Juna graag gedaan meid! Niet te hopen dat zemoeilijk gaan doen! Maar denk wel dat het goed komt als je morgen je behandeld zkh belt en ze een recept faxen. Houd er rekening mee dat je genoeg doosjes krijgt voor de komende twee maanden en je dus ook x keer eigen bijdrage moet b etalen per doosje. Is dat voor utro geen 8 euro per doosje? IK had de laatste keer een ander merk lutinus en kreeg toen 7 doosjes en moest 180 zelf betalen. Kipjes wat fijn dat de waarden zijn verbeterd! Maar lastig dat je er zon last van hebt! Hoop ook op een mooie positieve test voor jou, dat heb je verdiend!
@ kateK : ik heb elke keer de utro bollen zelf moeten betalen had vorige week er 42 meegkregen en moest toen 3 euro 75 betalen.......maar vraag het morgen eerst aan ut zkh in NL en anders bel ik gent....
Kipjes, gelukkig zijn je waarden verbeterd en mag je lekker naar huis. Als het nu niet raak is word ik heel boos hoor op onze lieve heer! Kiyeko, Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wèl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kan geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?". Bij het pendelen wordt soms een pendelkaart gebruikt, waarop een aantal mogelijke antwoorden of een alfabet staan afgebeeld. Pendelen is een van de vele hulpmiddelen waarmee complementair therapeuten het onderbewustzijn van cliënten trachten te raadplegen. Het is een van de methodes waarover veel misverstanden bestaan. Vaak wordt gedacht dat de pendel een geheimzinnig instrument is dat de toekomst kan voorspellen. Snap je het zo een beetje? Juna, klim jij even op die roze wolk? hihi Hier alles goed, heb 3 jurkjes gekocht bij C&A...hele leuke! Lekker zo koopzondag!
@ panter: zoow nu snap ik het ook meteen een beetje hihi.......en goed je eigen verwennen met kleren heb jy wel errug verdient vind ik!!!!!! en ik ga proberen er op te klimmen......heb besloten om dadelijk mijn bedje uit te gaan en richting de appie heijn om nog wat testjes te halen...........shop zeeeee!!!!!! xxxxxxx
juna, duidelijker kan niet!!! Leuk!! was het jullie eerste poging? En is het zaad van je man ook via tese verkregen? Wat een vragen.. Ze hebben 4 buisjes ingevroren van mijn vriend is dat veel of weinig?
@juna; waaaauuuuwwwww!!! Gefeliciteerd meid! Geweldig, wat een nieuws.. @kipjes; meid, wat ontzettend klote van je overstimulatie! Ik hoop voor je dat het snel over is en dat je het allemaal voor een goed doel doet. Laat het alsjeblieft raak zijn...Zet 'm op meid! @panter; shit shit shit, is 't weer niet raak..? Wat balen zeg!!! @Katek; al bijna verlof, heerlijk! Kijk er ook wel erg naar uit moet ik zeggen, maar ik moet nog zoooo langgggg.... @juffie; meid, wat ontzettend rot he... Ik heb precies hetzelfde gehad. Eerste poging ook afgebroken, doordat ik te weinig follikels had. Gelukkig was het bij poging 1b wel goed! Soms zijn ze net iets te voorzichtig, maar alles beter dan overstimulatie toch? Zet 'm op voor de volgende keer!! @ow; meid wat een klotesituatie... Als mijn vent zulke dingen zei, zou ik het wel weten. Ik wil je alleen niet een bepaalde richting op duwen. Je moet echt kiezen wat voor jou en S het beste is. Kies voor een veilige en leuke toekomst voor jullie samen! Heel veel sterkte meissie... @monatoetje; aaaah ook een meisje, wat leuk!! Gefeliciteerd!! @vlinder; ze gebruiken meestal 1 buisje per icsi-poging, dus dan zou 4 wel genoeg moeten zijn toch? Er zit vast een beebje voor jullie tussen @all; ik weet 't zo allemaal niet meer uit m'n hoofd. Heb afgelopen week 51 pagina's bijgelezen, dus dat was erg veel info! Ik zal proberen nu weer een beetje te volgen... Maar hier gaat het weer wat beter. Werk nu weer 6 uur per dag, en ik hou het goed vol. Ik kan weer wat genieten van alles, dus echt heerlijk!! We zijn naar de 9 maanden beurs geweest en hebben daar een geslachtsbepaling laten doen... Ik ga iluna en ow achterna, want wij krijgen een jongen We zijn ook al wat aan het shoppen geweest enzo, wat ontzettend leuk! Ben helemaal blij... Ik zal vanaf nu weer wat vaker hier zijn en een beetje meelezen en schrijven
@ Vlinder: dank je!!!! heb er net weer 1 gedaan en weer positief kan het niet geloven ben wel erg blij natuurlijk.....maar morgen hebben we echt zekerheid!!! Ja myn vriend heeft geen zaadleiders (ze weten niet waarom waarschijnlyk niet door ontwikkeld) ze hebben bij hem in november 7 buisjes zaad eruit gehaald door middel van tese in jan kon ik beginnen met spuiten......dit is de eerste poging voor ons.....en 4buisjes is ruim voldoende lykt mij.......er is tenminste zaad!!!!super tochhh......wanneer mogen jullie beginnen met de icsi????spannend xxxxx
@ sweet lilly: superrr een jongen!!!!!! leuk hooooooor.......kon je dat daar laten doen op de 9maanden beurs???leuk zeggg
Vlinder daar kun je 4 poging en meedoen met 4 rietjes, dus dat moet genoeg zijn! Idere poging wordt geteld vanaf de punctie, er worden in nl nu 3 pogingen vergoed. Juna wat een super testjes! Positiever kan niet! Komende week niet vergeten moeders voor moeders in te schrijven hè?
