Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Juffie is hoe is t met jou meid??
    Hoor niets meer en maak me een beetje zorgen...
    Is het bruinverlies gestopt??
    Ik hoop op goed nieuws meid!!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bailey wat schrikken (spreekt smurf toe dat ie beter nog even kan blijven zitten)

bob herkenbaar van die klachten ik was blij dat ik vanaf week 8 elke 2 weken een echo had ivm onzekerheid

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ricmar ook op het wachtbankie hè, ik duim ook voor jou hoor!!!

Bob, wat heerlijk lang weekend!!! Ik ook, maar thuis....heb een keelontsteking :(. Bah bah!!!
    De klachten bij mij namen af pas na de 13e week......maar bij veeeeeeeeeel dames hier al veel eerder hoor Bob!!
    En het kan wisselen hoor, misschien voel je je morgen weer wat minder.

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zit met fiks blaasontsteking op de wachtbank en dat is niet fijn kan ik je zeggen, had nog nooit een blaasontsteking gehad, maar wat doet dat zeer...

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bailey bah wat eng meid... hopelijk heeft de remmer goed geholpen en blijft ie nog lekker ff zitten bij je!!!! goed rusten he en veel sterkte...

ricmar succes op de wachtbank... en bah een blaasontsteking erg pijnlijk jah.. heb je wel iets ervoor gekregen??

mona bijna verlof heerlijk he!!!

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob ja we zijn heerlijk van het weer en ons meisje aan het genieten!!!
    heb dus weinig tijd om hier te kletsen.. sorry!!! moeilijk soms he als je ineens geen kwalen meer hebt dan ben je inderdaad gestresst... probeer er toch lekker van te genieten...

panter hopelijk heb je weinig last van de hormonsters haha!!
    wel fijn dat het prikken beter gaat..

kipjes gelukkig zijn de harde buiken weg, dus lekker rustig aan doen meid!!! jullie beebje moet ook nog ff een tijd blijven zitten.. en wat leuk he al die spulletjes bestellen.... geniet ervan meid!!!

juffie een hematoom is een soort van bloeduitstorting.. maar als dr s nikz verder heeft gezegt zal het wel goed zijn!!!!

liev en katek hoe is het met jullie beebjes??

dreamer hoe is het met jou?

sorry wie ik allemaal vergeet.. beetje last van de warmte haha!!!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja zit aan de antibiotica

8. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Bob kan rond 2 juni testen, moet 5 juni bloed laten prikken.

Bailey jeetje wat een schok zeg sterkte!!

Ricmar samen op het wachtbankje spannend!!!

Juffie hoe gaat ie met jou?

Panter nog eff...

Hier gaat ie eindelijk weer wat beter, heb nu af en toe steekjes onderin mijn buik. Wel veel last van de vieze utro bollen..

Eet smakelijk allemaal

9. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Vlinder, duim voor je!

Ricmar, balen van blaasontsteking! Zorg maar dat je ook genoeg drinkt!

Bailey, wat schrikken zeg! Hoop dat je buik nu rustig is en je kleintje er nog braaf in blijft!

Juffie, hoe is het met jou?

Girl, ja vanaf morgen verlof, heerlijk :)

Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry.. Fijne avond en knuffel!

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hoi meiden!

liev--> van harte GEFELICITEERD met je 2 kleine mannetje! geniet lekker van ze!

ricmar en vlinder--> spannend allemaal ik hoop dat het raak zal zijn. ricmar vervelend van je blaasontsteking ik hoop dat het snel over zal zijn...

monatoetje--> lekker hoor wat eerder met verlof kan je rustig aan doen en overal lekker de tijd voor nemen.

kiyeko--> fijn hoor dat jullie zo lang hebben mogen kijken :)

ik hoop dat de pijn in je rug snel beter zal worden niet echt fijn om op de grond te moeten liggen.

dreamer--> zou mooi zijn als je iedere week een echo kan krijgen :) hoop dat je het voor elkaar krijgt

juffie--> wat was dat even schrikken maar gelukkig is alles goed!

bob--> geniet er van dat je man nu zoveel in huis doet hahaha even goed gebruik van maken!

