Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Wow monatoetje, over "waar blijft de tijd" gesproken! Nog maar een week of 5 en dan heb je je kindje in je armen!!

Girl, hier gaat het geweldig. J. is echt een meid, pittige tante! Ze loopt nu langs te tafel en "kletst" de oren van je kop. Het gaat zo snel! Vorig jaar liep ik nog met opgezwollen voeten in en uit het ziekenhuis, want ook het overlijden van mijn vader is alweer bijna een jaar geleden! Niet normaal hoe snel het allemaal gaat! Hoe gaat het met Elina?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    goeie morgen!

ik krijg vandaag een pakketje! :D:D hihi een hele grote! mijn loopband komt binnen vandaag.. en ik ga gewoon lekker beginnen met start to run with evy, inseminatie of niet... ik doe al jaren ''voorzichtig'' na een inseminatie, en zie resultaat.. dus blijkbaar werkt dat niet..

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @goedemorgen dames, pik het hier even op :D

@Ook vind je super stoer!! Gewoon doorvechten voor S en jezelf jullie saampjes komen er wel!!

@DA zeg verder niets maar m'n duimen draaien voor jou meis!! Blijf maar lekker in je holletje weggekropen zitten en hopelijk kom je eruit met posi nieuws!! Toi, toi, toi!!

@Panter gelukkig is de storm weer wat gaan liggen meid!! Je houd je kranig moet ik zeggen...vind je het heftig tot nu toe? Hoop dat de echo zeer positief nieuws gaat brengen volgende week...heb super veel respect dat je toch deze stap hebt gezet!

@mona heerlijk voetjes omhoog en lekker genieten!! Je hebt op zich lekker weer en nu heerlijk rommelen in huis en rustig aan doen :D
    Ben wel een klein beetje jaloers hoor hahahaha...wil nu ook wel met de voetjes omhoog zitten...of nog even nu terug in bed kruipen :D

@louloutje dankjewel meid voor de felicitatie :D vrijdag echo dus dat wordt en is nu erg spannend :D
    Jeetje alweer bijna 1 jaar...tijd vliegt!!! Lekker genieten!!! Staat jullie kleine meisje al? Geniet ze en lekker weer mee kletsen kan en mag hier altijd :D

@Vlinder brrrrrr spannende daagjes zijn er aangebroken meid! Voor je eigen rust had ik op 2 juni gewoon een testje gedaan...dan mocht je ook testen toch? Duimen draaien!!
    Hier merkte ik aan m'n reuk dat ik zwanger was...zei voorde grap tegen man lief dat ik kon ruiken wat Andre Kuipers kon eten hahaha

@kipjes voor jou komt toch ook de grote dag (trouwen) dichterbij? Of haal ik nu mensen door elkaar:)

@sweet hoe is t met jou?? Long time no see hahaha...was even benieuwd :D

@katek hoe is t met J? De tijd gaat zo hard ineens...vind het zoon lieve naam trouwens...zitten jullie lekker in het ritme al?

@liev hoe bevalt het leven als tweeling mams en paps? Ze zijn echt uber schattig :D

@dreamer hoe is t met jou meid en de klachtjes?? Test ga ik zo even naar gluren, wanneer heb je volgende echo??

@Juna nog geshopt hahaha :p Heerlijk!! Wel balen van het vocht in je voetjes...mss toch proberen wat vaker even te zitten...hahaha moest zo lachen om je opmerking naar de vk, hoe was zijn/haar gezicht toen je zei zwanger zijn hoe voelt dat ? Hihihi...had er graag bij geweest :D

@zonnestraal...hoe gaat het bij jou meid? Lastvan de hitte of valt het mee?

@kiyeko hoe is t met jou?? Jullie gingen toch voor de geslachtsbepaling en daarna heb ik niets meer voorbij zien komen hier...kan ook aan mij liggen hoor :D :)
    Was gewoon benieuwd hoe je je nu voelt??

@Juffie hoe is t met het bruinverlies meid? En zijn je zorgen al weer ietsje minder? Wanneer mocht je nu weer beebje gluren? Hou vertrouwen meid...wij saampjes gaan naar die eindstreep :D
    Dikke knuffel!

