Bob, wat geweldig een goede echo . Maarrrrr, ik snap jouw onzekerheid/voorzichtigheid hoor!! Maar dit beebje is een blijvertje . Hij groeit goed en doet het goed.....komt goed!! Ikke, ik snap jouw gevoel heeeeeeeeeeeel goed!! Wij hebben ook eerst een TESE laten doen, helaas zonder zaadjes. Maar we moesten dit toch echt eerst proberen!! Heel veel sterkte meis, dikke knuffel!! Panter, overmorgen beginnen!! Pfffff ik vind het spannend joh!!! Op naar een Panter-plakbeeb!!! Dreamer, hoe gaat het op de wachtbank??? Bailey, 21 weken . Gaat snel man!! Voel je je nog goed??? Monatoetje, kijkuh je echo????? Juna, Kiyeko, Kipjes....gaat alles nog goed dames??? Juffie, een vruchtje!! WAUW!!! Top wijffie!!! Girl, wat fijn dat Eline zo goed groeit. Wat een geweldige foto van haar in je album!!! @ hiero.....tsja ups en downs. Gewoon misselijk, vooral 's avonds. Maar is vooral bij moeheid. En ik werk gewoon nog veel, en tis druk. Maarrrrrr, bij ons (op de ambu) is de regel dat we met 18 of 20 weken al van de auto af gaan en dan administratief werk gaan doen. Wat inhoud: kutklusjes, maar niet om moe van te worden . En op tijd thuis zijn, ook niet verkeerd . M'n buik groeit behoorlijk, beebje groeit goed en slurpt alle energie van mama weg .
Allereerst een hele dikke knuffel voor iedereen! Ik kom even heeeeeel ego binnenvallen! Heb de afgelopen 2 weken wel meegelezen, dus alles meegekregen. Maar heb bewust niet ingelogd en gereageerd, want ik wilde niet bezig zijn met kwaaltjes en wilde geen vragen. Dus vandaar de afstand. Heeft geholpen, want ben echt heel rustig de wachtweken doorgekomen! Maar ben vandaag totaal onverwachts van het wachtbankje afgevallen... Ik ben namelijk zwanger Totaal niet verwacht! Dag 11 getest, omdat ik aan de internist moest doorgeven of ik zwanger was of niet. Die test was spierwit, dus ik ging er vanuit dat ik niet zwanger was. Ook gewoon aan het springen en doen geweest daarna. Maar mn temp bleef hoog en mn ongi zette niet door (wel al 2 dagen ongi krampjes) dus vanmorgen nog maar eens getest. En daar verscheen ineens een 2e streepje Dus snel een kv test gepakt en ook daar binnen een minuut een 2e streepje. Manlief uit bed gesleurd en gezegd dat ie me moest zeggen dat ik niet gek werd .. dat hij ook zag wat ik zag. En ja, hij zag het ook, overduidelijk (hij keek nog scheel van de moeheid hahaha) Ik kan het echt niet geloven! Ik dacht echt dat ik niet zwanger was. Maar blijkbaar dus toch! Weer net als bij mn dochter late innesteling en lichte testen. Nu maar duimen dat alles goed mag blijven gaan! Vind het heel eng allemaal. Zal proberen een foto in mn album te zetten, even uitzoeken hoe dat werkt Nu ga ik eerst even plat op de bank, heb knallende koppijn. Kom vanavond weer meekletsen!
lieve meiden... Ik heb besloten om eventjes afstand te nemen, ik heb t best wel moeilijk op t moment, en ik heb t idee dat hier mee kletsen niet echt helpt. Jullie weten natuulijk als geen ander, hoe zwaar t allemaal is.. maar ik moet echt even voor mezelf kiezen.. en ik ga even lekker in mijn holletje zitten. hopelijk mag ik weer terug komen hier, als ik daar weer aan toe ben....
DA, ga maar in je holletje.....tis ook zooooooooooo zwaar allemaal!!! Hele dikke knuffel en ik denk aan je ook al ben je niet hier!!! Tot snel ziens!!!
