Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hoe is het met jou panter?
    Is het prikken nu minder pijnlijk? gebruik je ijsklontje of zo?

Ik probeer rustig te doen maar killing is het zeker pfff, wat een toestand ook, ben ik eindelijk zwanger hoor ik te genieten, maar lukt me gewoon zo niet....ik kijk het vandaag nog aan, als het morgen nog is bel ik die vriendin van mijn nichtje op, want als ik zo het weekend in moet.....ik ken mezelf mijn vriend sluit me op de zolder op dan haha

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Met mij gaat het goed hoor, wel wat last van bijwerkingen geloof ik. prikken gaat goed, ik doe net of mijn buik niet van mij is en nu doet het niet meer pijn.
    gebruik geen ijsklontjes..en ben gestopt met de alcoholdoekjes want daardoor deed het juist pijn.

jij rustig aandoen meid. Zolang het geen helderrood bloed met stolsels is en je geen krampen hebt moet je proberen van het positieve uit te gaan, hoe verschrikkelijk moeilijk dat ook is.

Mijn miskramen waren echt pijnlijk, krampende pijnen en heel veel helderrood bloed met enorme donkere stolsels. Bloed liep bij mij gewoon in straaltjes uit mijn doos als ik op de wc zat.
    Bruine afscheiding lijkt daar helemaal niet op, dus probeer van het positieve uit te gaan.
    Sterkte!!

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je panter ik probeer het!
    En ene keer denk ik nu is het over, en dan sta ik op en dan voel ik het weer.....ik kijk het vandaag nog even aan anders ga ik voor mijn geruststelling morgen even bij die vriendin langs...
    Buikpijn en stolsels zijn het absoluut niet is alleen maar bruin, soms donkerbruin dan weer lichtbruin....

Fijn dat het prikken nu geen pijn meer doet! Ik had ook het idee dat het van die alcohol doekje kwam, heb ze op gegeven moment ook niet meer gebruikt!
    Wel niet fijn dat je wat last van bijwerkingen hebt! Ik hoop op een super toppetje voor jullie is jullie zo van harte gegungd echt waar!!

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie als je gaat googlen zie je dat heel veel dames tussen 6 en 7 weken bruinverlies hadden en bij 98% is het resultaat gewoon nog positief meis!! Ze horen een week later een hartje en zien dan ook een goed gegroeid vruchtje :D
    Dus volgens mij moet je gewoon vertrouwen hebben in jullie beebje dat alles goed gaat en is :D
    En die 2% is verwaarloosbaar...
    Eerst had ik niets met percentages maar vandaag wel hahaha
    Ik zeg positive thinking meid!!

Dikke knuf

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ bailey,
    Jeetje, wel heftig hoor. Idd maar super rustig doen. Kan het nog teruggaan naar hoe het was zeg maar ? Of blijft het zo en moet je goed rusten ?

@ dreamer,
    Thanx voor de duidelijke uitleg ! Snap 'm helemaal nu :D

@ liev, katek,
    Hoe is het met de mama's en de ukkies ? Gaat alles goed ?

@panter,
    Wat voor bijwerkingen heb je ?
    Fijn dat t prikken beter gaat. 'T is gek eigenlijk hoe snel dingen wennen.

@ bob,
    Mooi omschreven meis ! Helemaal met je eens !
    Hoe is het met jou ? Bevalt t nog op je nieuwe werk ?

@ juffie,
    Positief zijn he !! Dikke knuf voor jou !

@ all,
    Alleen gistermiddag nog harde buiken gehad. Vandaag alles rustig. Ik doe dan ook echt NIKS , dus rust pakken helpt goed. Ben ik heel erg blij mee want maakte me alweer druk ..

Vandaag de laatste flessen van MvM opgehaald, yeahhh wat een opluchting, niet meer in een witte kan piesen ! Al heb ik 't al die weken met liefde gedaan hoor ! Ga 'm zo gelijk bij het vuil gooien :D

Geniet nog even van het zonnetje meiden ! Ik wacht nu op mijn pakketje, ff superleuke kleertjes besteld :D .

6. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, fijn dat prikken niet meer pijnlijk is.. Alcoholdoekjes zijn eigenlijk ook niet nodig voor dat soort prikken, worden bij gewone injecties als bijv griepspuit ook niet meer gebruikt omdat het eigenlijk overbodig is..

Kipjes, ik vond het ook een opluchting toen MvM voorbij was, is toch wel een beetje een gedoe, maar allemaal voor het goede doel! Leuk hè zo kleertjes kopen, ik ga morgen eindelijk mijn pakket met oa een verzorgingstas bij de hema ophalen :)

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haai Dames,

Wat een weertje hè dames, bloedverziekend heet!!! Maar gaan we niet over zeuren natuurlijk :p.

Kipjes, dusssssss, rust houwe jij!!!! Gelukkig minder harde buiken vandaag!

