Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Annaatje, balen dat rood weer eraan komt.. acupunctuur kan geen kwaad lijkt mij! alle beetjes helpen!

Panter, knuffel terug!

Girl, bij VK was alles goed. Vanaf nu wekelijks controle, maar vk was erg tevreden over beweeglijkheid van kleintje en gokt dat het een kindje van gemiddelde grootte is, ben eens benieuwd...

Vandaag laatste dag op uni gehad, dus nu is verlof echt begonnen!

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    hallo dames haak hier weer even in als dat goed is
    errug druk weekend gehad, heb wel meegelezen!!!! afgelopen zaterdag moeten werken en met dit weer en elk half uur een klant bijna niet te doen nu al vocht in me voeten dus in me pauze maar in een bak met water gezeten:( sjezus

maar eventjes kijken als ik wat onthouden heb

annaatje :( jammer meid hopelijk gaat de acunpuntuur (ofzo) je helpen!! je ziet op tegen ivf ook wel beetje begrijpelijk laatste kans i guess.......hier hadden we geen andere optie als icsi, maar ben nooit niet bang geweest ervoor.........maar blijf duimen dat de volgende iui raak is meid.....het kan wel eh!!! dikke knuffel

da :D yesss vandaag inseminatie!!!! duimen draaien meis

panter alles goed met spuiten, sinds gisteren gonal-f erbij toch?? spannend 8 juni eerst fm hoe voel je je??

kipjes heb je nog contact gehad met je ha?? ben benieuwd

bob en juffie heel erg begrijpelijk die rot onzekerheid en dat zal nog wel een tijdje duren.....kan hier vanalles gaan liggen typen maar niemand kan die onzekerheid weg halen.....zelf ben ik pas gaan genieten vanaf de 15 weken ongeveer!!! en nu nog voor elke echo of controle bij de vk breekt het zweet me uit kan niks anders als alleen maar duimen voor jullie en de andere dat het goed blijft gaan!! en qua kwaaltjes....wat zijn dat?????? heb alleen last gehad van vermoeidheid.......de vk vroeg vrijdag aan me voel jij je wel zwanger.....ik zeg hoe voelt dat dan??? voel me namelijk niet anders als anders

monatoetje verlof dat okt geniet ervan meis!!!! goed je rust nog pakken nu het nog kan, hoe voel je je verder??

zonnestraal oehh gossie, wat had je ook al weer getypt:( kom er dadelijk misschien nog op terug hihi......wel bijna geslachtsbepaling toch spannend!!!!

dreamer ga zo even na je knaltest kijken!!!! hoe voel je je verder?? de ene met de andere zwangerschap kun je denk ik niet met elkaar vergelijken en misschien is het wel een mannetje vandaar dat je andere klachtjes hebt :p wanneer heb je een echo??

hope wat een nare tijd voor je meid........en inderdaad vind je in de toekomst een geschikte partner dan moet je nemen zoals je bent en met wat je hebt!!!! eerst even alles op een rijtje krijgen en rust om je heen en je dan eens verdiepen in BAM!!! heel veel succes meis dikke knuffel

ook is je app nu helemaal af?? en hoe staan de zaken er voor rondom je ex ook een dikke knuffel voor jou!

uhmm.. . . . . . . . .
    vlinder ja hoe voel jij je?? heb je nog testjes gedaan??

sorry verder ben ik het vergeten! verder hier vrijdag bij vk geweest ennuh ben al 7 kilo aangekomen wowiee!!!! ben wel gestopt met roken, dus snoep veel.......je ziet het niet aan me het zit alleen maar bij mun buik maar probeer wel op te letten vanaf nu hihih

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juna, ik voel me prima! Voetjes hoog helpt ook goed tegen het vocht.. Gewicht kan ook een deel vocht zijn, ik heb er nu in een week 2 kilo extra aan zitten en volgens mij is een groot deel daarvan ook vocht.. Ben nu al met al 16 kg aangekomen, hoop dat het daar ook bij blijft, al zijn sommigen heel verbaasd dat het zoveel is, ze denken veel minder...

4. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Juna nee durfde het niet, want denk ook dat het van de ovitrelle was.
    Dus probeer nog een paar daagjes te wachten.
    Gelukkig heb ik het erg druk op mijn werk en moet ik veel werken dan gaan de dagen wel voorbij..
    Hoe gaat ie met jou??
    Panter hoe gaat ie met de hormoontjes pesten ze je nog steeds.
    Allen fijne avond!!!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    vlinder: net als pregnyl, halveert ovitrelle elke dag.. zo kun je uitrekenen hoeveel je nog in je lijf hebt zitten.... dus beginnen met de gespoten dosis..

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juna beter gestopt met roken en wat bijkomen als andersom heh:D

Wat lief dat je na me vraagt.
    Dit weekend kunnen we de meubeltjes gaan halen en dan begint ons leventje.
    Mijn ex houdt zich nog niet aan de afspraken.
    Maar ja.

Monatoetje wat ga je snel meid jeetje.
    Kan me nog herinneren toen je positief testte!

Lieve meiden ik denk aan jullie allemaal echt waar.
    Maar het is zo'n drukte:)

Panter en Da heeeeeeeel veel succes .
    En annaatje wat shit meid:(
    Dikke knuffel

7. Vlinder05

DA dat was een spuit van 250 microgram en die heb ik 14 dagen geleden gespoten.
    Heb nu echt last van mega zere borsten maar dat kan ook door utro komen.
    Die andere test heb ik afgelopen zat gedaan daar was een licht streepje te zien.
    Weetje de hoop is zo groot dus je bent gewoon op zoek naar die spelt.
    Denk dat ik wellicht morgen nog een een test doe.
    Jij je inseminatie gehad??

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vlinder jij ook volop bezig spannend hoor!
    Succes!

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ook wat fijn dat je aankomend weekend overkan op na een nieuw gelukkig leven voor jou en kleine S, en wat naar dat je ex zich niet aan de afspraken houdt wil hij S nog wel zien? Want kan me herrineren dat hij heeft gezegt dat het niet voelt als zijn zoon wat ik nog steeds niet begrijp! Pfff

Vlinder dan kun je volgens mij morgen wel testen maar durf het niet zeker te zeggen! Ik duim meis

DA rustig aan doen en succes met deze wachtweken pffieuww wanneer mag je testen?

@ all ik lig lekker in mijn bed morgen begint mijn werkweekje weer slaap lekker

10. Vlinder05

Thanx one!!

Jij ook heel veel geluk met je nieuwe leven.
    Heb het helaas zelf ook meegemaakt scheiden is niet leuk.
    Maar ik heb nu een topper gevonden en het geluk..
    Ik gun je rust want dat scheeld al heel veel!!
    Liefs

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Was het maar zo Juna maar nu speelt hij de hele andere wereld.
    Hij wil zich voordoen naar de rechter alsof hij zoooooooooooooveel van hem houdt echt als zijn zoon enz.
    En dat is dan heel zwaar in de rechtzaak als je hem zo hoort praten.
    Hij mag hem om de week 1 keer op de woensdag zien van een bepaalde tot een bepaalde tijd.
    Omdat hij op tijd naar zijn bed moet ook enz.
    En meneer wil alles veranderen naar zijn hand want ach wat maakt dat nu uit.
    En wil hem ff mee gaan nemen naar de speeltuin net voordat hij hem dan om 8! uur naar huis wil brengen.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel dat is erg lief.
    Pff jij ook al gescheiden echt niet fijn maar super dat je nu zo gelukkig bent!
    Hij probeert mij echt uit te dagen door zo voor de rechter te spelen.
    Want het is zo zwaar om mijn zoontje achter te moeten laten bij hem:(

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vlinder, die ovitrelle is na 14 dagen echt wel uit je lijf hoor!!!

