meiden ik kom even binnenvallen voor wat advies... ik heb van sensitest gratis nieuwe testjes gehad omdat ik er wat probleempjes mee had, nu hadden ze me extra gevoelige testjes opgestuurd, deze waren gisterochtend positief, maar clearbleu weigert positief te worden, vanmorgen ook weer sensitest begint naar mijn idee wat lichter te worden al.. maar clear bleu is nog niet eens positief geweest.... zit vandaag al op dag 19 van de cyclus... word er helemaal gek van..vrijdag had ik al gebeld dat t niet klopte maar ik mocht niet langskomen, ik kreeg te horen dat ik er niet zoveel mee bezig moest zijn, en dat mijn eisprong dan vanzelf wel zou komen... ik zou nu weer t ziekenhuis kunnen bellen, maar dalijk word ik weer afgescheept... ben zo bang om mijn ei te missen... en dat deze ronde alles voor niks geweest is..
@Anna: op welke dag zit je nu? Ik duim nog zolang je niet ongi bent. Ik teste ook negatief @Ricmar: ben benieuwd wat je ovu doet dan! Temp kan door de warmte van slag zijn. @DA: ik zou niet op die nieuwe testjes vertrouwen. CB heeft het nog nooit mis gehad bij je, dus die zou ik aanhouden. Worden de streepjes van CB wel duidelijker? @Mona: hoop dat het goede krampjes zijn ja, maar vind het echt heel eng.
@dark angel balen meis! Ik ben heel eigenwijs en kijk altijd naar Streepje bij cb ovu testen. mag niet maar is wel zo.donkerder dan is die bijna in aantocht.is dit voor iui tien @all ben er zooo klaar mee! Klaag klaag sorry moest ff dr uit
@Dreamer dag 16 na iui maar die utro bollen houden alles tegen bij mij Begin me langzaam aan maar voor te bereiden op ivf over tijd Wie weet hier wat de stappen zijn. Begin met pil en dan.. Fijne zondag meiden
ja ik kijk ook naar de streepjes hoor, maar ik heb die testjes weggegooit dus ik kan ze niet vergelijken. heb alleen die van gisteravond bewaard, en hij lijkt ietsjes donkerder te zijn, maar niet veel hoor.. nou heb t ziekenhuis gebeld, en uitgelegd hoe of wat en of ik niet voor een echo mocht komen, als mijn ei dan weg zou zijn, zou ik meteen een inseminatie willen, en als die er nog zou zijn, zou ik doortesten, zegt ze, jaja mevrouw niet iedereen kan zomaar langskomen voor een echo... dus ik ja maar ik zit al op dag 19 en snap er niks meer van.. maar nee ik mocht niet komen. dus ik stel nog wat vragen aan haar, zegt ze, ja mevrouw dat weet ik allemaal niet, ik maak alleen maar afspraken voor de mensen die bellen voor een iui.. uhm.. ja maar dit is t enige nummer dat ik heb om in t weekend te bellen, dus met vragen kan ik nergens anders terrecht.. !? beetje vaag allemaal maar ze vond dat ik door moet testen, en uit moet gaan van de clear bleu en niet sensitest......
en ik vind idd deze testjes van sensitest echt bagger... ze zijn al sinds gisterochtend positief...en nu nog steeds..
Dat is nog niet raar dat ze 2 dagen posi zijn, dat heb je wel vaker gehad. Maar ze komen niet overeen met CB en dat klopt niet. Lekker vaag allemaal daar in dat zh zeg. Hoop dat CB vandaag posi gaat geven en alle stress voor niets is geweest!
ja ik hoop t ook, vind maar niks zo.. en super irritant dat mijn cyclus ineens zo lang word..heb nog 11 clear bleu liggen, en nog 7 sensi.....baal der van.. bah....
Gok toch dat je LH piek er wel aan zit te komen, aangezien die nieuwe testjes al veel LH aangeven. Je gaat het wel redden met de testen meis! Maar weet hoe stressy dit is. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Kan hoor meis! Door de warmte kan je cyclus van slag raken. En eens in de zoveel tijd heb je een langere cyclus.
