Lieve dreamer... Super dat je zo reageert!! Kan me voorstellen dat alles dubbel voelt...zelfs ik heb dat al die maanden gedaan...oh nu was ik zover en nu was ik uitgerekend...zal nog wel even blijven die pijn en het verdriet....maar beter dat je het goed verwerkt dan dat het verdriet er later nog uit moet... Neem lekker je tijd meis en ik hoop dat alles mooi schoon is de volgende x als jullie terug moeten.. Kan me goed voorstellen in wat voor roes jullie nu leven...vreselijk dat het dan zo snel gaat... Wij kregen bij de termijn echo te horen dat het hartje niet klopte en of we gelijk langs de pre screening voor de ok wilde lopen...in je roes ga je dan maar daarheen maar man ik wou alleen maar weg daar uit het zh en niet meer achterom kijken.... Nogmaals sterkte meid en lekker van je af schrijven hier...ook daar zijn we voor en ik vond het heerlijk om soms keihard te lachen en soms even mn verdriet hier neer te pennen.... Dikke knuffel meid en heel veel beterschap en doe rustig aan hoor...het blijft een operatie... Knuffel
@mona dankjewel...zie er als een berg tegenop...kan wel huilen...liefst zou ik niet gaan naar de echo morgen, ben intens bang...heb vannacht ook maar 2 uurtje geslapen en ben nu doodmoe uit mn werk gekomen..gelukkig werk ik op de vrijdagen niet....oh man wat ben ik bang voor wat er morgen komen gaat....maar ja we zullen er doorheen moeten en samen met mn mannetje kom ik door alles heen... @Sweet hahahahaha...geweldige foto's!!!! En een super mooie buik!!! Leuk dat je er weer bent Ik vroeg me al af waar je uithing Heerlijk je vakantie en je verlof...genieten geblazen @rest van de meiden...vanavond zal ik niet meer zo veel aanschuiven en ik weet niet hoe het morgen verloopt dus ik beloof even niets.... zo snel mogelijk schuif ik weer aan en bij posi nieuws zal ik het meteen laten weten... pffffff...nu gaat deze bang muts op de bank ploffen en ik hoop wat rust te vinden vannacht en vanaaf... Liefs
bob: succes morgen!!! snap dat je ertegen op ziet! maar jij gaat lekker gluren naar je beebje..! *oh ieuw... ik hoor de hond kotsen in zijn bench!!* mag die mooi zelf opruimen.. goor beest.. dreamer: knuffeltje!!!
ohh ik ben echt te erg!! ik ben de sims aan t spelen op mijn laptop, en mijn simpoppetje is zwanger en loopt met der dikke toeter... en ik... ik voel gewoon jaloezi!
Dreamer knuffel meid! Hoop dat alles zo goed mogelijk gaat in deze situatie! Bob: lekker gluren morgen!!! All: net draagmoeder gezocht gekeken! Ik irriteer me zo aan die musettta en hotze! Ze willen een 4e kind en hebben al 3 eigen kinderen, kijkt iemand dit ook?
Juffie nog van harte gefeliciteerd met de goede echo ben je nu wat gerustgesteld ? Mijn vk rade het af om de eerste 12 weken mijn haar te verven, ze vertelde dat hierover nog veel discussie is maar om safe te spelen liever wachten. Bob ik duim voor je morgen, hoe laat heb je de echo? Dreamer lieverd gelukkig hebben ze je eileider kunnen behouden. Hele dikke knuffel voor jullie.
dreamer wat fijn dat je eileiders en eierstokken bespaart zijn gebleven... wat verschrikkelijk zeg.. en inderdaad zo dubbel jah op de dag van de echo.. neem je rust meid en hopelijk is straks alles helemaal goed en als je alles een plekje hebt kunnen geven je weer verder kunt.... sweet leuk dat je er weer bent!!! wat ben je ver zeg!!! fijn dat het goed met je gaat!!! bob veel plezier morgen!!! iedereen dikke knuffel!!! lees wel gezellig mee hoor...
