Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Weet niet wat ik er van denken moet. Moet straks bellen voor de uitslag van de urinekweek.

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Sweet Lily, jou was ik vergeten!! :)
    Wat fijn je hier te zien! En dat alles goed met jullie gaat!!
    Prachtige buik zeg!!!! Ik krijg ook zo'n toeter, heb nu namelijk al een behoorlijk buikje ;).
    Voel beebje nog niet, beetje onzeker...

3. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Ricmar, nog steeds zoveel last ervan? Soms slaat eerste kuur helaas niet aan, ben benieuwd wat uit kweek komt!

Bob, hoe was de echo, ben heel benieuwd!

Zonnestraal, ik voelde ons kleintje ook pas goed vanaf 18 weken en mijn man vanaf een week of 20.. Is maar net hoe het kindje ligt en waar het tegenaan schopt.

Vlinder, wat balen zeg, maar zo lang het alleen krampjes zijn en er geen bloed is blijf ik voor je doorduimen!

Sweet lilly, gelukkig dat je goed slaapt, rust maar lekker uit voor jullie kleintje er is! Ik heb slaap wat meer in etappes, ben nu ook net pas echt uit bed, alleen 2 keer wakker geweest vannacht, waarvan om 4 uur wat langer..

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Zoals beloofd...geweldige echo gehad...extra lang hebben we mogen gluren :D
    Ons kleintje was gewoon al aan het bewegen en je kon goed al de vingertjes en het kaakje zien en het loopt perfect op schema, 1 dagje achter maar goed wellicht trekt dat nog bij voor de 12 weken echo :D
    Ons kleintje was bijna 27mm...ik zal er een foto van maken en proberen deze zo snel mogelijk in mn album te plakken maar nu eerst ga ik het mn mams en vanaaf mn schoonouders vertellen...

15 juni 12 weken echo....dus het gaat heeeel snel ineens...

Heb net heel hard gehuild alle emoties kwamen eruit zetten hahahaha
    Maar oh wat mooi zeg om dat kleine wezentje gewoon al te zien bewegen...het lag er wel steeds verkeerd voor om te meten en dat was bij de vorige echo ook al het geval....nu al een eigenwijs kleintje groeit er in mn buik...

Dankjewel voor al het duimen en de positiviteit...het heeft super goed geholpen meiden...
    Nog maar 1 hobbel...we hebben de echo precies op de datum (11 weken 5 dagen) toen het de vorige keer mis was...dus we gaan nu voor een goede echo:D

Liefs xxx

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Oh ja en mn uitgerekende datum is vast gezet op 31 december hahahahaha:D:D:D

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob!!! jeeeej een goede echo!!!

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bob!!!! Heb 10x zp geopend afgelopen uur!! Hahahaha! Geweldig!!! Oh ben zo blij voor jullie!!!! :D

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    urine was schoon, dus klachten van buikpijn zullen wel bij deze cyclus horen verder..
    snap toch niks van deze ronde

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bob wat heerlijk lekker genieten hoor.

al snap ik dat je voorzichtig bent (had je toen wel al een goede echo voor die tijd gehad?? )

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Bob jeahhhh!!! Een goede echo super meis gefeliciteerd:D

Sweet Lilly welkom terug meid! wat ga je snel hihih......en lekker laatste x saampjes op vakantie geweest heerlijk en nu genieten van je verlof wat een big belly hihih super:D

Vlinder :( geef de hoop nog niet op wanneer mag je bloed laten prikken? ik duim voor jullie dikke knuffel

Annaatje voor jou een dikke knuffel meis!!!

Panter hoe issie??? gaat alles nog goed met het spuiten bijna FM spannend:)

Kipjes en jij gaat bijna het huwelijksbootje in hopen op mooi weer voor jullie:D

Zonnestraal ik voel ook nog niks hoor, maak me maar niet ongerust vorige klopte het hartje nog stevig en placenta ligt aan de voorkant.......maak je eigen niet druk meis!!! jij ook bijna geslachtsecho:D:D

Ricmar wanneer mag jij testen??

DA hoe is het meis? druk aan het sporten dacht ik te lezen hihih'

en Bailey hoe gaat het nu? Hou je goed rustig dikke knuffel

Dreamer ook voor jou een dikke knuffel!!!!

