Dreamer jeej wat goed! Gefeliciteerd! Goh wat een wonder zeg! Tis jullie van harte gegund!!!! Dames ff een nieuwschierig vraagje: Vanaf welke week kregen jullie een zwanger buikje??
Dreamer wat grappig ik had ook meteen het gevoel dat jullie in verwachting zijn van van een jongen Spannend weer hè? All, ja ik doe zeker rustig aan. Vond het echt eng zo'n pijn aan mijn buik. Ik werk u ook minder uur per dienst dat gaat een stuk beter gelukkig. Gelukkig met de kleine jongen alles goed.
Juffie voor mijn gevoel al heel snel ahaha maar heb altijd een platte buik gehad en vond dat dus al snel maar sinds 2,5 week zienmensen het echt aan me wanneer moet je weer na het zkh meis??
Bobje sorry maar nog van harte gefeliciteerd met de goede echo! Super dat jullie kleintje zo goed gegroeid is. Juffie mijn buik was al vrij snel dikker, eerst door mijn darmen en vanaf 12 weken geloof ik echt goed zichtbaar voor andere ook. Bij deze zwangerschap gaat het veel sneller met mijn buikje
Haha hier is mn buik voor sommigen de hele zwangerschap niet te zien geweest Maar aangezien ik heel dun ben had ik al vrij snel een bolletje. Eerst van de darmen (ohh zo trots haha) Met 8 weken was mn buik weer plat. Met 12 weken kreeg ik een bolletje. Maar pas met 24 weken was het een duidelijk zwanger bolletje, daarvoor leek het een ik-heb-net-iets-te-lekker-gegeten-bolletje. @Bailey: had je ook andere symptomen of dat niet? Ben benieuwd of we weer dezelfde richting in gaan qua namen dan
Juna en Zonnestraal, nog even geduld, drukke dagen gehad met oa verjaardag vieren, maar foto's volgen zo snel mogelijk! Dreamer, super! Wauw! Gefeliciteerd! Darkangel, alle begrip voor je! Knuffel!!! Bailey, fijn dat 20 weken echo goed was! Juffie, bij mij was het was pas wat later te zien, vanaf een week of 18 pas en nu de laatste 6 weken (vanaf 26) heel duidelijk..
Ik heb ook altijd een platte buik gehad en nu lijkt die iets naar voren te steken een klein bultje maar dan denk ik " nee dat kan niet 6 weken zal het me wel inbeelden..." Hoop snel een mooie buik te krijgen dat ik eindelijk alles kan doen waar ik al heel lang van droom! Maar.......eerst een kloppend hartje pffff
Je darmen gaan meteen aan de wandel en daar is je buikje van. Zo rond de 8-10 weken hebben die hun plek gevonden. En vanaf 12-15 weken komt je bm boven je schaambeen uit en ga je een echte babybuik krijgen.
Uhm dan gooi ik er nog maar een vraag in hihi Een hartje, hoe ziet dat eruit? Wat kan ik verwachten van een kloppend hartje?
Wij hebben elke week een foto gemaakt en zo zie je echt heel mooi hoe mn buik is gegroeid. Ook mn darmenbuikje en daarna mn babybuik. Misschien een idee? Zie je ook dat je het je niet inbeeld
moet er nog 1 hebben maar deze geeft het begin wel mooi weer edit zet hem wel in mijn map, realiseer me dat ik hem hier beter niet kan plaatsen
Juffie, hier bij 6 wk een echt darmenbuikje. Wat je alleen zelf ziet en anderen niet. Bij mij vanaf 12 wk echt zichtbaar. Vanaf 14 wk zien anderen het nu ook . Heb nu ook echt positiekleding nodig.
