Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juna: ja en nee.. de kindjes zelf vind ik niet moeilijk.. staat toch wat verder van mij af.. waar ik wel moeite mee heb zijn al die zwangere mama's....en zwangere collega's.. heb ooit een moeder gehad die bij 32 weken zwangerschap t ziekenhuis heeft gebeld of ze niet alvast een keizersnee konden doen, want ze was t zat.. en die moeder was aan t klagen echt niet normaal.. k bedoel je hebt klagen en KLAGEN nou dat was niet normaal...! toevallig kwam ik die moeder tegen in t ziekenhuis en zij zag mijn man en mij de afslag pakken voor vruchtbaarheidsbehandelingen... dus ze wist dat t bij ons niet zo makkelijk gaat.. en toch door klagen tegen mij.. ze vroeg zelfs terwijl ik er niet was aan een collega wat er precies aan de hand was met mij! :$ echt erg gewoon.

maar dat vind ik moeilijker zwangere mama's die hun kindjes komen halen, en zwangere collega's.

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    oke begrijpelijk......maar oooh neeeeee zo'n vrouw kun je wel wat aan doen.......ze is t zat na 32 weken, ben blij dat je zwanger bent st*m piep piep.......ja toch knap de kindjes staan wel verder van je af maar toch

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juna: ja zo voel ik dat wel gelukkig anders zou ik helemaal gek worden op t werk haha.. maar ik vind mijn werk erg leuk, en kan ook echt genieten als ik even 1 op 1 met een baby bezig ben..

dichterbij staan toch mijn schoonzusje die nu zwanger is... en als mijn beste vriendin weer zwanger is.. of mijn zusje die bijna met de pil gaat stoppen.. dat vind ik veel moeilijker..

4. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    jemig is hier weer veel geschreven.

@ ach DA, dikke knuffel. Het is niet eerlijk.. :( hopelijk lukt jouw plan met de utro.

@ zonnestraal, veel plezier morgen bij de echo!

@ juna beterschap, gaat het alweer wat beter met de keel?

@ kate, dat klinkt heeeeel bekend. :DIk kwam de eerste weken letterlijk tot niets anders dan beebie verzorgen, eten, slapen en douchen.
    Neem de tijd, de eerste weekjes gaan zoooooo snel. En laat je lekker verwennen, want het is echt een topprestatie - zeker met de borstvoeding die nog op gang moet komen.

@ mona, bij jouw schiet het ook al aardig op. Voel jij je verder goed?
    wat de kolf betreft, ik heb eentje van Ameda gehuurd (dubbel elektrisch) en ben er zeer tevreden over. Mocht je interesse hebben stuur ik je een pb'tje.
    Omdat ons bandietje zo groot en zwaar is (>8kg met net 5 mnd :cool:) ben ik overgestapt op een geweven doek van Hoppediz. Het knopen is even wennen, maar als het een keer lukt draagt het een stuk aangenamer dan die babycarriers vind ik.

@ kipjes, geweldig dat de kleine zo goed groeit. Als je eierstokken zich nu maar rustig houden. ;)

@ panter, je begint binnen kort –spannend! Kijk je erna uit of zie je ertegen op? Of een beetje van beide? Alvast heeeel veel succes met alles.

@ anna, hopelijk heb je snel een smiley

@ bob, oeps. Ik dacht echt dat het brussel was – wat slaapgebrek niet allemaal met een mens doet :p kun je een beetje toegeven aan de vermoeidheid?

