Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Complicatie krijg en vooral dat ik doodga bloeden tijden de bevalling doordat ik een fluxus ga krijgen.. Zucht.. Ook niet echt fijn om zo een bevalling in te gaan... Ook vet pijn op 1 plek in buik, denk beurse plek door getrappel want is niet aanhoudende pijn.. Xx

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Liev jeetje meid je hebt de 37 weken gehaald wat goed van je zeg!!
    Dat met een 2ling.
    Die pijn is wel echt niet fijn:(
    Wel akelig om zo de bevalling in te gaan:(

3. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Inmiddels weer wat positiever gestemd... Meeste bevallingen gaan gewoon goed!! Laat please die v mij beginnen vannacht want mijn lichaam is op!! Xx

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liev kan je dat niet aangeven twins willen ze wel ééns eerder een handje helpen

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ach liev...wat klote voor je meid! Maar wellicht het aangeven indd wat ricmar zegt....ik zal een zwangerschapsdansje voor je doen meid, hopelijk komen de twins heel snel!!
    Dikke knuffel meid!! Hoop dat je vanavond wat beter kan en mag slapen!!

Sterkte!!!

*doet nu een gek tweeling bevallings dansje met armen en benen rondom salontafel speciaal voor de liev beebjes *

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38

ben een beelddenker....:D

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bob doe je een beetje rustig??

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Man lief zat al raar te kijken vanaf de eettafel en vroeg of dit ook wat hormonaals was hahaha
    Ik heb m'n 1e werkdag....spannend!
    Ben wel heel onrustig en hoop dat de misselijkheid een beetje mee werkt :D

Meiden fijne dag vandaag!!

Liefs

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,..
    even kort berichtje van mij.
    Het gaat allemaal heel raar.. ineens die afstand tussen ries en mij... nog net niet afstandelijk doen...
    Het is zoooooo zwaar ineens..... pff

Ik heb het ziekenhuistraject nog niet stop kunnen zetten... vind het zo moeilijk en definitief :( raar eigenlijk... want een BAM worden is geen oplossing voor mij denk ik..

10. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Hope, wat een moeilijke situatie nu.. Hoop dat jullie er samen nog uitkomen! Heel veel sterkte! Knuffel!

Liev, bij jou nog alles rustig of heeft Bobs dansje geholpen? Balen van pijn en angst voor complicaties..

Bob, rustig aan, niets forceren! Werk niet te hard vandaag!

11. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    He lieve meiden, bedankt voor jullie reacties, zo fijn! Hihi gelachen om Bob- dansje! Je woont ver weg, dus denk dat de uitwerking v h dansje nog onderweg hier naartoe is! Ti's hier nog rustig en Beebs bewegen nog goed. Morgen gyn en dan gaan we plannetje maken, wil liever dat het spontaan komt ipv ingeleid.. Bang dat m'n lichaam er dan nog niet klaar voor is en de kans op ks groter wordt en wil liever natuurlijk bevallen! Bob succes met je eerste werkdag, echt spannend! Hopelijk valt de misselijkheid mee!! Misschien slokjes cola anders?? Ricmar waar sta jij nu precies in het proces? Ben het ff kwijt.. Hope wat klinkt dat zwaar en naar.. Zet em op! Monatoetje trek jij het nog?? Hoest met je blaas? Rest v d meiden dikke knuffel... Ik ga ff heerlijk kopje koffie drinken in alle rust nog en proberen weer vrolijk te zijn!!! Xxx

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liev wat balen dat je BIB zitten, maar wie weet komt het spontaan, maar als je het niet meer trekt zou ik dat wel aan geven, je hebt je energie na de bevalling net zo hard nodig (herstel en zorg voor je kindjes) .
    Hier 1 ste ronde voor beeb 2, volgende week inseminatie (KID) afhankelijk van de ovutestjes

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hope, als je gaat scheiden heb je straks een andere achternaam. Dus dan stopt het traject zowieso. Lullig hoor, dat het zo moet lopen!!!