zonnestraal--> lekker hoor even er tussen uit naar centerparcs wel gezellig met nog een zwangere altijd leuk om met elkaar te kunnen praten.

bailey--> ik hoop dat je kleintje nog een tijdje blijft zitten! doe maar rustig aan.

bedankt voor de tips voor de pilletjes eventueel voor de bruiloft ik ga van de binnenkort even de ha bellen en dan gewoon even vragen en eventueel het amc mailen wat hun aanraden om te doen.
    we hebben vandaag de documenten gekregen dus het weekend alles in orde maken en dan versturen naar het amc...
    ik zag in de documenten ook staan over de laatste keer dat ze 1 zaadje hadden... wel erg weinig maar geeft me wel een beter gevoel voor de TESE maarja niet al te positief we zien wel waar het schip strand.

ik probeer alles hier bij te houden hoor maar gaat af en toe een beetje snel haha dus als ik iemand vergeten ben sorry!

11. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    hallo allemaal

vandaag zijn we naar dd geweest,had thuis een positieve ovulatie test,dus terug plaatsen dachten we.
    Ik zit niet aan de hormonendus normaal gesproken zou er 1 eitje zitten.nu blijkt dat er meerdere zitten??maar ze waren allemaal veel te klein.
    morgen worden we teug gebeld hoe nu verder.........snap er helemaal niets meer van.

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, ik maak me nu wel wat zorgen hoor, hoe is het met je?????

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hey meiden breek weer even in.. kan het niet zo goed bijhouden dus reageer op de laatste ontwikkelingen.

Juffie ik heb met zes weken een bloeding gehad, was toen ook een hematoom. Kan door innesteling komen zeiden ze toen. De hematoom kon je op een inwendige echo zien. Had er verder geen krampen bij. Het bloeden duurde een week ongeveer, was van roze-oranje naar rood. Met 18 weken had ik weer een bloeding, waarschijnlijk een geknapt bloedvaatje.. konden ze niet met zekerheid zeggen. Ik hoop voor je dat het zoiets simpels en onschuldigs is..

Bailey schrikken meid!!!! Pffff.

Smurf jee.. ben benieuwd wat ze nu gaan doen!

Ricmar ja blaasontsteking is vreselijk, had het vroeger regelmatig.. sinds ik na de sex meteen ga plassen is het eigenlijk over.. niet meer gehad, ik hoop dat de kuur snel aanslaat!

Mona lekker genieten van je verlof!

Ben het verder even kwijt.. sorry meid..

Hier alles goed, wel lastig met zo´n hummel in de warmte. Zitten voornamelijk binnen en savonds gaan we even een rondje wandelen. Ze wil nu vaker drinken, wat logisch is. Verder herstel ik goed van de ks, heb er eigenlijk geen last meer van. Buik is nog wel wat opgezet (lijk 18 weken zwanger), schijnt door de buikspieren te komen die ze aan de kant hebben getrokken tijdens de ks.. Weet iemand hoe lang dit duurt voor dit weer wat plat is?

Meiden, geniet van het mooie weer, ik kom snel weer mee lezen!

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden Sorry, sorry, sorry dat ik gisteren niet gereageerd heb, had een ongeloofelijke volle drukke dag, dus s' avonds optijd bedje in. Zometeen ga ik richting Eindhoven hebben vandaag teamuitstapje van het werk.

Maar wat betreft het bruinverlies is alles goed gelukkig.
    Gisteren is het gestopt godzijdank!!!
    Nu bij elke druppel die ik (denk) te voelen ren ik naar de wc om te kijken wat er is. Maar goed voor nu is alles weer ok en hopelijk blijft dat ook zo!
    S' morgens moet mijn maag een beetje bijkomen merk ik, ben niet kotsmisselijk maar ook niet helemaal ok.....langzaam kan ik dan wat weten en dan gaat het wel weer.

Fijne dag vandaag!
    Liefs

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie gelukkig!! Veel plezier bij je team uitje!!

@katek heerlijk dat jullie fijn genieten!!!

@girl geeft niets hoor :D heerlijk genieten van jullie kleine meisje!!

@Vlinder oh dat is al heel snel, volgende week al spannend!! Ga je zelf testen of wacht je het bloedprikken af?? Duimen draaien meid!!