Hier gaat het wat beter, een week niet werken heeft goed gedaan. En morgen weer CB, ben benieuwd of ons beertje weer rond de bovenste lijn van de curve zit.
    [FONT=&quot]Fijne avond dames![/FONT]

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja gelukkig maar dat je het zo na je zin hebt op je werk.......ik had er moeite mee met 1 vriendin elke keer als ze belde dan dacht ik oohjeeej die gaat vertellen dat ze zwanger is kan ik nie handelen dacht ik......en van mensen die per ongeluk zwanger waren....tjaaah niemand kan er iets aan doen maar toch jullie snappen dat wel

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden herstel ks gaat goed, valt me 100% mee.
    Onze meid heeft vannacht eindelijk doorgeslapen en moest haar
    Echt wakker maken voor de voeding elke 3 uur. Vandaag wel actief en wil
    Ieder uur gevoed worden..

Ja, moeder zijn..heel heel bijzonder! Gun het jullie ook allemaal!

7. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Iluna, bedankt voor je tips!

Katek, fijn dat herstel meevalt!

Darkangel, ik kan me voorstellen dat je vooral dat moeilijk vindt.. Ik had zelf vorig jaar, zeker toen we het net wisten, meer moeite met ongewenst zwangeren die niet wisten of ze de zwangerschap door wilden laten gaan..

Annaatje, duim voor mooie groei!

Panter, Dreamer, Darkangel duim ook voor jullie!

Sweet lilly is lang niet meer langsgeweest, hoe zou het met haar zijn?

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dames net terug van het ziekenhuis.
    Bloedwaardes zijn hetzelfde gebleven en de rechter eierstok is ook in grote toegenomen. Ook het vocht in de buik is er niet minder op geworden. Baalde flink dacht wel iets verbetering te hopen zien of horen niet dus. Vrijdag weer terug komen.....
    Wel was er in de baarmoeder een zwart rondje te zien, en ze kon zien dat er "iets" aan zat te komen.....dus spannend. afgelopen weekend was er nog helemaal niks te zien.

Ik ga weer op de bank en aan de drank (3 liter water)
    Kipjes hoelang heb jij hier "last" van gehad voordat het minder werd? Ben jjij erg ziek geweest, ik gelukkig (nog) helemaal niet hopelijk blijft het zo...

Liefs Juffie

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie,

Ik heb er nog steeds last van. Gister weer een echo gehad ivm erg veel en aanhoudende buikpijn. Mijn eierstokken zijn nog steeds 2 x zo groot en vooral rechts is echt groot. Volgens de verloskundige /echoscopiste die ons ook in het ziekenhuis heeft gezien blijft het bij mij tot aan de bevalling zo. Ben dus erg bang voor de pijn die nog komen gaat.. Zucht..

Maar het kan ook dat het binnenkort gaat afnemen en je eierstokken weer normaal worden. Dit heeft ook te maken met de hoeveelheid hormonen waarmee je bent gestimuleerd en de hoeveelheid eicellen die zijn aangeprikt.

Toen de overstimulatie op zijn top was bij mij, kon ik bijna niet ademhalen, niet lopen van de buikpijn. Alleen op mijn rug slapen met een kussen onder mijn knieen. Duizelig, hoge hartslag, misselijk en diarree. En zooooo veel pijn.
    Hoop echt dat je dat niet mee hoeft te maken.

Ik las dat je rondjes in huis aan t lopen was, niet doen hoor !! Echt letterlijk bedrust houden. Alleen plassen en douchen en verder niks !

Sorry voor mijn lange verhaal, wil je niet bang maken hoor. Wie weet valt t bij jou mee.
    Hoe zijn je bloedwaardes ? Hematocriet bijvoorbeeld ?

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kipjes bedankt voor je antwoord.

Zij verwachtte niet dat het nog erger zou worden, maar goed dat weten we natuurlijk nooit moest het goed in de gaten houden. Ik heb gelukkig nergens last van niet eens buikpijn....gelukkig maar snel afkloppen.
    Ja blijf nu ook gewoon op de bank liggen.