@smurf hoe is t met jou???

@zo nu heb ik een leeg brein hahaha...ik zal vast iemand vergeten zijn, sorry daarvoor...graag klachten hierover in 3-voud in m'n pb hahahahaha:p
    Ik vind jullie allemaal hier stoere meiden en bikkels en heel lief!! Wou dat ik zo stoer was als sommige van jullie
    Nou dames een nieuwe dag at the office voor mij...werk ze of geniet ze!!

Liefs en een knuffel!!

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik hou van grote pakketten!!!
    Geniet ervan meid!!
    Run DA run :D

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    haha mijn conditie is 0,0000000 als ik snel de trap op ren, dan ben ik al redelijk buiten adem... dus ik zal echt eerst conditie op moeten bouwen haha.. ben benieuwd hoe ik lesje 1 doorkom.. hahaha waarschijnlijk zal ik hem moeten herhalen..ik ga pas naar de volgende les als ik de les ervoor goed doorkom hahaha

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA de keer dat ik zwanger werd was ik vergeten dat ik rustig aan moest doen en had met zoontje van mn vriendin een uur op een trampoline staan springen na de inseminatie ;)
    Kan alleen maar goed zijn dus, die loopband voor je.

Bob, thanks meis! :D Het gaat best goed, tijd vliegt voorbij en het spuiten gaat ook prima. Moest deze week 6 dagen werken maar heb vrije dagen opgenomen want ik trek dat niet om 6 dagen achter elkaar te werken, dan word ik wel een hormonster...dwz dan kan ik me niet meer inhouden ;)

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik was ook een keer helemaal vergeten rustig aan te doen.. dikke paniekaanvallen gehad.. gingen toen een weekendje weg, erg veel sex:) gehad dat weekend.. zwemmen, midgetgolf.. lekker druk doen.. komen terug.. ik doe een test.. hoppa zwanger haha.. dus niks rustig doen hahaha

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA hahahaha....hier ook geen conditie meer hoor...deed vaak aan sport en veel...abbo liep af vlak voor de vakantie en eigenlijk vanaf die tijd niets gedaan:)
    Dus als ik nu bij ons de trap op loop (dus niet eens ren) dan sta ik boven te hijgen alsof ik de marathon heb gelopen hahaha
    Dus al dat harde werk voor noppes gedaan hihihi
    Hier doe ik ook niet echt rustiger aan hoor...vriend lief wordt weleens boos want dan loop ik te sjouwen en te zeulen met spullen...ik denk dan ik ben zwanger verder mankeer ik echt niets :D
    Schattig die overbezorgdheid maar vaak stront irritant hahaha
    Volgens mij is gewoon doen en er niet teveel bij stil staan de beste remedie...
    Dus gewoon rennen op dat ding en lachen daarna om je eigen rode hoofd :D

@Panter heerlijk even rust voor jezelf ingebouwd! Het zal niet makkelijk zijn met al die rondvliegende hormonen om je volledig op je werk te concentreren :D
    Gewoon lekker voor jezelf kiezen en iedere dag die voorbij is is er weer eentje...lekker bij de dag leven dan komt het goed :D Heb er alle vertrouwen in!
    Ben blij dat het spuiten nu meevalt en dat alleen de 1e prik pijnlijk is geweest...is alvast 1 zorg minder!!
    Lekker genieten van je welverdiende vrije tijd!

Liefs

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob ja idd.. gewoon lekker alles doen haha.. niet overdrijven natuurlijk.. maar ik ga er geen rekening mee houden deze keer.. vind het wel goed.. zoek ook expres niet de datum op dat ik kan testen, want die blijft in mijn hoofd hangen dan.. ga me er niet mee bezig houden! so!

enne rood hoofd.. haha.. dat heb ik eeeeeerrrrggg snel hahaha

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ all,
    Probeer 't even uit mijn hoofd.

@ vlinder,
    Wat spannend he ! Wanneer ga je weer testen?

