Bailey, wat fijn dat je weer thuis bent. Rustig aandoen nu!! Gelukkig zijn de harde buiken weg gegaan. Wat schrikken zeg!! Juffie, gelukkig!!! @ hormonster...ik ben vreselijk labiel. Zelfs op mn werk staan janken...ik jank nooit!!!! Vind het vreselijk zeg...hopelijk gaat het dinsdag beter als ik gonal-f bij mag spuiten.
Panter, balen dat je zon hormonster bent.. Maar het is voor het goede doel, weet je inderdaad dat de hormonen wel goed aankomen... Ricmar, fijn dat het weer wat beter gaat! Dreamer, gisteren nog gewerkt tot 5.. Daarna rustige avond, vind het idee van verlof tot oktober zo wennen, maar heb nu wel al een rustigere tendens in mijn dingen die ik wil doen dan de afgelopen weken.. Even een standje relaxter..
Ach panter...wat balen joh meis Hou vol en weet waarvoor je het doet...ja ja ook van mij zoon afgezaagd cliché Hoop dat gonal beter gaat en dat jij je beter gaat voelen... Succes, sterkte en een dikke knuffel Xxx
@mona lekker tandjes lager en gaan genieten van je verlof meid!!! @ricmar gelukkig gaat het beter!! @juffie fijn dat het bruinverlies is gestopt!! @hier straks aan de bbq met een grote groep vrienden in onze tuin, heb er zin an Ongeveer mannetje of 8 à 10...lekkere chaos hahaha allemaal mannen en ik hihihi (2 mannen zijn wel meer van de dames kant dus ben niet geheel in de minderheid ) Veel plezier meiden!!! Xxxx
Hey meiden,\ Ik denk dat ik ervoor ga om BAM-er te worden... dan eerst richting mn ouders verhuizen denk ik..
Hoi meiden, Wat een heerlijk weer hè, lekker genieten Hier een vraag ik wil niet wachten tot de bloeduitslagen 5 juni. Heb 21 mei de terugplaatsing vanaf wanneer zou ik thuis kunnen testen?? Hope spannend en succes!! Mona lekker rustig aan doen..
Hope heel veel sterkte meid met deze situatie, Ik weet precies wat je doormaakt! En voor Bam super straks zijn we samen hopelijk BAM
@ vlinder, Volgens mij houden ze zo'n 13 dagen na de tp aan als testdatum. @ hope, Sterkte meis. @ all, Vraagje, mijn nichtje heeft waterpokken dus daar mocht ik niet in de buurt komen van haar huisarts. Nu waren we op een verjaardag waar een stel gewoon hun kind met waterpokken mee naar toe heeft genomen. Nu heb ik gelezen dat dit erg schadelijk kan zijn voor ongeboren kindjes. Mijn mam weet t niet zeker maar volgens haar heb ik geen waterpokken gehad. Moet ik me zorgen maken en ben ik op tijd als ik dinsdag de ha pas kan bellen ??
kipjes als je dat kindje niet hebt aangeraakt is er niks aan de hand denk ik. Voordat de blaasjesuitbraak is, is een kindje echt besmettelijk, als er al blaasjes zitten zijn die alleen bij aanraking met het vocht besmettelijk. Maar als je je er zo bezorgd om maakt kun je beter ff VK bellen. liefs
Advies Wie ooit waterpokken heeft gehad is beschermd tegen het virus. Wanneer men hier niet zeker van is, dan kan dit door de huis- of bedrijfsarts gecontroleerd worden. Vrouwen die niet beschermd zijn tegen het virus en vanwege hun werk een verhoogd risico op blootstelling lopen kunnen overwegen om voorafgaand aan de zwangerschap zich te laten vaccineren. Vermijd contact met kinderen en volwassenen die mogelijk waterpokken of gordelroos hebben. Ga naar de verloskundige, huisarts of gynaecoloog als er toch contact is geweest met iemand met waterpokken of gordelroos.
@ dank jullie wel meiden. Ik heb het kindje niet aangeraakt maar wel de mensen die het kindje wel aangeraakt en geknuffeld hebben. Maar kan dinsdag pas bellen, dan kan ik de HA vragen of ik 't gehad heb of niet. Heb ik weer .. Zucht
Kipjes, ik zou als ik jou was morgen de huisartsenpost bellen om te overleggen. En anders de gyn van het ZH waar jullie in behandeling zijn. Hier moet je niet mee wachten, want het gaat wel om je beeb!
@ panter, Ik zal even kijken waar ik naartoe kan bellen morgen, want de ha heeft alleen een spoedpost dacht ik. Komt goed. Thanx !
Kipjes, hoop dat je snel duidelijkheid hebt! VK of ha kan je wel meer uitleggen inderdaad.. Hope, mooi dat je weer naar toekomst kijkt! Op welke termijn dan traject voor bam?
@Kipjes: je kan hiervoor gewoon de hap bellen of de gyn/vk. Maar weet je of de waterpokken al ingedroogd waren? (korstjes) Want dan zijn ze niet gevaarlijk meer. @Panter: hoe is het met de hormonstertjes? @Zwangere dames: trekken jullie het nog met het warme weer? @Vlinder: 11 dagen na de laatste Pregnyl spuit kan je testen, dan is de Pregnyl er doorgaans wel uit. (maar 8/9 dpo is erg vroeg om te testen) Ik had deze keer op 13 dpo een positieve test, dus 13 dagen na de punctie zou je kunnen testen. Al dingen die ergens op kunnen wijzen? @Hope: spannend. Wil het zh hier aan meewerken? Of ga je je ergens anders aanmelden? Je ouders wonen bij het MCK in de buurt volgens mij toch? @Mona: geniet er maar lekker van! Besef je al dat je zeer binnenkort een kindje hebt? @Juffie: bloed weggebleven? @Bob: kwaaltjes alweer terug? Lekker ge-bbqt? @Liev: druk met je mannetjes? @OOK: zit je al in je app? @Ricmar: al kwaaltjes die ergens op kunnen wijzen? Of probeer je er niet mee bezig te zijn? @All: ik heb vanmorgen nog een zw test gedaan. Wilde nu eindelijk eens een knaltest hebben, want dat heb ik nog nooit gehad (testen bleven licht bij mn dochter en nu dus ook) En dat is gelukt Binnen 5 seconde knalde de streep eraf haha, zo leuk! Voel zo weinig dat ik die bevestiging wel kon gebruiken. Alhoewel ik gisteren heel de dag steekjes op 1 plek had en nu wat ongi-krampjes/steekjes. Hopen maar dat het goede krampjes/steekjes zijn! Die onzekerheid is echt vreselijk.
Ook, hoe is het nu bij jou, weer meer rust? Al gewend in nieuwe we appartement? Darkangel hoe gaat het met jou?
goedemorgen dames heb niet alles terug gelezen, gister een dag uit geweest met de nov mama, heb nog geen kwaaaltjes en gek genoeg reken ik nergens op want temp is nog laag ondanks positieve ovutest van dinsdag en woensdag.. kan misschien met zweten te maken hebben?? maar vind het raar.. vandaag weer eens een ovutest doen want ik vraag me af of hij niet vals positief geweest is, maar ook dan zou ovulatie laat zijn voor mijn doen
Dreamer, ook zo vroeg wakker? Fijn van knaltest! Ik ga er van uit dat het goede pijntjes zijn! Besef dat er een kindje komt komt steeds meer! Gisteren bedje gehaald en opgezet, maakte wel wat meer gevoel los zo leuk! Geniet van mooie dag!!