Goedemorgen!!! Anna wat vervelend allemaal zeg, ik was ook heel bang voor het Icsi verhaal is mij gelukkig toch meegevallen.. Werd alleen ziek van de pijnmedicatie die ik bij de punctie had gekregen. DA wat een onaardig mens zeg, niet opgeleid om mensen in deze situaties vriendelijk te woord te staan, echt aso. Word je alleen maar onzekerder van.. Hoop dat clearblue duidelijkheid voor je schept.. Succes.. Dreamer thanx voor je uitleg. Begin hem hier nu wel te knijpen, heb gisteravond een test gedaan om te kijken of die ovitrelle weg is. Staat erna een paar min toch echt een lichtstreepje, maar in de gebruiksaanwijzing staat dat je hem niet na 10 min pas moet aflezen. Maarja er staat wel een lichtstreepje.. Wat te doen... Manlief gister zijn vrijgezellefeestje gehad mee zijn beste vriendinnen. Zal ik hem die test laten zien of moet ik wachten wil hem ook geen valse hoop geven.. Kipjes heb jij inmiddels al wat meer gehoord??
@Vlinder: wanneer was je punctie? Weet je zeker dat alle Pregnyl uit je lichaam is? Want dat kan 10-14 dagen duren namelijk.
Vlinder wat voor test heb je gedaan? met een plusje? ik zelf vind die niet zo fijn die geven nog wel eens een vals pennestreepje zoals ze dat noemen
@DA jeetje die dame krijgt ook een oorkonde voor botte boer zeg!! Even serieus zeg Je belt omdat je oprecht ongerust bent en dan wordt er zo met je omgesprongen...heel erg profi.... Ik heb bij mijn laatste cyclus ook gehad dat de sensitest al positief was maar door het tempen kon ik toen zien dat ei nog niet was geweest toen ben ik door blijven testen en heel laat in cyclus heb ik toen toch ei gehad en posi test van cb...kan dus wel hoor meid...maar vind nog steeds dat ze in het zh ook jou angst beter hadden moeten begrijpen.... Sterkte meid!! @vlinder...oh wat spannend!!! Ik hoop echt voor je dat het raak is!! Duimen draaien keihard!! @kipjes al iets kunnen bellen en achterhalen??? Wat balen zeg!!! Wat een stress situatie ook...begrijp super goed dat je je zorgen maakt!! Sterkte en ik hoop dat de stress voor niets is... @dreamer!!! Yahoo een knaller!!! Heerlijk van genieten meid!! Hahaha grappig dat je toch de zwangerschappen met elkaar vergelijkt Lekker genieten!! @anna....zucht! Neee!!! Wat een klote nieuws meis!!! Maar de vorige x ben je ook zwanger geworden door IUI dus wie weet zit het luckyshot er nog tussen!! Ik duim voor je!!! @klachtjes nee ze zijn een stuk minder...aaaargh!!! Maar ik laat me niet gek maken (roept ze stoer hahaha) heb rare toefjes als tepel en de blauwe aders spatten ervan af, verder bolle darmenbuik houd maar aan en af en toe s avonds wat pijntjes bij de liezen...heb wel gister 2x een scherpe pijnscheut gehad vanwege een snelle beweging...hoop gewoon dat 1 juni alles goed is met onze kleine beeb...maar om echt open kaart te spelen hier....ik ben doodsbang...ik zie echt als een berg op tegen de echo...dus al die stoerdoenerij hier is echt uiterlijk vertoon Bbq was trouwens enorm gezellig!! Vandaag verjaardag van ons kleine neefje...heerlijk heb er zin in!! Nou meiden super genieten!!! Liefs
Bedankt voor jullie medeleven meiden! Doet me zoo goed! Ik ga eerst opzoek naar een eigen woonruimte, en heb al 2 huisjes op t oog. Dan ga ik eensnadenkjen wat ik wil..ik ben eigenlijk een beetje klaar met mannen... dus waarom geen BAM worden he... Ja je toekomst natuurlijk.,. maar ik heb wel zoiets van: als hij me niet met kind accepteerd is hij me nie waard... aan de andere kant is het net egoistsch om een kind 2 ouder t ontnemen... moeilijke overweging wel