Hallo allemaal, even snel een berichtje, sorry even ego.... Eierstokken waren minder van 8,5 naar 5,3 cm. vocht was ook iets minder, waardes ook iets gedaald, maar nog steeds niet allemaal normaal....maar gaat wel de goede kant op. Vruchtzakje was flink groter geworden, ennnnn.....het vruchtje zat erin. Nog geen hartactiviteit daar is het nog veel te vroeg voor zei ze, dat bekijken we pas met 8 weken zwangerschap. Maar......zaterdag naar DD wie weet dan wel...... hihihi. Foto staat in mijn album voor de liefhebbers. Liefs Juffie
Dames als ik heel goed naar de foto kijk van het vruchtje dan zie ik bij het vruchtje nog een klein rondje? Wat moet dat zijn? het dooierzakje? Is een groot rondje (vruchtje) en een klein rondje...? Zie het nu pas en de gyn zei daar niks over... Liefs
Okay Panter dank je wel, dacht al huh 2 rondjes...? Maar dacht inderdaad ook dat het wel iets anders zal zijn... Met mijn man gaat het wel.....is vanmorgen weer op controle geweest en moet morgen weer terug. Ze hebben het nog wat schoongemaakt en leeggedrukt (sorry voor de beelddenkers onder ons...) de arts was tevreden, goed de antibiotica pakken en morgen weer terug. Hij voelt zich gelukkig niet ziek en lopen gaat ook beter zegt die nu de druk van het abces eraf is. vanavond weer pilleke erin met in de appelmoes verstoppen want hij kan geen pillen slikken is een drama.... Panter denk aan je! heel veel succes meid!!!!!!
juffie is idd vaak dooierzakje in dit stadium, maar mooie echo hoor, en fijn dat het iets beter gaat met Hubbie, vertelde het hier aan man lief en die zei gelijk kijk daarom heb ik dat niet gewild.... (bangerik )
Gelukkig gaat het wat beter met je lief juffie! Infectie komt zelden tot nooit voor, balen dat het dan net bij jullie moet gebeuren.
Juffie goed nieuws gelukkig. Is idd wel heel vroeg voor een kloppend hartje, maar wie weet misschien zaterdag. OOK mooi appartement en wat een knap ventje wauwieee. DA nog gefeliciteerd met je verjaardag, snap dat het telkens weer slikken is... Panter bijna beginnen spannend. Ik duim voor jullie. Dreamer hoe is het? Mona eindelijk gelukt de 3d echo mooi hè? Knuffel voor iedereen xxx
Girl, wat fijn dat jullie kleine meid het zo goed doet!! katek, hoe is het daar? Bailey, alweer 21 weken...wat gaat de tijd toch snel zeg! Hier alles goed, zaterdag begint het circus! Spannend hoor!
@even snel...net echo gehad en beebje was goed gegroeid en een goede hartactie te zien...1 juni intake en volgende echo...mag wel tussendoor bellen als ik ongerust ben, dus dat is super fijn!! Zijn beide heel erg blij en opgelucht!! Zal morgen op m'n gemakje even kijken of ik fotootjes erop krijg Ga nu even koken en daarna op m'n gat zitten...ben heel moe Liefs xx
Dankjewel!! Ben voorzichtig blij De vorige x ging het ook pas later mis maar toen liep ons beebje nu al achter en maakte de gyn zich zorgen.... Dit embryootje is keihard gegroeid in 2,5 week en nu hopen dat dit doorzet...probeer voorzichtig te gaan genieten maar ik blijf het lastig vinden...eerst maar die 12 weken behalen daarna durf ik heel voorzichtig heel veel blijer te zijn en te worden Zaterdag moet jij beginnen toch? Spannend meis!! Krijg er gewoon kriebels van... Ik duim voor een panterplakbeeb!!
Ik ook Pffff schijt in mn broek! Dat je vruchtje nu mooi op termijn loopt zegt vast dat alles goed komt. En zijn/ haar broertjes/zusjes in de hemel zorgen voor de goede afloop hoor!! dat moet gewoon!
