Goeiemorgen Wij zn heerlijk aan de poets nu Ik heb al 3 weken pregnyl in mn koelkast liggen Vorige keer uiteindelijk niet hoeven te gebruiken maar hoelang Kan je dit bewaren als je t nog niet gebruikt hebt Fijne dag meiden
DA gelukkig is het bij een veegje gebleven, maar het blijft schrikken! heel veel plezier met het vieren van je verjaardag, je hebt mooi weer in iedergeval! annaatje meis geen idee hoelang je de pregnyl kan bewaren, inderdaad even op de verpakking kijken! kiyeko hier ook last van flinke hooikoorst, maar kan ook een griepje zijn geweest.....het is zulk raar weer dan is dat niet gek!! wat leuk dat je die cursussen gaat volgen veel plezier er mee meis........bijna geslachtsbepaling spannend daarna lekekr shoppen, heerlijk gericht shoppen!!!! en ik neem mijn rust als jij dat ook doet opletten met je rug hoor! Vlinder hoe issie meis?? nog getest *duimendraaiendoor* Bob hoe was het in de Apenheul? Vind dat echt een leuk park @ ego: bekaf op de bank was weer een drukke dag op mijn werk jeetje!!! net nog even gewassen en gestreken maandag weekje weg gewoon hier in NL maar toch leuk
anaatje, als je het in de koelkast bewaard dan kan je het bewaren tot de houdbaarheidsdatum die op de verpakking staat. Hier een speldenkussenbuik...op de 1 of andere manier prik ik steeds blauwe plekken. Kan nu bijna nergens meer prikken, want dan zit ik in een blauwe plek...moet dus uitwijken naar mijn benen en dat doet ZEER!!
@goedemorgen....zucht Weer zo extreem vroeg wakker... Maar goed hahaha @Panter...Auw!! Wat rot joh...pffff ken het vanwege m'n mams (heeft niets met zwangerschap te maken met ze heeft hele zware diabetes dus ken de blauwe plekken maar al te goed) heb medelijden met je meis!! Weet dus uit eigen omgeving hoe vervelend en pijnlijk het kan zijn...klote dat het prikken met strubbelingen verloopt...had zo gehoopt op een redelijke vlekkeloos traject voor je...super balen!! Hopelijk levert de echo goede resultaten op aankomende week!! Sterkte meid en ik hoop dat de blauwe plekken snel wegtrekken!! Dik knuffeltje voor jou!! @DA sportieveling!! Echt super goed bezig!! Lekker feestje gevierd gister?? Heeeerlijk!! Was vast een top daggie!!! Lekker verwend?? Vandaag lekker brak op de bank?? Lekker genieten DA @Kiyeko bah!! Ziek zijn is nooit leuk...voel je je nu wel weer helemaal beter?? Wel spannend bijna weten jullie of het dus een klein mannetje is of vrouwtje Gaaf hoor!! Beebje voelen komt vanzelf meid...al snap ik heel goed dat je erop aan het wachten bent @Juna heeerlijk weekje weg, klein beetje jaloers hihihi Lekker genieten meis, hoop op knetter lekker weer voor jullie!!! Hoe voel je je verder?? @Vlinder hoe is t nu?? @Dreamer hoe is t met jou lieve meid?? Zijn jij en dreamer man een klein beetje begonnen met het intense verdriet een plekje geven?? Je spookt zo vaak door m'n hoofd...vind het zo sneu! 2x raak en dan 2x dit... Nogmaals een dikke knuffel en ik hoop dat je langzaamaan weer wat opknapt (lichamelijk) sterkte bikkel!! @sweet leuk dat je er weer bent!!! Goed om te lezen dat je zo intens nu geniet van je zwanger zijn, heerlijk!! @kipjes keihard aftellen meid, nog 2 weekjes toch?? Oh wat spannend lekker trouwen met z'n drietjes Wanneer is exact de grote mooie dag?? @Mona hoe is je 1e weekje verlof bevallen?? @Ricmar gelukkig geen urineweginfectie...maar wel balen dat hè cyclus zo raar verloopt...heb je ook nog steeds pijn? Vreemd dateren lijf zo vreemd kan doen zonder enige echte aanwijsbare reden?? Hoop dat je je heel snel weer top voelt!! @vergeten...ik ben zo warrig en vergeetachtig de laatste 1,5 week en het lijkt alleen