Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Tja ik geloof niet meer zo in die percentages...vorige zwangerschap 3x een goede hartslag gezien en gehoord en toch bleek het hartje gestopt bij de termijn echo...dus daardoor ben ik nu zo angstig en onzeker...
    Vervelend want ik wil er wel van genieten en dat doe ik ook wel hoor maar de angst overheerst...
    Dus ik ga niet meer af op percentages of internet of m'n gevoel hahaha...ik zit deze lange weken gewoon uit hahaha
    Verder ben ik wel heel erg positief over deze zwangerschap hoor dus ik vertrouw op m'n lijf en op dit beebje en ik voel me ontzettend zwanger...
    De vorige 2x had ik gewoon pech en nu gaat het gewoon goed :D
    Zit dus nog op de licht roze wolk pas na 14 weken durf ik er denk ik langzaamaan in te geloven hahaha
    Dus nog even doorbijten....
    Lekker hè die misselijkheid hahaha...ik ben alleen misselijk gelukkig :D
    En hoef nog geen verkering te zoeken met de wc pot hahaha, jij wel??

Voor dat we het door hebben zijn deze weken voorbij (hoop ik) en dan hoop ik ook op die grote dikke roze wolk plaats te nemen :D

Geniet ervan meid!!
    Wanneer is je volgende echo??
    Hoe is t trouwens met man lief is hij al weer helemaal opgeknapt??

Liefs

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Lees nu net mijn berichtje terug was niet zo hard en pessimistisch bedoeld juffie :)
    Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik deze weken uit zit en vertrouw op mn lijf en dit beebje iets anders kan ik toch niet doen....
    Dus sorry als het een beetje lullig over komt dat was niet mijn bedoeling...
    Ik ben gewoon een uitzondering op iedere regel en ieder percentage hahahahaha

Liefs

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    ik heb gelukkig ook nog geen verkering met de wc-pot godzijdank hoop ook niet dat het nog komt....
    Dokter s. had het over die percentages maar geloof daar ook niet zo in al probeer je, je daar wel aan vast te houden. Maar ik kan me voorstellen dat jij helemaal "angstig" bent.
    Pfff maar goed ik ga er gewoon van uit dat de kans dat het goed gaat groter is dan de kans dat het misgaat! toch?!?!

Met manlief gaat het weer stukken beter, kan eindelijk weer een spijkerbroek aan. vandaag is die weer terug op controle dus zit eigenlijk op zijn telefoontje te wachten als die klaar is daar.
    Als het goed is heeft die vandaag ook zijn laaste antibiotica gehad dus hopelijkl hebben we het ergste nu wel gehad....
    Mijn volgende echo is als ik 8 weken ben volgende week woensdag, is eigenlijk meer voor de overstimulatie maar de zwangerschap wordt meteen meegenomen, dus ik hoop dat ons kleintje dan nog steeds hard aan het werk is en het hartje goed klopt...

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lieve Bob maak je geen zorgen zo had ik het ook niet opgevat hoor meis. Ik weet precies wat je bedoeld!
    En wat ik al zei ik hou me maar vast aan het feit dat de kans dat het goed gaat groter is dan dat het fout gaat...
    En ik hoop heeeeeeel erg dat bij jullie ook alles goed blijft gaan en dat we over een paar weken onze mooie buiken en echo hier kunnen showen!

5. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi meiden,

Eff snel update, van de 11 eitjes waren er 7 goed
    En helaas is daar maar 1 van bevrucht en die is teruggeplaatst.
    Ben zelf een beetje teleurgesteld maarja wie weet.,

Juffie bedankt voor je uitleg!

Meiden fijne avond!!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vlinder: Je hebt er maar 1 nodig meis!
    Blijf vertrouwen houden in je lijf!
    Nu ook aan de granaatappelsap?

Panter: Ging het prikken nu beter? heb je ijsklontje gebruikt?
    (sorry misschien heb je het al verteld en heb ik er overheen gelezen..)

ps: Ben vandaag begonnen met het maken van een weekelijkse buikfoto, vandaag 6 weken en 4 dagen. Niet dat er al zo spectaculair veel te zien is (niks dus haha) maar leuk voor later. En straks terug te kijken als je ineens heel hard gaat!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Vlinder mijn duimen draaien.

all granaatappelsap? wat doet dat??
    hier beginnen de ovutesten te kleuren

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Vlinder, ik duim ook voor je!

Ricmar, duim ook voor jou! Granaatappelsap heb ik niet gebruikt, maar het kan ook geen kwaad denk ik..

Juffie, Bob, die onzekerheid is zo herkenbaar, wij leefden ook van echo naar echo en zelfs nu van dag tot dag.. Ben heel benieuwd wanneer ons kleintje er is!
    Vanavond voorlichting in ziekenhuis over bevalling, ben eens benieuwd..

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    hallo dames haak hier even in
    druk weekend gehad en vandaag is onze hond geopereerd

vlinder wat fijn dat er een tp is geweest:D en je hebt maar 1 goede embryo nodig dus mijn duimen draaien

panter hoe gaat het nu met het spuiten?

bob ik snap je onzekerheid heel goed, heb nu al weer de kriebels voor vrijdag dan moeten we weer na de vk en dan horen we het hartje weer als alles goed is.....maar merk wel dat ik steeds meer kan genieten ( verschilt per dag )

ricmar spannende tijden weer voor jullie:D hopelijk is het meteen raak mijn duimen draaien ook voor jou...

da & ikkuh: dikke knuffel meiden

iluna getsie hopelijk voel je je wat beter!!!

monatoetje ga je volgende week met zwangerschapverlof? of begrijp ik ut verkeerd?

kipjes lekker op die roze wolk?:D lekker shoppen nu

zonnestraal hoe is het met jou?

en kiyeko hoe voel jij je??

