Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juffie, balen van abces! Hoop dat het snel beter gaat! Duim voor je voor een schitterende echo morgenvroeg!

Bob, morgenmiddag echo, spannend, duim ook voor jou voor mooi hartje!

Liev, balen dat hartjes moeilijk te registreren zijn, maar gaat helemaal goedkomen! Hoop dat ze er snel zijn, zodat je kunt genieten van je kindjes!

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Liev wat vervelend dat ze telkens maar 1 hartje horen......hebben ze het er over gehad om ze te gaan halen offuhh....??
    en Bob en Bobman mijn duimen draaien voor jullie voor een mooi kloppend hartje!!!!!
    Monatoetje hoe was het bij de vk? en hoelaat heb je de echo??
    Juffie hopelijk heb je morgen een mooie echo

3. judith86

judith86 Nieuw lid

15 mei 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. Twee weken geleden had mijn man zijn eerste TESE in Nijmegen. Geen zaad gevonden....

Wat moeten we nu? Ik lees hier en daar op internet dat het nog zin kan hebben om een second opinion in het buitenland te doen?
    Hebben jullie daar ervaringen mee? Positief of negatief?

Al zijn bloeduitslagen waren goed, de uroloog in Nijmegen gaf ons een kans van 50%.....

Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen, want ondanks de titel van dit forum lees ik wel zwangerschapsverhalen....

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoi judith helaas welkom hier!

Wat een verschrikkelijk nieuws dat er geen zaad is gevonden....zelf zijn we in Gent geweest voor de TESE (7 buisjes zaad) in NL hadden ze ons verteld dat er ook 50% kans was, bloed en alles was goed. Alleen ontbreken de zaadleiders bij myn vriend. Wellicht kun je altijd voor een second opion na het buitenland gaan. Heb zelf gelezen dat er een tese werd uitgevoerd in NL en hier werd geen zaad gevonden, maar in belgie wel. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven ieder verhaal is anders. Maar proberen kan altijd toch? Heel veel sterkte en lucht hier gerust je hart!!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey meiden..

reageren zit er vandaag even niet in.. heb er gewoon geen puf voor.. klinkt stom maar heb er nogal wat moeite mee dat ik gister 26 geworden ben...... :(

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Judith welkom!

het is afhankelijk van de uitslag of het zin heeft een 2de tese te doen. Bij de uitslag certolli-cell only syndroom heeft het geen zin. Dan mist je man de zaadaanmakende lichaamscellen, foutje in de aanleg in de baarmoeder toen hij baby was.

Mijn man heeft dus certolli-cell only syndroom, en vandaar dat we nu bezig zijn met donorzaad.

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    DA :( ik begrijp het wel meis je had het je zelf anders voorgesteld. Jullie tijd komt! Moeilijk om hoop te houden maar toch blijven proberenm dikke knuffel meis!!!!!

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja had idd een hele andere voorstelling.. met 21 gestopt met de pil omdat ik jong moeder wilde worden...

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    DA nog gefeliciteerd!!! En meis ik snap het hoor...ik wilde altijd een groot gezin minimaal 4 kindjes voor m'n 35ste...inmiddels zal ik blij zijn als ik 1 klein mopje mag vasthouden...geloof dat iedereen wel begrijpt wat je doormaakt meissie!! Dikke knuffel!!
    Nog een klein vraagje, heb je wel wat leuks gekregen voor je 26ste??

@judith helaas welkom...ik ben de vreemde eend hier in de bijt en wordt getolereerd en gedoogd (goed bedoeld hoor dames :D) Maar genoeg wijze dames hier met genoeg wijze raad!
    Wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd om voor jullie samen de beste oplossing te kiezen...sterkte en succes en gewoon al je vragen hier neerzetten...

@vraag; heb best een druk en zwaar gevoel (soort krampjes) in m'n lies en zijkant buik...al de hele dag is het aanwezig als ik loop, sta, zit en nu lig...is dit van m'n banden?? Doet soms echt pijn...hebben er meer last hiervan? En anders vraag ik het morgen bij de gyn...pffff die onzekerheid bah...