@ annaatje,
    Balen zeg , is je ongi doorgekomen ?
    Ik heb eerlijk gezegd nooit vertrouwen gehad in iui. Had altijd 't gevoel dat 't niet zou lukken. Gelukkig zijn de artsen heel meegaand in Gent en kun je zelf je voorkeuren uitspreken wbt de behandeling.
    De eerste ivf is mij trouwens erg meegevallen. Alleen de tweede niet vanwege de overstimulatie, maar dat is een uitzonderlijke situatie.

@ panter,
    Wat goed dat je wat rust hebt ingebouwd. Het is toch niet niks allemaal hoor, die polonaise aan je lijf. Binnenkort de fm. Ik duimmmm :D

@da,
    Inderdaad gewoon alles doen en geen datum om te testen, toppie.
    Ik denk ook dat je alles gewoon moet kunnen doen, zeker wat sporten, tillen etc betreft. Alleen niet keihard werken en stressen ;)

@ bob,
    Je gaat al hard !! Nog even en dan de echo. Ik heb er alle vertrouwen in hoor !! :D

@ kiyeko, zonnestraal,
    Hoe is het meiden ?

@ OOK
    Toppertje ben je , heb heel veel respect voor jou ! Je komt zo sterk over en zelfs na alles wat je voor je kiezen hebt gekregen !! Dikke knuffel

@loutjelou,
    Heeeeeeeeey , dat is ff leuk !!
    Wat word je kleine meid al groot he , bijna 1 jeetje !!
    Fijn om te horen dat alles goed gaat en je weer even komt gluren hier !

@ juna,
    Vocht vasthouden in je benen en voetjes is geen pretje. Het warme weer gaat wat afnemen dus hopelijk het vocht in je voeten ook.
    Hier pas een krappe 1,5 kilo aangekomen. Buik lijkt qua groei ook wel ietsje stil te staan, gaat alleen iets hoger. Denk dat mijn lichaam al vrij vroeg lekker ruimte heeft gemaakt hihi.
    Maar denk ook dat een hoop gewicht vocht is hoor en door stoppen met roken. Gaat vast goedkomen ;)

@ mona,
    Yeahhh verlof , lekkerrr ! Je hebt het verdiend.
    Nu lekker de laatste dingen doen en voorbereiden op de komst van jullie beeb over een aantal weken. Spannenddd

@ liev,
    Wow wat een prachtige mannetjes heb je ! Het zijn echt schatjes !
    Hoe is het nu ?

@ katek,
    Hoe is het met jou en jullie mooie meisje ?

@ all,
    Gister de HA gesproken, was niet bekend of ik waterpokken heb gehad. Dus vanmorgen even bloedgeprikt om te kijken of ik antistoffen heb. Zo niet dan bij een volgende keer dat ik in aanraking kom met iemand met waterpokken, binnen 4 dagen een ander soort antistof halen bij de dokter. Weten we dat ook weer :p

Verder alles oke. Begin me langzaam wat beter te gaan voelen en probeer me niet overal druk om te maken.
    Nog ruim 3 weken tot de bruiloft , en moet nog een extra avondjurk scoren.. Pfff ik pas nergens in :p

11. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Loutjelou!!! Hahaha, leuk jij weer hier!! :D En je kleine wonder alweer 1 jaar.....!!! Gaat het allemaal goed???

Bob, overmorgen meis!!!

Kipjes, wat fijn dat je je eindelijk wat beter gaat voelen!! En helemaal fijn nu de wedding eraan komt!! Trouwen is zooooooo leukkkk en vooral speciaal met een lief beebje in je buik :D.
    Hier al 4 kilo aangekomen :).

DA, lekker sporten meis!!! Alleen maar goed!!! Ik duim enorm!!

Ook, ook hier respect voor jou!!! Je doet het allemaal toch maar ff!! Ijzersterke moeder ben je!!

Panter, fijn dat de hormonster ff op de achtergrond is!

Dreamer, hoest met je??

Bailey, hoest met jou??

@ all, hier wel toe aan weer het hartje te mogen luisteren. Na een goede echo denk ik, mooi en nu genieten!!! Maar toch, later altijd weer die onzekerheid :(. 4 Juni naar de vk en hartje luisteren....

