt is gaat de volgende IUI gewoon direct na mn posi test plaats vinden, mijn lichaam werkt nou eenmaal niet via de boekjes.

@Liev: omdat je kleintjes zolang blijven zitten gok ik dat het dames zijn :D

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer het moet gewoon het noodlot zijn.
    Dezelfde dag de iui als ik van S:D
    25 januari 2013 here we come;):D

Deel Deze Pagina