Dreamer van harte gefeliciteerd, geloof goed dat het spannend is. Mooie test DA dikke knuffel meid, neem de tijd. All, hier alles goed 20 weken echo was alles goed. Heb wel veel last van harde buiken die pijnlijk zijn dus moet rustig aan doen.
dreamer gefeliciteerd!!! DA kruip even lekker in een hol, laat je verwennen en als je ons nodig hebt zij n we er voor je..
@DA komt goed hoor meid!! Ik snap je gevoel echt wel...steeds positief nieuws van weer iemand die zwanger is hier op het forum of in je prive omgeving. Kruip jij maar lekker even in je holletje meid en neem alle tijd en rust die je nodig hebt!!! Dikke knuffel!! ps ik zal je aanwezigheid hier wel missen en je lekkere gevatte antwoorden en opmerkingen...dus blijf niet te lang weg meid @dreamer wat een enorm goed nieuws!!! Muts ik vermoede al zoiets hahahahah....yes wat goed!!! Heerlijk nieuws en heel veel van genieten!!!! Jippie!!! Gefeliciteerd voor de hele dreamer familie!! Thanks lieve meiden voor al jullie super positieve en lieve reacties!! 1 juni volgende echo...pffff ben nu alweer zenuwachtig...zal waarschijnlijk nog even geen rust vinden, probeer langzaamaan te genieten met kleine babystapjes Dikke knuf meiden x
dreamer wat super!!! gefeliciteerd meid!!! probeer te genieten meid!!! wanneer ongeveer ben je uitgerekend?? bob jij hebt ook al lekker snel weer een echo!!! wel fijn dat je zoveeel echo's krijgt nu... zeker in jullie situatie.. dikke knuffel meiden!!!
bailey fijn dat de 20 weken echo goed was!!! doe maar rustig aan meid... de kleine moet nog wel ff lekker warm in je buikje blijven zitten....
Ik zei het je toch!!!!!! Mijn lieverdje zijn uitgerekende datum en bevruchtingsdatum is goed nieuws voor jou Proficiat hoor. Klopt 25 januari nu ook bij jou?
@OOK: haha ja, 4 mei ei = 25 januari uitgerekend Hoop alleen dat ons kleintje iets langer blijft zitten! Ietsjes maar hoor haha. Zo apart he meis! @DA: dikke knuffel lieverd. Dubbele klap he. In real life en op het forum. Maar je weet de afspraak en daar gaan we ons aan houden! @Bob: van echo naar echo leven! Heerlijk dat je zoveel echo's krijgt. Volgende echo zal extra spannend zijn zeker? @Bailey: jeej alles goed Wel rustig aan doen hoor meis! Enne .. ik denk dat wij hier hetzelfde gaan krijgen als jullie @All: tnx voor de felicitaties Snap dat het voor sommige moeilijk is, weer 'snel' zwanger van een 2e. Hoop echt dat iedereen die dat wil hier snel zwanger mag zijn! Ik kan het nog altijd niet geloven. Morgen de kliniek bellen met het blijde nieuws en een echo plannen. Krijg echt de vlinders in mn buik als ik eraan denk
Ow ja, ik las van de week iets over borstkolven? Bij vragen mag je altijd mij pb-en. Met inmiddels 15 maanden kolf en bv ervaring heb ik er wel enig verstand van denk
Wowwie Dreamer wat bijzonder hetzelfde als OOK! Op na een mooie echo hihi DA hele dikke knuffel meis hopelijk zien we je snel weer terug als je er klaar voor bent
Tnx girls @Ikkuh: als jouw gevoel zegt nee, nu nog geen KID, dan moet je dat idd niet doen. Het is ook zooooooo snel gegaan bij jullie. Dus doe wat goed voelt voor jullie. Waar wordt de TESE nu gedaan? Want het MCK doet alleen PESA toch?