Zijn ook een lekker stel zo hahaha...hier nog zoon broekpoeperd Jij werkt toch in de zorg, wellicht zijn die grote tena slips voor ons een ideetje Thanks voor je lieve woorden meid!! Ik hoop het dat dit beebje echt een xtje blijft plakken...tja baby Bob is een mooie beschermengel Fijne avond!! Ik ga even naar iemand z'n andere sores kijken op tv...dat scheiden programma...even naar iemands anders z'n shit kijken hahahaha Xxxx
hallo dames, sorry dat ik even niks van me heb laten horen... heb nogal een heftige week achter de rug met alleen maar negativiteit, en ik wist ook niet goed hoe ik het moest vertellen hier, maar zal maar even in het kort vertellen hoe het vorige week gegaan is... ik was er dus zeker van om samen met mijn vriend voor een donor te gaan echt voor de volle 100% en ik ben tot toen toe altijd heel zeker van mijn beslissingen heb eigenlijk nog nooit een gevoel gehad van foute beslissingen nemen ik wist niet goed hoe dat was heb tot nu toe eigenlijk nooit spijt van beslissingen gehad en altijd tot toen toe alleen maar de goede beslissingen genomen. me afspraak bij het mck voor donor kwam steeds dichterbij... dagenlang heb ik heel veel verdriet gehad en heel veel gehuild (wanneer ik alleen was)... het was mijn eigen gevoel de afspraak kwam dus steeds dichterbij en ik begon steeds meer te twijfelen of we niet beter eerst een TESE konden gaan proberen... 2 dagen voor onze afspraak (op me vriend zijn verjaardag nog wel) hield ik het niet meer vol... ik kon het nog niet... volop in tranen aan me vriend verteld dat ik het nog niet kon en dat als hij het toch zou willen dat ie toch de TESE zou kunnen proberen! dat was nogal een klap voor hem en totaal onverwachts omdat we die grens altijd al hadden om nooit een operatie te laten doen we zouden dan stoppen en voor andere mogelijheden gaan... maar de twijfel is dus zo ingeslagen bij me dat ik het dus echt nog niet kan en me vriend moest dus inene totaal om slaan met onze beslissingen en heeft nu aangegeven toch de operatie te doen. we hebben nu dus besloten om het te gaan doen, ik ben heel bang, bang voor een negatieve uitslag maar heb een goed gevoel... nog steeds vind ik alles heel moeilijk te accepteren maar we zijn nu zover dat we deze uitslag ook nog wel aan kunnen als die negatief is dan zijn we tot het uiterste gegaan en slechter kan het niet meer worden. mijn gedachten gaan nu voornamelijk uit naar... liever spijt krijgen voor iets wat je wel gedaan hebt dan voor iets wat je niet gedaan hebt, tijden kan je niet meer terug draaien... sorry meiden voor mijn ego bericht/gedrag en dat het toch een langer bericht is geworden... vind het heel moeilijk allemaal...
Lieve ikkuh, ik begrijp je gevoel heel goed! Maar wij hadden ook zoiets van dan kunnen we later nooit zeggen dat we het niet geprobeerd hebben, en mocht het negatief uitpakken kunnen jullie dan met een "prettiger" gevoel alsnog voor donor gaan. Mijn vriend had te hoge hormoonwaardes maar toch zaad gevonden, is geen garantie natuurlijk, maar lijkt me het proberen waard! Mijn vriend heeft na de tese (micro tese) 2 dagen pijnstilling gehad was goed te doen, en blijven koelen! Nu helaas kleine complicatie wil je niet bang maken komt eigenlijk nooit voor! Meid ja heel verhaal neergezet, maar wil eigenlijk doe waar JULLIE je goed bij voelen, blijf met elkaar praten en blijf vooral samen sterk. Ook al lijkt de berg nog zo hoog en onbedwingbaar, met elkaar en de juiste mensen om jullie heen kom je over die berg heen echt, hoe ondenkbaar ook soms! Heeeeeeel veel sterkte en succes! Liefs Juffie
Bob wat super.. een goede echo!! Gefeliciteerd voor jou en bobman hopelijk kun je een beetje gaan genieten all lijkt me het me moeilijk in jullie situatie! Ikkuh wat rot dat je zo hebt rond gelopen, maar wel dat het nu dan toch eruit is. Het is allemaal niet niks.....jullie moeten doen waar jullie je goed bijvoelen, en indd zo kun je nooit zeggen we hebben er niet alles aan gedaan.......Hoe nu verder meis? Heb je al een afspraak staan? dikke knuffel Juffie fijn dat alles de goede kant op gaat nu met jou en juffieman! Panter het aftellen is begonnen op na een plakkertje deze rond!!! ik begin alvast met duimen Liev hoe is het met jou en je boys??? Zitten ze er nog??? en Kate hoe is ut met jullie prinses???? Bailey jij gaat haaaarrddddd 21 weken!! Dreamer je houdt denk ik even bewust afstand maar denk aan je!!! hopelijk gaat alles goed op ut wachtbankje!
Juffie, fijn dat waardes gedaald zijn, eierstokken beter en minder vocht! Fijn dat het met je man ook wat beter gaat! Bob, super dat echo goed was! Panter, nog 2 dagen en dan starten, spannend, maar je kunt het wel! Ikkuh, die twijfels zijn zo begrijpelijk! Het moet ook goed voelen voor jou! Goed dat jullie het erover gehad hebben en nu een andere keuze gemaakt hebben, waar jullie, als ik het goed lees, ook allebei achter staan! Heel veel succes! Bailey, jij gaat ook heel snel! Geen last van kwaaltjes?