maar erger te worden...ben dus nu echt alles kwijt alle informatie lijkt wel op te lossen en dan is het gewoon ineens blanco in de bovenkamer Sorry hiervoor! Man lief vind het erg komisch omdat ik normaal echt alles onthou en weet en nu ben ik echt een vergiet... Apenheul was ontzettend gaaf...heerlijk met 2 kleine aapjes (m'n neefje en nichtje van 3,5 en 2 jaar) en verder de rest van de familie waren met z'n 12-en dus was een oprecht geslaagde dag!! Alleen terug ontzetrend in de file gestaan ruim 2u bij Utrecht dus wat echt minder...verder had ik al de hele dag krampjes en steekjes en s avonds bij thuiskomst bleek het een te lange en te intensieve dag te zijn geweest kon de tranen niet meer binnenhouden hahahaha dus gister lag deze dame om 9u al in bed Alleen nu wel extreem vroeg wakker en het regent hier dat wordt een bankhang zondag (joepie ) Nou meiden sorry voor ontbrekende reacties... Probeer het weer wat bij te houden hahaha Een heerlijke zondag toegewenst!!! Dikke knuf en kus bob
kiyeko: oh balen van ziek zijn! en leuk zwangerschapszwemmen, en pufcursus! slim om iedere week een foto te maken met hetzelfde aan en op dezelfde plek, zo kun je idd de groei precies volgen! juna: lekker een midweekje weg! panter: vervelend joh zoveel blauwe plekken! zo heb je bijna geen plekje meer over om de volgende spuit erin te jassen.. bob: fijn dat de apenheul zo leuk was! en idd lekker vroeg naar bed, waarom niet, als je moe bent! niks mis mee hoor! zo hier een dagje alleen, manlief is werken. zit nu lekker aan een broodje hagelslag met kaas.. en ja op 1 broodje ja! straks even een beetje opruimen, en nog rennen, en dan heerlijk in bad liggen..!!
bob fijn dat het een leuke dag was en ja ze zijn vermoeiend ja!!! die vergeetachtigheid was hier ook zo extreem haha komt allemaal wel weer goed.. ik vergeet soms nog steeds wel wat maar wel in mindere vorm haha. vandaag lekker een rustig dagje van maken dan ben je morgen weer wat fitter... kiyeko leuk dat je aan die cursussen mee gaat doen!!! gewoon rustig aan doen met je rug.... helaas krijg je het erbij... leuk dat je nu een buikje gaat krijgen he!!! dan wordt het nog echter juna ook lekker ff een weekje ertussen uit!!! heerlijk lekker van genieten... da druk dagje dus nog.... hier vandaag met braderie een nieuwe mamafiets gereserveerd... komt over 2 weken binnen (tweede hands) en dan is ff kijken hoe die fiets en dan dus kopen en met een zitje erbij op ben benieuwd hoe die eruit ziet... nou hier lekker in huis bezig want het is een rotdag met die regen dus ga maar ff in huis dingen doen, hebben we dat ook weer gehad... fijn weekend nog verder!!!
DA goed gefeest gister? Wel alcoholvrij toch ? Hihih klinkt uhmmm vreemd hagelslag met kaas.. Nou poets en luier ze! Girl wat leuk een mamafiets lekker fietsen met klein prinsesje hihi @ zware ego: ik zit heel hoog op mijn "blauwe" wolk.....maar sinds gister avond komt die verschrikkelijke onzekerheid weer om de hoek kijken Waarom? Geen idee......bang dat het hartje ermee gestopt is...wil mezelf niet gek maken, heb een aantal super goede echo's gehad, dus vanwaar die angst? Buik groeit goed het rommelt allemaal daar wat binnen. Voel beebje alleen niet zal nog wel te vroeg zijn! En ik wil geen dopler want maak ik me nog gekker mee denk ik Einde ego bericht
juna sommige voelen de kleine snel en sommige wat later.. ik voelde haar ook met ongeveer 19 weken en eerst heb je het zeker niet in de gaten en ineens voel je iets en dat zelfde gevoel komt ineens vaker en dan ineens weet je oh ik voel hem bewegen komt wel... en altijd logisch dat je wat onzeker bent...
