@ juffie, Jeetje wat schrikken !! Ben je toevallig gestopt met de utro ? Want na t stoppen kun je ook wat bloedverlies krijgen. @ all, Geen blaasontsteking. De vk denkt aan een groeispurt. Ik mag donderdag voor extra controle komen.
kipjes, wat goed dat je toch vk hebt gebeld, en fijn dat het geen blaasontsteking is!!! Hopelijk idd een groeispurtje! Juffie, hopelijk is het loos alarm...
Eventjes kijken als ik wat onthouden heb, mijn geheugen laat me laatste tijd flink in de steek Panter: Hoe gaat het nu met spuiten?? Ik was alleen erg moe en flink wat hoofdpijn ( maar dat heb ik nu nog steeds ) Kipjes leuk eh nu kun je gericht shoppen en roze dingetjes krijgen hopelijk is het een groeispurt!!! Kiyeko heerlijk kunnen gluren na Kiyekobeebje geweldig, jammer van de nub....nog eventjes wachten spannend eh! Bob lekker geslapen?? Vlinder hoe issie? Granaatappelsap in huis?? En rustig aan doen eh meis, hoe is het met je buik?? Dreamer hoe is het?? Wat goed de digitest Zonnestraal hoe issie?? Liev & Kate lekker aan het genieten van jullie wondertjes?? Het lijkt me allemaal best zwaar in het begin DA dikke knuffel! Uhmm sorry voor wie ik ben vergeten. Hier slecht geslapen, had het voedingskussen gebruikt maar rol continu toch op mijn buik, slaap mooi in met dat ding tussen mijn benen....maar echt ik slaap zo wild, zie snachts echt alle hoeken van mijn bed ( leuk voor junaman ) dus vrijdag maar even aan de vk vragen als het kwaad kan op mijn buikslapen........
nee ben niet gestopt met de utro ook niet minder net als altijd, ook geen gemeenschap gehad of zo.... Gisteravond wel vanalles gedaan, stofzuigen, poetsen, bed verschonen, maar verder niks. Is ook niet helderrood helemaal niet zelfs en ook totaal geen buikpijn....maar ben heeeel erg bang kan we janken!
Heel begrijpelijk Juffie......weet niet goed wat ik moet zeggen hopelijk is het indd loos alarm, ik duim hoor!!!!
Lieve meiden zijn weer thuis. Godzijdank was alles ok met onze beeb pffff, hartje klopte nog steeds stevig door en was weer in een paar daagjes tijd goed gegroeid! Volgende de echo ben ik nu 6w en 4 dagen volgens mezelf 6 weken en 5 dagen maar dokter s zei geen zorgen ziet er allemaal prima uit, hartje klopt stevig wat willen we nog meer...? wat dat bruinverlies is geweest wist hij ook niet kan vanalles zijn geweest, maar lees nu op internet dat veel vrouwen het hebben rond deze tijd...Vanmiddag eigenlijk niks meer gevloeid en nu ik thuis kom weer wel....dokter s riep nog toen we weggingen "laat je niet gek maken he!!" Dat zal ik dan ook maar niet doen.... Liefs
Juffie, wat schrikken zeg, gelukkig was echo goed! Laat je inderdaad niet gek maken! Kiyeko, gelukkig geen blaasontsteking, groeispurt kan ook klachten geven ja, hoop in elk geval dat het snel beter gaat. Juna, buikslapen kan volgens mij geen kwaad, zo lang je nog maar prettig ligt..
@ juffie, Gelukkig maar ! Je hoort inderdaad wel vaker dat bruinverlies in t begin voorkomt. Als je stopt met de utro kun je ook nog wat bruinverlies hebben. @ juna, Volgens mij kan het geen kwaad idd, zolang je zelf nog lekker ligt. @voedingskussen Er stond er laatst eentje in de kruidvat folder , heb ze een paar dagen geleden nog zien liggen, voor maar 15 euro ! Dus voor diegene die er nog een wil aanschaffen ! Scheelt een hoop geld. Die van mij heb ik al een tijdje, van de hema, maar heeft me rond de 45 euro gekost.
