Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ikkuh, je kan via de HA pilletjes krijgen waarmee je je menstruatie kunt uitstellen. Heb ik ook gehad ivm bruiloft, waren blauwe pilletjes.
    ff vragen aan je HA

2. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Woensdag avond zijn onze twee mooie ZOONTJES geboren!!! Beide vaginaal! Bevalling was heftig! Zijn nog in het ziekenhuis doordat ze beide veel afgevallen waren en 1 jochie is te geel en licht op een bilirubine bedje! Ze waren 3055 en 2835 gram en 51 en 5

3. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    En 5O cm. Ze zijn prachtig en zoooooo lief! Eg hectisch verder constant aan voeden dag en nacht. Later foto's rn namen in album hoor! HooP vanmiddag nog!! Xx

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Liev, wauw ze zijn er!!! Van harte meid!!! hopelijk mogen ze snel mee naar huis!!!

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Yesssssssssyess liev daar zijn ze je mannen! Super:D gefeliciteerd voor jou en lievman geniet er van xxxx

6. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Liev van harte gefeliciteerd!!!

Ikkuh ik was ook uit mezelf met de pil begonnen om niet op mijn bruiloft ongi te zijn.
    Dacht nog zal wel een standje krijgen van het AMC maar zij waren er juist heel erg blij mee en daardoor kon ik nog dezelfde avond na de infodag beginnen met prikken.
    Als ik dat dus niet had gedaan had ik moeten wachten tot sept met de eerste Isci poging..

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liev gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 zonen...

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    liev: gefeliciteerd!

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hahaha...toch goed gegokt op 2 mannetjes :D
    Gefeliciteerd liev en liev man met de geboorte van jullie 2 prachtige mannetjes!!!
    Prachtig dat je de zwangerschap zo lang hebt uitgedragen en ik hoop dat jullie snel lekker thuis met z'n viertjes mogen en kunnen gaan genieten.
    Het zal indd lekker druk zijn met 2 hongerige mannetjes :D

Helemaal super wat een tof nieuws!!!

Liefs xx

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liev ben je zelf wel al thuis?? wilde je niet langer in het zh blijven? of mocht dat niet

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    liev gefeliciteerd!!!!!!

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Veel plezier morgen kiyeko bij jullie pret echo :D ben benieuwd of jullie beebje er goed voor ligt....heb je zelf al een vermoeden wat het wordt??
    Spannend!

@Panter...hoop dat het prikken vandaag mee valt! Balen dat de prikken zoon reactie geven. Erg hè die onzekerheid...ik voel me gewoon schuldig dat ik nog steeds niet echt oprecht kan genieten van deze zwangerschap...de angst dat we "ook weer achter het net vissen" is super groot...dus begrijp je gevoel zo goed. Ik hoop ook dat het voor jullie dit x goed raak is, en dat je dit niet voor niets doet!! Sterkte en ik duim voor je!!

@dreamer hoeveel testen op je al onder gepiest:p :D
    Is het nieuws al ingedaald?

@Ricmar ben het even kwijt maar je bent ook begonnen toch? Donor klaar en jij ook klaar toch?? Spannend meid!

@ikkuh ik heb geen idee of je de pil nu kunt slikken wellicht even overleggen in het zh. Kan best dat je cyclus wellicht verder van slag raakt...ik heb echt geen idee! Veel plezier met de laatste voorbereidingen voor het huwelijk!

@juffie wat goed nog beebje in de diepvries, heerlijk zulk positief nieuws!! Lekker genieten!!

@zwangeren hadden jullie ook rond deze week steeds drukkend en zeurderig gevoel in jullie onderbuik en trekkend gevoel in linkerbil en liezen? Bij de vorige zwangerschap (ma) namen de klachtjes langzaamaan af nu hier lijkt mijn lijf ook wel wat te wennen aan de hormonen maar blijf nu maar dat drukkende en zeurende gevoel houden en soms doet het echt zeer...ik vind het zo vroeg voor bandenpijn...kunnen het wellicht m'n darmen zijn?? Heb ook een bolle buik lijk wel 4 maanden zwanger...bizar want we willen het stil houden tot 13 weken, wordt zo wel erg lastig :D

Nou ik ga lekker plat ben kapot en heb vannacht verschrikkelijk onrustig geslapen...

Liefs

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    liev en liev man van harte gefeliciteerd met jullie 2 zoontjes!!!! hopelijk mag je snel naar huis met ze en kunnen met z'n 4en lekker thuis geniete.... ben benieuwd naar de namen :) en hoe ze eruit zien :)

kiyeko veel plezier morgen bij de echo!!!

bob dat kunnen je banden wel zijn hoor meid!!! snap dat je ongerust bent...

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bob idd ovutesten worden gebruikt en donor is standby

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Liev!!!! Wauw gefeliciteerd!!! Dubbel gefeliciteerd, hahahaha!! 2 mannetjes!!! Hoe heten ze??? Ennuh, foto??? Hoest met je?
    Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.....

Bob, jaaaaaaaaaaaaa dat had ik ook!! Irritant hè!! Schijnt het groeien van de baarmoeder te zijn. Ik vond het vooral een vervelend raar gevoel. Heel drukkend ja!!
    Tis nu weg trouwens....maar heb er wel wat dagen last van gehad.

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Spannend!! Doen jullie in het zh de inseminatie of thuis?
    Hopen op snel een smiley voor jullie :D

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bob, de vorige keer ging het goed na 2 keer thuis proberen, dus daar beginnen we mee, we hopen de mmm verder niet nodig te hebben. In eigen omgeving dus...wel zo prettig.
    proberen altijd in de avond te plannen, dan kan ik blijven liggen (bijgeloof) maansteen is weer om gedaan...

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Oh gelukkig!! Soms doet het echt zeer zoon felle steek...niezen is ook geen pretje of hard lachen dat doet zeer hahaha
    Dus toch de baarmoeder die groeit...is een goed teken voor mij :D
    De volgende echo is voor ons een mijlpaal als ons beebje goed is gegroeid dan zijn we helemaal extra blij! Vorige x liepen we bij de echo een week achter en dat deed alle alarmbellen toen afgaan...vorige x had ik niet zoveel pijntjes en zoon drukkend gevoel dus ik ben blij dat het normaal is en dat het een goed teken is...helemaal
    Opgelucht ben ik hahaha...Thanks zonnestraal en girl!!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bob het is heel normaal (en geloof me ook ik twijfelde of het wel oke was (na 2 eerdere MK))

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hahaha klinkt super bekend!! Wij hebben ook thuis geïnsemineerd met dan alleen eigen zaad en de laatste x hebben we 3 inseminaties gedaan en het resultaat mocht/mag er zijn :D
    Ik hoop dat dat jullie ook binnenkort gegund is!!
    Gaaf om hier nog thuis werkster hihihi (goed bedoeld) te hebben!!
    Duimen draaien meid!!

Deel Deze Pagina