@ all: moesten vandaag hondje half 10 brengen dus daarna weer gaan babyshoppen ( kan ut elke dag wel blijven doen ) maar voor mezelf ook een voedingskussen gehaald waar ik vanavond mee kan slapen :p ben een heeeleeee wilde slaper en rol zo gemakkelijk op me buik ( en zo word ik dus ook altijd wakker ) vind ik geen fijn idee vandaar.......ook aankleedkussen besteld zo leuk allemaal!!!!

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Nou dat klinkt echt niet goed met je rug Kiyeko indd maar eens navragen! Wat leuk een pret echo, heel gemakkelijk zo'n kennisje hihih:D misschien kan ze zien wat het word?? aan de hand van nub ofzo?? hihi......voedingskussen heb ik bij babydump gehaald wit met grijs issie.....leuk eh dat shoppen! wat voor badje heb je?

11. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Ja daar hebben jullie helemaal gelijk in dus we'll keep our fingers crossed...
    Ja manlief is nu op weg om granaatappelsap te halen van welk merk was het ook alweer??

Ooh Juna wat leuk hè allemaal dat shoppen, lekker genieten heerlijk!

Ricmar op naar een posi ovu test spannend!!

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Vlinder ik had hem van POM heb je bij de AH dat is 100% granaatappelsap

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @vlinder lekker broeden meid!! Dit kleintje blijft gewoon lekker zitten!!!

@juna hahahaha ik dacht al die vast weer lekker wezen shoppen hihihi...laat je wel wat over voor al die andere zwangeren :D

@juffie gelukkig maar....ja ik heb het ook gewoon positief blijven en indd de kans is vele malen groter dat het goed gaat dan dat het mis gaat...en binnenkort mogen wij ook meedoen met de dikke buikenparade :D

@kiyeko dat klinkt niet echt oké die rug van jou hoor meid!! Doe alsjeblieft voorzichtig!!! Veel gluurplezier meid!!!

Meiden een dikke knuffel voor jullie allemaal lieverds!!!

Deze dame gaat even op non actief stand hahaha

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Natuurlijk laat ik wat voor jullie allemaal over Bob ahaha :p
    Lekker op non actief ik doe je na, lekker rusten! doeggxxx

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Vlinder deze blijft gewoon plakken dat moet! Hoe is het met je buik?

Mona geniet van de rust na deze week lekker geniet van jullie kleine meisje in je buik :D

Liev en Liev man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes. Wat goed dat ze zo'n mooi gewicht hebben. Geniet ervan :D

Dreamer wauw de digi is positief joepie, toch lekker om het te zien staan. Wij zijn bij van asten in tilburg geweest daar hebben ze de koelstra.
    De urban ziet er ook goed uit, die hadden geloof ik ook bij van asten.

Panter te voorzichtig lijkt me idd pijnlijk. Gaat het nu beter?

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ liev,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee kleine mannetjes ! Veel liefde , geluk en gezondheid samen toegewenst !

@ kiyeko,
    Super dat de echo goed was en dat jullie zo lang mochten gluren !
    Gaan jullie een geslachtsecho doen ? Of wachten tot 20 weken?
    Rot van je rugpijn zeg !! Niet leuk. Hier ook paar dagen gehad maar is weggegaan. Dus hoop voor je dat t nog weg trekt.

@panter,
    Alweer 3 dagen aan t prikken toch ? Spannend hoor ! Wanneer is je eerste fm ?

@ dreamer,
    Hoe is het nu ?

@ ricmar,
    Spannend ! Ik duim !

@ ikkuh,
    De duimpjes draaien ! 1tje kan genoeg zijn he ! Ik duim keihard !

@ all,
    Ik ben net een zeef dus sorry voor de meiden waar ik niet op heb gereageerd.
    Hier lekker op de roze wolk, al wat leuke kadootjes gekregen voor ons kleine meisje :D zo leuk.

Alleen heb ik sinds een paar dagen last van harde buiken, die best lang duren. Ik maak me een beetje zorgen. Zijn er meiden die dit ook al zo vroeg hebben gehad ? Kan niet zeggen dat ze echt verschrikkelijk pijn doen, maar fijn is het ook niet..

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, toch VK even bellen hoor mbt die harde buiken!!

Mijn eerste FM is op 8 juni...ben benieuwd. Vanaf wanneer kan ik bijwerkingen gaan merken? Spuit nu 3 dagen lucrin en heb eigenlijk nog nergens last van?!

18. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Kiyeko, voorzichtig aan met je rug! Klinkt inderdaad niet echt goed zo! Ik heb een voedingskussen van bij de hema..

Juna, ik ga vrijdag met verlof!

Bailey, ik ga zeker meer genieten! Jij geniet ook al van dit tweede wondertje in je buik? Voel je al veel beweging?

Kipjes, zou ook even bellen met die harde buiken..

Fijne dag iedereen!

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @panter,mona,
    Thanx meiden, heb de vk gebeld en die denkt aan een blaasontsteking. Ga zo even urine wegbrengen.

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ging net naar de wc schrok me dood hele inlegkruisje vol bruin/rood helemaal in de paniek natuurlijk. Meteen zH gebeld ja mevrouw we kunnen niks voor u doen afwachten maar, kan een innesteling zijn was het antwoord. toen maar meteen naar DD gebeld en daar kan ik vanmiddag om half 4 komen gelukkig.
    Ben zo bang.....

Deel Deze Pagina