@Ricmar: leuk zo'n overzicht! @Vroegwakkerworders: *gaap* Vanmorgen was het nog niet eens 6 uur haha. Afgelopen week was het nog half 7 en dat is voor mijn doen al heel vroeg.
dreamer echt zwanger!!! hier was ik toen ook ineens vroeg wakker ook als ik vrij was van me werk. en dan zat ik ook half 7 al beneden :S maar leuke tijd uitgeteld zeg... misschien komt hij/zij wel op elina z'n verjaardag!! juffie dat is echt van je darmen... hier had ik dat ook al vroeg.. en omdat ik dun was had ik al wel snel een klein buikje rond 12 weken ofzo maar voor de 20 weken konden ze in me werkkleding niks aan me zien terwijl er al wel een zichtbaar buikje zat.. op het laatst kwamen ze ermee ben je zwanger ofzo?? ik zo ja ik heb al bijna verlof haha.. in gewone kleding zag je het al wel eerder.. maar dan niet aan de achterkant. droeg echt aan de voorkant.. hoe gaat het met de rest van de zwangeren?? mona ben benieuwd naar jullie meubeltjes!!! waarschijnlijk hoor ik vanmiddag hoeveel procent afwijking elina heeft met haar hoofdje.. dus een spannende dag.. dinsdag moet ze weer prikjes en dan is ff druk overlegggen daar over haar flessen die we er moeilijk in krijgen want ze laat elke dag een boel staan.. denk dat ze op 4 voedingen moet en dan kan ik de flessen gaan verhogen..
Ricmar, leuk zo'n overzicht! Dreamer, vroeg wakker, herken ik ook van de laatste maanden! Girl, spannend dus vanmiddag.. Hoop dat het meevalt met het hoofdje! Ben benieuwd wat ze zeggen over flessen, maar ze groeit wel goed toch? Foto's van kamertje staan er eindelijk op, ook 2 foto's van echo van dinsdag..
@ dreamer, Gefeliciteerd !! Yeahh @ bob, Van harte met de goede echo meid ! @ da, Heel begrijpelijk hoor. Neem je tijd. Dikke dikke dikke knuffel voor jou ! @ panter, Bijna beginnen he ! Spannend @mona, Mooie foto's hoor ! @juffie, Hier eerst buikje van de overstimulatie en darmen. Die verdween toen weer en rond 10 weken begon ik echt te groeien. Nu ook al een best grote buik. Mensen die ik vertel dat ik ruim 15 weken zwanger ben die geloven t niet of de mond valt open haha. @juna, Nog leuke dingen gekocht voor jullie knul ? @ girl, Spannende middag dus, hoop dat t meevalt . Ze zal vast wel naar 4 voedingen mogen toch ? @ all, Vanmorgen weer misselijk blegh, zal wel een minder dagje hebben gewoon. Verder voel ik me best top. Vanavond geslachtsecho. Hoop echt dat ze wat kunnen zien, ben zo nieuwsgierig ! Nou meiden alvast een fijn weekend , ik ga ff in het zonnetje zitten.
Meiden haak hier weer even in als jullie het goed vinden. J heeft inmiddels samen met ons haar ritme gevonden. Ze wordt nu iedere 3/4 uren gevoed en slaapt daarna in principe tot de volgende voeding. Soms wil ze om het anderhalf uur eten, dan geef ik haar dat ook. Voornamelijk in de avonduren heeft ze veel last van krampjes de schat. Voel me dan zo machteloos. Hebben al druppeltjes gehaald, maar tot nu toe merk ik weinig verschil. Qua eten denken we er ook al om. Ik heb een foto van J in mijn album gezet, en de naam natuurlijk. Zouden jullie die hier niet willen noemen? Bvd. Dreamer gefeliciteerd meid!!!! Juffie een hartje zie je als een soort rondje met klepjes die bewegen, de kamers en de boezems zeg maar. Mona wat een heerlijk fris kamertje hebben jullie gemaakt! Mooi hoor. Buikjes; bij mij kon je met 9 weken al wat zien, idd ook veel darmen.. Hoe is het met Liev? is die inmiddels al bevallen? Kipjes veel plezier vanavond! Mogen wij het ook weten?