Juna hier gaat ie gelukkig iets beter, moest vandaag weer te werk en dat merk ik nu wel, dus eff op de relaxed stand op de bank.. Volgens mij kan het geen kwaad hoor op je buik slapen het wordt vanzelf steeds onprettig met zo'n mooi buikje en op een gegeven moment lukt het je ook niet meer.. Ps nog geen sap woon in een dorp en had gehoopt dat ze het bij de locale super hadden maar helaas.. Juffie jeetje wat schrikken gelukkig namen ze je in dd serieus en is je ongerustheid weggehaald met een mooie echo..
Juffie yessss gelukkig maar! Ricmar jeeeejjj mijn duimen beginnen met draaien! Thanks meiden hopelijk slaap ik vanavond beter! Nu lekker bbqen
Ricmar, spannend dus vanavond! Ik duim! Kipjes, voedingskussen van kruidvat is volgens mij ongeveer hetzelfde, zijn in elk geval fijne hoezen (ik had het kussen al te leen gekregen).. Vlinder, rust maar lekker uit!
@juffie knuff meis. Bij hoeveel weken zou t nog innesteling kunnen zn dan Gelukkig dat alles goed is! Ik had bij miskraam geen bruinverlies maar eerst op vrijdag 1 drupje bloed Toen zaterdag niks en zondag kreeg ik opeens krampen en toen begon het @panter valt t spuiten beetje mee..hoop t voor je. Wanneer moet je weer terug naar het zkh Knuff voor de rest
@juffie pfffff de schrik zal er goed inzitten meis!! Zo kloterig!! Hoop nu dat het bruinverlies verder weg blijft! Gelukkig hebben jullie wel nog even lekker naar jullie beebje mogen gluren en het hartje zien kloppen!! Lekker rustig aan en doen meid, dikke knuffel!! @ricmar...spannend!!! Lekker zitten op die wachtbank!! Broeden samen met vlinder @Juna hahaha mazzelaar nu zit je weer aan een bbq heeeeeerlijk!!! Eet ze meid!! @kipjes doe je wel voorzichtig en rustig aan!! Harde buiken zijn een teken om rustig aan te doen...dus hoepla lekker met de pootjes omhoog @annaatje hoe is t met jou?? @hier slaap ik nu al 4 nachten super slecht...steeds wakker en dan niet meer in slaap kunnen komen...alsof ik niet al moe genoeg was hahahaha Nou lieve dames, fijne avond en ik ga heerlijk plat op de bank Liefs
Ricmar spannend zeg! hoop op een plakkertje!!!! All: Hier nog steeds wat bruinverlies.....dokter s zei dat alles ok was en geen zorgen moest maken! Maar ik doe het toch....
@Juffie: doodeng zeg! Hoop dat t bloeden snel stopt. Had je een korte cyclus van jezelf? Veel vrouwen verliezen rond de normale menstruatiedagen wat bloed (dus doorgaans 4-8-12 weken) @Voedingskussen: hier ook lang mee geslapen, heerlijk! @Buikslapen: kan geen kwaad hoor! @Ricmar: vroeg ei zeg, heerlijk. Succes op de wachtbank! @Panter: prikken minder pijnlijk? Al bijwerkingen? @All: hier nog altijd niet echt kwaaltjes en vind t doodeng! Heb vandaag de gyn gebeld en hebben 18 juni intake+echo. Was eerst 12 juni, maar we hebben 11 juni al de eerste echo in de kliniek, dus had liever een weekje later zodat je wat verschil ziet. Als we het goed spelen hebben we 5 weken lang elke week een echo (7 wk kliniek, 8 wk gyn, 9 wk kliniek, 10 wk gyn, 11 wk nekplooimeting als we die gaan doen)