DA zijn dat de xtra sensitive van sensitest? Die heb ik nml ook eens gebruikt en omdat ik van mezelf al een vrij hoog LH gehalte heb waren ze ook steeds positief/bijna positief. waardeloze testen, met CB werd ie toen later wel echt positief. Doortesten met de CB schat, ik heb wel eens een positieve CB op dag 23 gehad, en had toen een cyclus van 37 dagen. Kan eens gebeuren!
ja zijn extra gevoelig..oh dus ben niet de enige.. fieuw... ben al wat minder gestrest! thanks!! ik test gewoon nog even door.. heb nog genoeg clear bleu voor 3,5 dag te testen, dus komt goed.
ik heb een tijdje niet geschreven, maar wel meegelezen hoor! wil even blije/stroostende knuffels uitdelen aan diegene die t nodig hebben.. t is even veul te veul om uitgebreid te reageren op iedereen, maar ik ben wel helemaal op de hoogte!
vlinder: ik zou morgen of overmorgen nog een keertje testen en dan kijken of t streepje donderder is.. is dat t geval is t niet meer van de ovitrelle.. hoeveel heb je gespoten?
DA, wat een stom wijf zeg aan de telefoon. Zou toch handiger zijn als ze daar iemand neerzetten met een beetje (veel) empathie. Ik heb die extra gevoelige van sensitest ook 1 maand gebruikt....bijna m'n inseminatie de mist in. Ook allemaal + testen, waardeloos :x. Overgegaan op de normale sensitesten samen met de CB en dat ging beter. Annaatje, jeetje wat K*T!!! Hele dikke knuffel. Maar je bent zwanger geworden met IUI, dus ik geloof er bij jou gewoon in....dat je zwanger gaat worden met IUI. Dreamer, staat je test in je album?? En had je bij de 1e wel klachten???? (mocht ik een 2e wondertje krijgen heb ik hoop dat ik dus niet weer zo beroerd hoef te zijn ). Die onzekerheid sucks hè, dat zakt volgens mij pas na de 12 wk echo..... Panter bijna aan de Gonal-F hè.....pffff dan schiet het echt op!!! Vlinder, ook zo spannend!!! Bij mij was de Pregnyl er al na 7 dagen uit!!!! DUIM DUIM DUIM!!! Bob, erg hè die onzekerheid....kun je amper genieten . Maar ik geloof in kleine Bob-beeb....aankomende week (wanneer?) een mooie echo met een prachtige beeb!!! Kipjes, als de korstjes er al op zaten was het kindje niet meer besmettelijk. Maar ik snap jouw stress heeeel goed hoor meis!!! Juna, Kiyeko, Juffie....alles goed??? Girl, heeft Elina al lekker in het water gedobberd met dit warme weer??? Hope, eerst dit allemaal verwerken meis.....en daarna verder gaan met BAM!! Gezellig samen meet Ook . Ook, hoest in je appartementje samen met S.?? Nou, hier fucking keelontsteking met dit warme weer . Baal ik zo van!! Gelukkig geen misselijkheid meer, en maagzuur ook prima te doen...Moeheid ook stukken minder. Dus das wel heerlijk . Gisteravond wel zo'n druk gevoel weer in m'n onderbuik, buikpijn is het niet....hebben andere zwangere dit ook????
zonnestraal: ja normaal doe ik ook de gewone van sensitest, maar daar heb ik steeds dubbele lijnen inzitten, dus sensitest had me een nieuw pakje opgestuurd, en hier had ik t ook. dus ze hadden me die sensitive testen opgestuurd om te kijken of ik t ook bij deze testen had.. maar heb ze al gemaild, heb geen dubbele lijnen maar dat deze testen niet werken voor mij. ik gebruik ook altijd clear bleu naast de sensitest. jij ook al keelpijn, hier ook hoest de longen mijn lijf uit, en keelpijn hier.. lekker een hees stemmetje... maar goed, gaat wel weer over, is alleen erg vervelend!
@zonnestraal keelpijn he bah met dit weer! Je mag ook niet eeuwig met iui door blijven gaan. We hebben al bericht Gehad van onze zorgverzekeraar nog 3 iui Dan moeten we weer opnieuw afstemmen met gent wat Hun willen en dan weer toestemming vragen aan onze zorgverzekeraar
Annaatje, nee klopt. En zoveel IUI's is ook niet goed voor de psyche. Ik vond 7 mislukte IUI's echt heul zwaar!!! Dacht echt dat het aan mij lag ofzo....(ligt het misschien ook wel, moeilijk doordringbare eitjes ofzo). Maar jij daarentegen bent zwanger geworden!!! dat was de 5e IUI voor jou.....weet ik nog wel . Dussssssss, misschien (en die kans is echt groot) ontspring jij net de IVF!!
anaatje, zorgverzekering MOET iui onbeperkt vergoeden hoor als de artsen er vertrouwen in hebben. Zeggen ze van niet, dan moet je bezwaar aantekenen. Want het staat in de wet dat het onbeperkt vergoed word. Ik was ook zwanger van iui...maar toch gaan we nu icsi doen. Het is wel een keer klaar met iui, ook gewoon omdat je steeds weer hoop krijgt en je nooit weet of het wel weer lukt. Blijft een lucky shot bij iui.