Kom tot rust meid, ontdek jezelf weer en wie weet vind je wel een lieve man die wél vruchtbaar is en heb je in de toekomst het traject niet meer nodig...

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ ego bericht

Net echo gehad...it's a BOY!!! :D en alles zag er perfect uit je kon er niet omheen hij is groot geschapen ahahaha dadelijk shoppen :D

15. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Juna!!!! Fantastisch een zoon!!!! Stoer lijkt me dat!!!en nu heerlijk shoppen.. Extra grote luiers nodig dus?? Hahaha.. Ricmar wat spannend volgende week KID!!! Hoeveel pogingen GEB je bij jullie eerste kindje gehad?? Wat is BIB? dacht dat ik alle termen kende ;) panter.. Trek jij het nog??? Hoop zo dat deze icsi raak mag zijn voor Jullie!! Hope wat een ellende.. Zo met jullie te doen! Maandag 21 mei is een lezing over ongewenste kinderloosheid vlak bij hilversum, mag naam ws niet noemen... Bekende therapeut geeft veel lezingen, ik heb veel aan haar boek gehad. Iemand geïnteresseerd pb me dan! Xx

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Moeders voor Moeders was een knaller en dat voor 5 weken en 4 dagen. test staat in mijn album.
    Sorry lieverds moet weer gaan, nog verjaardag en dierenarts met konijn.

Liefs Juffie

17. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juffie, fijn dat MvM test goed was!

Juna, een jongen, wat leuk! Goede tegenhanger voor alle meiden hier!

Liev, nog even en jouw kindjes zijn er al! Hier gaat alles zijn gangetje, kijk van dag tot dag hoe lang ik op het werk blijf.. Blaas leek goed te gaan, maar vandaag weer wat te rommelen, kijken of ik het met veel drinken kan tegenhouden..

Panter, mooie woorden voor Hope, sluit me er helemaal bij aan!

18. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Super juffie, een knaltest.. Wie weet ook een eeneiige twin haha..Misschien is dat specialiteit v dr. 's!! Mona balen v je blaas, ik heb het de laatste keer wel weten te voorkomen door heel veel te drinken (kamille thee), cranberry pillen en cranberry sap! Hoop jij ook!! Ik ff boet zoekt vrouw kijken... Xxx

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kiyeko: Ik heb nog steeds helemaal niks geen last van kwaaltjes, maar ik zal maar niet te hard roepen voordat ik morgen hartstikke misselijk ben.....ben niet moe, geen last van mijn borsten helemaal niets, nadda, noppes....

Zo net terug van de verjaardag nu koken, en nog ff in het zonnetje zitten.

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    lievvvv hoop echt dat jou schatjes snel komen!!! natuurlijk is het helemaal super dat ze zolang blijven zitten maar het lijkt mij ontzettend zwaar

hope ik heb er geen woorden voor heel veel sterkte dikke knuffel

kiyeko ja ik had het zelf ook gedacht moest vanmorgen erg wennen maar vanmiddag geshopt en nu helemaal gelukkig we krijgen een zoon:D de eerste in mijn familie ( wij hebben echt allemaal meiden aan mijn kant ) alleen mijn zus weet ut over 3 weken vertellen we ut iedereen dan is me moeder jarig en dan laat ik een taart maken hihi

bob jij gaat ook snel meid!!!!!! woensdag weer echo toch?? sta je nu onder controle omdat je al 2 ma's heb gehad?? zou wel fijn zijn dikke knuffel

kipjes hoe is het met jou? almost your wedding:D met dikke belly hihi heb je een voorgevoel wat jullie beebje gaat worden?? jullie mogen vrijdag toch??

zonnestraal hoe issie??

juffie fijn dat je weer een positieve test had bij mvm donderdag zet ik voor de laatste keer mijn flessen buiten

monatoetje aftellen begint nog 4 weekjes werken

Deel Deze Pagina