Ik lees dat sommigen zich afvragen hoe het met me gaat. Ik ben verdoofd. Voelt alsof het het verhaal van een ander is. Ik kan niet huilen. De zieligste liedjes doen me niks. Maar tegelijkertijd voel ik me rot, verdrietig, leeg, onwerkelijk. Heb het er moeilijk mee dat we nog zolang moeten wachten voordat we er weer voor mogen gaan. Voel me nutteloos. We hebben 2x mogen ruiken aan een 2e kindje. 2x mogen proeven van ons gezin compleet hebben voor mn 30e. En 2x is het ons keihard afgepakt. Zo oneerlijk. De wereld draait verder waar die van ons even stil staat. Mensen om ons heen worden zwanger. Blij voor hun, maar IK was aan de beurt. Nu moeten we weer achteraan aansluiten. Afwachten of het ooit weer gaat lukken. Afwachten of het ooit goed mag gaan. Verdrietig, boos, bang. Kortom, in de rouw. Vergeef me dat ik even niet reageer, komt wel weer wanneer ik uit deze bubbel ben.
Even ego; Van het weekend mijn vrijgezellefeest gehad dus had niet meer getest. Maar is ook niet meer nodig ben ongi geworden vanochtend.. Dus nu een paar mnd wachten voor de volgende poging.. @ Dreamer ooh lieverd wat verschrikkelijk allemaal, wens je heel veel sterkte. Liefs!!
Dreamer neem je tijd en probeer dit na een tijd samen met Dreamerman een plekje te geven. Probeer te genieten van jullie prinsesje. Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen sorry. Wil jullie alleen heel veel sterkte wensen, dikke dikke knuffel meis! En Vlinder ongi....pffff!!!! Jij ook sterkte meis!!! Hopelijk heb je wel wat kunnen genieten van je vrijgezellefeest! Ook voor jou een dikke knuffel! @ Ego: vanmorgen VK gebeld mocht meteen komen om na het hartje te luisteren. En het klopte gewoon goed, dus ik kan er weer tegen aan. Sorry voor zon stom berichtje na 2 van die klote berichtenxxx
Dreamer, dikke knuffel meis. geef jezelf de tijd om te rouwen, het is een proces waar je door moet. Sterkte! Dames van de ivf/icsi: is het normaal dat ik vruchtbaar slijm heb??? Word er gek van...
Yes Panter! Had ik hier ook, en nu nog steeds......Krijg je straks ook utro bollen na de punctie? Dan word het nog erger. Hoe voel je je verder? Nog een paar nachtjes slapen tot fm
Ik voel me prima, heb wel vol gevoel in mn buik en verder het slijm. En ben erg moe. Moet idd ook aan de utrobollen, start ik de dag van punctie mee. Fijn dat het vruchtbare slijm normaal is, ik maakte me er al zorgen om...dacht dat ik een eisprong had haha.
Vlinder, wat een kutzooi!! . Hele dikke knuffel! Panter, ja had ik helaas ook! Juna, jouw onzekerheid begrijp ik heel goed!! Heb ik namelijk ook . Dreamer, wat een oneerlijkheid hè meis! Ik denk aan je. Dikke knuf! Hier naar verloskundige geweest, was best gespannen. Maar hartje klopte zo mooi, als muziek in m'n oren! Opgelucht!!! Nu weekje centerparcs met vrienden.....ondanks de regen veel zin in!
Heel herkenbaar allemaal Panter! Moet goed zitten ben benieuwd vrijdag, ik duim en hoop dat ze al goed aan het groeien zijn. Hoelang ben je nu aan het spuiten? Ik kreeg na 1 week al een fm, voor mijn gevoel ben je al langer bezig toch?
Ja erg eh Zonnestraal! Pfffiewwwwww,ik schaamde me eigenlijk toen ik vanmorgen belde maar in mijn dossier staat al dat ik zo'n onzekere muts ben ( zal dr niet zo staan ahaha ) maar goed wij gaan ook zo na cp waar zit je ergens???
Ik spuit lucrin vanaf 19 mei en ben 29 mei gestart met gonal-f. Vandaag dus dag 7 van stimulatiecyclus. Krijg op dag 11 mijn eerste echo. Spannend hoor, heb zelf het idee alsof er veel groeit, ik hoop niet dat het vrijdag een teleurstelling word en er maar 5 groeien ofzo
Oke ja zo zie je maar dat het natuurlijk overal anders is. Ik had ook zulk vol gevoel en had bij de eerste fm 13 eitjes waarvan 4 kleiner als 10. Nou en na 2 weken spuiten 25, komt goed meisssss! Is Lucrin beetje zelfde als decaptyl? Gonal-f heb ik ook gebruikt hoeveel eenheden spuit je? ( wat een vragen allemaal ben erg nieuwsgierig hihi )