Nou ik ga opsporing verzocht kijken...me weer eens opvreten over hoeveel losers er op deze planeet leven...
    Fijne avond lieve meiden!!

Dikke knuf

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik mocht werken gister, en toen ik thuis kwam stond er een bosje bloemen op de tafel van manlief.. manlief en ik vieren samen onze verjaardag op een andere datum, zijn aan maand van elkaar jarig dus t vieren komt nog..

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juna wat een super mooie echo's trouwens...trotse mama in spe :D
    Heerlijk!! Heb net even gegluurd hihihi...hoop zo dat dat ook voor ons is weggelegd...
    Lekker genieten van je kleine jongen :D

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank je wel lieve bob! Ik herken je klachtjes heb er nu nog soms last van ik hoop het ook echt zo erg voor jullie! En ook voor DA en panter!!! Jullie verdienen het zo meiden

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ahhhh...dat is wel lief!! Oh heerlijk er komt dus nog een feestje en hopelijk is dat voor jou een alcohol vrij feestje :D

In ieder geval hieperdepiep hoera meid en alsnog gefeliciteerd!!!

X

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juna nog gefeliciteerd!! leuk zeg een jongen!!!

da knuffel!!! wel lief een bos bloemen toen je thuis kwam :)

bob jij hebt ook gewoon een mooie echo meid!!!

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    t word sowieso een alcohol vrij feestje, want we vieren t als ik in de wachtweken zit..

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank je girl :D. Hoe is t met jou en je knappe meid

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    liev wat vervelend dat ze maar 1 hartje horen... ze laten je toch niet te lang lopen?? dikke knuffel meid!!

judith helaas welkom hier.. helaas geen ervaring met tese.. hier was het niet mogelijk. man heeft een x teveel en heeft klinefelter en dan ben je automatisch onvruchtbaar dus daarom met donorzaad. en we hebben net een kleine van 4 maanden oud!!! stel gerust vragen...

sorry meiden ben weinig online geweest wel ff steeds mee gelezen maar geen tijd gehad om te kletsen... veel werken achter elkaar...

dikke knuffel iedereen!!!

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juna ja gaat goed!!! ze groeid echt hard :) alleen heeft ze weinif zon om haar flessen leeg te drinken terwijl ze eigenlijk al groter mogen mar ze kan ze echt niet op... maar ze komt wel goed aan dus dat zit wel goed verder... hopelijk mag ze volgende week als ze prikjes gehad heeft op 4 voedingen dan kan ik de flessen gaan vergroten..

19. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juna, net echo gehad.. bij VK was alles prima, echo is eindelijk ook gelukt, ben helemaal verliefd door mooie plaatjes die we gezien hebben!

Darkangel, nog gefeliciteerd met je verjaardag, ook al ben je er verdrietig om.. Ik sluit me aan bij Bob, veel van ons weten hoe het voelt om ouder te worden zonder die grote droom gerealiseerd te zien worden..

Bob, je bent geen vreemde eend in de bijt hoor, je hebt gewoon steeds geluk dat het toch zo lukt ;)

Judith, welkom hier! wij hebben ook gekozen voor een donor ivm chromosomale afwijkingen en zijn nu 32 weken zwanger van ons eerste kindje.

Bob, kunnen je banden zijn ja, hoop dat je niet te lang last hebt!

Kiyeko, ik had ook last van onderrug door bekken, slaap het liefst op mijn zij met een kussen tussen/onder mijn knieën, ontspant het beste.. Op rug liggen, ligt helemaal niet meer lekker.. Hoop dat je snel minder last hebt!

Girl, werk niet te hard, fijn dat alles goed gaat met je meisje!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Judith welkom, wij stapten al voor de ontwikkeling van Tese in de MMM en later hebben we er nog wel eens over na gedacht , maar gezien de kans en de risico's hebben wij het nooit gedaan, wij hebben voor KID gekozen en zin intussen trotse ouders.. en gaan nu voor nummer 2 vandezelfde donor

Deel Deze Pagina