Dreamer wat fijn dat alles behouden is nu eerst dit zien te verwerken sterkte meissie Bailey hoe gaat het met jou? Juffie ben zelf kapster je kan gewoon je haar verven heb het zelf ook gedaan kan echt geen kwaad Vlinder hoe issie? Knuffel voor iedereen lig lekker in me bed na een drukke dag lees wel gewoon mee hoor xxx
Dreamer--> gelukkig hebben ze verder alles kunnen behouden en ik hoop daar alles zich zelf weg werkt uit lichaam heel veel sterkte nogmaals en door rustig aan Juffie--> inprenciepe kan je gewoon je haar verven bij ons doen klanten dat ook gewoon en nog nooit gehoord en gezien dat het mis is gegaan erdoor in het echt... En als he het zelf echt niet vertrouwd dan kan je Altijd een coupe Soleil doen komt niet op je hoofdhuid
@juffie ik heb net in het topic draagmoeder gezocht(televisie, films etc) een reactie geplaatst, zit op m'n tel dus kan de link niet kopiëren Tv is en blijft een medium ok kijkcijfers te generen en sommige mensen komen hierdoor minder aardig en goed uit de verf hoop ik dan maar Maar ik blij met dit programma omdat het onze tekortkomingen voor draagmoederschap goed laat zien...bij de wet is er niets geregeld voor mensen die deze stappen willen zetten... Hopelijk opent dit programma deuren voor mensen die dit nodig hebben en komt dit op een politieke agenda...eindelijk weer een programma wat een discussie op gang brengt en mensen aan het denken zet @bailey zometeen om 9:15u....lig alweer een tijdje wakker ervan...slaap de hele week al slecht...zal blij zijn als we de 11,5 weken passeren met een gezond beebje...zie er zo erg tegenop voel me bijna schuldig omdat ik me ook emotioneel niet teveel wil binden aan het beebje in m'n buik...zal heel blij zijn als we de grens overgaan en ik kan en mag gaan genieten Hoe is t verder met jou meid? Nog steeds plat en rust? Nog onrust gehad in de buik? Doe rustig aan!! @juffie je kan en mag gewoon je haren verven alleen niet iedere week...heb het de vorige zwangerschap aan 3 gyns gevraagd en alle drie zeiden ze dat als je het bij de kapper doet het geen probleem oplevert...bij de goedkope thuisproducten zijn de concentraties peroxide veel hoger dus dat zou ik niet aandurven...al zeiden de gyns daarvan wel dat het kon in geringe mate... Ik ben ook naar de kapper geweest en het is prima bevallen en ik vond die paar uurtjes weer voor mijzelf heeeeerlijk Maar ieder voor zich moet het bepalen of je dit wel of niet aan durft Nou deze dame gaat maar nog even surfen hier op het forum om de tijd te doden en daarna maar tv kijken op de bank beneden...zucht... Pffffff wat een drama om een piekeraar te zijn
Dreamer, fijn dat eileiders en eierstokken behouden zijn. Geef emoties alle tijd en ruimte, is zoiets heftigs! Knuffel! Bob, jij ook zo'n onrustige nachten?Succes straks bij echo! Haarverf, kan volgens mij geen kwaad als je het niet te vaak doet (maar das met alles, té is nooit goed)....
Hahaha ja jij ook zo te zien Vreselijk...probeer nog wat te slapen maar ik sta stijf van de zenuwen dus ik ga zo maar eens naar beneden wat eten voel me een beetje weeïg en wat drinken...hahaha Maarre goedemorgen dan maar
Hier gewerkt tot 23.30u. Tv gekeken tot 01u. In slaap om 02u. En nu fucking klaar wakker!!! Bob, ik denk aan je vandaag. Kom please snel terug op zp!!! Wil baby-Bob graag zien en ontmoeten!! Dreamer, ik denk aan je. Wat een kutzooi! Juffie, heeeeeeeerlijk voor je zo'n mooi kloppend hartje!! Zwangeren, voelen jullie de beeb al??? .
Bob: heel veel succes zometeen! Ik duim voor een gezond beebje! Zonnestraal: ik voelde ons kleintje al vrij vroeg. 15 weken. Met 19 weken heeft mn man hem zelfs al gevoeld. Voel jij al iets bewegen? @slechte slapers; rot is dat zeg! Eigenlijk heb ik daar helemaal geen last van. Gelukkig! Jullie succes vandaag met een vermoeid dagje...
Succes Bob!!! Dreamer sterkte meis! Ricmar hoe voel jij je?? Gaat het met je blaasontsteking? Hier steeds meer ongi krampen en test gister nog wit, dus helaas pindakaas... Straks weer te werk gaat de dag weer lekker snel voorbij..