@smurf...jeetje wat balen meid!! Hoop voor jullie dat het nog goed komt, ik ga keihard duimen!!!

@mona vandaag gaat je verlof in!!!!! Jippie!!! Yes!!!! Welverdiend meid!!

@ricmar wat balen een blaasontsteking...hoop dat je je snel beter voelt!!

@symptomen komen en gaan...maar ben blij om te horen dat het normaal is dat andere meiden het ook hadden dat de klachtjes langzaamaan wat minder werden...pffffieuw...
    Nog maar een weekje en dan DE echo...hartkloppingen....hoop zo om ons kleintje gegroeid te zien met een goed hartje...angst zweet staat er soms van tussen m'n bilspleet :D

@panter hoe is t hormonster??

@dreamer hoe is t bij jou?

@DA even een knuffeltje voor jou meid!!

@andere meiden ben het even kwijt, sorry als ik ergens niet op heb gereageerd :)

Nou geniet ze van dit lange weekend, yes!!! En van dit mooie weer!!

Dikke knuffel

16. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Smurf, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Katek, kan me voorstellen dat deze warmte met zo'n kleintje niet heel fijn is! Fijn dat je goed herstelt!

Juffie, fijn dat bruinverlies sinds gisteren gestopt is!

Bob, duim voor een goede echo komende week!

Ricmar, nog veel last van blaasontsteking?

Dreamer, hoe gaat het nu met jou?

Kiyeko, hoe is het met je rug?

Kipjes, Juna, Zonnestraal, Darkangel en Panter, met jullie ook alles goed?

Vlinder, komende week testen, spannend, duim ook voor jou!

Ikkuh, binnenkort bruiloft, geniet maar lekker!

Girl, geniet maar lekker van jullie meisje!

Liev, hoe is het met je mannetjes?

17. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Hallo allemaal bedankt voor jullie steun! Onze uk zit nog netjes binnen :) ik ben weer thuis maar moet wel rust houden, gelukkig geen bloedverlies meer gehad. De harde buiken zijn pas gisteravond af gaan nemen. Gelukkig heb ik geen ontsluiting maar de schrik zit er goed in, het bloedverlies komt volgens de gyn wel door de vele harde buiken.
    Sorry meiden even kort een update beetje warrig misschien...

18. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bailey, kan me voorstellen dat dit schrikken was! Jeetje! Doe maar heel rustig aan, jouw ukkie moet nog even groeien in jou!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bailey: nu platte rust of gewone rust?
    Niet meer werken dus?
    Sterkte meis!
    Zal niet makkelijk wezen met zo'n kleintje.

@Juffie: fijn dat het bloeden over is.

@Bob: ik had met 6 weken ineens niks geen kwaaltjes meer (en vanaf 3,5e week al kotsmisselijk) Dacht echt dat t over was. Met 7,5e week kwam alles weer keihard terug.
    Je buik wordt komende weken weer wat platter!
    Bij mij was dat met ongeveer 8 weken.
    Meestal met 8-10 weken gaan je darmen weer minder worden.

@Panter: hormonen doen hun werk dus :p

@Katek: fijn dat je goed hersteld van de ks!
    Ik heb geen ks gehad, maar zonder ks duurt het ongeveer 2-12 weken voordat je buikspieren weer terug op hun plaats gaan.
    Maar .. het kan ook gebeuren dat ze dus niet meer terug op hun plaats gaan!
    Laat dit goed nakijken voordat je wil gaan sporten.

@Mona: hoe bevalt je verlof?

@All: was even snel uit mn hoofd.
    Hier gaat het goed.
    Nog altijd weinig last, maar dat maakt wel erg onzeker aangezien ik bij mn dochter vrijwel alle kwaaltjes had die er maar zijn.
    Dagen duren echt megalang en elk toiletbeurt is spannend.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bailey doe kalm aan het is te kostbaar maar doet hoef ik hier niet uit te leggen.

all buikpijn is weg, dus kuur lijkt te werken, ook geen bloed meer gezien,mmaar dat mag ook wel na bijna 24 uur bloedplassen, al weet ik dat 1 druppel bloed de boel behoorlijk kan verkleuren

Deel Deze Pagina