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar
    Na iui doe ik bijna niet sporten.
    Maar toen ik zwanger was had ik nog lekker staan springen en gek doen
    Bij zumba.dus gewoon doen. Anders mogen we niks meer

Ik moet nu naar tandarts,bah
    Menstruatie zet door nu en net op werk gehoord dat collega zwanger is
    Was een ongelukje.pfffff klaag uit

Xx

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ zonnestraal,
    Heel herkenbaar hoor. Ik heb altijd een week na de echo een super gevoel en daarna slaat ook de onzekerheid weer toe. Ik zou het liefst elke dag wel willen luisteren, maar wil ook geen doptone aanschaffen, bang dat ik mezelf gek maak.
    Hier ook 4 juni naar de vk :D

@ annaatje,
    He bah zo'n dag.
    Dikke dikke knuffel voor jou en sterkte bij de tandarts !

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zo loopband staat in de gang.. is me toch een groot pakket.. manlief zei gister tegen mij, als je loopband komt, zal die wel in delen komen, zet t dan maar vast boven neer.. maar t is 1 loeizwaar pakket haha... die ga ik niet boven neerzetten hoor!

annaatje: blijft moeilijk he! knuffel!

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kipjes, samen naar de vk 4 juni :D.
    Ja die onzekerheid is bloedirritant....dan kijk ik 10x in de spiegel of m'n buik wel genoeg groeit :). En die lijkt ook ff stil te staan, hup onzeker!! :)
    Of m'n best doen om beebje te kunnen voelen met 16 weken :). Laat het maar snel 4 juni zijn!!

Annaatje, dat zijn van die confronterende berichten.....weet nog heel goed hoe dat is/voelt. Knuf voor jou!!

16. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi nou heb nog een test gedaan en die was witter dan wit.
    Heb sinds vanochtend steeds steekjes in mijn onderrug ongeveer bij m'n eierstokken.
    En in mijn onderbuik, ik heb nooit last van ongiklachten dus weet ook niet of dit daar bij hoort.
    Weet niet wat ik moet denken... :(

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    vlinder, wanneer mag je officieel testen?

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dames, ik ben totaal kapot :(
    Maandag heb ik de kliniek gebeld dat ik zo'n pijn had, mer pijn dan tijdens mn bevalling.
    Ik mocht komen voor een echo.
    Echo deed gruwelijk veel pijn en er was niets te zien in mn baarmoeder...

Werd meteen gevraagd wanneer ik voor het laatst had gegeten en gedronken, dus ik wist genoeg...
    Moest meteen gaan zitten, kreeg direct een infuus en ben met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
    Daar ook weer allemaal onderzoeken gehad en weer een echo
    Deed nóg zeerder.
    Was allemaal vocht in mn buikholte en om mn baarmoeder te zien.
    HCG gehalte huizen hoog.
    Dus conclusie: buitenbaarmoederlijke zwangerschap en meteen spoedoperatie ondergaan :(

Inmiddels 2 dagen later ben ik weer thuis.
    Heb 3 sneeën en het doet echt pijn.
    Moet nog 2 weken plat.

Ik ben kapot.
    Weer mocht het niet zo zijn.
    Waarom?
    Waarom moet ons dit weer overkomen.
    Alsof het allemaal nog niet moeilijk genoeg is.
    Ik zit er echt doorheen en kan en mag helemaal niks doen.
    Ik zie mn man er doorheen zitten, maar ik kan hem niet helpen.
    Ik zie mn dochter en kan niet met haar spelen, kan haar niet optillen als ze dr armpjes naar me optilt.
    En haar broertje of zusje .. die is er niet meer :(

HHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLL

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ dreamer,
    Jeetje, wat heftig allemaal.
    Weet niet wat ik moet zeggen.. Wil jou en dreamer man veel sterkte toewensen..

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Vlinder 2 dagen voor de testdag was bij mij de test super wit en een dag later een heel dun streepje...dus hou hoop meid! Het is nog geen 2 juni...

Deel Deze Pagina