Klopt. Lucky shot. Timing en geluk hebben het het! Ik vertrouw maar op wat dokter in gent zegt Nu lekker vd zon genieten!
Gaat hier wel ok.... Bruinverlies is ook weer terug, probeer me daar geen zorgen om te maken?! Verder gisteren heel de dag lichtmisselijk geweest vandaag helemaal niks dan maak ik me gelijk weer zorgen of het wel ok is!
zonnestraal ja elina heeft al lekker gedobberd met dit heerlijke weer!!! hoe is het met jou?? en met de rest van de meiden?? weinig online lees af en toe wel mee maar zit weinig op pc ivm het heerlijke weer... geniet er lekker allemaal van.... kipjes jeetje snap dat je bang bent... hopelijk heb je iemand kunnen bereiken en ben je gerustgesteld... anna lees ik goed dat je in de wachtweken zit nu?? succes alvast!! juffie succes hopelijk is alles wel goed... panter hoe gaat het met jou?? gaat het beter met spuiten?? ook hoe is het met je app en met s?? beetje je rust kunnen vinden nu?? dikke knuffel allemaal!!!
Lekker dobberen met je kleine meid girl, leuk! Wat ik wel heb is totaal geen eetlust.... Heb gewoon helemaal geen honger, heel vreemd!
Schatten! 3 foto's geplaatst! Tweeling is echt topsport, heel mooi tegelijk ook erg zwaar.vooral het steeds moeten kolven maakt het zwaar, ze zijn nog niet sterk en wakker genoeg om uit de borst te drinken! Hier af en toe wat tranen door slaapgebrek en oververmoeidheid tegelijk super verliefd op onze twee mooie mannetjes!!! Xxx
@liev wat een lieverds zn het.superschattig meis! @ girl nee helaas iui mislukt.nog 3 te gaan en dan ivf denk... Zie zo op tegen spuiten.viel t jouw mee. @all net carpaccio en biefstuk op hihi zon zin in Wie van jullie heeft accupunctuur gedaan Ik dacht zonnestraal...is dat iets
@Anna: mag je nog niet stoppen met de utro nu dan? Echt balen meis. Heb je zelf nog wel vertrouwen in IUI? Ik dacht Kiyeko en Zonnestraal bij dezelfde acupuncturist (heet dat zo? haha) En Juffie volgens mij ook, maar dan bij een ander. @Liev: wat een schatjes! Bv is echt heel zwaar als ze nog niet zelf kunnen drinken. Hoop dat ze snel zelf kunnen/willen drinken en dat het goed mag blijven lopen. Probeer maar goed uit te rusten (veel drinken en goed rusten = must voor de bv!) Geniet maar van de kleine mannetjes! Kan je ze makkelijk uit elkaar houden trouwens? @DA: wat deed de CB vandaag? @Bob: het is ook allemaal doodeng! Je hebt er niks geen controle over, kan nergens aan afleiden of het goed of fout gaat, hebt geen garanties en ook nog eens een verleden waarin het fout ging. Logisch toch dat je bang bent. Ik duim dat alles goed gaat met kleine Bob en je snel met een geruster hart kunt genieten. @Girl: heerlijk he die kleintjes in het zwembad @Zonnestraal: beterschap meis! Ziek zijn duurt tijdens de zwangerschap langer, dus hoop dat je er snel vanaf bent. @Kipjes: hoe is het op je roze wolk? @All: zal zo even de foto van de test in mn album zetten. Mn buik is al echt mega voor mijn doen, dus heb maar wat wijde kleding aangedaan haha.
Liev!!! Wat zijn ze lief en mega schattig!!!! Wat onwijs lief en wat een geweldige foto's!!! Zucht ik ben verliefd
@dreamer indd het blijft zo lastig....maar hoe dichterbij de echo datum komt hoe meer de kriebels toeslaan... En al dagen achter elkaar heb ik dood enge dromen dus dat helpt ook niet echt.... Ik zoek hele dagen naar afleiding en duim voor goed nieuws... Maar die angst en enge stemmetjes in m'n hoofd (dit klinkt wel erg psychotisch hahahaha) kan ik helaas niet loslaten Maar hopelijk 1 juni goed nieuws... Hier een heerlijke dag gehad een kinderverjaardag met bbq en heerlijk bijgekleurd en genoten van het weer, eten en gezelschap....mmmmmmm het leven kan zo heerlijk zijn!! Ik hoop dat jullie net zo hard genieten van dit mooie weer en vanaf ons gezellig bankje een dikke knuf voor alle meiden hier!!! Liefs en een dikke x