Juna als het 16 dagen na pregnyl is dan mag je ervan uitgaan dat je zwanger bent. Pregnyl is na een dag of 10 uit je lijf, met 16 dagen zeker wel! Van harte gefeliciteerd meid!
Dank jullie wel....morgen nog bloedtesten ben benieuwd kan het echt niet geloven heb nog nooit een positieve test in myn handen gehad.......voel nog wel steeds ongi krampen kan t echt niieeett geloven morgen even extra utro bollen halen heb alleen geen recept meer
@juna gefeliciteerd meis Ff vraag, jij deed toch ivf... Weet ff door je naamswijziging niet meer Wie je bent hihi
Ik doe icsi dank je wel annaatje morgen officiele uitslag kan het echt niet geloven.....is dat raar? Ze zijn echt beide positief.....en ik stuur je pb xxxx
juna86, Gefeliciteerd en nog heel veel goeie in de vriezer ook toch.. En ik denk dat je baarmoeder en je banden al druk bezig zijn met alle voorbereidingen.. Vandaar dat gevoel in je buik.. Had ik bij mijn dochter ook heel erg veel last van. @kipjes hoop voor jou dat alles snel weer een beetje beter gaat.. en dat jullie v/d week ook zo'n mooie test hebben..
Dank je wel Vlinder spannend hoor we kijken uit na morgen hoe oud is je dochter nu? Ook icsi of iets anders? Xxxxx
Juna86 kan ik me voorstellen dat jullie het spannend vinden.. is het ook.. Mijn dochter is uit een andere relatie, hier was ik met een poep en een scheet zwanger, nu zie ik de andere kant van de medaille. mijn vriend heeft Klinefelter maar is er met TESE toch zaad gevonden en gaan wij ook voor icsi..
@ vliinder : dat is echt de omgedraaide wereld....gelukkig is er zaad gevonden!!!! Superr....weet je al wanneer jullie mogen beginnen? @ zonnestraal; dank je wel lieverd jy morgen tp? *duimmmduimmm*
Ja morgen de TP. Geen bericht is goed bericht zeiden ze in DD. Elke dag vond ik het eng gebeld te worden.... Maar toch, soms heb ik een heel sterk positief gevoel dat het gaat lukken! Kiyeko, samen naar de prikster en samen op het wachtbankje .
Hey even gauw vanaf mobiel. juna, gefeliciteerd meid! Het is rete spannend en geloof me dat blijft het! Lekker van genieten! Morgen zkh even bellen met het goede nieuws en vragen of ze een recept kunnen faxen naar je apotheek. Heb je in een ander zkh bloed test? anders misschien even langs de ferti afd gaan en je situatie uitleggen aan de balie. Is vast werk wat te regelen. Ik kreeg na mijn positieve test een heel afbouw schema en recepten thuis gestuurd. Ik heb het ook tot twaalf wk gebruikt. Hoeveel voorraad heb je nog- Zonnestraal en kiyeko voor jullie veel succes morgen en met de benen omhoog in de auto op de terug weg, heeft bij mij en juna ook geholpen! Succes!
@ kiyeko & zonnestraal : op na heeeeeeeeeeeeel goed nieuws!!!!!!!!!! dikke knuffel......... @ KateK: bedankt voor de tip, mag bloed hier in NL laten prikken en opsturen na gent......maar vraag het indd hier op de afdeling wel hopelyk gaan ze niet lastig doen zoals gewoonlijk...... @ kipjes: hoe gaat het met jouw????? mocht je gister meteen na huis.....denk aan jouw!!!! xxXXXXXxxx @ juffie ; hoe is het met jou meissie????? beetje kunnen ontspannen de afgelopen week???? @ ow: en hoe is het met jouw? nog een keer een goed gesprek met je man kunnen hebben????? hopelyk denk aan jou en kleine S XxxzXXX
@ juna, Gefeliciteerd !! Ik ben ook bijna door de utro heen, ik vraag morgen even om receptje door te faxen naar apotheek. @ all, Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest. Weer echo en bloedafname. De waardes waren verbetert dus ik mocht weer naar huis. Dinsdag weer controle . Pff maar wat voel ik me ellendig zeg.. Als ik naar de wc ben gelopen ben ik bekaf, sta ik naar adem te happen. Mijn lijf laat me echt in de steek , Ik lees later terug. Fijne zondag meiden xx
@ kipjes: sjeeezuss....wat heftig allemaal.......gelukkig verbetert het iets maar goed in de gaten houden allemaal......en weer heeel rustig aan doen,,,,,hopelijk allemaal voor een goed doel......wanneer mag je testen??????? rust lekker uit op deze zondag dikke knuffel!!!!!!!!!!
Juna!!!!!! Ongelovelijk hè?!!!! Gefeliciteerd...pb mij ook ff pieker me suf wie je was/bent hihi...wat mooi!!! Ik had ook gevoel alsof ik ong. Moest worden eerste weken!! Kipjes...heb zo met je te doen...please dat er een mooie zwaangerschap tegenover staat nu! Wat eng dat je je zo voelt!! Denk aan je!! Zonnestraal en kiyeko..op naar morgen!!!! En beentjes omhoog idd....panter hoest met jou?????? Kus voor iederen..vanaf mobiel is irri!! Xxx