Panter, wat fijn dat je weinig bijwerkingen hebt. Spannend hè meis...ik denk aan je hoor!!

Juffie, wat schrikken meis!!! :(
    Maarrrrr is oud bloed, bruin bloed is oud bloed. Is van de innesteling geweest ofzo. Beebje doet het goed, en daar gaat het om!!!

Iluna, fijn dat je weer opgeknapt bent!! En je mannetje ook!

Vlindertje, DUIM DUIM DUIM!!!! Pfffff, wat spannend!!!!

Hope, dikke knuffel!!! Sterkte deze tijd!!

Bob, dat slaapprobleem ja... BLOEDIRRITANT!!! Ik heb het helaas nog, lig altijd een uur of langer wakker 's nachts. Soms om 2u, of om 4u of om 5.30u. Vreselijk, tsja....de hormoontjes hè.....pfffff :p.
    Vandaag heb ik trouwens weer dat drukkende gevoel wat jij ook soms hebt. Ook een irritant gevoel. Alles maakt ook onzeker, bah!!

Dreamer, hoest op de roze wolk???

Bailey, pffff schrikken zeg!!!

Kiyeko, jij had toch een geslachtsbepaling laten doen??? Heb ik ergens overheen gelezen??? Jongetje of meisje?? :D

Juna een mannetje, zo leuk!!!!

Annaatje, jij met IUI bezig???

@ all, veel gelezen hoor hier....weinig geschreven. Veel werken, dus druk druk druk!! En kost me wel veel energie moet ik zeggen.
    8 Juni de geslachtsbepaling :D. Ben zo nieuwsgierig!!!
    Nog 1 weekje en dan ben ik 2 weken vrij :D. En dan een weekje centerparcs in een VIP cottage met nog een stel vrienden waarvan zij 19 wk zwanger is. Zin in!!

Ohja vraagje, als ik moet piezen dan voel ik ook een soort van druk/buikpijn en is na het piezen weer weg. Weet iemand wat dit is? :(. Volgens ander vriendinnetje zijn dit ook harde buiken, zij heeft het ook als ze moet piezen. (is nu zwanger van de 3e).

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ zonnestraal,
    Is bandenpijn. Je blaas word langzaam vol en gaat in een keer leeg, dat geeft wat druk op je banden.

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dames ben nu pas thuis van me werk blehhhh me voeten zetten nu al op met dat weer en moet heel de dag staan normaal geen moeite mee maar vandaag.. Dus ik ga eten en lekker in de douche en me bed in morgen nog een langere dag! Ps mag ik gewoon rookworst eten? Reageer vrijdag weer op iedereen xxxxx

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    #3510 Bob1981, 24 mei 2012
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
    @getypt op m'n tel stond 2x half bericht...arghhhhh...nu niet meer hoop ik :D

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @nu al wakker...indd zonnestraal bloedirritant whahahaha
    pfffff ben ook nog niet helemaal wakker en slapen in deze benauwde temperaturen is ook niet alles...probeer uit het hoofd alles op te schrijven maar ben nu al de helft kwijt :D

@kiyeko gaaaf de geslachtsbepaling, ben benieuwd of de nub klopte :D

@kipjes werk is geweldig! Dagen vliegen voorbij en ik draag echt weer wat bij aan de maatschappij...dat is voor mijn gevoel zo belangrijk...zit nog iedere dag zingend in de auto naar m'n werk :D

@juna rustig aan doen en geef je voetjes lekker rust...ik geloof dar iedereen vocht vasthoud met dit weer :D

@zonnestraal jij 8 juni beebje gluren...ben benieuwd wat het wordt :D Zelf een gevoel erbij wat het wordt?

@Panter wat ben ik blij dat die prikken meevallen!! Ik hoop dat de bijwerkingen mee blijven vallen meid!!

@ricmar hoe is t op de wachtbank?

@vlinder en met jou? Nog hoeveel dagen tot je mag testen??

@dreamer hoe is t met jou??

@mama Katek hoe is het met jou en J?

@liev hoe is t met jullie 2 mannetjes?? Dubbelop druk en fun hebben jullie nu :D Merk je al verschilletjes ondanks dat ze zo klein nog zijn?

@iluna gelukkig ben je weer helemaal beter meid!! En heerlijk dat jullie bandietje het toppie doet!!!

@girl lekker aan het genieten met je meisje met die warme weer??

@ook hoe is t meis? Zit je al in je nieuwe app??
    Hoe is t op de rechtbank allemaal verlopen? Trek je het nog een beetje lieverd het is niet niets?

@hope wat verschrikkelijk meid!!! Ik hoop dat jullie beide rust krijgen als dit achter de rug is en dat je langzaamaan weer kan, mag en durft te genieten van het leven meid!! Heel veel sterkte de komende tijd en blijf zo sterk zoals je nu bent dan kom je heel eind!!

@mona is het voor jou nog uit te houden met weer en je buik?? En s nachts? Sterkte met deze hitte!!