@ KateK ; dank je wel hihi.........ja ik heb er over gehoord hoe en waar kan ik meer info vinden??????
Sweet wat super een jongen! Komt het toch nog goed qua gemiddelde! Fijn dat het weer wat beter met je gaat! Liefs
@ kipjes: dank juh wel lieverd!!!!!!!nu jy nog.........mag je dinsdag ook meteen bloed laten prikken??????
Sweet wat leuk een jongen!! Whieeehoeee! Juna, wat een knallers! Geen twijfel over mogelijk, je bent hardstikke zwanger!! ( en stiekem ben ik toch wel wat jaloers )
Moet je via google even naar zoeken voor de site, daar kun je je aanmelden en wordt je gebeld voor een afspraak door een informatrice uit je buurt waar je woont. Zoals je weet is er een pregnyl tekort dus alle zwangeren moeten mee doen! Hi hi ik ben lekker aan het promoten! Liefs
@ kateK ; dank je voor de tip ik ga me gelijk aan melden........ @ panter ; dank je wel meissie.......en sorry voor myn enthiosaste gedrag voel me welschuldig.......ik hoop echt dat het goed gaat komen voor jullie!!!!!!!! en voor iedereen natuurlijk.......knuffel!!!!!1
hach je, weer zo veel gebeurt hier. Kipjes, wat schrikken van die overstimulatie! Hoop dat je snel opknapt en natuurlijk dat ondanks dat de kleine goed ingenesteld is! Wow,Gefeliciteerd Juna, de test kunnen niet duidelijker zijn! Lilly, wat leuk dat jullie ook een jongetje krijgen! Ben benieuwd wat voor leuke dingetjes je gekocht hebt. Dikke knuffel voor panter. Het zou wel heel raar zijn als het je niks deed en je niet stiekem toch een beetje jaloers was. Ik hoop zooo dat jij en kipjes de volgenden zijn met positieve tests. Het is gewoon niet eerlijk zo veel mislukte pogingen te moeten verwerken. Vind het knap hoe jullie de moed erin houden. Hier alles goed, de kleine man heeft gisteren voor het eerst 7 uur tussen twee voedingen gelaten. Wat een weldaad, ik heb weer eens 5 uur aan een stuk kunnen slapen. En moet nu weg ivm visiite. Liefs iedereen.
Sweet lilly en Katek bedankt voor de uitleg.. Juna Wij horen 7 maart hoe ze het verder willen inplannen 29 juni gaan we trouwen dus zeg eigenlijk steeds dat ik het daarna wil doen, maar het begint steeds meer te kriebelen nu we weten dat er zaad is om eerder te beginnen.. Hebben jullie erg veel last van de hormonen gehad?
@ Vlinder; spannend.......dan moet je wachten op je ongi (tenminste zo ging het bij ons) moet je met pil beginnen dan uitgangsecho kijken als alles goed is en dan al gaan prikken........en snap goed dat het nu al kriebelt want jaaaaah er is zaad .........maar wat leuk dat jullie gaan trouwen gefeliciteerd.......ik persoonlijk was alleen erg moe van de hormonen en veel hoofdpijn meer niet maar iedereen reageer er natuurlyk anders op!!!! succces xxxxxx