Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: hier ook zelf gespoten, ook toen ze in dusseldorf aan kwamen lopen met een spuit.. uhm... mag ik dat please zelf doen!? haha, werd wel raar aangekeken.

juffie: fijn dat t de goede kant op gaat..

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Panter: ( en alle andere meiden die zelf gespoten hebben ) knap hoor, jij werkt ook in de zorg toch? of hoe je daar niet te spuiten?? zelf ben ik te panisch voor spuiten vandaar dat junaman het deed 10000000% meegevallen behalve de pregnyl.....Maargoed.

Ik heb gerookt ( ben pas gestopt op de dag van de TP ) ik was te gespannen en heb meer gerookt als normaal ( shame on me ) ik rookte normaal 6/7 sigaretten op een dag maar tijdens het icsi gebeuren wel een heel pakje, kon me zelf niet onder controle houden. Toen eenmaal het embryo was terug geplaatst, durfde ik niet meer te roken ( hoe erg ik ook verlangde na een sigaret ) en nu nog steeds durf en wil ik het niet, en heb het er nu nog wel eens moeilijk mee. maar lieve Panter als je echt helemaal gestrest bent is ook niet goed meis. Ik wil niemand aanmoedigen om te roken en je bent er nu al zo goed mee gestopt. Het is moeilijk meis.............dikke knuffel

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juna, thanks meid voor je verhaal. Dat geeft me toch wat rust, ik ga nml af en toe de fout in op het werk. dan biets ik een peuk van een collega als het erg druk is enzo.
    Komt gewoon van de stress, en dan ook die drukte nog op werk en ik ga voor de bijl.
    Ik rook mss 4-6 peuken in de week, maar voelde me daar zo lullig om....
    Stomme peuken!!

Ik werk idd in de zorg, spuit daar ook hoor. Dus kan mezelf ook wel spuiten.
    Eng zal het zijn in de zin van: hoe zou het voelen. maar ik kan goed spuiten hoor ik altijd van patiënten dus moet het wel meevallen.

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oowwwhhhhhhhhh dat valt reuze mee Panter en wie geeft je ongelijk in deze stressvolle perdiode. Als plakbeeb er zit moet je helemaal stoppen:p

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Juna: Ik mag niet werken van de Gyn. moet de hele week verplicht rust houden. Dus lees wat en loop beetje door het huis. Hou me rustig want wil ervan zijn!

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @panter knap dat je bijna niet rookt.ik heb nog nooit gerookt.
    Wel fijn dat je zelf kan spuiten enne bijna beginnen yeahhh
    Ik laat pregnyl door mn man zetten. Want ik durf niet
    Ben zo bang dat t glas breekt,niet lukt
    Krijg er nachtmerries van..
    Nog steeds geen smiley.gaan eind vd week maar weer voor meting en wachten maar af

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Annaatje helemaal herkenbaar, ik lag te slapen junaman komt me wakker maken, was ietsjes voor 0.00u hij zegt dan maken we het klaar. Maargoed word net wakker, dus keek mooi toe met aanwijzinigen geven oei oeiiiiii dat was dat was spannend in ut zkh leggen ze het zo mooi uit, en ben continu bang geweest dat we iets niet goed hadden gedaan.......later nog een x in gent gezegt maar kan haast nooi fout gaan als alles maar bij elkaar zit.
    eh maar anna jou ei was toch goed aan t groeien???

juffie groot gelijk mooi rusten xxxx

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter ik heb ook gerookt rond de laatste icsi, kon de spanning ook niet aan. Rookte ongeveer 5 per dag op vakantie, zelfs nog één paar dagen voor tp. Met de stimulatie probeerde ik niet te roken maar in die tussen fases wel.

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Kate hoe is het met jou meis?? Druk met de kleine J. Wil je de naam hier zeggen?? En foto's maybe hihi....Hoe doet ze het?? En hoe is het met Kateman?? Helemaal in de wolken van zijn kleine prinses!!!:D

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Thanks katek voor je eerlijke antwoord! Hoe gaat het meis, hoe is het om moeder te zijn?
    vermoeiend ook denk ik, ineens word je geleefd door voedingen & luiers.
    Knap je al wat op van de KS?

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter...hier ook een (ex) rookster...ik nu 3 maanden helemaal gestopt met roken omdat ze ons anders bij de gyn in het zh niet verder wilde behandelen...ben voor onze ma ook al eerder gestopt met roken...mijn oud collega was ook een rookster en iedere x stopte ze met roken en kreeg 7 miskramen...haar gyn heeft toen gezegd dat het wellicht door de stress kwam omdat ze steeds stopte met roken...uiteindelijk rookte ze 3 sigaretjes per dag en deze zwangerschap heeft ze keurig uitgedragen...
    Iedereen weet heus wel dat roken slecht is maar als jij bijna de gordijnen opvreet van de stress lijkt mij dat slechter...
    Veel meiden hier die weten hoe het voelt meid...
    Sterkte Panter!!!

12. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, het lijkt me zo moeilijk om in een periode als dit te willen stoppen met roken, ik rook zelf niet, maar als ik van mensen hoor die willen stoppen in een rustige tijd.. Ik kan me voorstellen dat je nu nog een beetje rookt 4-6 per week valt toch heel erg mee, minder dan 1 per dag.. Denk dat je daar in deze stress al heel trots op moet zijn! Als het je ontspant denk ik dat je daar inderdaad meer aan hebt dan dat het schade toebrengt..

Katek, herstel je al een beetje?

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @juna ja dag 9 ei van 16.kom ik trg op dag 12 was die bijna niet gegroeid
    Das toch raar?
    Moet nu eind vd week terug. Snap dr niks van

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja dat is raar Annaatje, wat zei de arts er zelf van??

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    het kan wel hoor, vandaar dat "we" soms een lange cyclus hebbne...dan heb je een vertraging in je eigroei.
    Niks ergs aan! Groeit vanzelf weer door.

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Wat een rust hier

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik ben er wel hoor, maar ben super moe.. was niet zo leuke dag op t werk... ben er vandaag achter gekomen waarom ik de bso ook al weer niet leuk vond.. en t kdo wel....

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    heeej die DA! aaah minder, het zit nu je ook allemaal niet mee grr :(.....maar waarom vind je de kdo leuker dan?? ( als ik vragen mag )

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    sowieso zijn die kindjes schattiger haha.. en heb je meer verzorging bij zitten, en intensiever contact.... bij bso kinderen, die doen alles zelfstandig.. willen liever lekker buiten spelen.. en als ze iets NIET willen doen is het gewoon stug NEE en dan doen ze t ook echt NIET! kun je hoog en laag springen wat je wil.. maar nee is nee.. en dan..... ik weet dan niet wat ik moet doen hoor..

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oeehhh, ja dan lijkt mij ook kdo leuker. Vind je het soms niet moeilijk, er komen natuurlijk ook baby's bij jullie? ( niet lullig bedoeld ofzo ) maar toen we te horen kregen ( slecht gezegt trouwens toen van die arts van ons ) dat het misschien allemaal niet ging lukken........wilde ik geen baby's zien!!!! collega was toen bevallen en ben pas half jaar later naar haar kindje gaan kijken.

dus van daar mun vraag

Deel Deze Pagina