Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik val hier even in.

Liev & man, van harte gefeliciteerd! Blij te lezen dat alles goed ging. Hopelijk krijg je alle hulp die je nodig hebt.. ik vond de eerste weken met een kindje al behoorlijk inspannend.
    Heel veel geluk samen. :)

Kate, hoe gaat het met je? Kom je al een beetje tot rust tussen de voedingen door? Jullie kleine meid is echt om op te eten! :D

kipjes, wat leuk een meisje. Ga je nu helemaal los in & op de roze wolk? :)

@ vlinder, wow wat een goede score. Hopelijk

@ bob, heel herkenbaar dat trekken, schieten en snijden in je onderbuik. Het kwam bij mij ook op de meest rare momenten opzetten.

@ juffie, gefeliciteerd met de mooie echo! Ik heb de utro al met 9 of 10 weken (ipv 12) laten staan, omdat ik er zo'n hekel aan had en wel het vertrouwen had dat ons ukkie goed zat.

En panter, hoe voel jij je? Hopelijk valt het allemaal reuze mee en doe je snel mee met de bolle buiken explosie hier. ;)

Ik had de afgelopen week een voedselvergiftiging of buikgriep opgelopen. Muaw, dat kon er ook nog bij - zo licht ben ik sinds ik volgroeid ben nog niet geweest.. was echt ellendig. Even werd de bv minder, maar gelukkig heeft onze kleine man er werk van gemaakt. We zijn echt een goed team :D
    Yeah, bija een half jaar bv \o/ ik had nooit gedacht dat ik er zo blij mee zou zijn en er zo van zou genieten na de ellende van de eerse weken.

lieve groetjes en fijne avond iedereen!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Liev wauw dat heb jij super gedaan!!!
    Ben ook benieuwd naar hun namen.
    EN hoop dat snel alles de goede kant op gaat qua bijkomen.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Iluna heftig zeg heel veel beterschap!

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kiyeko ff een lekkere warme pittenkussen in je rug... erg lekker verzachtend voor de pijn...

iluna beterschap meid!!! fijn dat jullie mannetje het goed doet!!!

ook hoe is het met jou en s??

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Liev: gefeliciteerd :D
    Toch 2 mannetjes haha.
    Wat super dat het allemaal vaginaal is gelukt!
    Ben heel benieuwd naar je verhaal, foto's en namen.
    Wat een grote knullen zeg, heerlijk.
    Hoop dat de geelzucht snel weg is!
    Succes met voeden!

@Iluna: super een half jaar bv!
    Groot mijlpaal, geniet er maar van zolang jullie het nog willen.

@Bob: haha niezen en hard lachen doet hier ook zeer (en ik lach niet zachtjes :p )
    Hoort er idd allemaal bij.

@Kiyeko: dikke knuffel

@All: sinds gisteravond ben ik niet meer misselijk en dat vind ik echt eng!
    Maar testen zijn duidelijker en de digi was positief vanmorgen :D
    Dus dat is positief!
    Testen staan in mn album voor de nieuwsgierigen.

6. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Liev en Liev-man, ze zijn er! Gefeliciteerd! Geniet maar lekker van je mannetjes! Ben heel benieuwd naar namen en foto's!

Dreamer, hier gaat alles goed, alleen wat meer last van moeheid en vocht en slecht slapen met deze warmte, dus niet echt fit..
    Mooie testjes trouwens!

Bob, pijntjes in onderbuik zijn zo herkenbaar!

Ricmar, wij deden inseminatie ook in avond, en dan meteen blijven liggen, heeft in elk geval resultaat gehad.

Iluna, balen dat je zo ziek geweest bent! Hoop dat je snel helemaal hersteld bent!

Kiyeko, meeleesmodus is ook heel herkenbaar, komt zoveel op je af, geniet maar lekker van je zwangerschap! Hoop dat je rug snel minder klachten oplevert..

Ook, hoe is het met jou?

Panter, alleen eerste prik vervelend geweest en daarna niet meer?

Darkangel, hoe is het met jou?

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mona, gisteren deed het idd niet pijn. Ik was eergisteren te voorzichtig ;)
    Daardoor deed het juist pijn.....

Ricmar, spannende tijden weer!!

8. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi meiden,

We hebben vanmiddag om 15 uur een terugplaatsing...

Panter hoe gaat het met jou en je prikken?
    Juffie wat voelde jij toen je overstimulatie had?

Ik heb zo'n last van mijn maag niet eens van mijn buik/eierstokken, weet iemand hier iets voor..

Liefs

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vlinder wat top een tp!!! Ik duim!

Je maagpijn wel even aangeven bij de arts vandaag hoor!!!

10. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Thanx panter ga net zo hard duimen voor jullie voor zo'n resultaat!!!

Ja ga wel eff vragen wat te doen, wordt er moedeloos van..

11. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Vlinder, ga duimen voor mooi resultaat van TP! Succes! Duim voor je! en inderdaad vragen wat te doen aan maagpijn!

Panter, te voorzichtig zijn is ook niet goed nee..

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden ben weer terug uit berlijn
    Super gehad.veel gegeten ,lees schnitzels hihi,en veel gedaan
    Nu druk aan de was en morgen weer werken

Maar wil ff zeggen, gefeliciteerd zwangere,gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen,wow leuk een meisje, succes met spuiten,en zwangere geniet!

Knuffel

13. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Annaatje, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Berlijn! Werk niet te hard vanaf morgen, probeer vakantiegevoel vast te houden!

14. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Even ego klagen...
    Zo, net gesprek gehad met opleider.. Heb nog vakantie en compensatieuren genoeg om mijn verlof eerder te laten ingaan en ook nog eens na het verlof af en toe vrij te kunnen nemen..
    Merk vandaag dat het toch wel heel veel energie kost, ook na een lang weekend vrij, en dat ik er helemaal klaar mee ben.. Zo nog 3 weken doorwerken heeft geen zin, bang dat ik fouten maak enz..
    Nu afgesproken dat ik vanaf aanstaande maandag 2 weken vakantie opneem en daarna verlof laat ingaan.. Betekent dus dat vrijdag mijn laatste dag voorlopig hier in de praktijk is en dat ik deze week nog maar 1,5 dag hoef te werken in praktijk (woensdagochtend en vrijdag, donderdag vrij ivm avonddienst). Heel vreemd idee, maar geeft zoveel meer rust..

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    fijn mona, dat je nu rust krijgt. Kan me indenken dat het zwaar word....je kunt ook geen foutjes maken he..dus de druk is extra hoog. Goed opgelost!!!

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Super vlinder veel succes vandaag meid bij de tp!!!

@mona wat een goed vooruitzicht! Je zat er al veel langer mee in je maag en dit is dan voor iedereen een goede oplossing!! Heerlijk eindelijk rust voor jou!! Lekker van gaan genieten meid, je hebt je sporen verdient :D Nu rust op de plaats en de beentjes omhoog!!

@annaatje fijn dat Berlijn top was!! En schnitzels lezen hihihi fijn typen op een telefoon hahaha...Heerlijk genieten en probeer je vakantiegevoel zo lang mogelijk vast te houden!!! Weer op volle kracht vooruit!!

@Panter fijn dat het prikken helemaal mee viel nu...en niet teveel piekeren meid (zei die andere piekeraar hahahaha)

@liev en Katek hoe gaat het bij jullie meiden??

@ricmar de duimen draaien voor je!!

@dreamer hahaha je stelt mij gerust en zelf begin je nu met piekeren hahaha lekker stelletje zijn wij hier ook :D
    Het komt wel goed schatje :D
    Kom maar lekker ook hier onzeker zijn en je angst uitspreken dan lijk en ben ik tenminste niet de enige onzekere bange poeperd :D
    Dikke knuffel meid! Wanneer krijg je 1e echo?

@juffie hoe bevalt het op je babywolk?? Al lekker aan het genieten?

@sweet hoe is t met jou meid??

@kiyeko lekker in de meeleesmodus blijven zitten hoor meid!! Veel plezier vandaag!!! Beebje gluren, leuk!!

@juna al alle babyshops leeg gekocht??

@kipjes hoe is het met jou??

@bailey en met jou??

@ zonnestraal en met jou gezellige zwangere dame??

@DA even alleen een dik knuffeltje voor jou!!!

@iluna wat rot zeg om zo je kilootjes kwijt te raken...liever in goede gezondheid...balen meid!! Nu wel weer helemaal opgeknapt of nog een beetje zwakjes? Fijn dat jullie bandietje het zo goed doet!!

@girl Thanks voor je geruststellende woorden meid!! Elina groeit als kool zeg!!

@sorry als ik iemand vergeten ben...
    Hier begonnen met week 2 op m'n nieuwe baan...wat heerlijk is dat toch :D Voel me op zich wel oké...dikke darmen buik, af en toe lekker weeïg op de maag en zere boobs...en zo raar vaak heb ik best honger of trek maar dan eet ik 2 happen en zit dan al bomvol...ook heb ik ieder middag een inkakmomentje zoals nu hahahaha

Nou ik ga weer wat doen...liefs xxx

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Panter wat heb je trouwens op een mooie tijd gereageerd:D 13:13u

18. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bob, ik ben er ook echt aan toe, lang genoeg er tegenaan zitten hikken.. Deze week nog tijd om dingen af te ronden en dan rust..
    Fijn dat werk jou ook goed bevalt!

Panter, inderdaad een mooi tijdstip! (Bob, goed gezien!)

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mona: Goed dat je rust krijgt meis!

Bob: mijn babywolk haha, mijn babywolk is van het opstaan tot een uur of twee vrij misselijk zijn......daarna trekt dit weg en is er niks meer aan de hand. Dan begin ik s'avonds te piekeren "stel je voor dat het hartje nu niet meer klopt....?" ik probeer te genieten al blijf ik "bang" dat het mis kan gaan.....uber s zei dat de kans nu nog maar 6a7% is dus dat is zo weinig.....het hartje klopte goed dus ik moet er maar vanuit gaan dat het goed blijft gaan....
    En bij jou? Hoe is het op jou babywolk?

Liefs

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    LIEV EN LIEVMAN GEFELICITEERD met de geboorte van jullie 2 stoere wondertjes! Hopelijk zijn ze snel thuis en kunnen jullie lekker gaan genieten!!

Vlinder: Ik voelde toen ik op mijn hoogtepunt van de ohss was een heel erg trekkerig gevoel van binnen een gevoel alsof ik een ballong had ingeslikt. Overdag was het nog wel te doen, maar s'avonds was mijn buik zo ontzettend dik, strak en opgeblazen dat ik serieus wel 5 maande zwanger leek. Kon ook niet meer rechtop lopen in de avond omdat ik het idee had dat ik huid tekort had omdat er zoveel spanning op stond.
    Heel veel succes met de tp vandaag!

Liefs

Deel Deze Pagina