@zonnestraal heb jij toen ook ease form tabletten gehad @da welke dag zit je meid @dreamer hoe gaat het nu met je meis
ik zit op dag 24.. en nee geen krampen of niks... som heb ik wel een week van te voren bruinverlies.. maar met laat ei, lijkt me dit wel een beetje vroeg... of ik word vroeg ongi....
Nee DA het kan ook innesteling zijn! Is het een klein beetje? En blijft het niet aan de gang? Bahhh wat spannend zeggggg en bloeden kan toch wel toch?
Annaatje, ik heb die pillen die gehad. Wel andere Chinese kruiden. Wat is je gevoel bij de acupuncturist???
Da geen idee wat het kan zijn, hopelijk een innesteling.... Ricmar: Hoe was de uitslag van de urinekweek? of heb ik er overheen gelezen sorry... Anaatje: Ik doe ook accu was er nooit voor maar vind het nu heerlijk! Nooit geen tabletten gehad. Hier sinds vanmiddag wat steken in de buik, recht voor op mijn buik, niet in de onderbuik en voelt ook niet als ongesteldheid of zo helemaal niet. Maar echt als steken precies over de hele lengte ter hoogte van mijn navel zeg maar....kan dat groeien van de baarmoeder of de banden of iets zijn?
Hmm twijfel Mn man heeft gegoogled en die pillen zn ook niet Echt goed.. Denk dat ik t toch ga afzeggen Moest 75 betalen, eerste keer 65 en voor die pillen 10,00 Doe je maar tien dagen mee... Zo worden we arm.heb er veel voor over maar 1 keer per week En max 400,00 per jaar vergoed en die pillen worden niet vergoed Durf alleen niet zo goed af te bellen
mona ja ze groeid heel hard, maar ze was met 4 weken toen meer dan een kilo aangekomen en dat was een beetje teveel hoor.. terwijl ze nog kleine flessen had maar wel 5 voedingen en nu zit ze op 4 voedingen en is ze met 9 daagjes 160 gram aangekomen dus nu was het gewicht iets beter....
zo hier weer ''gerend'' heb de tijd wel uitgelopen, maar na t 1e stukje rennen krijg ik zo'n steken in mijn zij... erg irritant
@alle lieve meiden ontzettend bedankt voor jullie super lieve reacties!!! Hier nog steeds een beetje onwerkelijk Ik weet niet meer wie het vroeg maar bij de vorige x hebben we 2x een goede echo gehad met hartactie...de laatste echo werden we volgens mij 8 dagen terug gezet....was overigens nog wel een hartactie toen nog te zien. En had ik vanaf week 9 geen klachten meer...bij de echo van 11+5 weken bleek er geen hartactie meer te zien... Nu loopt dit beebje perfect op schema en dat is al zoon fijn gevoel Bedankt lieve meiden jullie reacties doen en deden me zo super goed!!! Morgen naar de apenheul met de hele Fam dus ik probeer zondag bij te schrijven en te lezen....nu zo richting m'n bedje want ik ben heeeeeel moe gaaaaaaaaaaaap hihihi Xxx
Bob, veel plezier in Apenheul! Darkangel, kan ook iets van wondje geweest zijn, als zich beetje bloed mengt net vaginaslijm kun je dit ook krijgen.. Annaatje, geen goed gevoel erbij, dan zou ik ermee stoppen... Juffie pijn kan door groei baarmoeder komen...
Zonnestraal hoe gaat het met jou? Girl, te hard groeien is ook niet goed nee, fijn dat dat nu beter gaat
bob: veul plezier in de apenheul monatoetje: wondje lijkt me niet, zou niet weten waarvan.. hebben ook geen sex meer gehad.. all: nou veegje roze is bij 1x gebleven tot nu toe..vandaag drukke dag, zal er ook niet zijn, vier vandaag mij verjaardag, en t word druk!
Bob ben net aan het teruglezen en die het bericht van jou goede echo....JOEPIE! gefelicteerd hartsikke mooi! Ben echt blij voor jullie. Enne 31 december spannend hoor