Dat kan natuurlijk ook verkeerd gelegen hebben...ja hier gaat ie goed ik kan weer normaal praten en pijn neemt steeds meer af dus komt helemaal goed
juna: volgens mij heb ik iets gemist, maar we hebben t over ballen.. en jij kan weer normaal praten en de pijn neemt af.. hihi sorry maar ik heb echt 3x die zin moeten lezen.. hahahahaha
Da: Hahaha inderdaad je zal wel gedacht hebben praten....pijn....waar gaat dit over hahaha. Doelde op de keelontseking die Juna afgelopen week had.
oh oja je had keelontsteking dat klopt ook.. maaar t stond gewoon heeeeeeel grappig in een zin allemaal.. haha... (sorry ben wel een beetje van t doordenken) zo ik ga lekker mijn pyama aan doen, heb t gehad vandaag..
Lekker bankhangen DA, heerlijk he! Kan ik ook weleens enorm zin in hebben. Make-up af, rolgordijn naar benenden mijn hele oncharmante huispak, dikke sokken en sloffen aan, bril op, deur op slot en chips en chocolade op tafel mmmmm heerlijk!
moet nog steeds naar boven lopen, maar dat is precies wat ik in gedachte heb, make-up eraf, lenzen houd ik nog wel even in haha.. mijn roze met stippeltjes pyama broek aan hempje erop, vest aan.. en chips en chocola hebben we ook hahahahahahha je hebt t precies goed gezegd haha
Juffie, fijn dat het de goede kant op gaat! Juna, fijn dat je keel weer beter is! Liev, goed dat ze alles nakijken! Zonnestraal, kamertje is nog steeds niet helemaal af, bedje komt over een paar weken, wiegje moet eerst stof nog van gewassen.. zo gauw alles klaar is zal ik wat fotootjes posten!
Wat is het hier maar rustig! Net terug van Boekenbeurs, hoeveelheid kinderboeken aangeschaft, altijd leuk Geniet van de zaterdag meiden!
Heel rustig!!! Hier lekker in zonnetje in de tuin met benen omhoog! Bob jij gaat ook snel! O wat een spanning!!xx
Hi meiden, @mona heerlijk de boekenbeurs...hier nog een boekenworm Als dit kleintje er komt ga ik ook heel veel voorlezen, lijkt me zooo heerlijk!! @liev heerlijk met de voetjes omhoog in het zonnetje, klinkt heel erg goed!! Ja morgen alweer 7 weekjes, al kunnen die 12 weken niet snel genoeg gaan voor mij Verder ben ik steeds misselijk en als ik dan wat eet is het weer even weg...dus eet nu kleine hapjes 7 à 8x per dag... En ik heb super nare dromen...ik zie mijzelf hoogzwanger maar krijg een auto ongeluk en verlies de baby of ik val hoogzwanger en verlies de baby...ik weet dat dat mijn eigen onzekerheid en angst is maar het maakt me ook zo bang... Ben zo bang om dit kleine beebje ook kwijt te raken...probeer ook te genieten maar nu ook weer met de echo 16 mei...pfffff...de angst groeit dan weer enorm. We kregen tijdens een echo te horen dat het mis was dus het is een tweestrijd aan de ene kant wil ik graag zien en horen dat het goed groeit etc en aan de andere kant ben ik zo bang voor slecht nieuws... Twijfel ook heel erg of ik deze echo wel moet doen...en of ik niet nog wat langer moet wachten...ik begin maandag bij mijn nieuwe werk en moet dan gelijk vrij vragen voor die woensdag ook ben ik dan pas 7 weekjes en ik ben gewoon bang dat ze nog niet genoeg zien en ik me zorgen ga maken.... Die twijfels *zucht* was ik maar zekerder in deze situatie en wist ik maar wat ik moest doen... Nou genoeg onzekerheid hier weer uitgestort hahahaha Verder gaat het goed hoor...heb heel veel trek in yoki en ik heb net groots ingeslagen Fijne dag lieve meiden!! Dikke knuf xxx
Bob, die onzekerheid is zo goed voor te stellen, zeker met jullie vorige ervaring. Is ook niet niks.. Ik zou echo wel doen, kans is het grootst dat alles goed is en dan heb je die zekerheid ook weer.... Dromen over einde zwangerschap en ook periode daarna zijn heel herkenbaar... Liev, fijn dat je genoten hebt van zonnetje! Hier al vroeg wakker, uitslapen lukt niet echt, maar ook nooit goed in geweest...
t is idd rustig hier.. ik ben er wel, maar zit eigenlijk een klein beetje in de leesmodus... ik ben ook een eigen topic gestart een paar dagen terug, een soort van dagboekje.. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/357084-darkangel-de-mmm.html alle mama's van dit topic, geniet van je 1e moederdag.
Ik lees ook mee, maar heb weinig te melden op het moment. wat ik wel kan melden is dat ik voor de punctie morfinepillen krijg, thank god!
Ik sluit me aan bij de meeleesmodus.....ook weinig te melden! DA heb net je topic door gelezen kan je niks anders dan een dikke knuffel geven! Het is jullie zooooo gegunt, evenals Panter...aankomende week begin je met spuiten toch? Spannend...en wat fijn dat je morfine pillen krijgt, hopelijk scheelt dat! Vind echt belachelijk dat ze hier in NL haaast niet fatsoenlijk doen verdoven pfff..xxxx
Voor alle moeders, fijne moederdag! Panter, fijn dat je morfinepillen krijgt! Darkangel, heb ook net je topic gelezen, jullie zijn al zo lang bezig en het is jullie zo gegund! Ik hoop dat jij volgend jaar eindelijk zelf verwend mag worden tijdens moederdag! Knuffel!
Ook leesmodus.. Panter fijn de morfinepillen, gaat goedkomen! Bob wat zwaar hè die onzekerheid en angsten, pff echt niet leuk maar o zo begrijpelijk! Een ding helpt mij altijd; nooit voor de waarheid weglopen, daar heb je ook niks aan. Wat dat betreft is eerste echo misschien voor 1 dag weer een geruststelling.. Maar alleen jij kan kiezen wat voor jou het beste is! Succes met keuze maken, ik duim voor jullie Beebje! En angsten maar accepteren, makkelijker gezegd dan gedaan... Hier ook steeds angsten, dat kindjes er toch nu uit moeten omdat het anders mis gaat, dat het met 1 misgaat tijdens bevalling, dat ik nu op het laatst nog rare com