Hoi dames is het goed als ik hier weer inhaak?? Juffie succes met de OS rustig aan doen en laat je zelf maar goed in de watten leggen door Juffieman. Bob: welcome back again, ik hou ook zo van Belgie!!!heerlijke mensen OOK: potjandorie wat heb jij een knapkind zeg liev: fijn dat je ukkies het zo lang bij je uithouden mijn moeder is van een 2ling en die zijn tot het allerlaatst uitgedragen da: hier is het andersom word ik verwend door junaman op zondagochtend hihi uhmm....weet ut verder niet meer, voel me eigen niet top denk dat er een keelontsteking op de loer ligt grr....
bob wat fijn dat je autootje weer super lekker rijdt!!! inderdaad nu is ie weer als nieuw na een wasbeurtje... hoe voel je je meid?? liev je houd het lang vol meid!!! hopelijk hoef je niet te lang te wachten op jullie kleintjes!!! da zow jou mannetje heeft luxe!!! ik kom ook wel ff anschuiven juna vervelend dat je je niet zo lekker voelt.. hopelijk is het snel over..
kiyeko wat veel en mooie spullen zijn er he!!! heerlijk is dat he als je er eindelijk naar kunt kijken.. leuk dat je mannetje zich ook lekker verdiept in de spullen.. is leuk om te zien dat ze er nu al gek mee zijn he en hij/zij is er nog niet eens... geniet ervan meid!!! fijne zondag!!!
ik neig er toch naar om utrogestan te gebruiken.. vooral omdat ik vaak al zo vroeg bruinverlies heb... t ziekenhuis wil t niet voorschrijven... maar om t zelf te kopen ben ik iets van 30 euro in de week kwijt.. en dat vind ik best prijzig.....
Juffie, fijn dat ze je zo vaak in de gaten houden, is wel even vermoeiend, maar zekerheid voor alles! Iluna, wat vervelend dat je mannetje zijn ritme kwijt is, hoop dat jullie snel weer wat meer in een fijn ritme zitten! Leuk zo naar een markt, wat voor een draagdoek gebruik jij? Bob, hoe voel jij je? Hoe was Brugge? Liev, fijn dat je kleintjes er nog zitten en goed liggen! Juna, hoop dat je keelontsteking niet doorzet! Darkangel, hoop dat bruinverlies niet doorzet! Blijf voor je duimen! Kiyeko, leuk hè zo kijken voor kinderspulletjes! Merk hier de laatste weken dat we in huis blijven rommelen, dit weekend op onze slaapkamer plaats gemaakt voor wiegje, op kinderkamer ontbreekt alleen bedje nog.. Maar we hebben gelukkig nog een paar weken!
DA: Dat meen je niet! Sh*t!!! Mona: Ja inderdaad zekerheid voor alles! Voel me eigenlijk redelijk ok. heb het idee dat ik helemaal niet meer zwanger ben....voel er niks van maar ja is ook pas maar net....voel wel de ohss maar verder niks....tis dat de testen zeggen van wel.
DA, das echt gewoon kut!!!!! Hele dikke knuf!!! Juffie, pfffff overstimulatie. Zit jou echt niet mee!! Maar wat kipjes zegt, vaak goed teken dat je HCG stijgt. Let goed op jezelf. Voldoende rust en drinken!!
@da wat balen meis. Ik heb ook altijd bruinverlies en ik heb bij poging 4 en 5 ook utrogestan gehad. Werkt echt vind ik.geen bruinverlies te zien Ik betaal iets van 8 euro voor 3 doosjes,90 stuks geloof ik 6 bollen per dag. Mn eitje is bijna niks gegroeid,raar he Heb nu wel recept pregnyl gekregen 3 anpullen 5000 Maar bij apotheek in ned wisten ze niet welke soort spuit Ze me mee moesten geven. Weten jullie zo wat voor formaat? Knufff liefs allemaal
Juffie, ik voelde in het begin ook niet veel, is voor iedereen anders. Rust nu eerst maar goed uit zodat je helemaal herstelt van overstimulatie! Annaatje, geen idee welke spuiten erbij horen.. Hoop dat je eitje snel wat meer groeit!
Juffie, met 4 weken voelde ik ook niks. Behalve MOE MOE MOE. Verder niks. Annaatje, ik had voor de Pregnyl een 2cc spuitje. En een opzuignaaldje, en een subcutaan-naaldje (klein naaldje). Stom dat de apotheker dat niet weet. Hier vandaag naar de VK....was toch weer zenuwachtig . Mooi om te horen het hartje, beebje liet zich gelijk horen . Ennnnn, beebje ligt al hoger dan normaal. Groeit dus goed. Woensdag echo.....
Juffie: ik voelde ook niks en nu nog steeds niet.. DA: pffff meis blijf toch duimen!! En ik ben er ook van overtuigt dat utro echt helpt. Zonnestraal: jeeeejjjjjj, en woensdag echo leukkk @ ego: keelontsteking heeft goed door gezet blehhh net temp opgenomen 39.2....dat kan toch wel? Ben goed aan de warme melk met honing en niet veel praten produceer bijna geen geluid ahah....
Pfffff Juna, wat een ellende!! Heerst het ofzo?!?!? Ik hoor iedereen met keelontsteking??? Slik je wel paracetamollen, want dat mag hoor!! Hopelijk zakt je koorts dan iets..... Beterschap!!!!
Thanks meiden.ligt in mn koelkast nu.eind vd week naar gent weer Hoop dat ik dan al eerder smiley heb anders toch pregnyl Die spuiten haal ik donderdag nog wel ff. Geen idee hoe t moet maar neem aan dat ze me dat nog wel uitleggen Net weer 20 cb ovu testen gekocht.mn ma was mee.zegt ze zo hoeveel kost dat,ik zo 50 euro. Wow zegt ze! @juna alweer 14 weken.tijd gaat snel he.ik denk steeds nu was ik iets van bijna 20 weken... @zonnestraal ik was maar 5 weken maar ik was toen echt supermoe was mn enige klacht. Kei leuk t hartje horen kloppen Lkkr genieten nu he
zonnestraal: fijn dat je beebje goed groeit en je het hartje weer gehoord hebt. annaatje: wat raar dat de apotheek jou dat niet kon vertellen.. zou je wel verwachten eigenlijk. juna: balen van je keelontsteking zeg, hoop dat die snel over is!
@ ego, Net bij de verloskundige geweest. Morgen echo van de eierstokken. Verder ook rhesus C negatief dus bij 27 wk weer bloedprikken. Hartje weer gehoord ! Beebje doet het super @ juna, Beterschap meis ! @ annaatje, ik kan je wel de exacte gegevens van de naalden doorgeven, straks als ik thuis ben kijk ik ff voor je , heb nog liggen.
juffie jij bent op dezelfde dag uitgerekend als ik van elina!! ben benieuwd wanneer jij gaat bevallen volgende jaar!! da wat klote zeg.. hopelijk mag je nu wel utro gebruiken... annaa balen dat je ei nog niet meer is gegroeid. hopelijk komt het wel goed met de pregnyl erbij.. juna balen van de keelontsteking... hopelijk is het snel over.. kun je er niks voor krijgen via je ha?? beterschap!!! kipjes wat fijn dat alles goed gaat!!! hopelijk zijn je eierstokken weer wat beter aan het worden... zonnestraal fijn dat je het hartje weer gehoord hebt!!! nou verder weinig te melden dus een dikke knuffel!!!