@all de stress schiet er in...merk dat de symptomen minder worden, weet dat dat normaal is hoor maar de stress en paniek slaat dan toe want vorige x liepen we nu al 6 dagen achter...die angst en onzekerheid...zie ook erg op weer tegen 1 juni...ben zo bang op wederom slecht nieuws...gelukkig zijn dit momenten ik geniet verder thuis volop met Bob man...vraagje kunnen mannen schijnzwanger zijn?? Ik denk dat de mijne daarvan wat weg heeft hahaha
    Hij is maar aan het poetsen, opruimen en verbouwen :D
    Erg grappig! En als ik dan vraag waarom hij ineens zo actief bezig is in huis dan krijg ik een blik van houd je mond joh :D
    Gister heb ik aangegeven dat nesteldrang pas later begint in de zwangerschap hahaha
    Wel heel fijn hoor want ik heb minder puf en nu helpt hij me waar hij kan...was ik altijd maar zwanger hihihi

Nou meiden geniet van deze dag ga ik ook doen :D
    Vanaf vanmiddag ben ik ook heerlijk lang vrij....mmmmmmm zon ik koker bijna aan :D

Liefs xx

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ps. Zijn er hier ook mensen die draagmoeder gezocht kijken?? Wat vinden jullie ervan? Was gewoon benieuwd :D

13. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Zonnestraal, ben heel benieuwd wat jullie kleintje wordt!

Bob, vroeg wakker zijn is heel herkenbaar, kon vandaag uitslapen ivm avonddienst, ben ik al om kwart voor 6 wakker... Voor de rest is het goed uit te houden, heb meer last van mijn voeten dan mijn buik, maar mag niet mopperen, vanaf morgen tijd genoeg om met voetjes hoog te liggen ;)
    Leuk zo'n mannetje die mee gaat nestelen :)

14. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bob, whaaaaaaaaa bob-man aan de poets?!?! :D
    Mijn man dus ook. En klussen etc.
    Ik zeg altijd tegen iedereen: degene die hormonaal is dat is hij en niet ik, hahahaha! Met z'n nesteldrang.....ik lig gevouwen om hem soms :p.

Verder denk ik zelf dat we een jongetje krijgen. Heb dus altijd gedacht een meisje te mogen krijgen, vanaf vroeger al. En ineens denk ik deze zwangerschap een jongetje.

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ben een hormonster geworden haha :D

16. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ik ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis ivm weer harde buiken en helderrood bloedverlies. Met de kleine alles goed en gelukkig nog steeds geen ontsluiting, heb wel een remmer gehad om de boel tot rust te laten komen. Nu geen bloedverlies meer gehad nog wel harde buiken.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bailey wat schrikken!!!!!!! He bah zeg! Hopelijk blijft uk nog een paar weken zitten hoor ( liefst nog heel lang), rustig aan en héél veel sterkte!!

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Panter een hormonster :p:D, hahahaha!!

Bailey, hè jakkes, wat schrikken zeg!! :(
    Gelukkig met de beeb alles goed!!! Gelukkig word je goed in de gate gehouden daar.

19. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Bailey wat eng. Werden er daadwerkelijk contracties vastgesteld?
    Hopelijk lukt het je ondanks alles een beetje te ontspannen (makkelijker gezegt dan gedaan) en veel te rusten.
    Moet je strikte bedrust houden?
    Hoe dan ook, ik duim dat het loos alarm snel over gaat en je buik weer kan ontspannen.

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @bailey :$ :$ zo bij jullie zal de schrik er goed inzitten!! Ik hoop dat jullie kleintje heerlijk blijft zitten en dat de harde buiken heel snel afnemen!! Heel veel sterkte en ik duim voor een knetter goede afloop!!
    Dikke knuffel!!

@Panter hahahaha...hormonster of prikzilla :D
    Ik heb medelijden met jou en panter man hihihi

@zonnestraal ja echt hè de mannen aan de poets moet echt niet gekker worden hahaha...gister zat hij op handen en knietjes de zijkant van het keukenkastje te poetsen en hij heeft de luxaflex stof vrij gemaakt hahaha...ook van die klusjes waarvan je denkt hoe kom je erop om juist dat schoon te gaan maken...had gister pijn in m'n buik van het lachen....hahahaha

@nog 4,5u werken en dan heerlijk lang weekend...ik heb er zin in en kijk er naar uit!!
    Hadden trouwens meer zwangeren dat de kwaaltjes na 8 weken minder werden? Ik heb nog wel symptomen maar ze worden minder...alleen die darmenbuik...man ik hoop dat de aankomende 3 weken voorbij vliegen want ik kan het niet heeeeel veeeel langer geheim houden....loop nu in wijde tunieken, truitjes etc maar iedereen weet dat ik zoiets bijna nooit draag...behalve m'n nieuwe collega's die denken dat ik gewoon van lekker eten hou denk ik hahaha...

Meiden geniet ze!! Xx

Deel Deze Pagina