OOK, jammer van je ex. dat ie gaat vechten om het kind wat ie niet als de zijne kon zien. Tegenstrijdig vind je ook niet? rare kwast die man....

Hope, sterkte meid.

Ik voel me prima. Hormonster is wat gaan liggen.

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    :( ook wat een ontzettende klootzak ( als ik dat mag zeggen ) het lijkt me zo moeilijk om je dan rustig te houden voor de rechter omdat je weet hoe hij er altijd over dacht! Wanneer is er een uitspraak? Heel veel sterkte meis xxxxx

15. Vlinder05

Ook hou de eer aan jezelf!!
    Mijn ex koos ervoor om mij helemaal zwart te maken tijdens de rechtzaken. Ontoerekeningsvatbaar etc.
    Ik heb er altijd voor gekozen omdat naar hem toe niet zo te doen om mezelf en mijn dochter altijd recht aan te kunnen kijken.
    Het was de vraag welke kant de rechter zou kiezen, uiteindelijk werd binnen 1 min zijn gehele verhaal over mij van tafel geduwd door de rechter die zei meneer ik hoef niet te weten wat u van mevr vind ik wil dat het kind hier goed uitkomt.
    Dat heeft mij zo goed gedaan, ik kan haar later alles laten lezen als ze wilt, zij zal geen kwaad word van mij over hem vinden.
    Ik heb voogdij gekregen met een omgangsregeling met hem.
    Daarom rust is zo belangrijk voor jou en je kindje, dit gelul kan zoveel bij je kindje kapot maken en dat is het aller ergste. En hij is gewoon een eikel!!!
    En jij de beste moeder die jou kindje kan wensen!!!!

16. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Heeeey meiden,

Hoe gaat het hier? Ik zie nog een hoop bekenden! Ennnn, ook een hoop HCG in de lucht!

Dreamer, Bob en Zonnestraal gefeliciteerd!!! Wat een heerlijk nieuws!

OOK, wat een pittige tijd voor jou en S! Ik denk vaak aan je!! knuffel.

Hier gaat alles goed met onze kleine meid, het gaat zo hard! Volgende maand word ze gewoon alweer een jaar!

Misschien pik ik het meekletsen weer een keertje op, vind het altijd zo gezellig maar ben zo druk en ik lig een beetje achter... :D

Nou ja, wilde iig laten weten dat ik jullie niet vergeten ben!!

Liefs

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loutje wat alweer 1?!?!?!?! jeetje waar is de tijd gebleven.

Panter enkel voor dwars te liggen helaas:(

Vlinder wat lief zeg dank je wel,doet me echt goed.
    Ik heb ook enkel de waarheid verteld over wat hij dus echt heeft gedaan.
    En wat mijn ex wilde vertellen werd wel gelukkig van te tafel geveegd .
    Maar het is toch weer erg spannend.
    Einde juni weer een hoorzitting pffff.

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Iemand vroeg de testdatum.. maar ik zou t niet weten... Haha wil er ook niet mee bezig zijn...

Zit op mijn telefoon, dus vandaar even kort...

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ook wat erg voor jullie 2en dat hij zich nu zo voordoet voor de rechter terwijl hij er anders over denkt... hopelijk heeft s er niet veel last van en kan hij lekker met jou genieten van alle mooie dingen!!!

loutje jeetje wordt ze alweer 1 !!! zoww he dat gaat echt snel..
    hoe is het met jullie??

20. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Darkangel, duim voor je!

Ook, fijn dat dit weekend meubeltjes komen! Dan is alles klaar? Vervelend dat je ex zich zo anders voordoet voor rechter, maakt het voor jou ook alleen maar moeilijk.. Rare vogel (als ik het zeggen mag) die ex van jou...

Panter, fijn dat hormonster wat rustiger is :)

Loutjelou, je dochtertje al bijna 1! Waar blijft de tijd!

Deel Deze Pagina