kiyeko: oh dus t word weer spannend vanaf morgen! alvast succes.   kipjes: goed dat je naar t ziekenhuis bent gegaan, wel erg vervelend dat je op de beval afdeling ligt!   juna: gecondoleerd!   annaatje: de hhb ook weer overleeft, oh perongeluk op de 9 maanden beurs! dat is idd erg confronterend.   juna: gefeliciteerd met je posi test!! kei leuk!   zonnestraal: leuke nieuwe avater heb je!   kipjes: fijn dat je weer naar huis mocht, goed rusten, zo weinig mogelijk doen en blijven drinken.. als je nu niet zwanger word!   juna: zo die testen zijn duidelijk zeg! jeetje!   sweetlillly: een jongen wat leuk! gefeliciteerd! fijn dat het wat beter gaat!   panter: ik ook hoor..
sweet gefeliciteerd!! wat leuk een jongen!! shop ze. juna duidelijker kan gewoon niet!!! gefeliciteerd meid!!! kipjes fijn dat je weer naar huis mocht omdat de waardes goed waren!!! nu jij nog een mooie test heb je toch nog goed nieuws na deze elende.
@juna ben zo blij voor je! Heb je ook al zwangerschpsklachten @panter leuk he shoppen! een jongen lees ik hier die erbij komt. Leuk leuk! Ik ga nu pas douchen. Vanochtend jank ochtend gehad..Hele dag samen met man in pyamaa gezeten En tv gekeken. Zo lkker pannenkoeken eten enne bruinverlies gespot alweer Het moet nu echt keer doorkomen want dan ga ik er weer voor
@ DA en girl dank jullie wel xxxx @ annaatje dank je meissie.......ik heb nergens geen last van alleen ontzettend veel gerommel in myn buik....... jankochtendje achter de rug het is ook niet niks wat jullie hebben meegemaakt dat moet er af en toe uit ejj meis.......hoop voor jou dat het door zet en dat jullie weer snel kunnen beginnen dikke knuffel!!!!!
Juna wauw hij knalt van mijn scherm af!!!!! Super hihi Sweetlilly proficiat jongens zijn zo leuk hahaha. En bedankt voor je lieve en eerlijke woorden! Want het klopt hoor wat je zegt.
Daarnet 2 telefoontjes gekregen: 1 om te vragen of ik morgen overdag rond 12 uur thuis kan zijn want er worden materialen gebracht voor de aanbouw. 2 om te vragen de laptop mee te nemen ( waar hij nooit achter zit)
ons wondertje: je kan heeeel simpel antwoord geven.. en dat is NEE dat kan ik niet.. hij lost t lekker maar even zelf op.. toch? <-- zou ik zeggen dan...
@kiyeko succes vandaag @ons wonder heb je het berichtje verstuurd naar hem... Het is niet niks wat Je meemaakt. Knufff @ da wanneer begon jij ook alweer met de iui @kipjes. Hoe is het vandaag met je en met je schouder @juna graag gedaan! Je testen zijn zoooo mooi. Ik heb de mijne van januari nog bewaard met de streepjes. hoop dat ik en andere hier ook snel zwanger zijn @girl hoe is het met de kleine meid. Heb je nog een leuke nieuwe foto @ik ga zo werken tot 18.30 uur,maar heb zon buikpijn. Bah!! Xx
hey Lieve meiden, Hier ben ik weer, even tijdje van een afstandje meegelezen had het even heel erg moeilijk. Nu gaat het gelukkig weer goed. Ben vandaag weer begonnen met werken, dat geeft wel afleiding. Afgelopen maanden erg veel stress gehad werk voornamelijk en daar kwam dit dan nog allemaal bovenop. Toen we te horen kregen dat alles niet doorging kwam dit voor ons als zo'n klap, dat alle spanningen van de afgelopen tijd eruit zijn gekomen pfff wat ben ik ziek geweest afgelopen week. We hebben besloten dat we in April weer gaan beginnen met de volgende poging, zodat we even hebben om helemaal bij te tanken en alles weer voor te bereiden dan kunnen we weer met goede moed voor poging 2 gaan. Zal nu even proberen te reageren op iedereen, sorry als ik iemand vergeet! @Kipjes: JE BENT ZWANGER MEID! WOW! Super tof voor jullie gelukkig alles niet voor niet geweest! Moet je nu ook nog een bloedtest laten doen of zo? @Juna: GEFELICITEERD! jij ook zwanger WOWIE gewoon 2 zwangere erbij, super tof! Vandaag de bloedtest toch? Komt vast goed! @Zonnestraal: Jij vandaag de terugplaatsing? Ik duim super, super hard voor jullie dat jij ook zo een mooie test hebt over 2 weken! @OW: Veel sterkte meis! Denk vooral even aan jezelf en aan S. En komt tot rust en maak dan de juiste beslissing voor jullie. Lijkt me ontzettend moeilijk, denk aan je! @Kiyeko: Jij ook heel veel succes vandaag! Liefs Juffie
annaatje: ik hoop dat ik je dat 7 maart kan vertellen wanneer wij weer mogen starten, maar ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat we voor t volgend eitje, echt voor een bevrucht eitje gaan.   kipjes: (!) ogenblikje!
kipjes: sorry moest even bijkomen van je nieuwtje maarre wat geweldig!!! ben helemaal blij voor je meid!!! all: kipjes is zwanger, wisten jullie dat al!!!
juffie: even lekker bij tanken is ook af en toe nodig hoor, dus april weer starten!! en dan met vol goede moed er weer tegen aan. juna: wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest! al is jou test wel voldoende bewijs haha.. all: hier maar liefst een uur gewerkt!! haha, waren kinderen ziek dus ik kon weer naar huis toe.. dalijk maar lekker wat in huis gaan doen!
plannen zij gewijzigd haha nu al.. ik ga even bij een vriendin op visite, en heb eigenlijk zin om een stuk met de hond eruit te gaan.. even kijken of ze mee wil (die vriendin dan he) nou zit toch in me eentje te kletsen dus fijne dag!!
@ juffie; goed voor je dat je even je rust hebt genomen....het is ook niet niks! En op na april meissie xxxx @ zonnestraal; vandaag tp ehhh....beentjes omhoog in de auto!! Toitoitoi @ DA ; lekker maar een uurtje werken.......en bijna 7 maart spannend meisS @ kipjes ; super tochhh na alles wat je hebt moeten doorstaan....ben zo blij voor je..,moet je morgen bloedprikken?? @ all; vanmorgen in alle vroegte weer een test gedaan want madame geloofd het nog steeds niet en weer een positieve test. Ook al bloed laten prikken en mag straks bellen voor de uitslag toch spannend.....heb helemaal geen besef ervan!!!! En hoe moet je by the way uitrekenen hoelang je zwanger bent en wanneer uitgerekend? XxxxxxxXxxxx
@ meiden , thanx voor alle reacties , kan het gewoon echt niet geloven.. Eigenlijk is morgen de bloedtest , maar kan er wel vanuit gaan dat het echt zo is denk ik ?? Gent zei dat de bloedtest niet anders dan posi zal zijn Mocht al een afspraak voor een echo maken maar was druk dus ze kwam er niet door @ Juna, Volgens mij ben jij vandaag 4 wk 2 dagen en ik 4 wk 1 dag als ik goed reken.. Punctie was bij mij de 12de , bij jou de 11de ?? Toch..