Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Kipjes daar ben je weer:D leuk jaa beginnen met kamer wij toevallig gister het logeerbed afgebroken en donderdag de rest in juni komen ze het kamertje stucen.........ja ben zo blij een jongen:D jullie vrijdag spannenddddd!!!! ze moesten ons beebje wakker maken dus flink aan mijn buik lopen rommelen en toen draaide die gelukkig om en toen zag ik het al zal zo foto's in mijn album plaatsen............hoe staat het met de voorbereidingen van de bruiloft?????? leuk wat je allemaal te wachten staat:D

Monatoetje is jullie kamertje af???? en heb je foto's hihi nieuwsgierig ding eh sorry:D

Panter slaap lekker meis

Dreamer hoe is het op het wachtbankje?????? duimduim

even een vraagje dames......kennisje van mij belde vanmorgen op ze loopt nu ook in het zkh heeft halfjaar clomid gebruikt, en 2,5 week geleden baarmoeder schoongespoeld ( brrr ) en nu vorige week echo gehad was iets op te zien maar dokter deed er verder geen uitspraak over zelf dacht ze morgen dr NOD te hebben maar dat is donderdag pas nu heeft ze vanmorgen wel een test gedaan en die was negatief ( is dit te vroeg geweest??? ) normaal heeft ze altijd bruinverlies en kruipt ze over de grond van de ongi krampen paar dagen van te voren nu niets...hoe is het beschrijft had ze de zelfde 'kwaaltjes'' als mij.........wat denken jullie meiden?????

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dames heb de echo's van gisteren in myn album geplaatst:D

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juna, kamertje is nog niet af, maar zal voor jou en zonnestraal vandaag al wat foto's maken, maar dan niet letten op rommel!
    Ga eerst nog even naar VK voor controle, dus zet ze straks pas erop... Wat betreft kennisje, het kan nog alle kanten op gaan.. Hoop voor haar dat het gelukt is!
    Mooie echofoto's trouwens! Wij hebben vanavond de laatste poging van de 3d echo, ben benieuwd...

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    hihih zonnestraal en ik zijn echt nieuwsgierig eeh....vind het zo leuk om allemaal te zien!!! succes bij de vk en ik hoop voor jullie dat kleine prinses zich mooi laat fotograferen:p

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juna,
    Zal zo even koekeloeren in je album :D
    Ben inderdaad ook nog druk met de bruiloft. Weet af en toe ff niet waar ik moet beginnen haha. Af en toe gewoon geen fut om iets te doen, denk juist omdat er nog zoveel kleine dingen gedaan moeten worden, maar gaat goedkomen !

Wbt je vriendin. Geen idee meis.

@ mona,
    Leuk foto's !! :D
    En succes vanmiddag ! Hopelijk is ze nu goed te zien !

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juna,
    Geweldig die echo foto's !! Je hoeft zeker niet te twijfelen, wat super duidelijk haha :D

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    ahaha ja eh Kipjes:D ben benieuwd jullie vrijdag heb je een voorgevoel???

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    liev hoe voel je je vandaag???

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    en annaatje hoe staat het er bij jou voor?

ben echt zulk nieuwsgierig ding hahah, heb een inkak moment *gaap* maar dat kan niet want moet zo aan mijn eten beginnen blehhh

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juna,
    Mijn gevoel zegt een jongen, maar ik droom steeds over een meisje. Dus ik ben heel benieuwd vrijdag hihi !

Eet smakelijk ladies !

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat een klotezooi ook allemaal......%#$@%#$ Sorry dames even schelden.
    Ik ben nog niet van de ohss opgeknapt, nu hebben we er ook nog bij dat mijn vriend een abces in zijn balzak heeft na de tese pfff kan er ook nog meer tegen zitten....klotezooi!!!

Morgenvroeg moet ik weer op controle, hopelijk dan wel wat te zien op de echo....en mijn vriend moet weer terug naar Mulheim nu iedere dag, dus ik morgen "gezellig" alleen naar ziekenhuis en vriend naar Mulheim.
    Houdt het ooit op........................???? vind er niks meer aan zo!

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    wowie juffie komt dat door de tese?? sterkte ermee dikke knuffel

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Yep komt door de tese

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    juffie getver dikke knuffel en hopelijk morgen jij een goede echo en herstelt je mannetje snel

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja hoop zo erg op een goede echo....dat ik tenminsten iets leuks te vertellen heb......ik hoop het zo, maar ben tegelijker tijd zo bang dat het niet ok is......
    Heb er geen rede voor MvM test knalde gisteren ook zoals te zien op de foto, maar ja ik weet het niet.
    Zit nu gewoon in de "baalmodus".....

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sla even een virtuele arm om je heen, begrijp je onzekerheid, maar hoop echt dat je vanaf morgen wat geruster er op bent, hoe laat moet je morgen??

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik moet morgen om 8.50uur.....
    Ja ik hoop ook op een goede echo morgen.....

Lfs.

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hahaha juffie lekker hoor die hormonen :D
    Hopelijk morgen een goede echo meid!!
    Voor juffie man ontzettend veel sterkte toegewenst!! Vind het erg pijnlijk klinken...sterkte en beterschap!!

@morgen om half 4 echo...pfffff...Bob man en ik zijn beide zenuwenbonkjes...bah, bah!!

Fijne avond meiden, deze dame is errrrug moe en gaat badderen en daarna op tijd naar bed....heeeeeerlijk :D

Voor alle lieve meiden een heerlijke lekker Bob knuf en een fijne avond!!

Liefs

Ps vannacht gedroomd over een frikadel spec en zojuist heeft m'n schatje een heerlijk vies frikadelletje gehaald...mmmmmm we kweken nu al een klein obesitas beebje :):p:$ :D

19. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Juffie wat klote zeg!! Morgen MOET de echo goed zijn, dan kunnen jullie alles weer aan!!! Bob o wat spannend morgen.. Ook jullie MOETEN kloppend hartje zien!!! spannend spannend.. Hier moe, vandaag weer controle, bloeddruk stijgt wat, urine was schoon, beebs bewogen goed, maar ctg was erg lastig aangezien ze met de hartjes zo dicht bij elkaar liggen dat ze steeds maar 1 hartje konden registreren.. Hopelijk lukt dat tijdens bevalling beter! Nou ik ff relaxen weer. Kus voor allemaal zal
    Nog ff naar foto's v junaboy kijken

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, wat rot van dat abces....das idd een complicatie. komt weinig voor...hebben jullie weer... :(
    Hopelijk geen erge dingen....en zijn zijn ballen en daarmee zijn hormoonhuishouding te redden...
    Sterkte!

Deel Deze Pagina