en toch was juist mijn hubbie super blij met een zoon.. zo verschillend kan het dus zijn.. Nu lijkt v ook erg op mij
Sorry DA kan je niet helpen.....volgens mij zit Panter in het zelfde zkh als jou toch?? Ja kiyeko snap die gedachten ook wel........
DA, ik moest de kliniek altijd bellen als ik ongi was geworden. Want dan zouden ze een volgende iui plannen...
Juna, hier gaat alles prima! Bij jou ook alles goed, gaat vlug he die weken! Annaatje, veel plezier in Berlijn, staat ook op ons lijstje om nog eens te bezoeken. Ricmar, voor jullie dus ook binnenkort weer spannende tijd op wachtbank, duim alvast voor je! Ook, hier gaat het prima! Hoe gaat het met jou? Is ook wel leuk voor S een brusje, kan me wel voorstellen dat je daar voor wilt gaan! Girl, wat fijn dat het zo goed gaat met jou en je meisje! Leuk die vooruitgang hè, ben heel benieuwd hoe dat voor ons gaat zijn! Kiyeko, officieel stop ik 4 weken van te voren. Fijn dat alles goed gaat! Bob, succes met bakken! Liev, mentholgel kan ook helpen! Maar kan ook komen door verstoring afvoer galzouten en stijging cholestase, geeft veel jeuk, dus even bellen als het blijft! Knuffel! Da, weet niet of je moet bellen, maar te vaak bellen lijkt me niet mogelijk dus even doen als je twijfelt!
Monatoetje, 32 weken alweer!! Tijd vliegt!!! Voel je je nog goed? Of wordt het nu zwaarder?? Enne, kinderkamer klaar??? Foto???
Meiden ben weer terug van het ziekenhuis. Bij het priklab hadden ze verkeerd geprikt (dame in kwestie had wat slechte zin volgens mij) dus ik liep zowat leeg daar toen de naald eruit kwam.....gelukkig stopte het toch nog. Toen de afspraak: Waardes zijn allemaal een beetje gedaald JOEPIE! En het vocht en de eierstokken zijn ook ietje pietsie kleine geworden niet veel maar tis een begin! Mag maandag ook weer gaan werken, wel alles rustig aan. geen lichamelijk zware inspanning, niet sporten en niet tillen. verder mag alles weer. In de baarmoeder nog steeds een mooi zwart stipje nog niks erin. Woensdag weer een echo dan zou er toch langzaam wel wat in moeten zitten, ik hoop zo erg!!! Ben doodzenuwachtig..... Liefs Juffie
Bedankt voor super lieve reacties!! Ff kort .. Net ctg gehad, alles goed... Eerste bloedwaardes goed en nu Nog bloedwaardes v nieren en lever afwachten en is die goed, dan mag ik weer nr huis met zalfje en pilletjes tegen de jeuk!! Xx
Gelukkig bij jou ook liev, hopelijk krijg je iets wat werkt tegen de jeuk, dat lijkt me erg vervelend. Dames ff een vraagje voor de mannen die ook een tese hebben gehad. Mijn vriend heeft nog 1 bal die nog steeds hard en wat dikker is, hier hebben ze ook het meeste uitgehaald. de andere kant waar ze minder uit hebben gehaald is alweer helemaal normaal. Herkent iemand van jullie bij jullie mannen dit? is nu zoiets 3 weken geleden dat de tese is geweest. Liefs Juffie
@juffie wat een super goed nieuws!! Nu duimen en hopen dat de waardes blijven dalen en vocht helemaal afneemt!! Super goed zeg!!! En iedere x kun je wel lekker gluren...gaaf hoor!!
juffie, ze hebben bij mijn lief maar in 1 bal tese gedaan...dus ik heb geen idee.... Als jullie het niet vertrouwen dan moeten jullie ff bellen!
panter: moet je rijnstate ook bellen als je ongi bent geworden? zo ja op welk nummer dan.. en welke tijden?
Gelukkig liev dat ze het goed nakijken! Hopelijk helpt de zalf wat meis Juffie nee bij junaman aan allebij kanten iets weg gehaald heeft wel paar weken gevoelige ballekes gehad maar meer niet anders bellen daar zijn ze voor fijn dat alles al wat afneemt maar toch rustig aan blijven doen xxx
Hier ook aan beide kanten gedaan. 1 kant is weer normaal andere kant nog hard en dikker! Hij heeft de arts gebeld en die zei is ook pas 3 weken geleden, hij vond het niet vreemd. Hij denkt zelf dat die verkeerd gelegen heeft vannacht. Is ook niet enorm pijnlijk heeft ook geen pijnstillers nodig, is gewoon gevoelig vandaag zegt die. De wond is al helemaal mooi dicht en roze. Da heb je al iemand kunnen bereiken in Arnhem? Juna hoe is het met je keelontsteking? Bob hoe voel jij je? Liev hopelijk lekker slapen vanavond!!
nee heb ook niet meer geprobeert, had er eigenlijk ook niet zo'n zin in.. probeer maandag nog wel ff. hier geen ervaring met pese-mese-tese.. mannetje heeft dat nooit gehad..