Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    dat zijn precies dezelfde testen..komen uit dezelfde fabriek ;) alleen een ander doosje...
    Ik hoef die testen nooit weer...was bij mij echt vals positief.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    nee kan me voorstellen.. opzoek naar een ander alternatief dus. Heb jij wel eens die van sensitest gehad die ik net beschreef?

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    kiyeko, TP? jij doet toch geen ivf? bedoel je iui of heb ik iets gemist?

katek, ik wacht met testen tot na nod en doe dan een CB digital. Meteen duidelijk!

liefs

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ all,
    Nou ben in het ziekenhuis hoor ! Maar geef mij maar Gent pff..
    Echo was niet erger en geen vocht achter mijn longen. Ze gaan nu bloed afnemen en dan ff afwachten.. Lig gezellig op de beval afdeling tussen de dikke buiken en ctg geluiden.. Pff lekker confronterend !!

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Goedzo kipjes dat je toch naar ZH bent gegaan!! gelukkig geen vocht achter de longen nog. Dan was je verder van huis geweest als dat zo was.
    beterschap en hopelijk voel je je snel beter!!!

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kiyeko.. zul je net zien inderdaad dat het een dag eerder kan.. nou meid ik duim me rot voor jullie!!!!! Heel veel toi toi toi maandag!

Kipjes.. oh echt? Nou idd lekker confronterend.. wel goed dat je de stap hebt genomen meid! Ben benieuwd wat de uitslagen zijn. Knuf!

Panter CB digi is idd ook goed.. maar idd voor vroegtijdig testen weet ik het niet.. ze schijnen wel aan te kunnen geven vanaf week 1..

7. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Ik heb vanmorgen rond 10 utro genomen. Zou het erg zijn als het nu iets later word ? Want ben ze thuis vergeten ??

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hebben ze daar niks op voorraad? Kunt altijd even checken. Hoever is het zkh rijden van huis, kan iemand het ophalen en langsbrengen? Ik weet eigenlijk niet hoe erg het is.. Als je straks naar huis kunt is dat mooi maar als je moet blijven.. ja dan zl je toch wat moeten hebben daar.

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Als ik moet blijven dan haalt m'n vriend het op, maar voor nu heb ik niks.. En lig niet op een fertiliteit afdeling..

10. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    @ all

we hebben een briefje meegekregen,maar daar staat een standaard tekst in.
    de arts had er zeer goeie hoop in,maar meestal is het 2 weken.(standaard)
    maar het kan ook zo zijn dat de uitslag eerder bekend wordt gemaakt.
    vandaar mijn vraag naar jullie wachttijden.

we wachten rustig af.

thanks fot asking

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zit in de auto na familie er is iemand overleden :( dus reageer morgen weer kan ik vanavond testen? Mag maandag bloed laten nemen

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juna je kan nog niet testen meid, pas 3dagen nadat het toonbaar is in je bloed kun je het verwachten in je urine. Vandaar ook het bloedzonderzoek...dat kan 4 dagen voordat je ongesteld moet worden. testen is dan zinloos...maar héél soms krijg he een positieve uitslag.
    pregnyl kan ook een positieve test geven, dus als je dat hebt gespoten moet je ook rekening houden met een verkeerde uitslag op een test als je te vroeg test.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiyeko, dat zijn de dames die voor me hebben gependeld op wanneer ik zwanger zou zijn van een plakbeeb.

ze hebben gependeld op bevruchting, en als er niks bij staat op de positieve test. (en natuurlijk het geslacht van de beeb)
    Dus als ik de pendels mag geloven dan raak ik in maart zwanger!!! ( of in april of in juni)

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sooo he wat was t druk op hhb!
    Ben kei kapot. Had wel ff dipje want mn ma en ik waren per ongeluk
    Ook op de 9 maandenbeurs terechtgekomen. Pff ff confronterend

@kipjes hele dikke knuffel meis

Ik ga alles morge ff terug lezen. Ga badderen en mn bed in

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    katek kun je echt naar uitkijken naar die leuke dingen he!! ik heb 62,68 en 74 gekregen en 1 setje 56 van een vriendin!! die zei al je krijgt altijd groter ik doe wel een kleine maatje :D had ook die maat tekort haha.

is wel heerlijk om ook je rust te hebben inderdaad!! en nog kleine dingetjes doen dus :D ik sliep s'middags lekker ff. ja klopt als je inderdaad gedeelte ziek staat dan moet je 6 weken van te voren maar als het te zwaar is dan ben je juist nu met 6 weken van te voren blij dat je verlof hebt. ik was er op het laatst ook echt aan toe hoor. laatste week viel zwaar, maar hoefde gelukkig weinig te werken.

je mag alles vragen hoor meid!! met elina gaat het heel goed!! ze zit op 5 voedingen en ze slaapt me nu al 7 uur door s'nachts!! echt heerlijk. ze krijgt de laatste fles om half 12 s'avonds en dan zit ze nu al 2 dagen rond half 7 en 7 uur. :D geniet ervan meid!

kipjes eindelijk in het ziekenhuis!!! maar wat confronterend zeg!! hele dikke knuffel meid en doe het rustig aan!! je bent nu in goede handen.

ow bouw je leven met s op!!! je verdient beter dan zo'n man. het is erg moeilijk allemaal, maar aan hem nu heb je ook helemaal niks meer. sterkte meid!!

kiyeko wat een goed nieuws!! op naar maandag op het wachtbankje!!

panter die testen van kv en trekpleister zijn wel zelfde. werk zelf bij kruidvat en trekpleister hoort bij het zelfde kantoor als kv.
    toch maar ander merk. maar beetje dom van ze weer om dingen te veranderen wat eerst goed beviel bij de mensen. :S

anna was het wel leuk de hhb?? ja het is moeilijk als je daar loopt he. hopelijk lukt het snel bij je!!

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik ben heel eigenwijs geweest maar net dus toch getest (cb vroeg testen) en kruidvat 2 voor 5 euro).....deze zijn allebij positief....

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik ben heel eigenwijs geweest maar net dus toch getest (cb vroeg testen) en kruidvat 2 voor 5 euro).....deze zijn allebij positief....en morgen mag ik bloedtesten het is 16 dagen geleden dat ik de pregnyl gezet heb en gebruik nog steeds de utrobollen. Zal het echt zo zijn???

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    klinkt wel goed Juna.. ook dat ze beide posi zijn.. zijn ze licht posi of toch wel heel duidelijk (footootje??). Volgens mij duurt het een dag of 14 voor de pregnyl uit je lichaam is, dus ook dat klinkt goed!! Krijg je morgen meteen de uitslag van het bloedonderzoek?

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Van kruidvat was meteen heel duidelijk en cb ene streepje iets lichter als ut ander maar ook goed te zien....zit op me tel dus dat kan ik niet met foto....ben nog steeds onzeker en geloof t niet haha

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juna ik mocht toen met pregnyl 14 dagen later testen. dus ik denk dat we je mogen feliciteren!!!!! jij had toch paar dagen terug beetje bruin/bloed verlies was dus innesteling!!!

ik had toen ook precies een week na tp bruin verlies en toen was het ook raak!!!

Deel Deze Pagina