Ja ik kan me voostellen dat je bang met poe zeg, volgens mij heb jij het echt heftig gehad. Ze hebben bij mij 12 follikels aangeprikt en bij jou? Hoop gewoon dat ik iets verbetering zie vrijdag maar ja ik weet dat het lang kan duren....
    hebben ze jou nooit opgenomen?
    Mijn bloedwaardes eigenlijk geen idee kan zijn hematocriet iets van 0.37? zag zoveel waardes staan daar op het scherm.

Hoop dat ik me zo blijf voelen als nu dan kan ik er wel mee leven, maar wil ik er gewoon vanaf, jij ook natuurlijk wat een toestand zijn we eindelijk zwanger heb je dit?
    Blijf je nu onder controle dan? En moet je steeds rust houden?

Liefs

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie,
    Hematocriet van 0,37 is op zich prima. Bij mij was t op z'n hoogst 41, en rond 42 nemen ze je op, ik zat dus net tegen het randje toen vandaar dat ik steeds naar huis mocht maar wel elke dag op controle.

Wel fijn dat je je op zich goed voelt. Denk dat het dan ook wel stabiel zal blijven. Ze maken het vaker mee dus ze weten wel waar ze het over hebben. Bij ons zagen ze in het begin ook alleen het begin van een zwangerschap. Nog niet de embryo zelf. Volgens mij vanaf 6 weken kun je een beetje wat gaan zien. Zie mijn album bij 6wk5 dagen.

Als ik t goed zeg zijn er bij mij 21 of 23 follikels aangeprikt. En zelfs nog een paar kleintjes laten zitten omdat de punctie misging. En ik spoot 225 IE gonal F.
    Ik ben nu niet meer onder controle omdat mijn bloedwaardes stabiel zijn en de eierstokken op zich ook. Ze groeien niet maar krimpen ook niet. Maar heb nu zo'n buikpijn omdat de baarmoeder erop drukt. En de beeb is flink aan het springen :D, dus duwt er nog eens extra op.

Hoe voel je je verder ? Geen last van kwaaltjes of de bollen ?

12. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ katek,
    Wat fijn dat je goed herstelt van de ks. Hopelijk heeft jullie meisje gauw haar ritme te pakken zodat jullie wat kunnen bijslapen.
    Hoe is het nu ? Lekker aan het genieten van jullie wonder ?

@ da,
    Dikke knuffel voor jou !! Hopelijk nog niet doorgezet.

@ liev,
    Houd je het nog vol meis ? En voel je je al weer wat beter ?
    Je buik zal nu ook wel enorm zijn zeker?

@zonnestraal, kiyeko,
    Hoe is het meiden ?

@ panter,
    Ik heb er geen ervaring mee , want ik rook niet maar denk idd dat als je minder gestresst bent met een paar sigaretjes in de week dat je beter niet kan stoppen, pas na de tp.
    Zie je ertegenop om te beginnen?

@ juna,
    Wanneer heb je de geslachtsecho ?
    Wij volgende week vrijdag, zoooo spannend ben echt benieuwd.

@bob,
    Hoe voel je je ?

@ all,
    Sorry ben de helft vergeten, ben een beetje druk met de bruiloft enzo. Zal proberen weer wat meer mee te schrijven. Dikke knuf voor iedereen !!!! :D

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zie er niet tegenop hoor, alleen maar tegen de punctie. Maar goed dat doet iedereen denk ik.
    Ik zie er wel tegenop dat het mislukt....ben daar zo bang voor.

We hebben met de arts afgesproken dat we 1 icsi doen. En reageer ik goed op de hormonen maar word ik niet zwanger dan gaan we eerst terug naar IUI met hormonen.
    Dit omdat ik al eens zwanger geworden ben met KID, dus dan zou het met IUI ook moeten lukken.
    Ik zie deze ICSI dus als alles of niets. Maar ergens hoop ik echt dat het gaat lukken.

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    De icsi doen ze dus eigenlijk omdat ik zo ongedudlig ben en ze willen weten of ik een harde schil om mn eicel heb.

15. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, ik duim ook voor je dat deze ICSI gaat lukken!