Kiyeko hoe voel jij je??

Juffie wat fijn een goede echo:D:D en je eigen niet gek maken met dingen opzoeken op internet ( moet ik nodig zeggen ) maar je arts zal het echt wel als beste weten! en vandaag gewoon lekker je haar laten kleuren.......als je het moet geloven dat het allemaal niet mag, zou ik nu al niet meer mogen werken ( hellupppp ) kleuring komt echt niet in je bloed ofzo terecht. :Lekker genieten

Mama liev en mama Kate hoe gaat het met jullie wondertjes? en jullie zelf natuurlijk??

Monatoetje lekker aan het genieten van je verlof?:D

@ ego: hier errug moe!!!! ik ben echt een heeeeleeee goede slaapster hihi en nu oowh jeetje!!! in slapen lukt prima, maar dan word ik wakker zie de klok van half 3, half, 4, half 5 en noem maar op.....killing!!!!! net na drogist geweest iets homepatisch wilde ik kopen, maar staat op bijsluiters raadpleeg je arts. Dus laat ik dat maar eens doen. volgende week gaan we eerst op vakantie en kan ik toch al meer rusten hihi.......nog eventjes een ego dingetje mensen vinden echt dat ik al een flinke buik heb voor 18 weken, de klanten vragen als ik wel zeker weet dat het er 1 is JAAA!!! me collega zei als je maar zolang door kunt werken ( wil graag tot 4 weken voor de bevalling blijven werken ) we gaan natuurlijk de zomer in ben benieuwd. Zal straks wat buikfoto's in me album zetten. sorry einde ego bericht

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juna as dinsdag zou het 2 weken geleden zijn volgens mijn temp kaartje dat ik mijn ei had

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Wat raar dat je urine schoon is Ricmar :S misschien alleen maar goed dat deze ronde raar is kan zo maar raak zijn hihi:D ooowh dus dan kan je ook testen dinsdag?

fototjes staan in me album xxxxxx

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Urine is op kweek geweest na de kuur dus zal wel goed zijn, maar wel veel plassen en zwaar onderbuik gevoel en dat had ik ook rond ei, dus dat ook dat het van mij ei kwam , maar toen bleek het een blaasontsteking

14. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Ricmar, het kan ook van iets anders komen, duim voor je!!!

Bob, wat fijn van die goeie echo! Nu op naar een prachtige echo op de 15e!!!!

Juna, die buik wisselt heel erg van persoon tot persoon hoe hard het groeit... Ik geniet van mijn verlof, rommel wat in huis, weinig-geen verplichtingen, heerlijk!

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ricmar, ik heb toch een goed gevoel over je. De blaasontsteking deed al een lichtje branden hiero. Ik duim! nog 4 dagen en dan weten we of mn gevoel juist was.

Bob, wauw! jij ligt te bevallen als wij aan het knallen zijn met oud & nieuw! Van harte met de goede echo!

Hier mijn buik al vol volgens mij. Doet pijn bij uitrekken, hoesten en bukken.
    Kan dat na 4 dagen stimuleren?

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob super een goeie echo!!! nu al lekker eigenwijs hihi..

panter het kan volgens mij wel maar als je het niet vertrouwd gewoon ff de gyn bellen!!!

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bobje goed nieuws nu genieten

Ik.ga nu naar accupuncturiste ofzoiets haha
    Ben benieuwd hen mn badlaken bij

18. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Panter, geen idee hoe snel dat gaat met stimulatie...

Annaatje, succes bij acupuncturiste!

Girl, wat groeit je meisje al hard, al dik 7 kilo! Gaat snel!

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @acupunctuur meiden
    Net geweest.heb 6 naalden gehad in mn lijf
    Heb potje tabletten gehad van ease form
    Hebben jullie dit toen ook gehad
    Na t eten 2 tabletten

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje goed dat je naar de accupunturiste gaat, hopelijk gaat t je helpen!

juna: balen dat je zo moe bent!

panter: misschien even aangeven in t ziekenhuis, wellicht willen ze een extra echo plannen?

all: ging net plassen, en had bij afvegen bruin/roze... met heel klein beetje stolseltjes.... ??

Deel Deze Pagina