Kipjes, jammer dat je nog zon last van je buik hebt, geniet van voorbereidingen voor jullie grote dag!

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter,
    Kan me voorstellen dat je op ziet tegen de punctie, deed ik ook altijd hoor. Maar gaat helemaal goedkomen !

Juist omdat je al eens zwanger bent geweest via kid denk ik dat je goede kansen hebt met icsi. Ik ga keihard voor je duimen !! Je wachten mag nu wel eens beloond worden !

Op zich ook wel een fijn idee dat als het niet lukt, je weer met iui verder mag.

@ mona,
    Jij gaat ook hard ! Al helemaal klaar met alle voorbereidingen? Op naar je verlof !

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey meiden...

ik weet niet wat er is er precies is, maar weet wel dat er iets is..:):(.. erg raar... de laatste paar x dat ik op mijn werk ben geweest, heb ik t idee dat ik niet op mijn plek meer zit... wel kwa werk, maar niet locatie.. voel me niet serieus genomen..heb t idee, dat de collega's liever niet met me willen werken.... en daardoor voel ik me niet op mijn gemak ofzo....

weet niet... dat is t niet alleen hoor, net buiten ook, ik laat de hond uit, en ik hoorde een meisje zeggen ieuw gatver.. die fietste langs.. en ze keek nog een paar x achterom naar mij...voel me er heel rot door, ze had t echt tegen MIJ.....:(:)

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA, rot dat je je zo voelt. Heb je je collega's al eens gevraagd of er wat is, soms helpt dat nml want ongewild vul je soms dingen in die niet hoeven te kloppen.
    Ik dacht dat een collega mij niet mocht omdat ze altijd zo moeilijk keek. Blijkt ze een oogziekte te hebben waardoor ze moeilijk kijkt omdat haar zicht soms erg troebel is. Ik zou je gevoelens uitspreken, wie weet is het wel iets heel anders dan je denkt.

En die meid op de fiets...ach...das gewoon een etter. Niks van aantrekken!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: ja dat durf ik dus niet zo goed.. om dat te vragen... merk t echt bij verschillende collega's...t zal misschien ook wel aan mij liggen hoor, maar voor nu is het gewoon niet fijn......

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @kipjes leuk weddingstuff!! Lukt het allemaal, ook dat komt in rap tempo dichterbij gaaaaafff!!
    Voel me best oké af en toe weeïg en misselijk en een dikke darmen buik en grote boobs die ook echt pijn doen op z'n tijd en hangerig...dus op zich zwanger hahaha
    Al blijft mijn angst...16 mei weer echootje dus ik hoop dan op goed nieuws...maar probeer te genieten al blijft dat lastig met zoon stemmetje in je hoofd...

@Panter deze icsi gaat gewoon lukken!! Heb er vertrouwen in!!

@DA lekker laten kletsen zoon muts op de fiets...hier ben je hartstikke leuk, gezellig en lief! En op het werk eens voorzichtig vragen hoe het zit en wellicht dingen uitpraten en waarschijnlijk is er niets aan de hand of wordt iets verkeerd begrepen...sterkte meid!!

@rest van de meiden dikke knuffel!!!!
    Ga zo richting m'n beste vriendje, lekker saampjes eten, een truttenfilm kijken (heerlijk) en bijkletsen, vind het wel super moeilijk om m'n mond te houden vooral tegen hem hahaha...
    Vorige zwangerschap hebben we het aan de naaste familie verteld en deze zwangerschap houden we geheim voor iedereen...best heftig af en toe om je mond niet voorbij te kletsen :D
    Maar ik vind deze bubbel wel heel erg fijn op dit moment...vanaf maandag begin ik bij m'n nieuwe job en ik hoop dat de misselijkheid en moeheid een beetje gaan meewerken :D

Voor allemaal een dikke knuffel xxx

Deel Deze Pagina